_ Oamenii de știință se apropie de o PILULA care poate înlocui exercițiile fizice

_ Oamenii de știință se apropie de o PILULA care poate înlocuiește exercițiul fizic

Oamenii de știință spun că sunt cu un pas mai aproape de a dezvolta o pastilă care poate imita efectul exercițiilor fizice asupra organismului.

Ei au identificat o celulă stem în organism care se transformă într-o mașină de stocare a grăsimilor atunci când oamenii consumă diete bogate în calorii.

Cercetătorii au descoperit că exercițiile fizice ar putea inversa acest efect.

Ei speră că descoperirea va fi folosită pentru a inventa medicamente care vizează aceștia. celule stem și atinge același obiectiv.

Autorul principal al studiului, Dr. Manolis Kellis, de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts, a spus: „Este extrem de important să înțelegem mecanismele moleculare care sunt motoarele efectele benefice ale exercițiilor fizice și efectele dăunătoare ale unei diete bogate în grăsimi.

„Putem înțelege cum putem interveni și să dezvoltăm medicamente care imită impactul exercițiului asupra mai multor țesuturi.”

Dar ar putea trece ani înainte ca o tabletă să facă acest lucru să ajungă pe rafturi, dar deocamdată nu există nimic mai bun decât exercițiile fizice și o dietă sănătoasă, a spus echipa.

Aproximativ patru din 10 bărbați și femei din SUA sunt obezi, ceea ce costă sistemul de sănătate în jur de 173 de miliarde de dolari pe an.

În Marea Britanie, unul din patru adulți sunt obezi, ceea ce costă NHS 6,5 miliarde de lire sterline anual.

Cifrele au crescut de zeci de ani, în ciuda faptului că oficialii încearcă să promoveze un stil de viață sănătos.

În cel mai recent studiu pe șoareci, cercetătorii au hrănit doi grupuri de rozătoare au o dietă bogată în grăsimi sau o dietă normală timp de trei săptămâni.

Ei au fost apoi împărțiți într-un grup inactiv și exercițiu, care a avut acces constant la o bandă de alergare, timp de încă trei săptămâni.

Cercetătorii au analizat trei tipuri de țesut la șoareci – mușchiul scheletic, țesutul adipos alb visceral, depozitele de grăsime din jurul organelor interne și țesutul adipos alb subcutanat, care arde grăsimile.

Ei au descoperit că în toate. trei feluri de ti De fapt, celulele stem mezenchimale (MSC), care se pot transforma în alte tipuri de celule, par să controleze efectele dietei și exercițiilor fizice.

O dietă bogată în grăsimi le-a sporit capacitatea de a se transforma în grăsimi. stocarea celulelor, în timp ce exercițiile fizice au avut efectul opus.

Cercetătorii examinează acum mostre de intestin subțire, ficat și țesut cerebral de la șoareci din studiu, pentru a vedea cum activitatea fizică și dietele bogate în grăsimi afectează aceste părți. .

De asemenea, voluntarii umani dau mostre de sânge, astfel încât cercetătorii să poată studia diferența dintre oameni și șoareci mai îndeaproape.

Echipa a descoperit, de asemenea, că exercițiile fizice și dietele bogate în grăsimi au avut o efect asupra ritmurilor circadiene ale rozătoarelor.

Acesta este ciclul intern de 24 de ore al corpului care controlează somnul, temperatura corpului, eliberarea hormonilor și digestia.

Două dintre genele rozătoarelor, DBP și CDKN1A au fost similare cu genele care au fost asociate cu un risc crescut de obezitate la oameni.

Cercetătorii speră că înotătoarea lor Rezultatele vor modela dezvoltarea medicamentelor pentru a imita unele dintre beneficiile exercițiilor fizice.

Dr. Kellis a spus: „Mesajul pentru toată lumea ar trebui să fie, să mănânce o dietă sănătoasă și să facă exerciții fizice, dacă este posibil.

