_ Fosilele din Africa de Sud dezvăluie lumea pierdută a nevertebratelor antice

_ Fosilele din Africa de Sud dezvăluie cele pierdute lumea nevertebratelor antice

O fostă carieră din Africa de Sud deschide o fereastră către o perioadă importantă din istoria vieții.

Descoperirea nevertebratelor fosilizate la fața locului, inclusiv ceea ce ar putea fi cea mai veche fosilă corporală a unei lipitori, dezvăluie diversitatea ascunsă a perioadei Permian, în timp ce alte fosile din carieră au ajutat la rezolvarea unui mister botanic de lungă durată.

Când vine vorba de fosile, este în mod normal animale mari care atrag cea mai mare atenție. Dar un sit din Africa de Sud arată că și micile descoperiri pot fi impresionante.

Deși rămân de descris în detaliu, fosilele găsite la noul sit descoperit, cunoscut sub numele de Onder Karoo, par să creeze un număr de primele. Acestea includ ceea ce ar putea fi cea mai timpurie lipitoare de apă dulce cunoscută și acarienii de apă conservați rafinat - împingând apariția confirmată a acestui grup de arahnide cu 150 de milioane de ani.

Împreună, aceste fosile ajută la umplerea golurilor. în jurul animalelor mari despre care știm că au existat în trecut și creați o imagine a ceea ce ar fi văzut și experimentat.

Dr. Rosemary Prevec, care a condus o nouă lucrare care detaliază descoperirile pe site, spune: „Fosilele pe care le găsim sunt foarte vechi, dar sunt frumos conservate. Aceasta include detalii foarte fine, cum ar fi firele de păr și venele aripilor insectelor, conținutul intestinal al insectelor. , și animale și plante moi, care nu sunt adesea bine conservate."

"Împreună, site-ul oferă o privire de aproape și detaliată asupra unui ecosistem antic, mai degrabă ca și cum ține o lupă în sus pentru unul mic. parte a lumii așa cum era acum multe milioane de ani.”

Dr. Mike Day, curatorul tetrapodelor non-mamifere de la Muzeu, care a fost coautor al cercetării, adaugă: „Onder Karoo este un sit unic și, într-adevăr, nu există nimic asemănător din altă parte din Gondwana la acea vreme.”

"Conservarea nevertebratelor și a plantelor este în general foarte slabă în sud-vestul Bazinului Karoo. Stratul de rocă de la noua localitate a fost depus într-un bazin calm și puțin adânc de pe malul Mării Karoo, ceea ce a oferit condiții excelente pentru conservarea plantelor și animalelor mici și delicate.”

Descoperirile studiului au fost publicate în revista Communications Biology.

Ce s-a găsit la Onder Karoo?

p>Situl a fost descoperit pentru prima dată în timpul unei căutări de plante fosilizate în regiunea Sutherland din provincia Northern Cape din Africa de Sud, în 2009. După ce a apărut cu mâinile goale, o schimbare de peisaj a dezvăluit semne promițătoare pentru descoperirea fosilelor.

„În timp ce conduceam de-a lungul unui drum mic de pământ, a apărut un afloriment de stâncă care nu era asemănător orice am văzut în zonă”, își amintește Rosemary. „Stratificarea fină, culoarea și textura sa deosebită a stâncii au fost ideale pentru găsirea de fosile de plante. În câteva minute de săpat, găsim fosile de insecte și plante și știam că este ceva foarte special.”

Pe parcursul a 10 săptămâni de muncă de teren efectuată de-a lungul mai multor ani, fosta carieră a scos la iveală mii de fosile de plante și insecte care datează de aproximativ 266 de milioane de ani până la Permianul mijlociu. În tot acest timp în urmă, se crede că cariera făcea parte dintr-un lac alimentat de un râu care se varsa în Marea Karoo.

