_ Webb, Hubble fac echipă pentru a urmări praful interstelar într-o pereche galactică

_ Webb, Hubble face echipă pentru a urmări praful interstelar într-o pereche galactică

Acest articol evidențiază date din știința Webb în curs de desfășurare, care nu a trecut încă prin procesul de evaluare inter pares. Aici, omul de știință interdisciplinar Webb Rogier Windhorst și echipa sa discută despre observațiile lor.

„Am obținut mai mult decât ne-am convenit combinând datele de la telescopul spațial James Webb de la NASA și telescopul spațial Hubble de la NASA! Noile date ale Webb ne-au permis să Urmăriți lumina care a fost emisă de galaxia eliptică albă strălucitoare, în stânga, prin galaxia spirală întortocheată din dreapta - și identificați efectele prafului interstelar în galaxia spirală. Această imagine a perechii de galaxii VV 191 include lumina infraroșie apropiată de la Webb , și lumina ultravioletă și vizibilă de la Hubble."

"Datele în infraroșu apropiat ale lui Webb ne arată, de asemenea, brațele spirale mai lungi și extrem de prăfuite ale galaxiei cu mult mai multe detalii, dând brațelor un aspect de suprapunere cu umflarea centrală. a galaxiei eliptice alb strălucitor din stânga. Deși cele două galaxii din prim plan sunt relativ apropiate din punct de vedere astronomic, ele nu interacționează activ."

"VV 191 este cea mai recentă adăugare la un număr mic de galaxii pe care el Cercetătorii lps ca noi compară direct proprietățile prafului galactic. Această țintă a fost selectată din aproape 2.000 de perechi de galaxii suprapuse identificate de voluntarii științei cetățenilor de la Galaxy Zoo.”

„Înțelegerea locului în care praful este prezent în galaxii este importantă, deoarece praful modifică luminozitatea și culorile care apar în imaginile din galaxii. galaxii. Granulele de praf sunt parțial responsabile pentru formarea de noi stele și planete, așa că căutăm mereu să identificăm prezența lor pentru studii ulterioare."

"Imaginea conține o a doua descoperire care este mai ușor de trecut cu vederea. Examinați galaxia eliptică albă din stânga. Un arc roșu slab apare în inserție la ora 10. Aceasta este o galaxie foarte îndepărtată a cărei lumină este curbată de gravitația galaxiei eliptice din prim-plan – iar aspectul ei este duplicat. Arcul roșu întins este deformat acolo unde reapare - sub formă de punct - la ora 4. Aceste imagini ale galaxiei cu lentile sunt atât de slabe și atât de roșii încât au rămas nerecunoscute în datele Hubble, dar sunt inconfundabile în imaginea în infraroșu apropiat a lui Webb. Simulările de galaxii cu lentile gravitaționale ca aceasta ne ajută să reconstruim cât de multă masă este în stelele individuale, împreună cu câtă materie întunecată este în miezul acestei galaxii.”

„Ca multe imagini Webb, această imagine a VV. 191 prezintă galaxii suplimentare din ce în ce mai adânci în fundal. Două spirale neregulate din stânga sus a galaxiei eliptice au dimensiuni aparente similare, dar apar în culori foarte diferite. Unul este probabil foarte praf, iar celălalt foarte departe, dar noi – sau alți astronomi – trebuie să obținem date cunoscute sub numele de spectre pentru a determina care este care.”

_ Curtea de apel respinge procesul lui Trump pentru căutarea în Mar-a-Lago...

_ Nu încerc să fiu șocant...

_ MAI MULT PALAT RASCISM STORM...

_ Bărbatul pledează vinovat pentru rolul din revoltele din 6 ianuarie; Poate risca zeci de ani de �nchisoare...

_ CNN concediază HIT TALENT...

_ GANNETT toacă alte 200...

_ APPLEDISNEY Zvonuri HEAT...

Coincidențe ciudate: evenimente sau fapte ale lui Dumnezeu?

_ Maestrul special oprit...

_ HACKING CREIER

_ INFOWILD! Alex Jones îi găzduiește pe Kanye și Fuentes...

_ „Iubește naziștii”...

_ Oamenii care aplaudă sfârșitul umanității...

_ CRYPTO CREEP PRETENȚE FĂRĂ FRAUDE...

_ Cramer Rips „Total Con Artist”...

_ STUDIU: Stresul pandemic a făcut ca creierul adolescenților să îmbătrânească fizic mai repede...

