_ Strălucește o nouă lumină asupra curcubeului de pete de petrol și a altor fizice în strat subțire

_ Strălucește o lumină nouă asupra curcubeului cu pată de ulei și a altor fizice în strat subțire

Când lumina soarelui se reflectă pe o băltoacă de apă uleioasă dintr-o parcare, creează un curcubeu de culori învolburate. Acest lucru se datorează principiului de interferență a filmului subțire, care explică modul în care lumina se reflectă pe diferite straturi, sau filme, într-un amestec de lichide.

Pentru David Hoffman, om de știință asociat la Acceleratorul național SLAC al Departamentului de Energie Cu toate acestea, în laborator, ceea ce se întâmplă în aceste amestecuri este mult mai mult decât culori frumoase. Interfețele subțiri care produc acele culori au implicații majore în biologie, chimie și industria petrolieră și farmaceutică, printre altele. O aplicație cheie este în purificarea chimică, în care separarea substanțelor chimice la interfețele lor este în centrul procesului.

Totuși, obținerea fizicii fundamentale a interfețelor subțiri precum cele dintr-o băltoacă uleioasă sau din droguri interacțiunile a fost o provocare. Acest lucru se datorează faptului că, în esență, cercetătorii trebuie să vadă prin stive și stive de filme pentru a ajunge la punctul exact în care două lichide diferite, cum ar fi uleiul și apa, se întâlnesc.

Acum, Hoffman și colegii ar fi găsit o soluție: Tragându-se cu jeturi de apă și ulei unul în celălalt, au creat straturi lichide groase de doar câteva sute de atomi. Drept urmare, ei au putut vedea mai clar ce s-a întâmplat la interfețele la care interacționează lichidele. Ei au raportat recent descoperirile lor în Langmuir.

„Metoda noastră va permite o grămadă de noi măsurători spectroscopice pe aceste interfețe, care în esență nu sunt posibile cu tehnicile actuale”, a spus Hoffman. Aceste măsurători spectroscopice le permit oamenilor de știință să urmărească culorile individuale ale luminii cu detalii care oferă o perspectivă asupra structurilor fundamentale ale moleculelor. Aceste tehnici le pot permite, de asemenea, să urmărească reacțiile chimice care au loc în timp real, pe măsură ce materialele interacționează.

Viaigretă chimică

Pentru multe situații din biologie și chimie, interacțiunile dintre două lucruri au loc la granițe, sau interfețe, unde cele două se întâlnesc. Înainte ca un virus să intre într-o celulă, de exemplu, învelișul său exterior trebuie să se îmbine cu membrana celulei. Un exemplu mai obișnuit se întâmplă în sosurile de salată neamestecate - acolo, moleculele de ulei și apă interacționează doar la granițele dintre buzunarele celor două lichide.

„Interfața este locul în care toată acțiunea este pentru chimie și biologie pe un nivel molecular”, a spus Jake Koralek, autor principal al lucrării și om de știință la SLAC.

Interfețele lichide, care se concentrează în mod special în acest studiu, pot determina variabile esențiale, cum ar fi ratele de reacții sau gradele de amestecare, dar interfețele în sine au o grosime de doar câțiva atomi. Asta însemna că a fost aproape imposibil să se studieze interfețele din cauza volumului mare de molecule care există de fiecare parte a interfeței dintre două lichide - în esență, acea sumă de molecule a înecat semnalele de la interfața însăși și a creat mult zgomot în date experimentale.

Hoffman și echipa sa au redus zgomotul reducând volumul lichidelor la doar câțiva nanometri grosime. Pentru a face acest lucru, au aruncat jeturi de apă și ulei din duze mici, „microfluidice”, la viteze de 1 până la 10 metri pe secundă și le-au stropit împreună pentru a forma o foaie subțire de lichid. Apoi, au transmis lumină infraroșu la foaie și au studiat spectrul luminii care a trecut - o tehnică numită spectroscopie în infraroșu - pentru a înțelege ce se întâmplă la interfață. În continuare, ei speră să folosească Linac Coherent Light Source (LCLS) de la SLAC pentru a efectua spectroscopie cu raze X, care va oferi o perspectivă asupra chimiei în sine.

„Ceea ce demonstrează această lucrare este că putem face de fapt foarte fluide. și interfețe plate care se întind pe aceste foi întregi de lichid, care este o țintă perfectă pentru spectroscopie”, a spus Koralek.

Rainbow physics

Pentru primele teste folosind duzele microfluidice, echipa a împușcat doar apă, fără ulei, pentru a testa fezabilitatea spectroscopiei pe o foaie de lichid care curge. Folosind apă, echipa și-a putut verifica rezultatele în raport cu proprietățile bine-cunoscute ale interacțiunilor apei cu lumina.