Lacul ar fi oferit terenul de reproducere perfect pentru o serie de vieți nevertebrate, inclusiv insecte cu durată scurtă de viață, cum ar fi muștele de piatră și damiciile. Fosilele găsite la acest sit sunt cele mai vechi exemple ale acestor animale găsite în Gondwana, un supercontinent astăzi împărțit în America de Sud, Africa, Australasia și Antarctica.

Lacul ar fi fost înconjurat de o pădure plină de mușchi, hepatice și Glossopteris, un arbore timpuriu care a dominat emisfera sudică în timpul Permianului.

Deși era obișnuită, încă nu știam ce fel de plantă este Glossopteris și era adesea considerată a fi un tip de plantă cunoscut sub numele de ferigă de semințe. Grupuri dense de conuri masculine și feminine găsite la Onder Karoo dezvăluie că era de fapt o coniferă, un grup care conține și plante moderne, cum ar fi pinii și sequoia.

Aceste descoperiri ajută la construirea unei imagini mai bune a ceea ce ecosistemele au fost ca în Permianul mijlociu între 273 și 260 de milioane de ani în urmă.

De ce este important să înțelegem Permianul mijlociu?

Permianul este un punct de cotitură important în istoria viața pe această planetă, cu multe grupuri importante de animale care devin proeminente în această perioadă.

Rechinii devin prădători dominanti în oceane pentru prima dată după o extincție în masă care a ucis mulți dintre concurenții lor, în timp ce strămoșii Au apărut și țestoase și reptile planătoare.

Proprii noștri strămoși au fost prezenți și sub forma unui grup dominant de animale cunoscut sub numele de sinapside. În Permianul mijlociu, a evoluat un tip de sinapside cunoscut sub numele de therapside, o ramură a acestui grup dând în cele din urmă naștere mamiferelor.

Caracteristici care definesc mamiferele, cum ar fi sângele cald și asemănător mamiferelor. dinții ar începe să apară în Permianul târziu și Triasicul timpuriu.

„Bazinul Karoo este foarte important pentru studierea Permianului, în special în ceea ce privește vertebratele”, spune Mike. „Este una dintre principalele surse de fosile din evidența vertebratelor în acest moment, în special în Gondwana, dar și pentru supercontinentul Pangea în ansamblu.”

Nevertebrate din Permianul mijlociu, însă , sunt mult mai puțin cunoscute. Aceasta înseamnă că știm relativ puține despre tipurile de plante pe care le-ar fi mâncat aceste animale, despre dăunătorii cu care s-ar fi putut confrunta și despre târâiele înfiorătoare care le susțineau ecosistemele.”

„În timp ce oamenii s-au uitat pentru fosilele de vertebrate din Karoo timp de 150 de ani sau mai mult, s-a depus mai puțin efort în căutarea plantelor sau nevertebratelor permiene, cel puțin în zonele în care apar vertebratele”, spune Mike.

„Fosilele fiecăreia tind să fie pot fi găsite în roci diferite și necesită criterii de căutare diferite, așa că este puțin probabil ca cercetătorii să le întâlnească în același timp cu vânătoarea de vertebrate.”

În următorii 15 milioane de ani după depunerea bazinului Onder Karoo, multe dintre aceste specii ar fi distruse în timpul a două evenimente de extincție. Evenimentul de extincție a Capitanian a avut loc cu aproximativ 260 de milioane de ani în urmă și a provocat dispariția a până la 80% dintre speciile de vertebrate Karoo.

Acest lucru a fost apoi depășit la scară. prin extincția în masă de la sfârșitul Permianului, cu 252 de milioane de ani în urmă o, care este cel mai mare eveniment de extincție vreodată. Cunoscută și sub denumirea de Marea Morțiune, se estimează că peste 95% din toate speciile au fost distruse, inclusiv Glossopteris.

În timpul Permianului, rămășițele arborilor Glossopteris au fost îngropate și transformate în cărbune, formând un mare parte din zăcămintele emisferei sudice.

Aceste zăcăminte de cărbune au contribuit la alimentarea schimbărilor climatice în Antropocen, pe care unii oameni de știință le-au descris drept o a șasea extincție în masă.

