_ Studiul constată că o enzimă bine-cunoscută efectuează și controlul calității proteinelor membranare

_ Studiul constată bine- enzima cunoscută efectuează și controlul calității proteinelor membranare

O echipă interdisciplinară de oameni de știință din Köln, Heidelberg și Munchen au descoperit o nouă funcție a unei enzime binecunoscute. Complexul de peptidază semnal din reticulul endoplasmatic scindează proteinele membranare defecte pentru a iniția degradarea acestora.

În celulele noastre, reticulul endoplasmatic este responsabil pentru producerea și controlul proteinelor care sunt secretate de celulă. Complexul de peptidază semnal taie aceste lanțuri polipeptidice pentru a elimina peptidele semnal care permit proteinelor să ajungă în reticulul endoplasmatic în primul rând, astfel încât proteinele mature să își poată îndeplini funcțiile specifice.

O echipă de cercetare condusă de Matthias Feige , profesor de biochimie a proteinelor celulare la Universitatea Tehnică din München (TUM) și Marius Lemberg, profesor de biochimie la Universitatea din Köln, au descoperit acum că complexul de peptidază semnal are o funcție necunoscută până acum într-un alt proces cheie din biologia celulară: controlul calității proteinelor membranare. Descoperirile lor au fost publicate acum în Science sub titlul „Complexul peptidazei semnalului uman acționează ca o enzimă de control al calității pentru proteinele de membrană.”

Fiecare celulă este înconjurată de un strat dublu lipidic, care protejează interiorul celule, dar și solicitări pentru transportul reglat al moleculelor și semnalelor prin acest strat izolator pentru a permite o multitudine de funcții celulare. Proteinele membranei sunt integrate în acest dublu strat lipidic și îndeplinesc aceste funcții. Ele sunt esențiale pentru supraviețuirea celulelor și servesc drept cele mai importante ținte medicamentoase.

Pentru a funcționa corect, proteinele membranare trebuie să adopte o structură tridimensională bine definită la nivel atomic. Eșecurile în acest proces pot duce la proteine ​​defecte, care, la rândul lor, dă naștere la numeroase boli, inclusiv cancer, precum și tulburări metabolice și neurodegenerative.

Echipa a explorat mai multe proteine ​​​​membranoase asociate bolii ale sistemului nostru nervos în pentru a înțelege mai bine cum celulele noastre evită ca acele proteine ​​defecte să le deterioreze și să provoace boli. Pe parcursul cercetărilor lor, ei au observat că o protează - o enzimă care scindează alte proteine ​​- inițiază degradarea proteinelor mutante defecte. Această degradare este esențială pentru menținerea funcției celulare. Cu toate acestea, ei nu au putut identifica proteaza implicată. „Toți candidații cunoscuți și inhibitorii utilizați în mod obișnuit nu ne-au ajutat în căutarea mecanismului molecular de bază”, a spus Feige.

Descoperirea a venit după ce cercetătorii au identificat site-uri potențiale de scindare pentru complexul de peptidază semnal. „Conform manualelor consacrate, complexul de peptidază semnal scindează peptidele semnal în timpul maturării proteinelor secretoare și, până acum, se credea că aceasta este singura sa funcție”, a adăugat Lemberg. Cu toate acestea, cercetătorii au identificat complexul de peptidază semnal drept proteaza pe care o căutau, dezvăluind că joacă un rol esențial în controlul calității proteinelor membranare.

Ulterior, echipa interdisciplinară de cercetători a identificat câteva proteine ​​suplimentare care obțin scindate și modul în care această funcție neașteptată ar putea fi reglată de subunitatea semnal peptidază SPCS1. „Deoarece acest factor nu este esențial pentru rolul descris inițial în maturarea proteinelor, ne-am dat seama că avem de-a face cu o funcție nerecunoscută anterior”, a explicat Feige.

„În mod interesant, SPCS1 este una dintre singurele trei gene. care sunt reglate în jos în toate regiunile creierului pacienților cu boala Alzheimer, ceea ce sugerează că descoperirile noastre pot avea implicații importante pentru înțelegerea noastră a biologiei umane și a tulburărilor asociate vârstei”, a adăugat Lemberg.

