_ Spin flips arată cum cresc galaxiile din rețeaua cosmică

_ Spin flips arată modul în care galaxiile cresc din rețeaua cosmică

Alinierea dintre învârtirile galaxiilor și structura pe scară largă a universului dezvăluie procesele prin care se formează diferite componente ale galaxiilor.

Mai- structura la scară a universului este urmărită de distribuția galaxiilor. Această „pânză cosmică” constă din structuri filamentare gigantice care leagă grupuri masive de galaxii.

Un nou studiu publicat în Monthly Notices of the Royal Astronomical Society constată că galaxiile cu umflături mai mari tind să se rotească perpendicular pe filamentele în care sunt încorporate, în timp ce galaxiile cu umflături mai mici tind să se rotească paralel cu aceste filamente.

„Totul se referă la masa umflăturii”, spune astrofizicianul Dr. Stefania Barsanti de la Universitatea Națională Australiană, autorul principal. din hârtie și membru al Centrului de excelență ASTRO 3D.

„Galaxiile care sunt în mare parte disc, cu o umflătură de masă mică, tind să aibă axa de rotație paralelă cu cel mai apropiat filament. Acest lucru se datorează faptului că se formează în principal din gazul care cade pe filament și îl „rulează”. Bulbiile galaxiei cresc atunci când galaxiile se îmbină, în general pe măsură ce se mișcă de-a lungul filamentului. Prin urmare, fuziunile tind să „întoarcă” alinierea dintre spinul galaxiei și filament de la paralel la perpendicular.”

„Credem că Fuziunile trebuie să fie mai probabile pe măsură ce galaxiile se deplasează de-a lungul filamentelor una spre cealaltă. Direcția acestor fuziuni conduce la schimbarea rotației”, spune prof. Scott Croom, astronom la Universitatea din Sydney și coautor al lucrării.

Această descoperire aruncă lumină asupra formării a două componente principale ale galaxiilor și asupra modului în care acestea se leagă de structurile și mișcările la scară largă ale materiei din rețeaua cosmică.

„Motivația noastră a fost să încercați să înțelegeți de ce galaxiile se rotesc și cum își dobândesc momentul unghiular din materialul care le formează”, spune dr. Barsanti.

„Prin acest studiu, putem înțelege cum fuziunile joacă un rol important în formare. de galaxii, atât componenta umflăturii centrale, cât și rotația de rotație”, spune ea. „Acest lucru indică anumite canale de formare pentru modul în care galaxiile încep să se rotească și cum se schimbă spinul pe măsură ce galaxia evoluează.”

Deși această evoluție a fost sugerată de simulări computerizate, acest studiu este prima dată când oamenii de știință au folosit observația directă pentru a confirma creșterea umflăturii centrale a unei galaxii poate face ca aceasta să inverseze aliniamente.

„Acesta este un semnal subtil care este cu adevărat greu de detectat în observații”, spune dr. Barsanti.

A fost posibilă odată cu apariția spectroscopiei integrale de câmp, o tehnică în care un instrument optic combină capacitățile spectrografice și de imagistică pentru a construi o imagine 3D a unei galaxii și, în același timp, a rezolva mișcările sale interne.

Acest studiu a folosit un spectroscop numit SAMI, atașat la telescopul anglo australian de 3,9 metri lățime situat în Siding Spring, New South Wales.

Cercetătorii au folosit SAMI pentru a cerceta 3.068 de galaxii între 2013 și 2020. Această cantitate uluitoare de date a durat ani de zile pentru a fi studiată și a făcut-o a furnizat dovezi directe pentru lucrarea publicată.

