16:17
Comentarii Adauga Comentariu

_ Eurostar vs Megabus: de la Paris la Newcastle pe calea ferată apoi rutier, de la o dană de 276 GBP la un loc de autocar de 17 GBP

_ Eurostar vs Megabus: de la Paris la Newcastle de feroviar apoi rutier, de la o dană de 276 GBP la un scaun de autocar de 17 GBP

Am călătorit la prima clasă de la Paris la Londra pe Eurostar, dar apoi a trecut la Megabus fără flori pentru etapa finală a unei călătorii de întoarcere la Newcastle pe Tyne. Cum este să treci de la un lux nealterat la ieftin ca jetoane?

De fapt, nu chiar atât de rău. Dacă mi-aș permite, bineînțeles, aș opta pentru opțiunea de lux de fiecare dată, dar nu în fiecare zi sunt invitat într-o călătorie VIP cu toate cheltuielile plătite de la Londra la Paris. (Mi s-a oferit bani-nu-poți-cumpăra acces lateral la festivalul de muzică Rock en Seine, grație programului de loialitate Marriott Bonvoy - vezi caseta de mai jos.)

Așa cum a fost soldul meu bancar mizerabil a luat lovitura pentru hop acasă, a fost deloc o idee să rezerv Megabus.

Călătoria cu trenul de 212 mile de la Paris la Londra într-un Eurostar Business Premier scaun cu acces rapid după biletul de gară coada l-a costat pe binefăcătorul meu uimitor de 276 de lire sterline, în timp ce călătoria de 286 de mile cu autocarul până la Newcastle a fost o scurtă comparație la doar 17 lire sterline.

În timp ce Eurostar m-a depus la Londra cu mai mult de o oră și jumătate întârziere, Megabus în Newcastle a avut doar cinci minute în întârziere. Având în vedere capriciile călătoriilor rutiere, acesta a fost un miracol minor.

Cu toate acestea, în comparație cu Londra-Newcastle LNER călătorie pe linia principală a Coastei de Est, care poate dura ca în doar 2 ore și 36 de minute, Călătoria Megabus a continuat și mai departe.

Am dormit cât mai mult posibil din călătorie, dar chiar și pentru cineva cu picioare zguduite, scaunele au fost înghesuite și foarte confortabile doar în primele zece minute. Amuțind, m-am zvârcolit periodic, încercând și eșuând în cele șapte ore de călătorie să găsesc o poziție confortabilă la distanță. Sindromul numb bum este normal pentru curs, cred.

Cei mai mulți oameni au coborât din autocar în Leeds, inclusiv persoana lată care stătea lângă mine, și asta mi-a oferit o zonă suplimentară de mișcare, dar tu nu călătoriți cu Megabus pentru confort.

Călătoria cu Megabus la Newcastle a costat doar 16 pence pe milă, în timp ce călătoria cu catering generos și prietenoasă cu fundul de la Paris la Londra a fost de cinci ori mai scumpă la 79 de pence pe milă.

Megabusul a împins 70 mph pe autostradă; Eurostar a călătorit cu mai mult de două ori și a călătorit cu 186 mph pentru perioade lungi. Pe toată durata călătoriei, Megabusul s-a zdruncinat ca un jet care lovește turbulențele, în timp ce băuturile gratuite nu s-au vărsat pe Eurostar-ul de peste două ori mai rapid.

Având nevoie de un pipi, nu puteam decât să mă minunesc de micuțul mic al jumătății de dulap care găzduia toaleta de la bordul Megabusului. Sunt compactă și bijou și chiar și eu doar am reușit să trec prin gol. Cum am reușit să închid ușa în urma mea este încă o minune.

Pe de altă parte, ai putea organiza o petrecere distanțată social în toaleta uriașă de pe Eurostar - o petrecere comodă care nu s-ar simți ca un zar cu moartea. Toaleta micro-spațială Megabus s-a dovedit a fi terifiant de folosit la viteze de autostradă, așa că, odată ieșit, am fost recunoscător că am fost din nou pe scaun și în îmbrățișarea strânsă a centurii de siguranță.

