_ Chimia antică poate explica de ce ființele vii folosesc ATP ca monedă energetică universală

_ Chimia antică poate explica de ce trăirea lucrurile folosesc ATP ca monedă energetică universală

Un compus simplu cu două atomi de carbon ar fi putut fi un jucător crucial în evoluția metabolismului înainte de apariția celulelor, potrivit unui nou studiu publicat pe 4 octombrie în accesul deschis. jurnalul PLOS Biology, de Nick Lane și colegii de la University College London, Marea Britanie. Descoperirea ar putea pune în lumină primele etape ale biochimiei prebiotice și sugerează modul în care ATP a ajuns să fie purtătorul de energie universal al întregii vieți celulare astăzi.

p>ATP, adenozin trifosfat, este folosit de toate celulele ca intermediar energetic. În timpul respirației celulare, energia este captată atunci când un fosfat este adăugat la ADP (adenozin difosfat) pentru a genera ATP; scindarea acelui fosfat eliberează energie pentru a alimenta majoritatea tipurilor de funcții celulare. Dar construirea structurii chimice complexe a ATP de la zero este consumatoare de energie și necesită șase pași separați conduși de ATP; în timp ce modelele convingătoare permit formarea prebiotică a scheletului ATP fără energie din ATP deja format, ele sugerează, de asemenea, că ATP era probabil destul de rar și că un alt compus ar fi putut juca un rol central în conversia ADP în ADP în această etapă a evoluție.

Cel mai probabil candidat, au considerat Lane și colegii săi, a fost compusul cu două atomi de carbon acetil fosfat (AcP), care funcționează astăzi atât în ​​bacterii, cât și în arhee ca intermediar metabolic. S-a demonstrat că AcP fosforilează ADP în ATP în apă în prezența ionilor de fier, dar după această demonstrație au rămas o serie de întrebări, inclusiv dacă alte molecule mici ar putea funcționa la fel, dacă AcP este specific pentru ADP sau, în schimb, ar putea funcționa la fel. bine cu difosfații altor nucleozide (cum ar fi guanozina sau citozina) și dacă fierul este unic în capacitatea sa de a cataliza fosforilarea ADP în apă.

În noul lor studiu, autorii au explorat toate aceste întrebări. Bazându-se pe date și ipoteze despre condițiile chimice ale Pământului înainte de apariția vieții, ei au testat capacitatea altor ioni și minerale de a cataliza formarea ATP în apă; niciunul nu a fost la fel de eficient ca fierul. Apoi, au testat un grup de alte molecule organice mici pentru capacitatea lor de a fosforila ADP; niciunul nu a fost la fel de eficient ca AcP și doar unul altul (fosfatul de carbamoil) a avut o activitate semnificativă. În cele din urmă, ei au arătat că niciunul dintre ceilalți difosfați nucleozidici nu a acceptat un fosfat din AcP.

Combinând aceste rezultate cu modelarea dinamică moleculară, autorii propun o explicație mecanicistă a specificității reacției ADP/AcP/fier. , ipotezând că diametrul mic și densitatea mare de încărcare a ionului de fier, combinate cu conformația intermediarului format atunci când cei trei se unesc, oferă o geometrie „exact” care permite fosfatului AcP să schimbe parteneri, formând ATP.

„Rezultatele noastre sugerează că AcP este cel mai plauzibil precursor al ATP ca fosforilator biologic”, spune Lane, „și că apariția ATP-ului ca monedă energetică universală a celulei nu a fost rezultatul unui „accident înghețat”. ", dar a apărut din interacțiunile unice ale ADP și AcP. De-a lungul timpului, odată cu apariția catalizatorilor adecvați, ATP ar putea în cele din urmă să înlocuiască AcP ca donator omniprezent de fosfat și să promoveze polimerizarea aminoacizilor și a nucleotidelor pentru a forma. ARN, ADN și proteine.”

Autoarea principală, Silvana Pinna, adaugă: „ATP-ul este atât de esențial pentru metabolism, încât m-am gândit că ar putea fi posibil să se formeze din ADP în condiții prebiotice. Dar m-am gândit, de asemenea, că mai mulți agenți de fosforilare și catalizatori cu ioni metalici ar funcționa. , în special cele conservate în viață. A fost foarte surprinzător să descopere că reacția este atât de selectivă - în ionul metalic, donor de fosfat și substrat - cu molecule pe care viața încă le folosește. Faptul că acest lucru se întâmplă cel mai bine în apă, în condiții de viață ușoare, condițiile compatibile sunt într-adevăr destul de semnificative pentru originea vieții.”

Elon Musk DEZVĂLUIE DOSARELE DE CENZURĂ puse la cale de gașca lui Biden și de Twitter . Elon Musk dezvăluie implicarea Twitter în alegerile din SUA și Cum a cenzurat Twitter orice informații care dezvăluiau porcăriile lui Hunter Biden și ale lui Joe Biden

Cine a declanșat CRIZA MONDIALĂ LA ENERGIE?

_ Președintele PSG, Nasser Al-Khelaifi, spune că clubul ar putea părăsi Parc des Princes

_ Trump cere ÎNCHEIAREA Constituției...

_ ALTA SĂRIT, O ALĂ CAPCANĂ?

_ „Wokeratii vor plânge în hohote în tricourile lor Che Guevara”

_ Molly-Mae Hague, însărcinată, se menține obișnuită în timp ce iese la o cafea cu mama ei, Debbie

_ Cupa Mondială: Louis van Gaal spune că Olanda „poate deveni campioană mondială” după victoria cu 3-1 în fața SUA

_ Un pacient din spital a oprit aparatul de oxigen „zgomotos” al vecinului...