” Pentru cei pentru care acest lucru nu este posibil, din cauza accesului redus la alimente sănătoase, sau din cauza dizabilităților sau a altor factori care împiedică exercițiul fizic, sau pur și simplu lipsei de timp pentru a avea o dietă sănătoasă sau un stil de viață sănătos, ceea ce spune acest studiu este că noi acum avem o mai bună înțelegere a căilor, a genelor specifice și a proceselor moleculare și celulare specifice pe care ar trebui să le manipulăm terapeutic.”

Descoperirile au fost publicate în jurnalul Metabolismul celular.

Un studiu din 2008 la Institutul Salk pentru Studii Biologice din San Diego a constatat că medicamentele pentru creșterea rezistenței fără exerciții fizice ar putea viza un sistem de mesageri celulari din organism.

Medicamentul, compusul 516 , a fost ulterior marcat de unii drept „pilulă pentru exerciții fizice”.

Dar Frank Booth, un expert în inactivitate la Universitatea din Missouri, a susținut la acea vreme că nu ar trebui considerată ca un înlocuitor al exercițiului, deoarece studiul nu a testat avantajele binecunoscute ale exercițiilor fizice, inclusiv scăderea tensiunii arteriale și scăderea ritmului cardiac în repaus.

Băncile străine jupoaie românii. Când oare, un partid patriot va opri jaful? INS: Profitul opraţional în sistemul bancar a fost anul trecut de 22,596 miliarde lei

_ Un băiat ucrainean de 17 ani a început să construiască un detector de mine antiorestre la 9 ani pentru a proteja oamenii de Putin

_ Costumele din musicalul Mamma Mia!, expuse în premieră la Bucureşti

_ Jill Biden dezvăluie decorațiunile de Crăciun de la Casa Albă � lipește bile de aur lipicioase la ușă

_ Matt Shirvington cumpără o casă de 11,2 milioane USD în North Shore din Sydney

_ SCANDALOS! Cristiano Ronaldo aproape că marchează un gol uimitor la Cupa Mondială

_ Televiziunea chineză taie imaginile fără măști de la Cupa Mondială

_ Suella Braverman încearcă să pună solicitanții de azil din țări „sigure” pe calea rapidă spre deportare

_ Iranul amenință familiile jucătorilor de la echipa naţională de fotbal cu închisoarea şi tortura - CNN

_ Suedia s-a răzgândit în privința aderării României la Schengen. Anunțul lui Bogdan Aurescu

_ F1: Conducătorul echipei Ferrari, Mattia Binotto, şi-a prezentat demisia

_ Programul agențiilor bancare de Sfantu Andrei - 1 Decembrie

_ O simplă radiografie poate prezice riscul de a dezvolta sau de a muri din cauza unei boli de inimă în următorii 10 ani

_ Șeful Angliei, Gareth Southgate, un „concurent feroce și nemilos”, spune psihologul sportiv de încredere

_ CHRIS FOY: Cum poate Jones să transforme doom într-un nou boom și să transforme Anglia în candidați la Cupa Mondială

_ Băncile din UE vor trebui să respecte norme mai stricte privind utilizarea serviciilor de 'cloud computing'

_ Ally Langdon împărtășește un text secret pe care Tracy Grimshaw i-a trimis-o după ce i-a fost obsesat

_ The dream of a student from Arad to build robots made Romania a world champion

_ Tory Lanez părăsește tribunalul din LA după prima zi a procesului său pentru împușcătura în care era implicată Megan Thee Stallion

_ Fallout Juventus: Unde se duce clubul acum după demisia consiliului de conducere?

_ Studiu: Derivativele, instrumente financiare din ce în ce mai atractive în context inflaţionist

_ Regina i-a luat pe Harry și Meghan numindu-și fiica Lilibet drept „complimentul care trebuia să fie”

_ Invadatorul de teren al Cupei Mondiale a transportat furtunile cu drapelul Pride pe teren în timpul meciului Portugalia vs. Uruguay

_ Chitaristul The Angels, John Brewster, salută portretul „nemăgulitor” într-un documentar care spune totul

_ President Iohannis welcomes U.S. Secretary of State Blinken at Cotroceni Palace