Pe Eurostar, mai devreme în acea zi, am luase masa la ideea lui Raymond Blanc de un mic dejun de 140 mph. Într-un exercițiu de branding de la distanță, bucătarul cu stea Michelin a decis că ar trebui să fiu servit cu granola cu fistic și un iaurt deasupra unui compot dulce de prune. Plus, un croissant obligatoriu. Au urmat caise fripte, bucăți de portocale și bucăți de pepene verde. (Micul dejun cald ales a fost un flan Emmental și Comté, însoțit de bacon infuzat cu rozmarin, spanac și ciuperci. Dacă doriți, toate mesele vin cu vin, chiar și la micul dejun.)

Pe Megabus , am făcut self-catering, stropind cu un flapjack de 1 GBP. Mărul pe care l-am mâncat, de asemenea, fusese ascuns de la vizita din acea dimineață la lounge-ul Eurostar, deschis numai pentru pasagerii care dețin bilete Business Premier.

Salonul de la etajul doi, transformat din birourile feroviare grandioase în 2017, este împărțit în zone. compartimente elegante, unele cu vedere la trenurile care așteaptă. Am luat o selecție de ziare gratuite și reviste de lux la intrare și m-am înregistrat cu gardianul salonului. Ea mi-a spus că trenul meu a fost întârziat, dar, dacă aș dori, mă va schimba la serviciul anterior. Așa mi-am dorit, i-am răspuns.

Abia mai târziu am aflat că pasagerii din clasa standard trebuiau să facă coadă și să stea la coadă pentru a avea șansa unui schimb similar în timp ce biletul meu a fost modificat cu succes liniștit și eficient. Presupun că acest serviciu personal – foarte util atunci când apar probleme de călătorie – este genul de beneficiu pe care pasagerii de la clasa întâi îl consideră de la sine înțeles.

Un alt beneficiu cheie este spațiul, nu doar pentru picioarele și șoldurile tale. dar pentru gențile tale.

Pe Eurostar, era suficient spațiu pentru a-mi ține geanta mare cu mine, astfel încât să pot accesa conținutul acesteia pe tot parcursul călătoriei, ceea ce este esențial pentru un nomad digital care are nevoie de un laptop, cabluri de încărcare și altele asemănătoare.

Pe Megabus, a trebuit să-mi depozitez geanta în portbagaj încuiat de sub autobuz. Uitasem să despachetez câteva cabluri, așa că nu m-am putut conecta la prizele USB de la bord pentru a-mi încărca iPhone-ul. Da, aș fi putut să-mi întind picioarele și să cer să accesez depozitul de bagaje la una dintre numeroasele opriri de pe traseu, dar nu am făcut-o pentru că șoferii (au fost două schimbări pe parcurs) aveau în mod clar un program strâns.

Unul dintre punctele culminante ale călătoriei Megabus au fost numele ironice date autocarelor accesibile în scaun cu rotile: autobuzul meu se numea Regina Elizabus II. Am văzut un Jenson Busson. Alte nume pentru acești cai de bătaie Volvo, sugerate într-o competiție pe rețelele sociale, includ Basil Bus, Bus Lightyear și dar-unde-i-o glumă Mega-tron.

Un alt punct culminant a fost înălțimea. Scaunele sunt în partea de sus a autocarului, oferind o vedere din tribună asupra ambuteiajelor din Londra. Mi-am pus ochii încrezători pe un șofer de mașină sport care ne trimitea vesel mesaje text în timp ce conducea lângă noi. (Avea numere de înmatriculare germane, așa că cred că raportarea ilegalității lui ar fi inutilă.) Dar, oh, acele ambuteiaje. A fost dureros de lent la începutul călătoriei, a durat mai mult de o oră pentru a ajunge la periferia Londrei. Excelent pentru vizitarea obiectivelor turistice, dar nu atât de grozav dacă sunteți obișnuit să vă aflați deja la o treime din drumul către Newcastle atunci când călătoriți pe LNER.

Am fost impresionat de Victoria Station. Era mai curat decât mi-l aminteam (de-a lungul anilor mi-am făcut o parte echitabilă de călătorii cu ochi roșii la National Express) și, în timp ce toaletele erau pufoase, cel puțin era o placă roșie de Transport Trust care explica că clădirea Art Deco data din 1932 și a fost „cel mai mare din Marea Britanie”. Atunci și acum? Placa nu explica, deși scria că stația a fost „construită special”. Poate că asta explică ventilația excelentă a stației, deoarece, în ciuda faptului că era plină de vagoane în ralanti, nu avea nicio senzație că a sta în fața lor însemna să inhalezi un cocktail de substanțe chimice.