Odată cu Marea Moartă. de asemenea, se crede că a fost alimentat de creșterea nivelului de dioxid de carbon, cunoașterea mai bună a modului în care aceste animale au trăit și au murit ar putea ajuta la înțelegerea pierderii speciilor pe care le confruntăm astăzi.

Oamenii de știință speră ca unele dintre întrebările lor. Înconjurul Permianului poate fi răspuns pe măsură ce mai multe fosile sunt dezvăluite din Onder Karoo, ceea ce este probabil să țină cercetătorii ocupați pentru anii următori.

Cum te aperi de câinii agresivi. Sfaturile expertului care a salvat un om atacat de 12 câini ciobănești

_ Starul lui Dawson's Creek, Kerr Smith, dezvăluie că „lucrează” la un spin-off al serialului clasic pentru adolescenți din anii '90

Rickards: A început al treilea război mondial?

_ Delilah Belle Hamlin este plină de șic în timp ce arată sânii laterali într-o rochie adâncă

_ Acasă și departe: Cum o ajută Ziggy pe Sophie Dillman să găsească efecte pozitive în endometrioză

_ Revine Cody Simpson în carieră muzicală?

_ SZA pune capăt domniei lui Taylor Swift după șase săptămâni consecutive în topurile australiane ARIA

_ De ce Canalul 10 rămâne de The Traitors pentru încă un sezon

_ Tot ce trebuie să știi despre episodul unsprezece despre Insula Iubirii

_ Starul Gladiatori Wolf „este eliminat în prima rundă a jocului Squid din viața reală”

Distrugerea României de Partidele Slugilor Ciulacu și Ciucă continuă. Vor distruge comunele țării. Aflați câte comune vor să distrugă. Stiri Negre - 26 Jan 2023 14:44:32

SUA. Bidenomics: Raportul PIB dezvăluie a doua cea mai gravă scădere a venitului real disponibil vreodată din 1932

_ Playboy Playboy Kymberly Herrin a murit la 65 de ani, când familia cere donații ale Societății Americane de Cancer

_ Factura de curent de 83.000 euro l-a trimis la urgenţă pe un antreprenor

_ RUPTĂ: Ronna McDaniel a fost declarată câștigătoare a alegerilor pentru președintele RNC (VIDEO)

_ Creditorii FTX vor ca părinții avocati ai SBX Stanford să fie citați în eforturile de recuperare financiară

_ Top 10 descoperiri științifice ciudate și minunate din 2022

_ Kirsten Gillibrand, nervoasă, începe strângerea de fonduri pentru 2024, cu o posibilă amenințare a Senatului Lee Zeldin

_ Terorist într-un atac criminal a ucis șapte persoane și a rănit alții în împușcături la sinagoga din Ierusalim

_ Oamenii de știință folosesc editarea genelor CRISPR pentru a introduce gene de aligator în somn

_ JUST IN: O altă pisare a fișierelor Twitter: Fișierele Twitter expun următoarea mare fraudă media

_ RUPTĂ: Poliția a lansat un videoclip despre atacul lui Paul Pelosi – PELOSI ERA ÎN LENJĂ, ȚINEA O BĂUTURĂ – VIDEO GRAFIC

_ Raport: un reporter educat la Harvard, concediat de la un ziar liberal de top care lucrează acum într-un magazin cu amănuntul

_ „Harvey-Level Bad” — A-Listers de la Hollywood, moguli în panică totală din cauza fișierelor Tell-All

_ DOJ acuză SBF de manipulare a martorilor – DOJ nu depune acuzații – cere doar instanței să-l pună să nu contacteze alți angajați

_4 Media Info - 28 Jan 2023 16:37:31

_ Jack Grealish poartă hanorac Gucci de 800 de lire sterline, cu vedeta „pe punctul de a semna un contract de sponsorizare profitabil”

UK. Transexualismul Progresist face Ravagii. Femeile și fetele amatoare din Marea Britanie „renunță la sport după ce s-au confruntat cu oponenți cu trup masculin”

CUTREMURĂTOR! Un fost judecător dă verdictul: `tentativă de omor` făcută de Păun, șeful ONG-ului Sorosist Agent Green, ajuns acum consilierul lui Ciucă. Justiția Soroșistă mușamalizează cazul de 7 ani.