„Cu SAMI Galaxy Survey am rezolvat spațial spectroscopia, permițându-ne să cartografiem galaxia, cu spectre în multe puncte din galaxie”, spune dr. Barsanti. „Acest lucru ne spune mișcările interne ale stelelor și gazului din galaxie, astfel încât să putem măsura rotația sa globală. Aceste rezultate vor informa următoarea etapă mare a cercetării noastre, Hector Galaxy Survey. Hector este spectrograful de generație următoare care înlocuiește SAMI la Telescopul Anglo-Australian, pe care îl vom folosi pentru a cerceta aproximativ 30.000 de galaxii”.

Profesorul Stuart Wyithe de la Universitatea din Melbourne, care este directorul ASTRO 3D, spune că lucrarea promovează obiectivele cheie ale Centrului de a urmări distribuția materiei din cele mai timpurii timpuri din univers până în prezent și pentru a construi o imagine 3D a formării și evoluției universului pe care le vedem astăzi.

„Folosind puterea sondajului galaxiilor SAMI, care a măsurat structura 3D a galaxiilor individuale, precum și poziția lor în spațiu , această lucrare arată cum sunt conectate mișcările de masă în galaxii și pozițiile galaxiilor, ceea ce este o piesă esențială pentru înțelegerea modului în care galaxiile s-au asamblat”, spune profesorul Wyithe

Studiul a fost realizat în colaborare cu cercetătorii de la Universitatea Națională Australiană, Universitatea din Sydney, Universitatea Johns Hopkins, Universitatea din Hamburg, Universitatea din Cambridge și Universitatea Macquarie.

Coincidențe ciudate: evenimente sau fapte ale lui Dumnezeu?

MAIMUȚELE LUI MUSK

Kanye West declară că „Iubește naziștii”...

Ion Cristoiu: Istoria alege orbeşte pe cei care urmează să rămînă în Istorie

Povestea singurului român dintr-un sat părăsit care nu mai știe cine e președinte, iar de pandemie și război abia a auzit

onflict deschis între Boris Johnson și Leonardo DiCaprio. Cum a 'reușit' un plan odios al primăriei Londra conduse de indianul progresist Khan, să-i încaiere pe Johnson cu DiCaprio care-l susține pe Khan

_ Nu încerc să fiu șocant...

_ Curtea de apel respinge procesul lui Trump pentru căutarea în Mar-a-Lago...

Coruptul Airbus plătește scump să scape de acuzațiile de corupție. Acordul financiar încheiat cu justiția franceză

Alba Iulia 1 Decembrie 1918 - Alba Iulia 1 Noiembrie 1599 - Zilele Unirii Românilor. Pe ce melodie a intrat Mihai Viteazul în Alba Iulia?

_ Parler anulează acordul cu Kanye West, deoarece rapperul spune că îi „place” Hitler

_ Biden Bungles Toast la cina de stat cu președintele francez Emmanuel Macron (VIDEO)

_ Industrial production prices up by 41 pct at an annual rate in October

_ Maestrul special oprit...

_ HACKING CREIER

_ CNN concediază HIT TALENT...

_ STUDIU: Stresul pandemic a făcut ca creierul adolescenților să îmbătrânească fizic mai repede...

_ CRYPTO CREEP PRETENȚE FĂRĂ FRAUDE...

_ Compania americană transformă poluarea aerului în combustibil, sticle și rochii

_ De ce Oman este o bijuterie din Orientul Mijlociu, de la snorkeling cu broaște țestoase la drumeții uimitoare la munte

_ Biden, Macron promit unitate cu Ucraina, promit că Rusia va răspunde

_ Campioană europeană cu Norvegia în 2022, Emilie Arntzen şi-a prelungit contractul cu CSM Bucureşti

_ Platforma de socializare Parler renunţă să-i vândă site-ul rapperului Kanye West, anunţă compania-mamă

_ Poate Elon Musk să-i depășească pe cei treziți? Omul de afaceri a concediat 80% din forța de muncă de pe Twitter

_ Ținta lui Man United, Jonathan David, salută Premier League drept „cea mai bună ligă din lume”

_ Începe de AZI, 2 decembrie! Ministrul Muncii, Marius Budăi, a făcut MARELE anunț

_ Hansi Flick insistă că Germania are vina doar după ce a renunțat la Cupa Mondială

_ HARRY TRAILER DROPS!

