_ Oamenii de știință îndepărtează apetitul sexual al celulei de drojdie și o transformă într-un instrument de urmărire a canabisului

_ Oamenii de știință elimină apetitul sexual al celulei de drojdie și transformă-l într-un instrument de urmărire a canabisului

Cercetătorii de la Facultatea de Științe a Universității din Copenhaga au modificat o celulă de drojdie pentru a detecta substanțele active din canabis și a face ca aceasta să devină roșie atunci când o face. Rezultatul deschide calea pentru ca mai mulți actori să descopere noi substanțe medicinale și pentru un nou tip de test de droguri care poate fi făcut cu un smartphone.

Celulele de drojdie sunt organisme simple. Ei fac două lucruri în viață: mănâncă și propaga. Acum, cercetătorii de la Departamentul de științe a plantelor și a mediului al Universității din Copenhaga au echipat celulele comune de drojdie de brutărie cu o nouă funcție.

Cercetătorii au înlocuit apetitul sexual al celulei de drojdie cu un simț al gustului și al mirosului care îi permite pentru a detecta canabinoizii, substanțele active din canabis. Mergând cu un pas mai departe, cercetătorii au făcut ca drojdia să devină roșie sau să strălucească atunci când detectează cu succes canabinoizii. Studiul a fost publicat în Nature Communications.

„Am realizat un senzor viu din celula de drojdie, care poate detecta acum canabinoizi sau molecule care au aceeași funcție ca și canabinoizii, chiar dacă arată foarte diferit decât canabinoizi. Printre altele, biosenzorul poate fi folosit pentru a căuta noi substanțe cu aceleași proprietăți ca și canabinoizii. Acest lucru ar putea democratiza dezvoltarea medicamentelor, astfel încât companiile farmaceutice să nu fie singurele echipate să descopere noi substanțe", spune profesorul Sotirios Kampranis de la Departamentul de Științe ale Plantelor și Mediului, care a condus cercetarea.

Devine roșu atunci când detectează canabinoizi

Oamenii folosesc sute de GPCR (receptori cuplați cu proteinele G) diferite pentru a gusta și a mirosi . Numai în nasul nostru, 400 de GPCR diferite ne fac posibil să detectăm și să distingem mirosul de trandafiri și de pâine proaspăt coaptă, fiecare dintre acestea activând diferite GPCR care semnalează apoi creierului.

Împreună cu cercetările sale. colegi, profesorul Kampranis a schimbat GPCR pe care celulele de drojdie îl folosesc pentru a simți sexul opus într-un mediu, cu GPCR pe care oamenii îl folosim pentru a recunoaște canabinoizii. În același timp, cercetătorii au completat materialul genetic al celulei de drojdie cu un set de noi gene care o fac să devină roșie sau chiar să strălucească atunci când simte canabinoizi din apropiere.

„Celula de drojdie emite acum un semnal atunci când există sunt canabinoizi în mediul celulei de drojdie. Acest lucru ne permite să analizăm mii de plante pentru substanțe cu potențial terapeutic. Și putem investiga, de asemenea, dacă oamenii se droghează sau dacă cineva încearcă să introducă ilegal canabinoizi sau „droguri de design” printr-un punct de control al aeroportului. ”, explică profesorul Sotirios Kampranis.

S-au descoperit patru noi substanțe într-o singură zi

Canabinoizii sunt cunoscuți a fi conectați cu somnul, apetitul și calmarea durerii. De fapt, le avem în mod natural în corpul nostru, unde se numesc endocannabinoizi. Acesta este motivul pentru care cercetătorii au ales să codifice capacitatea de a găsi canabinoizi în celulele de drojdie. Dar, în principiu, ar fi putut face acest lucru pentru opioide sau orice alt grup de substanțe medicinale.

Tocmai de aceea, cercetătorii au ales să codifice capacitatea de a găsi canabinoizi în celulele de drojdie. Dar, în principiu, ar fi putut face acest lucru pentru opioide sau orice alt grup de substanțe medicinale.

Nu există nicio îndoială că celula de drojdie poate găsi substanțe noi. În testele inițiale, cercetătorii au folosit celula de drojdie pentru a studia 1600 de substanțe aleatorii dintr-o vastă bibliotecă de compuși chimici disponibilă la Universitatea din Copenhaga. Nu a durat mult pentru a obține o mușcătură.

