_ Cum folosește TFIIH XPG pentru a localiza ADN-ul deteriorat

_ Cum folosește TFIIH XPG la ADN-ul deteriorat localizat

Repararea prin excizie a nucleotidelor (NER) este o cale critică de reparare a ADN-ului care joacă un rol cheie în menținerea transcripției și a integrității genomului prin îndepărtarea leziunilor voluminoase de ADN.

Pașii cheie. în reacția NER includ recunoașterea daunelor, separarea catenelor de către motorul molecular TFIIH și excizia a aproximativ 30 de nucleotide de către nucleazele XPG și XPF, care îndepărtează daunele și permite transcripția să se desfășoare fără semnalizarea deteriorării ADN-ului. Dar modul în care acești pași sunt coordonați și reglementați nu este bine înțeles.

Acum, un progres semnificativ în demonstrarea modului în care mecanismul NER este controlat la nivel molecular a fost identificat într-un studiu realizat de o echipă internațională condusă de cercetători. la KAUST și la Universitatea din Texas MD Anderson Cancer Center.

Lucrarea este potențial semnificativă pentru tratamentul cancerului, Ph.D. student și autorul principal al studiului, Amer Bralić explică.

„În timpul terapiei cu radiații, celulele canceroase sunt explodate cu radiații pentru a micșora tumorile. În această situație, totuși, NER lucrează împotriva tratamentului, încercând să repare daunele și prevenirea morții celulare, ceea ce reduce semnificativ eficacitatea tratamentului.”

De mulți ani, cercetătorii au căutat un inhibitor NER sigur din punct de vedere biologic care ar putea fi administrat pacienților cu cancer pentru a crește eficacitatea tratamentului cu radiații. Cu toate acestea, un obstacol semnificativ în proiectarea inhibitorilor este lipsa cunoștințelor de bază despre mecanismul NER. Grupul lui Samir Hamdan de la KAUST este experți în analiza unei molecule a replicării și reparării ADN-ului uman și a folosit această tehnică pentru a dezvălui modul în care 30 de proteine ​​mediază NER.

Ei au descoperit modul în care TFIIH utilizează XPG pentru a-și stimula activitatea motrică. pentru a localiza ADN-ul deteriorat. La rândul său, odată ce TFIIH localizează deteriorarea, licențiază activitatea nucleazei XPG pentru a o exciza. Această descoperire semnificativă a fost selectată drept „articol inovator” de revista Nucleic Acids Research. „Descoperirea dezvăluie un mecanism de control fundamental în NER și pledează pentru abordarea interacțiunii dintre TFIIH și XPG ca o țintă eficientă a medicamentului”, spune Hamdan.

Un peisaj complex de mutații în proteinele NER mediază mai mult de 10 boli clinice. , unde mutațiile dintr-o proteină pot provoca diferite boli și diferite combinații de proteine ​​pot provoca o singură boală. „Descoperirile noastre mecanice oferă noi perspective privind legarea informațiilor la nivel molecular cu stările de boală”, explică Bralić.

„Prin Inițiativa KAUST Smart Health, vom lucra cu clinicieni din Regat pentru a studia peisajul mutațional clinic al proteine ​​NER la pacienți”, conchide Hamdan.

_ Doctorul NHS glumește că ASDA oferă o carieră mai profitabilă

_ Firma de cabane de schi avertizează călătorii să fie atenți la site-urile FAKE după ce clientul este înșelat de 135.000 lire sterline

_ Fotbalistul Richard Rufus, care și-a păcălit prietenii cu 8 milioane de lire sterline, este condamnat la peste șapte ani de închisoare

_ OLIVER HOLT: Brazilia plânge pe Pele în timp ce cei îndoliați trec pe lângă sicriul deschis al regelui frumosului joc

_ Epopea angajare a lui Goldman Sachs se încheie cu cea mai mare rundă de reduceri de locuri de muncă vreodată

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 14:50:59

_ Puteți obține o rată a dobânzii de economii mai bună de la banca dvs. principală - iată cum

_ Procesul susține că un bancher de top cu legături cu Epstein ar putea fi legat de traficul sexual, scrie TOM LEONARD

_ LeBron James și Anthony Davis au fost excluși pentru meciul lui Lakers împotriva lui Brooklyn de luni

_ Procesul JPMorgan-Epstein modificat de Insulele Virgine; „Lista clienților” a fost scurtată, legăturile între Staley și Dubin nu au fost redactate

_ Airbnb spune că creditorii ipotecari ar trebui să permită închirieri pe termen scurt, deoarece costul vieții este „linia vieții”

_ Proces îl acuză pe fostul exec Barclays, JPMorgan că este implicat în inelul sexual Jeffrey Epstein

_ De ce există un mandat de vaccinare COVID pentru studenți?