_ ROILS NETFLIX...

_ HARRY TRAILER DROPS!

_ Egiptul cere Muzeului Britanic să returneze piatra Rosetta...

_ SIMON COWELL, TU ESTI?

_ Pe măsură ce inflația se uşurează, disponibilizările urmează?

_ Yellen dă vina pe „splurging”...

_ Fotografiile de top din 2022 de la AP surprind o planetă care explodează...

_ MAIMUȚE DE MOC

_ Vaticanul plin de teorii ale conspirației în timp ce hackerii lovesc...

_ Lava din Mauna Loa la mai puțin de 4 mile de autostrada cheie!

_ Fiica primarului ales al LA, rănită într-un accident de lovitură și fugă...

_ RECENZIE: Will Smith Brutal Slave Epic este un film B cu Delusions of Grandeur...

_ VA IERTA VREODATĂ H'WOOD PLAMELA?

_ Creșterea numărului de asasinate iraniene, comploturile de răpire îi alarmează pe oficialii occidentali...

_ Lista ținte...

_ UE are o problemă de spionaj -- greu de prins...

_ Noul AI al lui META, priceput la un joc nemilos, care caută putere...

_ ACTUALIZARE: APLICAȚIA DRUDGE IPHONE, IPAD...

_ ANDROID...

_ JUDECĂTORUL MAGA A MENSAT...

_ EXPERIMENTE ORIFICANTE!

_ TESLA emite cea de-a 20-a rechemare a anului...

_ Firmele tehnologice au „facilitat” frauda cu ajutorul covid...

_ Pe TIKTOK, mass-media de stat chineză difuzează videoclipuri divizoare despre politicienii americani...

_ Instinctele braconierului lui Morata salutate în timp ce scorurile atacanților continuă încărcarea cu cizma de aur la Cupa Mondială

_ Davina McCall își pune un etaj cu picioare într-un costum verde cu paiete

_ Ashanti susține că un producător i-a cerut sex la duș ca plată pentru înregistrările de studio sau i-a plătit 40.000 de dolari

_ CHIAR �N: Curtea Supremă va revizui planul de iertare al �mprumutului pentru studenți al lui Biden

_ Senatorul GOP, Mike Braun, candidează pentru guvernatorul Indianei, deschiderea unui loc �n Senat

_ Blackout-ul bate la porțile Finandei - Agenția pentru energie: riscurile de întreruperi de curent în această iarnă au crescut

_ Lady Susan Hussey, doamna de onoare a lui Late Queen, se oferă să se întâlnească cu o militantă neagră aflată într-un rând pentru rasism

_ Studiu: Pentru a salva natura, concentrați-vă pe populații, nu pe specii

_ Pippa și James Middleton participă la concertul anual de colinde de Crăciun Henry van Straubenzee din Chelsea

_ Kate Middleton se îmbracă în palton Alexander McQueen și rochie portocalie cu guler la Boston Pier

_ La proiecție, Sharon Stone prezintă un spectacol uimitor într-o rochie roz cu volane

_ Allison Langdon se defectează în timp ce Karl Stefanovic îi aduce un omagiu în ultima ei zi a emisiunii Today

_ Jargonul medical care pune pacienții „în pericol”: studiul cere ca limbajul medicului să fie amuțit

_ Jack Grealish vorbește despre paralizia cerebrală a surorii și își dedică golul de la Cupa Mondială unui tânăr fan

_ Stadiul jocului la Cupa Mondială în toate cele opt grupe: tabele, meciuri, rezultate, permutări

_ Căsătorit la prima vedere Brent Vitiello devine cea mai recentă vedetă de reality care a făcut o schimbare completă a dinților

_ Declan Rice insistă că Gareth Southgate a ajutat Anglia să depășească temerile de penalizare

_ Costa Rica 2-4 Germania - EVALUAREA JUCĂTORILOR: Probabila finală a Cupei Mondiale a lui Thomas Muller se încheie cu un scâncet

_ Milos Degenek reproșează FIFA pentru că i-a tratat pe Socceroos ca pe niște „roboți” înaintea confruntării la Cupa Mondială din Argentina

_ Fostul inginer SpaceX, în vârstă de 62 de ani, acuză compania lui Elon Musk de discriminare în funcție de vârstă

Nr. de articole la aceasta sectiune: 231, afisate in 4 pagini.