În boala Alzheimer, proteinele defecte se acumulează, despre care se crede că afectează funcția neuronală. Feige a concluzionat: „Descoperirile noastre ne vor ajuta să înțelegem mai bine modul în care celulele controlează forma moleculară a proteinelor lor și pun bazele multor studii viitoare.”

Cum te aperi de câinii agresivi. Sfaturile expertului care a salvat un om atacat de 12 câini ciobănești

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

Dictatura neomarxista din Canada se accentueaza. Proiectul de lege C-26 al Canadei: încă o captare a puterii guvernamentale

Benchmarks CPU și Ierarhia 2023: Diagrame de clasare a procesoarelor

Iată ce se întâmplă cu societatea când sistemul eșuează

Rickards: A început al treilea război mondial?

Aceștia sunt cei mai bătrâni oameni care au trăit vreodată

_ RUPTĂ: Poliția a lansat un videoclip despre atacul lui Paul Pelosi – PELOSI ERA ÎN LENJĂ, ȚINEA O BĂUTURĂ – VIDEO GRAFIC

SUA. Bidenomics: Raportul PIB dezvăluie a doua cea mai gravă scădere a venitului real disponibil vreodată din 1932

Cea mai flagrantă greșeală: subestimarea Rusiei

Vizualizarea fluxurilor de remitențe și impactul PIB-ului pe țară

_ DOJ acuză SBF de manipulare a martorilor – DOJ nu depune acuzații – cere doar instanței să-l pună să nu contacteze alți angajați

_ „Harvey-Level Bad” — A-Listers de la Hollywood, moguli în panică totală din cauza fișierelor Tell-All

_ Raport: un reporter educat la Harvard, concediat de la un ziar liberal de top care lucrează acum într-un magazin cu amănuntul

_ Kirsten Gillibrand, nervoasă, începe strângerea de fonduri pentru 2024, cu o posibilă amenințare a Senatului Lee Zeldin

_ LAUGH OUT LOUD! Adam Schiff a criticat o plângere de etică pentru anunț, la o zi după ce a anunțat licitația Senatului

_ Observații despre videoclipurile Paul Pelosi/David DePape – Ce arată ciudat și ce lipsește?

_ Terorist într-un atac criminal a ucis șapte persoane și a rănit alții în împușcături la sinagoga din Ierusalim

_ Oamenii de știință folosesc editarea genelor CRISPR pentru a introduce gene de aligator în somn

_ JUST IN: O altă pisare a fișierelor Twitter: Fișierele Twitter expun următoarea mare fraudă media

_ Kroger începe să vândă primele ouă neutre din lume în SUA

_ Creditorii FTX vor ca părinții avocati ai SBX Stanford să fie citați în eforturile de recuperare financiară

_ Starul lui Dawson's Creek, Kerr Smith, dezvăluie că „lucrează” la un spin-off al serialului clasic pentru adolescenți din anii '90

Progresismul distruge capodopere „Tragedia... ar putea declanșa”: universitățile britanice adaugă avertismente pentru piesele grecești și shakespeariane

_ Bruno Tonioli vorbește despre locul de muncă în calitate de judecător Britain's Got Talent pentru Alan Carr

_ Tot ce trebuie să știi despre Insula Iubirii episodul 10

_Gold FM Romania - 24 Jan 2023 14:51:12

Câți oameni locuiesc în Republica Moldova?

_Gold FM Romania - 28 Jan 2023 11:14:56

_ „The Beast” apare: Coolerul Titan RTX Ada Quad-Slot 800W s-ar fi scurs

_ Starul de baschet al colegiului spune că „mingile i-au explodat” brusc

_ "Asta este înfricoșător!" – Dr. Naomi Wolf avertizează că Pfizer efectuează cercetări virale de câștig de funcție și a recunoscut-o în cea mai recentă declarație (VIDEO)

_ „Președintele Donald J. Trump este singura persoană din oricare dintre partide care spune să punem frâna la asta. Să NU trecem la arme nucleare după tancuri.” – Liz Harrington despre președintele Trump

_ UH-OH: „Organizația non-profit” finanțată de Zuckerberg, care a cheltuit 420 de milioane de dolari pentru a-i ajuta pe democrați în 2020, se pregătește alegerile pentru 2024