_ HAS la Juventus, în timp ce întregul consiliu demisionează în urma unei întâlniri uluitoare de luni

_ Bluey câștigă un BAFTA! Desene animate australiane au scoruri mari la premiile britanice

_ Ce joburi au căutat românii în 2022

_ Analiştii financiari anticipează o inflaţie mai mare de 10% peste un an şi un curs de peste 5 lei/euro

_ Femeile iraniene susțin că sunt „spionate de oficiali guvernamentali” la Cupa Mondială din Qatar

_ Liderul PER, Dănuț Pop, trimis în judecată de DNA. Acuzațiile procurorilor

_ NATO la Bucureşti. Începe primul eveniment major al NATO într-un stat de pe flancul estic, după invazia Rusiei din Ucraina

_ Alegeri municipale în Cuba: Cea mai scăzută participare la vot din ultimii 46 de ani

_ Vezi interviul cochet al lui Samantha Armytage cu Matt Wright, în timp ce Outback Wrangler zboară spre arestarea poliției

_ Australianul Smith caută să încheie cel mai bun an din carieră

_ Premierul britanic, reacție violentă la adresa Chinei, după ce un jurnalist BBC a fost bătut la Shanghai: S-a încheiat Epoca de Aur

_ Spectacolul de micul dejun de astăzi ia o lovitură „brutală” la gazda care pleacă Ally Langdon

_ Avertizare de călătorie a MAE - Sunt vizați românii care călătoresc în Belgia

_ Scene șocante în Ecuador: mai mulți bărbați înarmați au luat cu asalt un spital pentru a ucide un adolescent

_ Bucureşti, reuniunea NATO: Blinken va anunţa asistenţă pentru reţeaua electrică ucraineană

_ O carte pe zi: „A unsprezecea poruncă” de Udrea Rotaru

_ Mai multe despre rezultatele corupte din comitatul Maricopa din Arizona � nu au sens

_ Statisticile incredibile ale Cupei Mondiale ale lui Socceroos nu sunt suficiente pentru a câștiga bătălia de cod cu AFL și NRL

_ Pomul „patetic” din Trafalgar Square, batjocorit de londonezi după ce a sosit cadou din Norvegia

_ Karine Jean-Pierre respinge apelul lui Joe Biden de a interzice v�nzarea de arme semi-automate (VIDEO)

_ În ziua în care regina a glumit, arăta exact ca domnișoara Piggy din noua biografie a lui Gyles Brandreth

_ Fostul Justin McKeone al Oliviei Molly Rogers, prins în scandalul foto nud, după despărțirea cuplului

_ Ce urmează pentru I'm a Celeb star jungle? Jill Scott să câștige milioane

_ Christine McGuinness își arată silueta incredibilă într-un costum de baie albastru într-un parc de trambulină

_ Demi Rose își arată curbele incredibile și prezintă un display FOARTE busti

_ Băiatul de frați canibal care a ucis la întâmplare un cuplu din Florida și i-a mestecat fața bărbatului nu este vinovat

_ Vedeta Baywatch Donna D'Errico, în vârstă de 54 de ani, afișează o afișare uluitoare cu o fotografie revelatoare pe tema sărbătorilor

_ Spectatorul care a luat cu asalt meciul de la Cupa Mondială fluturând steagul LGBT este un fotbalist italian devenit activist

_ Julia Fox o apără pe Kim Kardashian pe fondul scandalului campaniei publicitare Balenciaga

_ Louise Thompson arată radiantă în rochie crem în timp ce împărtășește fotografii din botezul fiului Leo

_ Anglia vs Țara Galilor: experții Sportsmail își spun cuvântul înaintea bătăliei din Marea Britanie de la Cupa Mondială

_ Tyler Adams este „unul dintre cei mai buni mijlocași” de la Cupa Mondială și „nu are plafon”, susține Beasley

_ Metallica anunță un nou album, turneu mondial

_ Trio-ul belgian Kevin de Bruyne, Jan Vertonghen și căpitanul Eden Hazard s-au „ÎNCETIT” în dressing

Nr. de articole la aceasta sectiune: 4753, afisate in 80 pagini.