_ Înțelegerea coercitivității în materialele magnetice cu învățare automată

_ A da sens coercitivității în materiale magnetice cu învățare automată

Materialele magnetice moi, adică materialele care pot fi ușor magnetizate și demagnetizate, joacă un rol esențial în transformatoare, generatoare și motoare. Capacitatea unui material magnetic de a rezista unui câmp magnetic extern fără a-și schimba magnetizarea este cunoscută sub denumirea de „coercivitate”, o proprietate strâns legată de pierderea de energie. În aplicații precum mașinile electrice, materialele cu coercivitate scăzută sunt foarte de dorit pentru a obține o eficiență energetică mai mare.

Cu toate acestea, coercitatea și alte fenomene magnetice asociate cu pierderile de energie din materialele magnetice moi provin din interacțiuni foarte complexe. Analizele obișnuite la scară macro suferă de simplificarea excesivă a structurii materialului și adesea au nevoie de parametri suplimentari pentru a ajusta teoria la experiment. Până acum, deși instrumentele și cadrele de analiză a coercitivității sunt disponibile pe scară largă, ele nu iau în considerare în mod direct defectele și limitele materialului, ceea ce este fundamental pentru dezvoltarea de noi aplicații.

În acest context, o cercetare. Echipa, inclusiv prof. Masato Kotsugi de la Universitatea de Știință din Tokyo (TUS), Japonia, a dezvoltat recent o nouă abordare pentru a conecta caracteristicile la scară microscopică la o proprietate fizică macroscopică, coercivitate, folosind o combinație de știință a datelor, învățare automată și o extensie a Modelul GL. Acest studiu, condus de dr. Alexandre Lira Foggiatto de la TUS, a fost publicat în Communications Physics.

Echipa și-a propus să găsească o modalitate de a automatiza analiza coercitivității materialelor magnetice, luând în considerare caracteristicile microstructurale ale acestora. În acest scop, ei au adunat mai întâi date atât pentru materialele magnetice simulate, cât și pentru cele reale, sub formă de imagini microscopice ale domeniilor lor magnetice.

Imaginile, după preprocesare, au fost folosite ca intrare pentru o tehnică de învățare automată numită principal. analiza componentelor (PCA), care este folosită în mod obișnuit pentru a analiza seturi mari de date. Prin PCA, echipa a condensat cele mai relevante informații (funcții) din aceste imagini preprocesate într-un „spațiu de caracteristici” bidimensional.

Această abordare, combinată cu alte tehnici de învățare automată, cum ar fi rețelele neuronale artificiale, a permis cercetătorilor să vizualizeze un peisaj energetic realist al inversării magnetizării în materialul din spațiul caracteristic. O comparare atentă a rezultatelor pentru imagini experimentale și simulate a demonstrat că metodologia propusă este o strategie convenabilă pentru cartografierea celor mai importante caracteristici ale materialului într-un mod semnificativ.

„Descrierea peisajului energetic folosind învățarea automată a arătat rezultate bune atât pentru datele experimentale, cât și pentru datele simulate. Ambele au împărtășit forme similare, precum și variabile explicative similare și corelații între ele", remarcă dr. Foggiatto.

În general, acest studiu arată modul în care informatica materialelor poate fi folosită în mod inteligent pentru a nu numai că automatizează, ci și clarifică originea fizică a coercitivității în materialele magnetice moi. Cu ceva noroc, îi va ajuta pe oamenii de știință și fizicienii din materiale să obțină noi legi și modele fizice pentru a depăși modelele și cadrele de ultimă generație.

Mai mult, aplicațiile acestei strategii depășesc cu mult coercitivitatea , după cum subliniază dr. Foggiatto, „Metoda noastră poate fi extinsă la alte sisteme pentru analiza proprietăților precum temperatura și deformarea/tensiunea, precum și dinamica proceselor de inversare a magnetizării de mare viteză.”

