_ Liceeni se alătură cercetătorilor pentru a ridica capacul biodiversităţii solului din Hong Kong

_ Liceenii se alătură savanții pentru a ridica capacul asupra biodiversităţii solului din Hong Kong

Solul și macrofauna sa sunt o parte integrantă a multor ecosisteme, jucând un rol important în descompunere și reciclarea nutrienților. Cu toate acestea, biodiversitatea solului rămâne puțin studiată la nivel global. Pentru a ajuta la umplerea acestui gol și la dezvăluirea diversității faunei solului din Hong Kong, o echipă de oameni de știință de la Universitatea Chineză din Hong Kong a inițiat un proiect de știință cetățenească care implică universități, organizații neguvernamentale și elevi și profesori de liceu.

„Implicarea cetățenilor ca parte a noului proces de generare a cunoștințelor este importantă în promovarea înțelegerii biodiversității. Formarea cetățenilor din generația mai tânără pentru a învăța despre biodiversitate este de cea mai mare importanță și crucială pentru implicarea în conservare”, spun cercetătorii din studiul lor, care a fost publicat în Biodiversity Data Journal cu acces deschis.

Lucrând cot la cot cu cadre universitare, taxonomiști și membri ai organizațiilor neguvernamentale, studenții din 21 de școli/institute au fost recrutați pentru a colecta animale din sol în apropierea campusurilor lor. timp de un an și înregistrează observațiile lor.

Între octombrie 2019 și octombrie 2020, au monitorizat și prelevat probe de specii în 21 de situri urbane și semi-naționale. habitate naturale din Hong Kong, colectând un total de 3.588 de mostre individuale. Eforturile lor au condus la 150 de specii de macrofaună din sol, identificate ca artropode (inclusiv insecte, păianjeni, centipede și milipede), viermi și melci.

De cele mai multe ori, studenții au găsit milipede (23 din 150 de specii). Ei au ajutat chiar la identificarea a două specii de milipede care sunt noi pentru fauna din Hong Kong - Monographis queenslandica și Alloproctoides remyi. Primul se găsește de obicei în Australia – cercetătorii sugerează că ar fi putut fi introdus în zonă cu multe decenii în urmă din Queensland sau invers – iar cel din urmă a fost observat în Reunion și Mauritius.

Milipede ca acești doi speciile pot accelera descompunerea gunoiului și pot regla ciclul carbonului și fosforului din sol, în timp ce râmele pot modifica structura solului și pot regla ciclul apei și a materiei organice.

„Înainte de începerea acestui proiect, înțelegerea biodiversității solului în Hong Kong-ul, inclusiv înțelegerea speciilor sale de milipede, a fost inadecvat”, scriu cercetătorii în lucrarea lor. Acum, ei cred că speciile de macrofaună identificate și cele 646 de coduri de bare ADN ale acestora au stabilit o bază solidă pentru cercetări ulterioare în biodiversitatea solului din zonă.

Proiectul lor servește și unui scop suplimentar. Spre deosebire de majoritatea studiilor științifice convenționale, care sunt de obicei efectuate de guvern, organizații non-guvernamentale sau cadre universitare numai în universități, acest studiu a folosit o abordare a științei cetățenești prin crearea unei comunități mari implicate cu biodiversitatea. Procedând astfel, a ajutat la educarea publicului și la creșterea gradului de conștientizare cu privire la utilizarea tehnicilor științifice de bază în înțelegerea biodiversității locale.

Și poate să fi inspirat o nouă generație de viitori oameni de știință: unii studenți au început culturile de milipede în lor. propriile școli, iar o școală a folosit modelul de creștere a milipedelor pentru a participa la o competiție de știință și tehnologie.

Acest studiu este dovada că institutele și liceele locale se pot uni împreună cu echipele de cercetare din universități și pot efectua lucrări științifice, autorii studiului cred. „A crescut gradul de conștientizare a publicului și poate deschide oportunități pentru publicul larg de a se implica în cercetare științifică în viitor.”

_ Dacă pe Venus este fosfină, atunci nu prea este în cantități mari

_ DISNEY armistițiu cu Florida?

_ Qatar 2022: Echipele calificate și programul optimilor de finală de la Cupa Mondială

_ Prințul William și Kate găzduiesc sclipitoarea gală a Premiului Earthshot la Boston

_ 2022 FIFA World Cup: Senegal face tough task against talented England

_ WAYNE ROOT: Cea mai mare lumină cu gaz din istorie � Parerea acestui evreu american asupra președintelui Trump și Kanye West

_ Unde au plecat tinerii bărbați?

_ „Ordinul arată ca și cum judecătorul vrea să descurajeze nu cazurile de rea-credință, ci provocările electorale” – Kari Lake răspunde sancțiunilor împotriva ei ale judecătorului numit de Obama.

_ Joe Biden a promulgat proiectul de lege menit să blocheze declanșarea grevelor naționale pe căile ferate

_ Biden pregătește personal pentru sonde chiar și în timp ce minimalizează riscurile...

_ Rishi Sunak a discutat despre colaborarea în domeniul apărării cu liderii din Qatar şi Turcia

_ Gripa lovește echipa Olandei înainte de meciul din SUA...

