_ Noua metodă dezvăluie o înțelegere îmbunătățită a interacțiunilor microbiene din sol

_ Noua metodă dezvăluie îmbunătățită înțelegerea interacțiunilor microbiene din sol

Legarea identității microbilor sălbatici cu trăsăturile lor fiziologice și funcțiile de mediu este un obiectiv cheie pentru microbiologii de mediu. Dintre tehnicile care se străduiesc să atingă acest obiectiv, Stable Isotope Probing—SIP—este considerată cea mai eficientă pentru studierea microorganismelor active în medii naturale.

Oamenii de știință de la Laboratorul Național Lawrence Livermore (LLNL) au dezvoltat o nouă tehnică – înaltă -debit SIP—care automatizează mai multe etape în procesul de sondare a izotopilor stabili, permițând investigarea activității microbiene a microorganismelor în condiții realiste, fără a fi nevoie de cultură de laborator.

În SIP, microbii activi sunt identificați prin încorporare. de izotopi stabili în biomasa lor. Este printre cele mai puternice metode din ecologia microbiană, deoarece poate identifica microbii activi și trăsăturile lor fiziologice (utilizarea substratului, biochimia celulară, metabolism, creștere, mortalitate) în comunități complexe în condiții native.

De obicei, Metoda SIP necesită forță de muncă substanțială și permite doar un număr mic de mostre. Dar noua tehnică LLNL necesită o șesime din cantitatea de muncă manuală în comparație cu SIP manual și permite procesarea a 16 probe simultan.

„Abordarea noastră semi-automatizată scade timpul operatorului și îmbunătățește reproductibilitatea prin care vizează pașii SIP cu cea mai mare intensitate de muncă”, a declarat Erin Nuccio, om de știință LLNL, și autorul principal al unei lucrări apărute în jurnalul Microbiome. „Am folosit acum această abordare pentru a procesa peste o mie de mostre, inclusiv unele din microhabitate de sol foarte puțin studiate.”

Un astfel de microhabitat este solul care înconjoară imediat țesuturile micorizelor – un tip de ciuperci care formează simbiotice. relații cu 72% din toate plantele terestre. În schimbul carbonului din plante, ciuperca (ciuperci micorizale arbusculare) furnizează gazdelor sale resurse esențiale, cum ar fi azotul, fosforul și apa.

În acest studiu de demonstrare a conceptului, autorii au arătat „rețeaua trofică” a interacțiunilor stimulate de ciupercile micorizice în sol.

„Credem că aceasta este o cale majoră pentru modul în care carbonul vegetal este distribuit pe scară largă în sol. Solul deține cel mai mare bazin de carbon organic care circulă activ pe planetă”, a spus Co-autorul corespondent Jennifer Pett-Ridge, care este liderul proiectului LLNL și șeful Biroului de Știință al Departamentului de Energie „Microbes Persist” Soil Microbiome Scientific Focus Area. „Am secvențiat o cantitate mică de ADN, am determinat organismele active și apoi le-am reconstruit genomul și potențialele interacțiuni.”

Alți autori LLNL includ Steven Blazewicz, Marissa Lafler, Ashley Campbell, Jeffrey Kimbrel, Jessica Wollard, Rachel Hestrin, precum și cercetători de la Lawrence Berkeley National Laboratory, DOE Joint Genome Institute și Universitatea din California, Berkeley.

_ OLIVER HOLT: Brazilia plânge pe Pele în timp ce cei îndoliați trec pe lângă sicriul deschis al regelui frumosului joc

_ Epopea angajare a lui Goldman Sachs se încheie cu cea mai mare rundă de reduceri de locuri de muncă vreodată

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 14:50:59

_ Puteți obține o rată a dobânzii de economii mai bună de la banca dvs. principală - iată cum

_ Procesul susține că un bancher de top cu legături cu Epstein ar putea fi legat de traficul sexual, scrie TOM LEONARD

_ LeBron James și Anthony Davis au fost excluși pentru meciul lui Lakers împotriva lui Brooklyn de luni

_ Fotbalistul Richard Rufus, care și-a păcălit prietenii cu 8 milioane de lire sterline, este condamnat la peste șapte ani de închisoare

_ Firma de cabane de schi avertizează călătorii să fie atenți la site-urile FAKE după ce clientul este înșelat de 135.000 lire sterline

_ Faceți cunoștință cu Pele din Anglia: expertul în momeli de pescuit, în vârstă de 52 de ani, a fost numit după icoana de către tatăl său nebun de fotbal

_ 2023, un an cu provocări uriașe - La ce se aşteaptă marile companii de pe Wall Street

_ Doctorul NHS glumește că ASDA oferă o carieră mai profitabilă

_ Sfârșitul hedonismului monetar

_ A împânzit în tot Palermo cu afișe cu fosta soție și cei 15 presupuși amanți

_Gold FM Romania - 01 Feb 2023 13:23:03

Cererea de aur a atins cel mai mare nivel din ultimii 11 ani în 2022

_ Furie că comunitățile sunt „tăiate în derivă” de eliminarea a peste 5.000 de sucursale bancare din 2015