_ Supraviețuitorul Holocaustului, ascuns după ce a fost ordonat la o instituție de psihiatrie de către tribunalul german, se confruntă cu un vaccin forțat împotriva Covid-19

_ Norad Santa tracker HARTĂ LIVE 2022: Unde este Moș Crăciun acum?

Băncile Străine jefuiesc poporul român cu acordul lui Mugur Isărescu. Ilie Șerbănescu pune mitraliera pe băncile străine din România: 'De ce fac asta?'. Nici guvernatorul BNR nu scapă de atacurile economistului

Ciucă, Ciulacu,Iohannis și alți manglitori ai bunăstării românilor. Cât s-au putut scumpi alimentele în București: prețuri din ce în ce mai greu de suportat

_Gold FM Romania - 28 Jan 2023 11:14:56

_Gold FM Romania - 27 Jan 2023 14:35:48

_ Bradley Cooper ține dulce de mână cu fiica Lea, de 5 ani, într-o excursie la New York

_ Jennifer Lopez dezvăluie experiența „înfricoșătoare” în apropierea morții care a avut loc în timpul filmării Shotgun Wedding

_ Modelul Jodie Kidd încă nu a stabilit o dată pentru nunta ei la mai bine de un an după ce s-a logodit

_ Fanii Emmerdale își iau rămas bun de la Priya după ieșirea ei emoționantă după 12 ani în The Dales

_ Australian Open: Pip Edwards și Ash Barty se înfruntă cap la cap pe terenul de tenis din Melbourne Park

_ Russell Crowe anunță o afacere importantă între Queensland și AACTA Awards

_Gold FM Romania - 25 Jan 2023 14:49:17

Benchmarks CPU și Ierarhia 2023: Diagrame de clasare a procesoarelor

Cea mai flagrantă greșeală: subestimarea Rusiei

Iată ce se întâmplă cu societatea când sistemul eșuează

Dictatura neomarxista din Canada se accentueaza. Proiectul de lege C-26 al Canadei: încă o captare a puterii guvernamentale

SUA. Donald Trump și-a anunțat candidatura la președinția Statelor Unite ale Americii pentru 2024. Cenzură neobolșevică la televiziunile progresiste americane. MSNBC refuză să difuzeze în direct discursul de anunț al lui Trump

_ PSG 5-4 Saudi All-Star XI: Ronaldo are o dotă... dar echipa lui Messi iese învingătoare

_ Rita Ora insistă că rochia pe care a purtat-o ​​pentru You Only Love Me NU a fost rochia ei de mireasă

_ Pete Evans își arată corpul foarte zvelt în timp ce își spală picioarele la Bondi Beach

_ Andy Cohen își cere scuze că a strigat la Larsa Pippen și spune „Nu-mi place să țip la femei”

_ The Bachelors: Channel 10 este mulțumit de emisiune, în ciuda ratingurilor slabe ale televiziunii

_ Modelul de talie plus Robyn Lawley dezvăluie singura întrebare care a transformat-o la o dietă vegană

_ Dean Gaffney anunță că a devenit bunic pentru a doua oară

_ Poliția Capitalei scoate 'artileria grea' pe străzi: Mii de polițiști acționează de Rusalii

_ Trei uciși și patru răniți într-o împușcătură în masă în bogatul cartier Beverly Crest din Los Angeles

_ Şeful DSP Bucureşti spune că e DEZASTRU, în grădinițe: Am ajuns ca un singur caz pozitiv să aibă până la 40 de contacţi direcţi

Maimuța „hibridă” misterioasă îi lasă derutați pe oamenii de știință...

Nr. de articole la aceasta sectiune: 110, afisate in 2 pagini.