_ Pregătirea pentru tulburări...

_ Tatăl lui Dua Lipa a negociat timp de doi ani pentru ca vedeta să joace la Cupa Mondială din Qatar

_ Cum a valorificat Gareth Southgate spiritul de echipă pentru a transforma Anglia într-o poveste de succes în turneu

_ Africa de Sud extinde dominația cu victoria Dubai Sevens la „70% din potențial”

_ Pele „stabil”, „fără agravare” în ultimele 24 de ore

_ Haos în Piața Federației ca fani ai poliției PEPPER SPRAY Socceroos

_ Fanii fotbalului reacționează când echipa SUA este ELIMINată de la Cupa Mondială cu o înfrângere cu 3-1 în fața Olanda

_ Cine sunt vedetele senegaleze pentru a strica petrecerea Angliei la Cupa Mondială?

_ MARK CLATTENBURG: Uruguay a avut tot dreptul să fie supărat după ce a fost eliminat de la Cupa Mondială

_ Charles și Camilla sunt „obosiți” de criticile fără sfârșit ale lui Harry și Meghan la adresa familiei regale

_ SUA ELIMINATĂ...

_ MOSCUL SE REȚINE?

_ Macron plănuiește să discute cu Putin despre ZNPP

_ Verdictul de referință împiedică grupul, dar mișcarea continuă...

_ Jucătorii de noroc lasă-l să călătorească din nou într-un an brutal...

_ Crypto Teeters Near Abyss...

_ Polonezul Wojciech Szczesny susține că poate fi diferența în ciocnirea națiunii sale cu Franța

_ Ucraina și SUA, colaborare intensă pentru a introduce Rusiei noi sancţiuni

_ Modelul de bikini Natalie Roser devine fizic în îmbrăcăminte activă strâmtă

_ Naţionala Ţărilor de Jos i-a dat lecţii de fotbal european Statelor Unite

_ Fanii Socceroos sunt MASIV depășiți numeric la confruntarea Cupei Mondiale FIFA 2022 cu Argentina în Qatar

_ Virgil van Dijk urmărește să sape la Man United în timp ce compară Red Devils cu Real Madrid

_ Dempsey, Donovan și Lalas de la Fox caută elemente pozitive după eliminarea echipei SUA la Cupa Mondială

_ Denunțător care a lucrat pentru laboratorul din Wuhan, finanțat de SUA, susține că Covid A FOST modificat genetic și s-a scurs

_ Craig Goodwin face istorie când starul Australiei marchează PRIMUL gol într-un meci eliminatoriu la Cupa Mondială

_ Testul spinal tap oferă o nouă speranță pacienților cu demență precoce

_ Ce s-a întâmplat cu investigația privind scurgerea proiectului Dobbs?

_ Tyson Fury descarcă o înștiințare epică cu rating X asupra unui stoic Oleksandr Usyk după ce l-a învins pe Derek Chisora

_ Isabella Manfredi vorbește despre ipostazele trupei pentru Stellar

_ Putin va vizita trupe în regiunea Donbas din estul Ucrainei pe care Rusia pretinde că le-a anexat

_ Charles și Camilla îl invită pe șeful organizației caritabile Ngozi Fulani la Palatul Buckingham pentru discuții după competiție

_ Plan de salvare incredibil pentru Simona Halep: 'O scot nevinovată în decurs de 15 zile! Rețineți ce vă zic'

_ Gogglebox: răspunsul lui Shirley la întrebarea despre viața sexuală a soțului Dave

_ Strictly Come Dancing 2022 LIVE: Kym Marsh este eliminat din spectacol

_ Jade Thirlwall arată senzațional într-o rochie verde decupată cu paiete

_ Fanii boxului revoltați că lui Derek Chisora ​​i sa permis să se lupte cu Tyson Fury

Urmăriți „Banii reali” din spatele „Noi Agende a Energiei Verzi”

_ Sărutul morții: SUA sunt eliminate de la Cupa Mondială după ce Joe Biden le dorește noroc �nainte de meciul cu Țările de Jos (VIDEO)

_ Sute de biserici din Texas solicită aprobarea pentru a părăsi United Methodist...

_ Rita Ora lasa putin imaginatiei intr-o rochie transparenta

_ „Ne ține pe loc”: fanii USMNT îl doresc pe Gregg Berhalter CONDIT după ieșirea de la Cupa Mondială în Olanda

_ Evaluările jucătorilor Socceroos vs Argentina: Harry Souttar și Craig Goodwin au jucat la Cupa Mondială FIFA din Qatar

_ „Numai prin gloanțe acum”: candidatul GOP cere o revoluție violentă...

_ Asemănare remarcabilă dintre Meghan și Harry în trailerul Netflix cu John Lennon și Yoko Ono

_ Paris Fury întoarce capetele într-o rochie roz în timp ce îl aplaudă pe soțul ei, Tyson Fury, pentru victorie

_ Argentina întâlnește Olanda în sferturile CM din Qatar - A învins Australia (2-1)

_ Jude Bellingham ar putea deveni unul dintre cei mai mari jucători ai Angliei

_ Fanii Strictly Come Dancing rămân șocați, deoarece „super-lecherul” strică ce cuplu este exclus

Nr. de articole la aceasta sectiune: 335, afisate in 6 pagini.

ieri 23:20 _ ANDROID...