_ Yellen dă vina pe „splurging”...

_ GANNETT toacă alte 200...

_ MAI MULT PALAT RASCISM STORM...

_ Firmele tehnologice au „facilitat” frauda cu ajutorul covid...

_ Bărbatul pledează vinovat pentru rolul din revoltele din 6 ianuarie; Poate risca zeci de ani de �nchisoare...

_ Ucigașul soției diabolice Chris Dawson primește o pedeapsă de 24 de ani de închisoare pentru uciderea animalului de companie al profesorului

_ Amendamente la proiectul de lege: Guvernul „atenuează planurile de a proteja libertatea de exprimare în universități”

_ Breșă majoră de securitate la WhatsApp: 360 de milioane de numere de telefon au fost expuse; reacția companiei

_ Banca internațională de sânge pentru cei nevaccinați a fost înființată cu membri din cel puțin 16 țări – Cererea pentru „sânge pur” crește vertiginos

_ Tendința „periculoasă” de pe TikTok, închiderea gurii pentru pierderea în greutate și un somn mai bun, te-ar putea sufoca

_ Brittany Matthews împărtășește prima poză a nou-născutului Patrick „Bronze” cu fiica copilului Sterling Skye

_ FOTO-VIDEO Explozie într-un port strategic turcesc, la Marea Neagră: pompierii intervin în forță

_ Royal Variety Performance 2022: Celebritățile sosesc la un eveniment strălucitor

_ Rd 148,800 persons have crossed Romanian borders on 1 December

_ Guruul frumuseții Chloe Morello a debutat cu o transformare dramatică a părului

_ Experții SLAM lipsa unghiurilor camerei oferite de FIFA după golul controversat al Japoniei împotriva Germaniei

_ Cum a făcut Diego Maradona un gest uimitor față de vedetele Socceroos, după ce a pierdut în fața Argentina

_ Justin Bieber dezvăluie că pielea lui se „purge” după ce a primit un tratament facial

_ E alertă: exemplar Piranha descoperit într-un râu din România; peștele trăiește în mod normal în America de Sud

_ La proiecție, Sharon Stone prezintă un spectacol uimitor într-o rochie roz cu volane

_ Kelsey Parker este frustrată când Max George o întreabă „cum se descurcă”

_ Operațiunea militară turcă împotriva kurzilor: Ankara cere SUA 'să rupă legăturile cu organizațiile teroriste'

_ Graeme Souness BLASTS Starul belgiei Kevin De Bruyne, după ce a susținut că echipa națională era „prea bătrână”

_ Matt Hancock DEZLANȚAT în cartea explozivă, Pandemic Diaries

_ Președintele Nigeriei, semnal de alarmă: 'Arme din Ucraina se strecoară acum în Africa!'

_ Socceroos a furat o notă secretă de la starul Danemarcei Christian Eriksen în victoria care a făcut istorie la Cupa Mondială

_ COMENTARIU POSTA ZILNIC: Costul tragic al erorii grosolane a lui Lady Susan

_ Războiul din Ucraina arată că Europa „nu este suficient de puternică”: premierul finlandez

_ Gardienii Galaxiei, Indiana Jones, Omul Furnică şi John Wick revin în forţă în 2023

_ Candidatul eșuat, Stacey Abrams, pretinde acum pentru o poziție la Comisia Federală de Comunicații

_ De ce democrații suedezi se opun aderării României în Schengen: 'Sunt deficitele grave în activitatea lor în lupta împotriva corupţiei şi crimei organizate'

_ Fiul lui Osama Bin Laden, despre cadavrul tatălui său: 'Se spune că l-au aruncat în mare, dar eu nu cred asta'

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2463, afisate in 42 pagini.