„Într-o singură zi, celula de drojdie a găsit patru substanțe nedescoperite care nu au fost niciodată asociate cu proprietăți antiinflamatorii sau ameliorarea durerii, dar care ar putea fi potențial utilizate. în aceste scopuri”, spune Sotirios Kampranis.

Când companiile farmaceutice caută noi medicamente astăzi, universitățile și alte entități necomerciale nu își vor putea permite niciodată cu ajutorul roboticii de ultimă generație și al echipamentelor de laborator. Faptul că cercetătorii au dezvoltat o alternativă, ar putea permite mai multor oameni să vâneze substanțe utile în natură.

„Este o abordare crowdsourcing prin care laboratoarele mai mici pot găsi mai multe substanțe potențiale noi pentru uz farmaceutic. Nu știu. consideră-l ca o competiție cu companiile farmaceutice, dar ca ceva care poate crea o sinergie între jucătorii independenți din lumea științifică și industria farmaceutică”, spune profesorul Kampranis.

Accesoriul pentru smartphone poate găsi medicamente

Cercetătorii au dezvoltat, de asemenea, un dispozitiv portabil din plastic cu un biosenzor de celule de drojdie în el. Materialul vegetal, saliva, urina, sângele, materialul dintr-o valiză sau orice ar dori ca celula de drojdie să fie testată, este plasat în aparat.

Dispozitivul folosește apoi camera smartphone-ului pentru a vedea dacă celulele de drojdie se aprind, oferindu-și rezultatul în doar 15 minute. Aplicația ar putea fi capabilă să-i ajute pe ofițerii de poliție și pe alții să urmărească drogurile din aeroporturi sau să administreze teste de droguri.

„Putem testa atât canabinoizi naturali, cât și medicamente de design – substanțe chimice care au structuri foarte diferite – cu ajutorul aceleași efecte ca și canabinoizii. În principiu, am putea adapta și celula de drojdie pentru a putea detecta opioide precum morfina, fentanilul și oxicodona", spune Sotirios Kampranis.

Dispozitivul poate fi imprimat 3D sau asamblat folosind materiale. ușor de obținut online. Cercetătorii lucrează acum pentru a face instrumentul de testare disponibil gratuit, pentru cât mai multe persoane posibil, dar în același timp să poată menține controlul pentru întreținere și dezvoltare ulterioară.

_ Rutina de îngrijire a pielii pe care o folosește Martha Stewart pentru a-și menține pielea atât de tânără la 81 de ani

_ Extratereștrii nu au contactat încă Pământul pentru că nu există niciun semn de inteligență aici, susține studiul

Infractorii trans care au violat femei sunt femei, spune liderul scoțian

_ Azerbaidjanul poate livra Europei energie pentru un secol

_ Amestecarea cu natura ar putea fi la doar 15 minute distanță pentru toată lumea în cadrul noului plan guvernamental

_ Criminalitatea din Chicago a crescut cu 61% în 2023, infracțiunile cu violență cresc în timp ce guvernatorul insistă ca infracțiunile să „code”

_ Enzo Fernandez are o valoare șocantă în Fantasy Football League după semnarea lui Chelsea

_ Puterea prietenilor: mamiferele sociale trăiesc mai mult, sugerează un nou studiu

_ Enzo Fernandez ia tricoul lui Jorginho la Chelsea după o semnare record

_ Cursa de vaccinare a maimuțelor sălbatice rare dă speranță de supraviețuire

Cum se facturează consumul de energie începând cu 1 ianuarie 2023

_ Keanu Reeves dezvăluie că Constantine 2 s-a întâmplat în sfârșit, după ce a „pătruns” Warner Bros.

_ Kamala Harris, oficiali seniori Biden, vor participa miercuri la funeraliile Tire Nichols; Gazda MSNBC Al Sharpton va face elogii

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Întrebare de încoronare pentru Dominic Raab

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

_ Gazdele Cupei Mondiale de fotbal feminin, nemulțumite de alegerea de către FIFA a unui sponsor saudit: 'Ar fi o adevărată ironie'

_ Malan, Buttler trântesc secole în ODI final împotriva Africii de Sud

_ Iubita lui Chris Evans, Alba Baptista, a fost aproape răpită de un străin în vârstă de 10 ani

_ Love Island SPOILER: O recuplare tumultuoasă trimite unde de șoc prin vilă

_ Este oficial: cel mai mare nufăr uriaș din lume recunoscut de Guinness World Records

_ Premiile Grammy: Jocurile video îşi câştigă în sfârşit dreptul la recunoaştere

_ Aliații lui Hunter Biden cântăresc fondul de apărare juridică...