_ Rusia emite un avertisment urgent de război nuclear, pe măsură ce ceasul apocalipsei se apropie cel mai mult de miezul nopții, determinând OMS să îndemne țările să stocheze medicamente pentru „urgențe nucleare”

_ „Un dușman al poporului” – Republicanii din New Hampshire oferă o rezoluție pentru a-l cenzura pe Mitch McConnell

_ AICI SUNTEM: Comitetele conduse de GOP pentru a cita oficialii Biden – iar democrații nu îi pot opri

_ New York Times susține că documentele clasificate nu sunt mare lucru decât dacă președintele Trump este implicat

_ Democrații din WA vor elibera sute de infractori sexuali „cel mai rău dintre cei mai răi” în comunitățile rezidențiale

_ Trump spune că părinții ar trebui să aleagă directorii școlilor (VIDEO)

_ Kari Lake va organiza mitingul Salvați Arizona DUMINICĂ înaintea Conferinței Curții de Apel într-un proces istoric al concursului electoral

_ Pfizer lansează în liniște o declarație ca răspuns la videoclipul Veritas al proiectului Bombshell

_ Van Jones de la CNN dă vina pe rasism că a bătut moartea lui Tire Nichols de către 5 polițiști negri

_ Pactul de sinucidere: Democrații din Minnesota adoptă un proiect de lege pentru interzicerea cărbunelui, petrolului și gazului într-unul dintre cele mai reci state ale națiunii - în timp ce Biden interzice mineritul în zona de fier a statului

_ Asist. Directorul a solicitat donații de la profesori și personal pentru a plăti Coyote pentru elevul străin ilegal din liceul Rhode Island

_ Exclusiv Gateway Pundit: Interviu cu Justin Goodman de la White Coat Waste Project, Persoana care a expus finanțarea NIH a lui Anthony Fauci a Institutului de Virologie din Wuhan și a altor experimente cu animale de peste mări

_ Karine Jean-Pierre refuză să spună de ce Biden părăsește Camp David pentru a merge în Delaware doar pentru o noapte duminică (VIDEO)

_ Bărbat și logodnica din Ohio uciși în Mexic – Departamentul de Stat emite un aviz de călătorie pentru Zacatecas, „Nu călătoriți din cauza crimei și răpirii”

_ VEZI: „Ce zici de cei 80.000 USD pentru alcool?” – Ronna Romney McDaniel fuge de la reporterul TGP când a fost întrebată despre cheltuirea a milioane de euro pe articole de lux înainte de alegerea președintelui RNC în Dana Point, CA

_ Joe Biden face „glumă” despre oamenii care cred că este prost, cere de patru ori un congresman inexistent „Doug” (VIDEO)

_ RUPTĂ: Apelul lui Paul Pelosi la 911 înainte de atac „Îmi spune că este un prieten... dar nu-l cunosc” – AUDIO

_ „Bună dimineața America”, gazdele T.J. Holmes și Amy Robach au fost concediați de la ABC în urma unei relații extraconjugale - Acuzații de ebrietate, abatere!

_ Senatorul Rubio îi trimite o scrisoare CEO-ului Pfizer după ce videoclipul exploziv sub acoperire al proiectului Veritas dezvăluie că compania „muta” virusul Covid pentru profit

_ Grupul Marco Polo editează documente pe laptopul lui Hunter Biden?

_ Noi dovezi!! Avocatul principal Kari Lake, Kurt Olsen, se așează cu CannCon pentru a discuta despre Lake v. Hobbs și apelul lor în curs!

_ Fostul jucător al Ligii Naționale de Fotbal aproape că a murit din cauza unui accident vascular cerebral „sever”.

_ EXCLUSIV: Videoclip nevăzut până acum cu ULTIMELE MOMENTE FERICE ale lui ROSANNE BOYLAND VIE PE 6 IANUARIE – Înainte de a fi ucisă – Spune-i numele #RosanneBoyland. NU-I LĂSAȚI SĂ ÎȘI ACOPEREA MOARTEA

_ Fiica lui Tammy Knickerbocker, fosta RHOC, Lindsey, ar fi „dispărută”

Nr. de articole la aceasta sectiune: 332, afisate in 6 pagini.