Interesant, acesta este al doilea studiu pe care Prof. Masato Kotsugi și colegii săi l-au publicat în legătură cu modelul extins de energie liberă Landau pe care îl dezvoltă. Ei speră că, în viitorul apropiat, modelele lor de analiză funcțională vor ajuta la obținerea unei eficiențe ridicate în motoarele de mașini electrice, deschizând calea către un transport mai durabil.

Cum te aperi de câinii agresivi. Sfaturile expertului care a salvat un om atacat de 12 câini ciobănești

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

Iată ce se întâmplă cu societatea când sistemul eșuează

Dictatura neomarxista din Canada se accentueaza. Proiectul de lege C-26 al Canadei: încă o captare a puterii guvernamentale

Benchmarks CPU și Ierarhia 2023: Diagrame de clasare a procesoarelor

Rickards: A început al treilea război mondial?

Aceștia sunt cei mai bătrâni oameni care au trăit vreodată

_ RUPTĂ: Poliția a lansat un videoclip despre atacul lui Paul Pelosi – PELOSI ERA ÎN LENJĂ, ȚINEA O BĂUTURĂ – VIDEO GRAFIC

SUA. Bidenomics: Raportul PIB dezvăluie a doua cea mai gravă scădere a venitului real disponibil vreodată din 1932

Câți oameni locuiesc în Republica Moldova?

Cea mai flagrantă greșeală: subestimarea Rusiei

Vizualizarea fluxurilor de remitențe și impactul PIB-ului pe țară

_ DOJ acuză SBF de manipulare a martorilor – DOJ nu depune acuzații – cere doar instanței să-l pună să nu contacteze alți angajați

_ „Harvey-Level Bad” — A-Listers de la Hollywood, moguli în panică totală din cauza fișierelor Tell-All

_ Raport: un reporter educat la Harvard, concediat de la un ziar liberal de top care lucrează acum într-un magazin cu amănuntul

_ Kirsten Gillibrand, nervoasă, începe strângerea de fonduri pentru 2024, cu o posibilă amenințare a Senatului Lee Zeldin

_ LAUGH OUT LOUD! Adam Schiff a criticat o plângere de etică pentru anunț, la o zi după ce a anunțat licitația Senatului

_ Observații despre videoclipurile Paul Pelosi/David DePape – Ce arată ciudat și ce lipsește?

_ Terorist într-un atac criminal a ucis șapte persoane și a rănit alții în împușcături la sinagoga din Ierusalim

_ Oamenii de știință folosesc editarea genelor CRISPR pentru a introduce gene de aligator în somn

_ JUST IN: O altă pisare a fișierelor Twitter: Fișierele Twitter expun următoarea mare fraudă media

_ Kroger începe să vândă primele ouă neutre din lume în SUA

_ Creditorii FTX vor ca părinții avocati ai SBX Stanford să fie citați în eforturile de recuperare financiară

_ Starul lui Dawson's Creek, Kerr Smith, dezvăluie că „lucrează” la un spin-off al serialului clasic pentru adolescenți din anii '90

Ciucă, Ciulacu,Iohannis și alți manglitori ai bunăstării românilor. Cât s-au putut scumpi alimentele în București: prețuri din ce în ce mai greu de suportat

_ Andy Cohen își cere scuze că a strigat la Larsa Pippen și spune „Nu-mi place să țip la femei”

_ Top 10 descoperiri științifice ciudate și minunate din 2022

_ Lori Harvey este o sirenă sufocantă în pantaloni de vinil strâmți în timp ce lovește orașul din Santa Monica

_ Legenda înotului Grant Hackett, în vârstă de 42 de ani, dezvăluie că așteaptă al doilea copil cu soția Sharlene

_ Conor McGregor fără cămașă își arată rănile după ce a fost lovit de o mașină

_ Insula Iubirii „se pregătește să primească o altă bombă feminină în vilă”

Progresismul distruge capodopere „Tragedia... ar putea declanșa”: universitățile britanice adaugă avertismente pentru piesele grecești și shakespeariane

_ Bruno Tonioli vorbește despre locul de muncă în calitate de judecător Britain's Got Talent pentru Alan Carr