_ Starul Dallas Mavericks Luka Doncic părăsește podeaua cu o accidentare la gleznă

_ Au băncile High St o responsabilitate socială? Dezbatere strict de afaceri

_ Confruntarea lui Chelsea cu Liverpool este amânată după doar șase MINUTE din cauza unui teren înghețat

_ Pensionarul Oxford don a obținut 77.000 de lire sterline pentru repararea acoperișului, deoarece constructorul a fost găsit vinovat de spălare de bani

_ De ce există un mandat de vaccinare COVID pentru studenți?

_ Procesul JPMorgan-Epstein modificat de Insulele Virgine; „Lista clienților” a fost scurtată, legăturile între Staley și Dubin nu au fost redactate

_ Airbnb spune că creditorii ipotecari ar trebui să permită închirieri pe termen scurt, deoarece costul vieții este „linia vieții”

_ Proces îl acuză pe fostul exec Barclays, JPMorgan că este implicat în inelul sexual Jeffrey Epstein

_ Va efectua ATF „Verificări de conformitate” cu un registru extins?

_ Cele mai rele patru moduri de a ataca Bitcoin

_ Un regizor român este în juriul Festivalului internaţional de Film de la Berlin

_ Presupusa amantă a lui Orban dezvăluie cine a făcut fotografia de la Guvern, care a făcut ravagii în timpul pandemiei

_ Boeing a primit un mega-contract pentru gestionarea rachetelor cu focos nuclear Minuteman

_ Orice acțiune militară împotriva Iranului considerată declarație de război: Misiunea ONU

_ Prețurile pentru hamburger ar putea continua să crească pe măsură ce efectivul de bovine din SUA se micșorează

_ Cisternă GNL eșuează în canalul Suez

_ Fed crește cu 25 bps așa cum era de așteptat, menține limbajul „creșteri în curs”

_ George Santos va retrage din comisiile Camerei

_ Judecătorii ies la pensie, procesele rămân - Banii pe care îi luăm din PNRR s-ar putea să-i dăm la CEDO

_ Lloyds și Halifax anunță planuri de a elimina alte 40 de sucursale în cursul acestui an

_ Peste două treimi dintre spitale ÎNCĂ folosesc reguli învechite Covid pentru a împiedica pacienții să-i vadă pe cei dragi

_ Song Joong-ki și Katy Louise Saunders sunt căsătoriți și așteaptă primul lor copil împreună

_ SUA pregătește pachetul pentru Ucraina cu rachete care pot ajunge la aproape 100 de mile

_ Premieră naţională: simulator auto cu ochelari care imită efectul consumului de droguri şi alcool

_ Orange Juice Futures a atins un nou record, pe fondul reducerii ofertei

_ Mesaje contradictorii de la Moscova: Kremlinul neagă că face planuri mari pentru aniversarea 'operațiunii militare speciale' din Ucraina

_ Ukraine targets oligarch, ex-minister in graft clampdown

_ Concediul de compasiune, ultima „modă” pe piaţa muncii: l-a primit o jucătoare de cricket

_ Russia strike on residential building leaves 3 dead in Ukraine's Kramatorsk

_ ANAF a publicat 'lista rușinii'. Verificaţi dacă lucraţi la o companie cu datorii

_ Moïse assassination: US indicts key suspects, 'a sign of the failure of the Haitian justice system'

_ I-a murit copilul, iar spitalul a refuzat să comunice mamei tratamentul şi diagnosticul. Reacţia autorităţilor

_ Sondajul arată că mai mulți americani cred că ajutorul „prea mult” este destinat Ucraina

_ Capsula radioactivă lipsă din Australia de Vest a fost găsită

_ Intel va reduce prețul procesorului Alder Lake cu 20%: Raport

_ Vladimir Putin pregătește o festivitate grandioasă în Rusia: a fost cea mai sângeroasă luptă din istorie

_ Over EUR 50bl of foreign investment go into Romanian economy in 2022 (analysis)

_ Aderarea Ucrainei la UE: oficialii europeni anunţă că nu există scurtături

_ Raport internațional: Vapatul, mai puțin periculos decât fumatul

_ Trafic blocat în Hunedoara din cauza zăpezii căzute pe şosea

_ Sibiu: Restricţii de trafic pe Valea Oltului, până la finalul lunii februarie, pentru stabilizarea unui taluz

_ Proiect de lege al PNL: Femeile însărcinate şi persoanele însoţite de copii vor avea prioritate la casierii şi ghişee

_ Peste 250 de zboruri au înregistrat întârzieri mai mari de 60 minute pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, în perioada 26 ianuarie – 1 februarie

Nr. de articole la aceasta sectiune: 324, afisate in 6 pagini.