Cocktail-uri de un fel cu totul diferit erau disponibile în Business. Premier lounge la Gare du Nord din Paris. Un bar rotund servește preparate originale create pentru lounge. Una dintre ofertele băuturi se bazează pe Toujours 21, un gin dezvoltat de omniprezentul bucătar francez pentru Eurostar. Desigur, Raymond Blanc, care deține Le Manoir aux Quat'Saisons, un restaurant din Oxfordshire cu două stele Michelin, nu este la îndemână pentru a găti mâncarea cu degetele în lounge, dar există un „mixolog” care să repare cocktailurile.

M-aș putea obișnui să călătoresc așa.

Videoclipul călătoriei este disponibil pe YouTube canal. Urmărește-l pe Carlton pe Twitter aici .

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

_ Dacă pe Venus este fosfină, atunci nu prea este în cantități mari

_ CHIAR PENTRU: Democrații votează pentru eliminarea Iowa ca prim stat cu vot � �nlocuiește-l cu Carolina de Sud pentru a �reflecta electoratul divers al partidului�

_ DISNEY armistițiu cu Florida?

_ Cupa Mondială: Tyler Adams salută sprijinul „suprareal” pentru SUA înapoi acasă înaintea confruntării cu Olanda

_ Traseul Angliei către finala Cupei Mondiale: evitarea Braziliei și o potențială ciocnire cu Franța

_ OAMENII LUI PLATELL: Nu îndrăzni să încerci să ne forțezi într-un alt coșmar de izolare

_ Matt Baker și mama lui la festivitățile lor neobișnuite în curte

_ Kate Middleton uimește în rochie personalizată cu guler Emilia Wickstead, în valoare de 1.200 USD, în timpul vizitei la Harvard

_ Peter Kay plânge în timp ce deschide primul turneu de stand-up live din ultimii 12 ani

_ Camerun 1-0 Brazilia - EVALUAREA JUCĂTORILOR: Fabinho și Gabriel Jesus se luptă în pierderea șocului

_ GRAEME SOUNESS: Este păcat că Gareth Southgate nu va acorda stelelor sale mătăsoase permisiunea de a fi emoționați

_ Șeful Angliei, Gareth Southgate, îi avertizează pe Trei Lei împotriva automulțumirii înaintea confruntării din Senegal

_ Specială Strictly Come Dancing Musicals: Helen Skelton și Will Mellor sunt în fruntea clasamentului

_ Sharon Stone îi încurajează pe copii să „licee” look-urile ei iconice din filmele ei după ce ea moare

_ Jennifer Lopez se îmbracă de afaceri casual în bluză albă elegantă și pantaloni kaki în timp ce iese în LA

_ „Ordinul arată ca și cum judecătorul vrea să descurajeze nu cazurile de rea-credință, ci provocările electorale” – Kari Lake răspunde sancțiunilor împotriva ei ale judecătorului numit de Obama.

_ Gareth Southgate are nevoie de finisheri care pot termina în echipa sa din Anglia - nu doar cei care se agață

_ Romelu Lukaku demonstrează că NU este un atacant de mare moment după ce a aruncat patru goluri deschise

_ Doi adolescenți condamnați la închisoare pentru încercare nespusă de a fura o motocicletă de 15.000 de lire sterline aparținând unui JUDECĂTOR de la instanță

_ Kate Middleton poartă rochie de închiriat de 74 de lire sterline în timp ce participă la ceremonia de decernare a premiilor Earthshot din Boston

_ Cupa Mondială: Cum se conturează prima rundă eliminatorie după ultimele meciuri din grupe din Qatar

_ IAN LADYMAN: Anglia a ocolit haosul din Qatar... acum pot încasa

_ MISS MONEYSAVER vă ajută să găsiți gratuități festive pentru a reduce costurile Crăciunului

_ Antrenorul Australiei, Graham Arnold, susține că echipa sa va merge „toate armele aprinse” împotriva Argentinei

_ Qatar 2022: Echipele calificate și programul optimilor de finală de la Cupa Mondială

_ Prințul William și Kate găzduiesc sclipitoarea gală a Premiului Earthshot la Boston