Totuși, ei nu erau siguri de cum va funcționa experimentul cu mai multe lichide, așa că pentru experimentul central, echipa a tras trei avioane cu două pentru ulei și unul pentru apă și invers. Debitele au fost calibrate în așa fel încât s-au întâlnit imediat când au ieșit din duze pentru a se evantai pentru a forma o foaie subțire de lichide.

„Inițial am crezut că lichidele au fost probabil separate lateral, astfel încât unul partea ar putea fi un fluid și o parte ar putea fi cealaltă.Dar, de fapt, când am făcut spectroscopie în infraroșu, care dezvăluie ce molecule sunt în fiecare porțiune a foii, am descoperit, spre surprinderea noastră, că, în toate cazurile, un fluid este complet închis. în celălalt fluid”, a spus Koralek. „Este întotdeauna o foaie de apă înconjurată în întregime de o foaie de ulei, sau invers.”

De asemenea, echipa a putut vedea clar un model ondulat de culori curcubeu, demonstrând că nu au creat o emulsie de ulei și apă. ci mai degrabă straturi separate curat.

„Deoarece vedem acest model de culori mai deschise și mai închise, știm că nu facem o emulsie, ci că de fapt facem aceste straturi, care contribuie direct la modelele curcubeului din imaginile noastre. Imaginile frumoase sunt o parte esențială a științei”, a spus Hoffman.

Acum, după ce au stabilit că metoda funcționează, echipa a început deja pași pentru a ajuta alți oameni de știință încorporează metode microfluidice cu mai multe lichide în propriile experimente. Dispozitivele de care cercetătorii au nevoie pentru a implementa aceste metode sunt ieftine și mici - pot încăpea în palma mâinii tale - și durează doar câteva ore pentru a fi instalate în experimente cu raze X și microscoape electronice, facilitând studiul mai multor cercetători. interfețe lichide, a spus Koralek. Acest lucru ar putea avansa cercetările în domenii precum electrochimia bateriilor, a spus el, pentru a îmbunătăți cantitatea de energie care poate fi stocată și pentru cât timp - un pas crucial pe calea către o economie cu zero carbon.

Cum te aperi de câinii agresivi. Sfaturile expertului care a salvat un om atacat de 12 câini ciobănești

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

Iată ce se întâmplă cu societatea când sistemul eșuează

Dictatura neomarxista din Canada se accentueaza. Proiectul de lege C-26 al Canadei: încă o captare a puterii guvernamentale

Benchmarks CPU și Ierarhia 2023: Diagrame de clasare a procesoarelor

Rickards: A început al treilea război mondial?

_ Kirsten Gillibrand, nervoasă, începe strângerea de fonduri pentru 2024, cu o posibilă amenințare a Senatului Lee Zeldin

Aceștia sunt cei mai bătrâni oameni care au trăit vreodată

_ RUPTĂ: Poliția a lansat un videoclip despre atacul lui Paul Pelosi – PELOSI ERA ÎN LENJĂ, ȚINEA O BĂUTURĂ – VIDEO GRAFIC

SUA. Bidenomics: Raportul PIB dezvăluie a doua cea mai gravă scădere a venitului real disponibil vreodată din 1932

Progresismul distruge capodopere „Tragedia... ar putea declanșa”: universitățile britanice adaugă avertismente pentru piesele grecești și shakespeariane

Câți oameni locuiesc în Republica Moldova?

Cea mai flagrantă greșeală: subestimarea Rusiei

Vizualizarea fluxurilor de remitențe și impactul PIB-ului pe țară

_ DOJ acuză SBF de manipulare a martorilor – DOJ nu depune acuzații – cere doar instanței să-l pună să nu contacteze alți angajați

_ „Harvey-Level Bad” — A-Listers de la Hollywood, moguli în panică totală din cauza fișierelor Tell-All

_ Raport: un reporter educat la Harvard, concediat de la un ziar liberal de top care lucrează acum într-un magazin cu amănuntul

_ LAUGH OUT LOUD! Adam Schiff a criticat o plângere de etică pentru anunț, la o zi după ce a anunțat licitația Senatului

_ Observații despre videoclipurile Paul Pelosi/David DePape – Ce arată ciudat și ce lipsește?

_ Terorist într-un atac criminal a ucis șapte persoane și a rănit alții în împușcături la sinagoga din Ierusalim

_ Oamenii de știință folosesc editarea genelor CRISPR pentru a introduce gene de aligator în somn

_ JUST IN: O altă pisare a fișierelor Twitter: Fișierele Twitter expun următoarea mare fraudă media

_ Kroger începe să vândă primele ouă neutre din lume în SUA

_ Creditorii FTX vor ca părinții avocati ai SBX Stanford să fie citați în eforturile de recuperare financiară

_ Starul lui Dawson's Creek, Kerr Smith, dezvăluie că „lucrează” la un spin-off al serialului clasic pentru adolescenți din anii '90

