_ Microbiomele intestinale ale puiilor de șoarece sunt modificate permanent atunci când mamele sunt hrănite cu o dietă săracă în fibre în timpul alăptării

_ Microbiomii intestinali ai puiilor de șoarece sunt alterată permanent atunci când mamele sunt hrănite cu o dietă săracă în fibre în timpul alăptării

Primele lucruri pe care nou-născuții de șoarece le ating și le mănâncă stabilesc microbiomul lor nativ, care este adesea influențat de mama lor în timpul nașterii și pe tot parcursul alăptării. Deși dieta a contribuit cunoscut la obezitate în toate etapele vieții, efectele dietei mamelor care alăptează este o investigație în curs de desfășurare. Într-o lucrare publicată pe 8 decembrie în jurnalul Cell Host & Microbe, cercetătorii constată că atunci când mamele de șoareci care alăptează sunt hrănite cu o dietă săracă în fibre, microbiomul puilor lor este permanent alterat, ceea ce duce la inflamație intestinală și obezitate.

„Am vrut să vedem ce s-ar întâmpla dacă le dăm mamelor o dietă săracă în fibre în momentul în care microbiomul puiului lor este conectat”, spune autorul principal Andrew Gewirtz, microbiolog la Universitatea de Stat din Georgia. „Am observa o creștere a obezității la pui din cauza unei modificări intestinale din dietele mamelor lor?”

Obezitatea este adesea atribuită dietei și consumului de mese bogate în energie, cum ar fi „rapid alimente.” Cu toate acestea, așa-numita „mâncare nedorită” există de zeci de ani, dar ratele obezității continuă să crească. Gewirtz și echipa sa au căutat să afle dacă microbiomul timpuriu ar putea fi un factor de bază care a schimbat susceptibilitatea cuiva la efectele nefaste ale acestor diete.

Cercetătorii au dat șoarecilor care alăptează două diete diferite, fie cu fibre echilibrate. „chow” folosit în mod tradițional în studiile de cercetare la șoareci sau un aliment cu conținut scăzut de fibre. După trei săptămâni de alăptare, puii au fost înțeleși, iar microbiomul lor a fost analizat prin probe de fecale.

A existat o abundență de Proteobacterii atât la pui, cât și la mamele care au fost hrănite cu diete sărace în fibre atunci când acestea au fost. comparativ cu șoarecii hrăniți cu o dietă tradițională. Împreună cu microbiomi alterați, atât mamele, cât și puii au avut tulburări intestinale, iar puii aproape și-au dublat greutatea.

„Am fost șocat de cât de repede s-au îngrășat șoarecii când au fost expuși la această dietă”, spune Gewirtz. . „Datele au fost izbitoare și nu am crezut la început. A fost nevoie de multe replici pentru a mă convinge.”

Proteobacteria este un grup mare, bine studiat de bacterii care au proteine ​​de suprafață care pot ușor activează sistemul imunitar înnăscut. Această activare alertează organismul despre o boală și declanșează eliberarea de substanțe chimice care provoacă inflamație. Bacteriile modifică, de asemenea, intestinele într-un mod care provoacă o absorbție mai mare a lipidelor din diete, contribuind la o creștere a obezității.

Gewirtz și echipa sa cred că nivelurile regulate de fibre ajută la alimentarea microbiomul într-un fel. care permite diferitelor bacterii să prospere. Este posibil ca, atunci când fibrele dispar, bacteriile care aveau nevoie de ea pentru hrănire să dispară, iar Proteobacteria, care nu mănâncă fibre, să crească necontrolată.

Turburarea intestinului la puii alăptați de mame pe dietele sărace în fibre au avut efecte de lungă durată. După ce au urmat dieta tradițională timp de nouă săptămâni după înărățare, măruntaiele șoarecilor cu conținut scăzut de fibre aveau încă un număr neobișnuit de mare de Proteobacterii, iar puii au continuat să se îngrașească.

„Sper că această lucrare poate elimina. lumină asupra cât de complexe sunt cu adevărat metabolismul și microbiomul nostru și modul în care experiențele noastre timpurii de viață ne pot modela pentru tot restul vieții", spune Gewirtz.

_ Rutina de îngrijire a pielii pe care o folosește Martha Stewart pentru a-și menține pielea atât de tânără la 81 de ani

_ Extratereștrii nu au contactat încă Pământul pentru că nu există niciun semn de inteligență aici, susține studiul

Infractorii trans care au violat femei sunt femei, spune liderul scoțian

Cum se facturează consumul de energie începând cu 1 ianuarie 2023

_ Azerbaidjanul poate livra Europei energie pentru un secol

_ Amestecarea cu natura ar putea fi la doar 15 minute distanță pentru toată lumea în cadrul noului plan guvernamental

_ Criminalitatea din Chicago a crescut cu 61% în 2023, infracțiunile cu violență cresc în timp ce guvernatorul insistă ca infracțiunile să „code”

_ Enzo Fernandez are o valoare șocantă în Fantasy Football League după semnarea lui Chelsea

_ Puterea prietenilor: mamiferele sociale trăiesc mai mult, sugerează un nou studiu

_ Enzo Fernandez ia tricoul lui Jorginho la Chelsea după o semnare record

_ Cursa de vaccinare a maimuțelor sălbatice rare dă speranță de supraviețuire

_ Keanu Reeves dezvăluie că Constantine 2 s-a întâmplat în sfârșit, după ce a „pătruns” Warner Bros.