_ Pregătește-te pentru O ALĂ rundă de Covid

_ 2022 FIFA World Cup: Japan stun giants without ball

_ 2022 FIFA World Cup: Germany, Belgium...European nations fail to launch despite talent

_ 2022 FIFA World Cup: who will get the goals for Brazil?

_ Grevele vor provoca și MAI MULT haos în A&E

_ Gareth Southgate are nevoie de finisheri care pot termina în echipa sa din Anglia - nu doar cei care se agață

_ Strada în care am copilărit: Lee Child, 68 de ani, împărtășește amintiri din Underwood Road, Birmingham

_ MICK HUME: Când chiar și Palatul este stăpânit să anuleze cultura, chiar avem probleme

_ Andy Cohen spune că Meghan Markle a fost „veselită” când i-a spus că s-au mai întâlnit

_ Soțul jihadis al lui Shamima Begum insistă că au fost căsătoriți fericiți

_ Calendarul lui Jacob Rees-Mogg, care include o poză batjocorită cu el în bretele, dovedește un succes surpriză

_ Doppelgangeri la Cupa Mondială: Așa cum Phil Foden este asemănat cu pisica, poți ghici ce jucători pot fi aceștia?

_ Fostul escroc al lui Dani Dyer, care a înșelat pensionarii vulnerabili din 34.000 de lire sterline, eliberat din închisoare

_ Sheridan Smith despre motivul pentru care o vom sprijini pe Rosie Molloy

_ GINGRICH: BIDEN CÂȘTIGĂ...

_ SOCIAL DEZVLEVĂ DOSARELE DE CENZURĂ

_ RUPTĂ: Iată-l: Elon Musk dezvăluie de ce Twitter a suprimat povestea lui Hunter Biden „Laptop From Hell”

_ Kremlinul anunţă că Putin este dispus la negocieri, după ce Biden a sugerat o anumită deschidere

_ Când „Omul anului” de la TIME a însemnat ceva...

_ Avocații de top apar în fața marelui juriu federal...

_ Casa Albă infirmă pentru moment posibilele discuţii între preşedintele Biden şi Putin

_ Rusia și Ucraina luptă pentru primul război la scară largă cu drone...

_ ANDREW NEIL: Harry și Meghan îi depășesc pe Will și Kate la fiecare pas

_ Cea mai veche broasca testoasa din lume a vazut doua razboaie mondiale si Imperiul Britanic...

_ Cupa Mondială: Anglia poate pradă vulnerabilitatea Senegalului de la încrucișări în optimile de finală, spune Chris Sutton

_ Criza spitalicească surprinsă în mod viu de la un medic de primă linie

_ Cupa Mondială: Cum se conturează prima rundă eliminatorie după ultimele meciuri din grupe din Qatar

_ Sistemul Marii Rezerve Naționale urmează să fie abandonat după peste 20 de ani

_ Romelu Lukaku demonstrează că NU este un atacant de mare moment după ce a aruncat patru goluri deschise

_ Telespectatorii se confruntă cu creșteri uriașe ale reclamelor TV în cadrul noilor propuneri OFCOM

_ Ținuta Earthshot a lui Kate Middleton are un choker purtat ca bentiță de Prințesa Diana în timpul turneului din 1985

_ ALTA SĂRIT, O ALĂ CAPCANĂ?

_ Bear Grylls vizitează Kiev și sugerează un nou program cu Zelensky

_ Ion Cristoiu: Iohannis a ajuns salvatorul aderării la Schengen, dar nu depinde de el/ Şi Austria va spune DA

_ Dezlipiți-le pe Harry și Meghan de titlurile lor de Duce și Ducesă de Sussex, spun cititorii

_ Antrenorul Australiei, Graham Arnold, susține că echipa sa va merge „toate armele aprinse” împotriva Argentinei

_ Bărbatul se mușcă din nas în ceartă pe tema golfului...

_ TSA vrea acum să vă scaneze fața la securitate. Iată drepturile tale...

_ DR MICHAEL MOSLEY: Cum poți să-ți dai seama când cineva te minte

_ Directorul AIEA bate cu pumnul în masă: 'Vrem să evităm un dezastru nuclear la Zaporojie! Nu să favorizăm vreuna dintre părți'

_ Fanii reacționează în timp ce Anglia se califică din faza grupelor cu cel mai bun palmares la Cupa Mondială

_ Luis Suarez în pragul LACRIMII după lovitura lui Hwang Hee-chan pentru Coreea de Sud împotriva Portugaliei

_ IAN LADYMAN: Anglia a ocolit haosul din Qatar... acum pot încasa

_ „Mi-ar plăcea să vin să studiez”: Kate Middleton spune că vrea să se înscrie la o universitate prestigioasă

_ Sunak și Hunt se confruntă cu o rebeliune în creștere din cauza renunțării la cumpărăturile fără TVA pentru turiștii străini

_ Republica Moldova pune presiune la OSCE: Cere 'retragerea completă şi necondiţionată' a trupelor rusești și a munițiilor din Transnistria

_ Sfaturile de curse ale lui Robin Goodfellow: Cele mai bune pariuri pentru sâmbătă, 3 decembrie

_ 2022 FIFA World Cup: Ghosts of world cups past for Ghana

Nr. de articole la aceasta sectiune: 507, afisate in 9 pagini.