_ Nouă variație genetică din soiurile vechi și exotice pentru cultivarea grâului ecologic

_ Nouă variație genetică de la vechi și soiuri exotice pentru cultivarea grâului ecologic

Băncile de gene din întreaga lume aduc o contribuție importantă la conservarea diversității biologice. Numai în Banca Federală de Gene Ex situ de la Institutul IPK Leibniz, se păstrează peste 150.000 de soiuri vechi. Pe lângă trăsăturile negative, soiurile vechi și exotice posedă multe variante de gene valoroase care s-au pierdut în soiurile moderne, dar care pot fi cruciale pentru producția de plante în viitor. Dar cum poate fi folosită această comoară ascunsă de biodiversitate valoroasă pentru agricultură?

Aceasta este întrebarea pe care o echipă de cercetare condusă de IPK a investigat-o. Într-o abordare interdisciplinară care implică amelioratori de plante, geneticieni ai plantelor, patologi ai plantelor și bioinformaticieni, aceștia au reușit să detecteze biodiversitate noi din soiurile vechi pentru performanța producției și rezistența la infestarea cu rugina galbenă, pentru a o folosi pentru producția de culturi. Rezultatele au fost publicate în revista Nature Genetics.

Datorită finanțării continue a lucrării de-a lungul a șase ani până acum de către Ministerul Federal al Educației și Cercetării, a fost posibilă testarea colecției extinse a Institutului IPK Leibniz. a soiurilor vechi de grâu pentru randamentul lor și rezistența la rugina galbenă în laborator, dar și în testele pe teren.

„Acest lucru a necesitat o lovitură de captură logistică din partea tuturor participanților la proiect și multe abordări inovatoare pentru a evalua potențialul soiuri vechi fără efecte perturbatoare”, spune dr. Albert Schulthess, primul autor al studiului. Pentru a determina potențialul de producție, soiurile vechi au fost încrucișate cu soiuri de elită adaptate, de exemplu. Abia atunci a devenit vizibil potențialul de producție al soiurilor vechi.

Și asta nu este tot: cercetătorii au folosit rezultatele pentru a dezvolta linii de legătură pentru ameliorarea grâului de la soiurile vechi promițătoare, încrucișându-le cu soiurile actuale. Performanța descendenței rezultate i-a surprins pe cercetători: „Am observat producții mai mari în unele linii de legătură în comparație cu soiurile de elită actuale importante”, spune dr. Albert Schulthess, om de știință în grupul de cercetare „Genetică cantitativă”.

Prof. Dr. Jochen Reif, coordonatorul consorțiului și șeful grupului de cercetare, este convins că, datorită implicării celor două companii de reproducere, biodiversitatea bazinului de elită poate fi mărită prin utilizarea unor noi variații genetice valoroase ale liniilor de punte: „ Acest lucru este de mare importanță pentru a aborda problemele uriașe pe care schimbările climatice le prezintă agriculturii.”

Rezultatele studiului permit un mare pas către o agricultură cu utilizare mai mică sau deloc de pesticide. „Prin secvențierea cuprinzătoare a soiurilor vechi și noi în combinație cu datele valoroase din teren, am putut identifica posibile variante noi de gene pentru rezistența la infestarea cu rugina galbenă”, spune dr. Albert Schulthess. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără decodarea genomului grâului, în care Institutul IPK Leibniz a jucat un rol principal.

„Cu noile regiuni ale genomului pe care le-am descoperit în câteva soiuri vechi, putem diversifica sistemul imunitar al grâului”, explică prof. dr. Jochen Reif.

Cu toate acestea, există încă provocări considerabile de depășit înainte ca noile gene de rezistență să poată fi utilizate în producția de plante. De exemplu, genele de rezistență trebuie validate și încorporate în fundalul liniilor de elită. În mod ideal, s-ar obține în același timp o înțelegere mai profundă a naturii răspunsului de apărare. Acest lucru ar face posibilă utilizarea noilor surse de rezistență pe termen lung.

Elon Musk DEZVĂLUIE DOSARELE DE CENZURĂ puse la cale de gașca lui Biden și de Twitter . Elon Musk dezvăluie implicarea Twitter în alegerile din SUA și Cum a cenzurat Twitter orice informații care dezvăluiau porcăriile lui Hunter Biden și ale lui Joe Biden

_ Trump cere ÎNCHEIAREA Constituției...

_ ALTA SĂRIT, O ALĂ CAPCANĂ?

_ „Wokeratii vor plânge în hohote în tricourile lor Che Guevara”

_ Molly-Mae Hague, însărcinată, se menține obișnuită în timp ce iese la o cafea cu mama ei, Debbie

_ Africa de Sud extinde dominația cu victoria Dubai Sevens la „70% din potențial”

_ Pele „stabil”, „fără agravare” în ultimele 24 de ore

_ Haos în Piața Federației ca fani ai poliției PEPPER SPRAY Socceroos

_ Fanii fotbalului reacționează când echipa SUA este ELIMINată de la Cupa Mondială cu o înfrângere cu 3-1 în fața Olanda

_ Cine sunt vedetele senegaleze pentru a strica petrecerea Angliei la Cupa Mondială?

_ MARK CLATTENBURG: Uruguay a avut tot dreptul să fie supărat după ce a fost eliminat de la Cupa Mondială

_ Charles și Camilla sunt „obosiți” de criticile fără sfârșit ale lui Harry și Meghan la adresa familiei regale

_ SUA ELIMINATĂ...