_ 2022 FIFA World Cup: Senegal face tough task against talented England

_ WAYNE ROOT: Cea mai mare lumină cu gaz din istorie � Parerea acestui evreu american asupra președintelui Trump și Kanye West

_ Otto Addo confirmă că va demisiona din funcția de antrenor principal al Ghanei, după ieșirea din faza grupelor la Cupa Mondială

_ BRAD FRIEDEL: Aproape că am sărit prin televizorul meu uitându-mă pe SUA învingând Iranul! USMNT poate învinge Olanda

_ Starul Argentinei de la Juventus Angel Di Maria este în dubiu pentru meciul eliminatoriu la Cupa Mondială împotriva Australiei

_ Alison Hammond îi apără pe Harry și Meghan pe fondul reacțiilor împotriva momentului documentarului lor Netflix

_ Christian Pulisic VA JOCA împotriva Olandei în meciul din optimile de finală a echipei SUA la Cupa Mondială

_ Cum taxele pentru juniori mai mari de 2500 USD blochează Socceroos și aproape îi costă pe Garang Kuol

_ Îmbunătățiți-vă masa festivă și petreceți un Crăciun cu fructe de pădure cu noua carte de bucate a lui Mary Berry

_ Michael Ballack avertizează Germania să nu repete greșelile făcute după Cupa Mondială 2018

_ LeBron James își arată sprijinul față de USMNT în timp ce își pune tricoul echipei gazdă

_ Oficialii smulg telefonul reporterului Mail și o forțează să șteargă videoclipuri cu scene haotice din Qatar

_ Înotatoarea olimpica Libby Trickett a fost „incantata” cand anunta ca va astepta al patrulea copil

_ Gwyneth Paltrow își expune atuurile în timp ce demonstrează produsul de îngrijire a pielii în promoția Goop

_ Gary Lucy s-a chinuit să întâlnească femei după divorțul său... după ce a confirmat cu Laura Anderson

_ Jane Doyle a fost înlocuită de DOUĂ prezentatoare de știri în timpul săptămânii la 7News Adelaide

_ „Nu am putut avea copii pentru că mama și tatăl meu erau frate și soră”

_ Camerunul uimește Brazilia – dar se prăbușește de la Cupa Mondială

_ Strictly Come Dancing: Fleur East uimește judecătorii cu Quickstep „clasic și superb”

_ David Beckham face o figură elegantă la Premiul Earthshot din Boston

_ Shailene Woodley uimește într-o salopetă transparentă din dantelă neagră la gala Premiului Earthshot din Boston

_ Kendall Jenner arată modelul în jambiere și hanorac în timp ce se alimentează cu un smoothie

_ Soțul lui Pink, Carey Hart, a revenit pe picioare... 24 de ani după o intervenție chirurgicală de fuziune spinală

_ Moment hilar doi bărbați o văd pe Miss Croația și își întind rapid telefoanele la Cupa Mondială

_ Elle Macpherson își arată silueta în salopetă în timp ce se alătură Freidei Pinto la evenimentul Women in Cinema

_ Priyanka Chopra poartă o rochie de satin auriu și o haină asortată

_ Strictly Come Dancing: Gorka Marquez arată câteva mișcări FOARTE sălbatice

_ EDEN CONFIDENTIAL: Surditatea a jucat un rol în gafa cu cursa la palat a lui Lady Susan?

_ Avocatul str�mb al FBI James Baker � unul dintre arhitecții Spygate � a fost implicat �n decizia Twitter de a suprima laptopul Hunter Biden din Hell Story

_ RUPTĂ: Iată-l: Elon Musk dezvăluie de ce Twitter a suprimat povestea lui Hunter Biden „Laptop From Hell”

_ Marii Socceroos care l-au înfruntat pe Diego Maradona au pus un plan pentru australiani despre cum să-l oprească pe Messi

_ IAN HERBERT: Germania de nerecunoscut din echipa de la Cupa Mondială 2014 după ce și-a pierdut calitățile prin excelență

_ Jenna Bush Hager dezvăluie ciorapii de ace pe care bunica ei Barbara i-a făcut pentru copiii ei

_ Kylie Jenner își lasă curbele să vorbească în rochie roz bebeluș în timp ce promovează linia de machiaj

Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4 Pag.5 Pag.6 Pag.7
Pag.8 Pag.9 Pag.10

Nr. de articole la aceasta sectiune: 544, afisate in 10 pagini.