_ Kamala Harris, oficiali seniori Biden, vor participa miercuri la funeraliile Tire Nichols; Gazda MSNBC Al Sharpton va face elogii

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Întrebare de încoronare pentru Dominic Raab

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

_ Gazdele Cupei Mondiale de fotbal feminin, nemulțumite de alegerea de către FIFA a unui sponsor saudit: 'Ar fi o adevărată ironie'

_ Malan, Buttler trântesc secole în ODI final împotriva Africii de Sud

_ Iubita lui Chris Evans, Alba Baptista, a fost aproape răpită de un străin în vârstă de 10 ani

_ Love Island SPOILER: O recuplare tumultuoasă trimite unde de șoc prin vilă

_ Este oficial: cel mai mare nufăr uriaș din lume recunoscut de Guinness World Records

_ Premiile Grammy: Jocurile video îşi câştigă în sfârşit dreptul la recunoaştere

_ Aliații lui Hunter Biden cântăresc fondul de apărare juridică...

_ CRINGE: Kamala Harris a fost prăjită pentru descrierea ei a lansării în spațiu a astronauților (VIDEO)

_George Simion - 01 Feb 2023 06:11:00

_ Seven-kilometre traffic queue of lories at Nadlac II

_ Deci, care este cea mai bună rată de economisire pe care o oferă banca DVS.?

_ Brad Pitt își croiește o siluetă elegantă în pantaloni gri înainte de a îmbrăca transpirații cu George Clooney în set de la Wolves

_ Super Bowl LVII: Cele 10 mari puncte de discuție pe măsură ce crește entuziasmul pentru confruntarea din Arizona

_ Olivia Attwood pune un ecran elegant într-un trenci alb clar la Institutul Regenerativ

_ Prestigioasa organizație liberală de pază condamnă reportajul Russiagate al New York Times

_ AMD se adună după bataile de top și de jos, prognoză în linie

_ Ivermectina: Distribuția la nivel de populație ar fi putut împiedica recenta epidemie de COVID în masă din China?

_ Putin nu va îndrăzni să folosească arme nucleare asupra Ucrainei, susține consilierul Zelensky

_ Tom Brady se retrage: legenda NFL își ia rămas bun emoționant la 45 de ani, după divorțul de Gisele Bundchen

_ Fiul lui Reese Witherspoon, Deacon, în căminul său de la facultate! Elevul, în vârstă de 19 ani, împărtășește imagini

_ Următoarea mișcare a lui Tom Brady: QB „va începe în curând un contract Fox pe 10 ani și 375 de milioane de dolari”

_ În plin război, Zelenski insistă asupra planurilor de aderare a ţării sale la UE: 'Aşteptăm decizii din partea partenerilor noştri'

_ UCRAINA A RESPECTAT AVIONELE DE LUPĂ

_ Ascunde-ți cărțile pentru a evita acuzațiile de infracțiuni, spun școlile din FL profesorilor!

_ Pentru prima dată, cluburile din Premier League au cheltuit un miliard de dolari în perioada de transferuri din ianuarie

_ Profitul lui MCDONALD crește...

_ EXXON bate recordul de câștiguri cu 59 de miliarde de dolari!

_ Bucharest Court: Alexandru Piturca, Romarm director Tutu to be investigated under court supervision

_ Iluzie optică înșelătoare îți păcălește creierul să vadă zeci de inimi legănându-se - poți să o oprești?

_Gold FM Romania - 31 Jan 2023 22:12:35

_ Manchester United finalizează semnarea de împrumut a mijlocașului lui Bayern Munchen Marcel Sabitzer

_ Equalution: CEO-ul Nutrition, care a pierdut 27 kg, dezvăluie ce mănâncă într-o zi pentru pierderea în greutate

_ „Pharma, MSM, Tech, Intel, Zelensky, OMS, Deep State lucrează împreună pentru a acoperi armele biologice din Ucraina”

_ Asistenta de asistenta medicala dezvaluie ca isi impleteste servetele McDonald's intre degetele de la picioare pentru a dormi mai bine

_ Nottingham Forest finalizează semnarea portarului Paris Saint-Germain Keylor Navas

_ Graham Arnold dezvăluie singurul lucru care l-ar fi convins să renunțe din funcția de antrenor Socceroos

_ Review ASRock Z790 Livemixer: unic și accesibil

_ Tyson Fury susține că Tommy trebuie să devină antrenorul personal al lui Cristiano Ronaldo dacă pierde în fața lui Jake Paul

_ SUA acuză încă patru pentru asasinarea președintelui haitian

Vicarul Bisericii Angliei găsit vinovat de „activitate antisemită” după ce a împărtășit un articol despre Israel din 11 septembrie

_ Ruptură definitivă: 11 deputați REPER cer să fie recunoscuți ca grup parlamentar separat de USR

_ Urmăriți momentul în care Tom Brady face semn cu mâna mulțimii în timp ce iese de pe teren pentru ultima dată

_ Autorul unui furt de bijuterii din Cehia, în valoare de jumătate de milion de euro, prins de poliţişti

_ Sub radar Indicatorii economici sunt semne de avertizare intermitente nevăzute din 2008 și �nainte

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1672, afisate in 28 pagini.