Ciucă, Ciulacu,Iohannis și alți manglitori ai bunăstării românilor. Cât s-au putut scumpi alimentele în București: prețuri din ce în ce mai greu de suportat

_ Andy Cohen își cere scuze că a strigat la Larsa Pippen și spune „Nu-mi place să țip la femei”

_ Top 10 descoperiri științifice ciudate și minunate din 2022

_ Lori Harvey este o sirenă sufocantă în pantaloni de vinil strâmți în timp ce lovește orașul din Santa Monica

_ Legenda înotului Grant Hackett, în vârstă de 42 de ani, dezvăluie că așteaptă al doilea copil cu soția Sharlene

_ Conor McGregor fără cămașă își arată rănile după ce a fost lovit de o mașină

_ Insula Iubirii „se pregătește să primească o altă bombă feminină în vilă”

_ Bruno Tonioli vorbește despre locul de muncă în calitate de judecător Britain's Got Talent pentru Alan Carr

_ Tot ce trebuie să știi despre Insula Iubirii episodul 10

_Gold FM Romania - 24 Jan 2023 14:51:12

_Gold FM Romania - 28 Jan 2023 11:14:56

_ „The Beast” apare: Coolerul Titan RTX Ada Quad-Slot 800W s-ar fi scurs

_ Starul de baschet al colegiului spune că „mingile i-au explodat” brusc

_ "Asta este înfricoșător!" – Dr. Naomi Wolf avertizează că Pfizer efectuează cercetări virale de câștig de funcție și a recunoscut-o în cea mai recentă declarație (VIDEO)

_ „Președintele Donald J. Trump este singura persoană din oricare dintre partide care spune să punem frâna la asta. Să NU trecem la arme nucleare după tancuri.” – Liz Harrington despre președintele Trump

_ UH-OH: „Organizația non-profit” finanțată de Zuckerberg, care a cheltuit 420 de milioane de dolari pentru a-i ajuta pe democrați în 2020, se pregătește alegerile pentru 2024

_ Rusia emite un avertisment urgent de război nuclear, pe măsură ce ceasul apocalipsei se apropie cel mai mult de miezul nopții, determinând OMS să îndemne țările să stocheze medicamente pentru „urgențe nucleare”

_ „Un dușman al poporului” – Republicanii din New Hampshire oferă o rezoluție pentru a-l cenzura pe Mitch McConnell

_ AICI SUNTEM: Comitetele conduse de GOP pentru a cita oficialii Biden – iar democrații nu îi pot opri

_ New York Times susține că documentele clasificate nu sunt mare lucru decât dacă președintele Trump este implicat

_ Democrații din WA vor elibera sute de infractori sexuali „cel mai rău dintre cei mai răi” în comunitățile rezidențiale

_ Trump spune că părinții ar trebui să aleagă directorii școlilor (VIDEO)

_ Kari Lake va organiza mitingul Salvați Arizona DUMINICĂ înaintea Conferinței Curții de Apel într-un proces istoric al concursului electoral

_ Pfizer lansează în liniște o declarație ca răspuns la videoclipul Veritas al proiectului Bombshell

_ Van Jones de la CNN dă vina pe rasism că a bătut moartea lui Tire Nichols de către 5 polițiști negri

_ Pactul de sinucidere: Democrații din Minnesota adoptă un proiect de lege pentru interzicerea cărbunelui, petrolului și gazului într-unul dintre cele mai reci state ale națiunii - în timp ce Biden interzice mineritul în zona de fier a statului

_ Asist. Directorul a solicitat donații de la profesori și personal pentru a plăti Coyote pentru elevul străin ilegal din liceul Rhode Island

_ Exclusiv Gateway Pundit: Interviu cu Justin Goodman de la White Coat Waste Project, Persoana care a expus finanțarea NIH a lui Anthony Fauci a Institutului de Virologie din Wuhan și a altor experimente cu animale de peste mări

_ Karine Jean-Pierre refuză să spună de ce Biden părăsește Camp David pentru a merge în Delaware doar pentru o noapte duminică (VIDEO)

_ Bărbat și logodnica din Ohio uciși în Mexic – Departamentul de Stat emite un aviz de călătorie pentru Zacatecas, „Nu călătoriți din cauza crimei și răpirii”

_ VEZI: „Ce zici de cei 80.000 USD pentru alcool?” – Ronna Romney McDaniel fuge de la reporterul TGP când a fost întrebată despre cheltuirea a milioane de euro pe articole de lux înainte de alegerea președintelui RNC în Dana Point, CA

_ Joe Biden face „glumă” despre oamenii care cred că este prost, cere de patru ori un congresman inexistent „Doug” (VIDEO)

_ RUPTĂ: Apelul lui Paul Pelosi la 911 înainte de atac „Îmi spune că este un prieten... dar nu-l cunosc” – AUDIO

Nr. de articole la aceasta sectiune: 354, afisate in 6 pagini.