_ Faceți cunoștință cu Pele din Anglia: expertul în momeli de pescuit, în vârstă de 52 de ani, a fost numit după icoana de către tatăl său nebun de fotbal

_ 2023, un an cu provocări uriașe - La ce se aşteaptă marile companii de pe Wall Street

_ Sfârșitul hedonismului monetar

_ A împânzit în tot Palermo cu afișe cu fosta soție și cei 15 presupuși amanți

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 13:23:03

Cererea de aur a atins cel mai mare nivel din ultimii 11 ani în 2022

_ Furie că comunitățile sunt „tăiate în derivă” de eliminarea a peste 5.000 de sucursale bancare din 2015

_ Starul Dallas Mavericks Luka Doncic părăsește podeaua cu o accidentare la gleznă

_ Au băncile High St o responsabilitate socială? Dezbatere strict de afaceri

_ Confruntarea lui Chelsea cu Liverpool este amânată după doar șase MINUTE din cauza unui teren înghețat

_ Pensionarul Oxford don a obținut 77.000 de lire sterline pentru repararea acoperișului, deoarece constructorul a fost găsit vinovat de spălare de bani

_ Documentarul Netflix Gunther's Millions dezvăluie adevărul din spatele celui mai bogat câine din lume

_ Orange Juice Futures a atins un nou record, pe fondul reducerii ofertei

_ Capsula radioactivă lipsă din Australia de Vest a fost găsită

_ Va efectua ATF „Verificări de conformitate” cu un registru extins?

_ Cele mai rele patru moduri de a ataca Bitcoin

_ Un regizor român este în juriul Festivalului internaţional de Film de la Berlin

_ Presupusa amantă a lui Orban dezvăluie cine a făcut fotografia de la Guvern, care a făcut ravagii în timpul pandemiei

_ Boeing a primit un mega-contract pentru gestionarea rachetelor cu focos nuclear Minuteman

_ Orice acțiune militară împotriva Iranului considerată declarație de război: Misiunea ONU

_ Prețurile pentru hamburger ar putea continua să crească pe măsură ce efectivul de bovine din SUA se micșorează

_ Cisternă GNL eșuează în canalul Suez

_ Fed crește cu 25 bps așa cum era de așteptat, menține limbajul „creșteri în curs”

_ George Santos va retrage din comisiile Camerei

_ Judecătorii ies la pensie, procesele rămân - Banii pe care îi luăm din PNRR s-ar putea să-i dăm la CEDO

_ Lloyds și Halifax anunță planuri de a elimina alte 40 de sucursale în cursul acestui an

_ Peste două treimi dintre spitale ÎNCĂ folosesc reguli învechite Covid pentru a împiedica pacienții să-i vadă pe cei dragi

_ Song Joong-ki și Katy Louise Saunders sunt căsătoriți și așteaptă primul lor copil împreună

_ SUA pregătește pachetul pentru Ucraina cu rachete care pot ajunge la aproape 100 de mile

_ Premieră naţională: simulator auto cu ochelari care imită efectul consumului de droguri şi alcool

_ Pfizer suferă cea mai mare pierdere lunară de valoare din 2009

_ St�ngii �l atacă pe băiatul cu poster liberal pe Bill Maher ca �de dreapta� după ce a fost difuzat pe CNN

_ Travel Hell: Mii de zboruri anulate și întârziate pe măsură ce furtuna de gheață se extinde în sud

_ TIRANIA: Oficialii democrați din Minnesota, inclusiv AG Keith Ellison, vor să-i ia licența doctorului Jensen după ce a vorbit despre cifrele umflate de COVID

_Gold FM Romania - 31 Jan 2023 21:23:52

_ Bill Gates abordează legătura cu Jeffrey Epstein într-un nou interviu incomod

_ Prețul Tesla reduce marja de creștere a semnalului

_ Corupția familiei Biden, originile COVID, guvernul înarmat și criza la frontieră: GOP-ul Casei începe investigațiile

_ Prognozele de recesiune în contradicție cu formațiunile optimiste

_Marius Tucă Show - 31 Jan 2023 20:34:07

_Marius Tucă Show - 31 Jan 2023 20:29:25

_Marius Tucă Show - 31 Jan 2023 20:27:46

_Marius Tucă Show - 31 Jan 2023 20:25:04

_ Autoritățile sanitare australiene solicită mai multe amplificatoare COVID... Dar publicul spune că nu

_ Tribunalul respinge strategia de faliment Johnson & Johnson pentru 1000 de procese pentru praf pentru copii

_ Trezoreria publică estimări ale soldului de numerar în timp ce se pregătește să scurgă 650 de miliarde de dolari pentru a compensa plafonul datoriei

Nr. de articole la aceasta sectiune: 406, afisate in 7 pagini.