_ CRINGE: Kamala Harris a fost prăjită pentru descrierea ei a lansării în spațiu a astronauților (VIDEO)

_George Simion - 01 Feb 2023 06:11:00

_ Seven-kilometre traffic queue of lories at Nadlac II

_ Deci, care este cea mai bună rată de economisire pe care o oferă banca DVS.?

_ Brad Pitt își croiește o siluetă elegantă în pantaloni gri înainte de a îmbrăca transpirații cu George Clooney în set de la Wolves

_ Super Bowl LVII: Cele 10 mari puncte de discuție pe măsură ce crește entuziasmul pentru confruntarea din Arizona

_ Olivia Attwood pune un ecran elegant într-un trenci alb clar la Institutul Regenerativ

_ Prestigioasa organizație liberală de pază condamnă reportajul Russiagate al New York Times

_ AMD se adună după bataile de top și de jos, prognoză în linie

_ Ivermectina: Distribuția la nivel de populație ar fi putut împiedica recenta epidemie de COVID în masă din China?

_ Putin nu va îndrăzni să folosească arme nucleare asupra Ucrainei, susține consilierul Zelensky

_ Tom Brady se retrage: legenda NFL își ia rămas bun emoționant la 45 de ani, după divorțul de Gisele Bundchen

_ Fiul lui Reese Witherspoon, Deacon, în căminul său de la facultate! Elevul, în vârstă de 19 ani, împărtășește imagini

_ Următoarea mișcare a lui Tom Brady: QB „va începe în curând un contract Fox pe 10 ani și 375 de milioane de dolari”

_ În plin război, Zelenski insistă asupra planurilor de aderare a ţării sale la UE: 'Aşteptăm decizii din partea partenerilor noştri'

_ UCRAINA A RESPECTAT AVIONELE DE LUPĂ

_ Ascunde-ți cărțile pentru a evita acuzațiile de infracțiuni, spun școlile din FL profesorilor!

_ Pentru prima dată, cluburile din Premier League au cheltuit un miliard de dolari în perioada de transferuri din ianuarie

_ Profitul lui MCDONALD crește...

_ EXXON bate recordul de câștiguri cu 59 de miliarde de dolari!

_ Bucharest Court: Alexandru Piturca, Romarm director Tutu to be investigated under court supervision

_ Iluzie optică înșelătoare îți păcălește creierul să vadă zeci de inimi legănându-se - poți să o oprești?

_Gold FM Romania - 31 Jan 2023 22:12:35

_ Manchester United finalizează semnarea de împrumut a mijlocașului lui Bayern Munchen Marcel Sabitzer

_ Equalution: CEO-ul Nutrition, care a pierdut 27 kg, dezvăluie ce mănâncă într-o zi pentru pierderea în greutate

_ „Pharma, MSM, Tech, Intel, Zelensky, OMS, Deep State lucrează împreună pentru a acoperi armele biologice din Ucraina”

_ Asistenta de asistenta medicala dezvaluie ca isi impleteste servetele McDonald's intre degetele de la picioare pentru a dormi mai bine

_ Nottingham Forest finalizează semnarea portarului Paris Saint-Germain Keylor Navas

_ Graham Arnold dezvăluie singurul lucru care l-ar fi convins să renunțe din funcția de antrenor Socceroos

_ Review ASRock Z790 Livemixer: unic și accesibil

_ Tyson Fury susține că Tommy trebuie să devină antrenorul personal al lui Cristiano Ronaldo dacă pierde în fața lui Jake Paul

_ SUA acuză încă patru pentru asasinarea președintelui haitian

Vicarul Bisericii Angliei găsit vinovat de „activitate antisemită” după ce a împărtășit un articol despre Israel din 11 septembrie

_ Ruptură definitivă: 11 deputați REPER cer să fie recunoscuți ca grup parlamentar separat de USR

_ Urmăriți momentul în care Tom Brady face semn cu mâna mulțimii în timp ce iese de pe teren pentru ultima dată

_ Autorul unui furt de bijuterii din Cehia, în valoare de jumătate de milion de euro, prins de poliţişti

_ Sub radar Indicatorii economici sunt semne de avertizare intermitente nevăzute din 2008 și �nainte

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1672, afisate in 28 pagini.