_ Tot ce trebuie să știi despre Insula Iubirii episodul 10

_Gold FM Romania - 24 Jan 2023 14:51:12

_Gold FM Romania - 28 Jan 2023 11:14:56

_ „The Beast” apare: Coolerul Titan RTX Ada Quad-Slot 800W s-ar fi scurs

_ Starul de baschet al colegiului spune că „mingile i-au explodat” brusc

_ "Asta este înfricoșător!" – Dr. Naomi Wolf avertizează că Pfizer efectuează cercetări virale de câștig de funcție și a recunoscut-o în cea mai recentă declarație (VIDEO)

_ „Președintele Donald J. Trump este singura persoană din oricare dintre partide care spune să punem frâna la asta. Să NU trecem la arme nucleare după tancuri.” – Liz Harrington despre președintele Trump

_ UH-OH: „Organizația non-profit” finanțată de Zuckerberg, care a cheltuit 420 de milioane de dolari pentru a-i ajuta pe democrați în 2020, se pregătește alegerile pentru 2024

_ Rusia emite un avertisment urgent de război nuclear, pe măsură ce ceasul apocalipsei se apropie cel mai mult de miezul nopții, determinând OMS să îndemne țările să stocheze medicamente pentru „urgențe nucleare”

_ „Un dușman al poporului” – Republicanii din New Hampshire oferă o rezoluție pentru a-l cenzura pe Mitch McConnell

_ AICI SUNTEM: Comitetele conduse de GOP pentru a cita oficialii Biden – iar democrații nu îi pot opri

_ New York Times susține că documentele clasificate nu sunt mare lucru decât dacă președintele Trump este implicat

_ Democrații din WA vor elibera sute de infractori sexuali „cel mai rău dintre cei mai răi” în comunitățile rezidențiale

_ Trump spune că părinții ar trebui să aleagă directorii școlilor (VIDEO)

_ Kari Lake va organiza mitingul Salvați Arizona DUMINICĂ înaintea Conferinței Curții de Apel într-un proces istoric al concursului electoral

_ Pfizer lansează în liniște o declarație ca răspuns la videoclipul Veritas al proiectului Bombshell

_ Van Jones de la CNN dă vina pe rasism că a bătut moartea lui Tire Nichols de către 5 polițiști negri

_ Pactul de sinucidere: Democrații din Minnesota adoptă un proiect de lege pentru interzicerea cărbunelui, petrolului și gazului într-unul dintre cele mai reci state ale națiunii - în timp ce Biden interzice mineritul în zona de fier a statului

_ Asist. Directorul a solicitat donații de la profesori și personal pentru a plăti Coyote pentru elevul străin ilegal din liceul Rhode Island

_ Exclusiv Gateway Pundit: Interviu cu Justin Goodman de la White Coat Waste Project, Persoana care a expus finanțarea NIH a lui Anthony Fauci a Institutului de Virologie din Wuhan și a altor experimente cu animale de peste mări

_ Karine Jean-Pierre refuză să spună de ce Biden părăsește Camp David pentru a merge în Delaware doar pentru o noapte duminică (VIDEO)

_ Bărbat și logodnica din Ohio uciși în Mexic – Departamentul de Stat emite un aviz de călătorie pentru Zacatecas, „Nu călătoriți din cauza crimei și răpirii”

_ VEZI: „Ce zici de cei 80.000 USD pentru alcool?” – Ronna Romney McDaniel fuge de la reporterul TGP când a fost întrebată despre cheltuirea a milioane de euro pe articole de lux înainte de alegerea președintelui RNC în Dana Point, CA

_ Joe Biden face „glumă” despre oamenii care cred că este prost, cere de patru ori un congresman inexistent „Doug” (VIDEO)

_ RUPTĂ: Apelul lui Paul Pelosi la 911 înainte de atac „Îmi spune că este un prieten... dar nu-l cunosc” – AUDIO

Nr. de articole la aceasta sectiune: 348, afisate in 6 pagini.