_ MOSCUL SE REȚINE?

_ Macron plănuiește să discute cu Putin despre ZNPP

_ Verdictul de referință împiedică grupul, dar mișcarea continuă...

_ Jucătorii de noroc lasă-l să călătorească din nou într-un an brutal...

_ Crypto Teeters Near Abyss...

_ Polonezul Wojciech Szczesny susține că poate fi diferența în ciocnirea națiunii sale cu Franța

_ Ucraina și SUA, colaborare intensă pentru a introduce Rusiei noi sancţiuni

_ Modelul de bikini Natalie Roser devine fizic în îmbrăcăminte activă strâmtă

_ Naţionala Ţărilor de Jos i-a dat lecţii de fotbal european Statelor Unite

_ Președintele PSG, Nasser Al-Khelaifi, spune că clubul ar putea părăsi Parc des Princes

_ Fanii Socceroos sunt MASIV depășiți numeric la confruntarea Cupei Mondiale FIFA 2022 cu Argentina în Qatar

_ Virgil van Dijk urmărește să sape la Man United în timp ce compară Red Devils cu Real Madrid

_ Dempsey, Donovan și Lalas de la Fox caută elemente pozitive după eliminarea echipei SUA la Cupa Mondială

_ Denunțător care a lucrat pentru laboratorul din Wuhan, finanțat de SUA, susține că Covid A FOST modificat genetic și s-a scurs

_ Craig Goodwin face istorie când starul Australiei marchează PRIMUL gol într-un meci eliminatoriu la Cupa Mondială

_ Testul spinal tap oferă o nouă speranță pacienților cu demență precoce

_ Ce s-a întâmplat cu investigația privind scurgerea proiectului Dobbs?

_ Tyson Fury descarcă o înștiințare epică cu rating X asupra unui stoic Oleksandr Usyk după ce l-a învins pe Derek Chisora

_ Isabella Manfredi vorbește despre ipostazele trupei pentru Stellar

_ Putin va vizita trupe în regiunea Donbas din estul Ucrainei pe care Rusia pretinde că le-a anexat

_ Charles și Camilla îl invită pe șeful organizației caritabile Ngozi Fulani la Palatul Buckingham pentru discuții după competiție

_ Plan de salvare incredibil pentru Simona Halep: 'O scot nevinovată în decurs de 15 zile! Rețineți ce vă zic'

_ Gogglebox: răspunsul lui Shirley la întrebarea despre viața sexuală a soțului Dave

_ Strictly Come Dancing 2022 LIVE: Kym Marsh este eliminat din spectacol

_ Asemănare remarcabilă dintre Meghan și Harry în trailerul Netflix cu John Lennon și Yoko Ono

_ Paris Fury întoarce capetele într-o rochie roz în timp ce îl aplaudă pe soțul ei, Tyson Fury, pentru victorie

_ Em Rusciano spune că încearcă să dezvăluie cum s-a descurcat anterior cu autismul

_ Mii de copii ar putea lipsi de la școală, deoarece părinții promit să-și țină copiii acasă după Strep A

_ Argentina întâlnește Olanda în sferturile CM din Qatar - A învins Australia (2-1)

_ Jude Bellingham ar putea deveni unul dintre cei mai mari jucători ai Angliei

_ Fanii Strictly Come Dancing rămân șocați, deoarece „super-lecherul” strică ce cuplu este exclus

_ Inima frântă Tim Weah îl îmbrățișează pe antrenorul Gregg Berhalter după înfrângerea AGONIZĂ a SUA cu 3-1 în fața Olandei

_ APPLE plănuiește să mute producția din China...

_ Legendele Socceroos laudă Australia pentru lupta cu Argentina în meciul de la Cupa Mondială din Qatar

_ Anglia trebuie să se ferească de Ismaila Sarr și Iliman Ndiaye din Senegal în optimile de finală

_ Ghidul de cadouri Mail On Sunday pentru iubitorii de sănătate

_ Strictly Come Dancing: Telespectatorii spun același lucru după dansul sexy de cabaret al lui Helen Skelton

_ George Simion a intrat în malaxorul USR: 'Nu mai curg banii de la Moscova?'

_ Proiectul de extindere cu probleme de 200 de milioane de lire sterline al lui Wimbledon ar putea fi trimis înapoi la masa de desen

_ Omagiu sfâșietor al mamei din Texas pentru Athena Strand, în vârstă de 7 ani, care a fost smulsă și ucisă de șoferul FedEx

_ Animal Rebellion ocupă hotspot-ul celebrității lui Salt Bae și îl marchează drept „simbol al unui sistem spart”

_ Hoții fură pictura murală Banksy dintr-o clădire în Ucraina sfâșiată de război: opt arestați și opere de artă salvate

_ Cupa Mondială: Garang Kuol ratează șansa de vis de a duce Argentina în prelungiri

_ Pregătirea pentru tulburări...

_ Un pacient din spital a oprit aparatul de oxigen „zgomotos” al vecinului...

_ Tatăl lui Dua Lipa a negociat timp de doi ani pentru ca vedeta să joace la Cupa Mondială din Qatar

Nr. de articole la aceasta sectiune: 296, afisate in 5 pagini.

ieri 23:20 _ ANDROID...