_ Biomarkerii utilizați pentru a urmări beneficiile terapiilor anti-îmbătrânire pot induce în eroare, sugerează „Lifespan Machine”

_ Biomarkeri folosiți pentru a urmări beneficiile terapiilor anti-îmbătrânire pot fi înșelătoare, sugerează „Lifespan Machine”

Toți îmbătrânim și murim, dar încă nu știm de ce. Dieta, exercițiile fizice și stresul ne afectează toate durata de viață, dar procesele care stau la baza îmbătrânirii rămân un mister. Adesea, măsuram vârsta numărând anii de la naștere și totuși celulele noastre nu știu nimic despre timpul cronologic – organele și țesuturile noastre pot îmbătrâni mai rapid sau mai lent, indiferent de ceea ce ne-am aștepta de la numărarea numărului de orbite pe care le luăm în jurul soarelui.

Din acest motiv, mulți oameni de știință caută să dezvolte metode de măsurare a „vârstei biologice” a celulelor noastre – care poate fi diferită de vârsta noastră cronologică. Teoretic, astfel de biomarkeri ai îmbătrânirii ar putea oferi o măsură a sănătății care ar putea revoluționa modul în care practicăm medicina.

Oamenii ar putea folosi un biomarker al îmbătrânirii pentru a-și urmări vârsta biologică în timp, pentru a măsura efectul dietei, al exercițiilor fizice. , și medicamente și prezice efectele acestora pentru a prelungi durata de viață sau a îmbunătăți calitatea vieții. Medicamentele ar putea fi proiectate și identificate pe baza efectului lor asupra vârstei biologice. Cu alte cuvinte, am putea începe să tratăm îmbătrânirea în sine.

Cu toate acestea, nici un test precis și foarte predictiv pentru vârsta biologică nu a fost validat până în prezent. În parte, acest lucru se datorează faptului că încă nu știm ce cauzează îmbătrânirea și, prin urmare, nu o putem măsura. Progresul definitiv în domeniu va necesita validarea biomarkerilor de-a lungul vieții unui pacient, o performanță nepractică dată fiind speranța de viață umană.

Pentru a înțelege componentele ireductibile ale îmbătrânirii și modul în care acestea pot fi măsurate și testate, cercetătorii apelează la laborator. animalelor. Spre deosebire de oameni, nematodul C. elegans trăiește în medie două săptămâni, ceea ce face mai ușoară colectarea de date despre comportament și durata de viață, care altfel ar necesita secole.

Nematodul C. elegans începe maturitatea explorându-și energic mediul. De-a lungul timpului, încetinesc și încetează să se târască, o etapă comportamentală cunoscută sub numele de încetarea viguroasă a mișcării (VMC). VMC este un biomarker al îmbătrânirii și un proxy pentru sănătatea nematozilor.

Studiile asupra nematozilor identici genetic au arătat că este un predictor puternic al duratei de viață a unui vierme, dar, în același timp, intervențiile menite să modifice îmbătrânirea pot fi disproporționat. afectează VMC în comparație cu durata de viață și invers. Cercetătorii de la Centrul de Reglementare Genomică (CRG) din Barcelona încearcă să înțeleagă de ce se întâmplă acest lucru și ce înseamnă acest lucru pentru procesul de îmbătrânire la om.

O echipă condusă de dr. Nicholas Stroustrup, lider de grup la CRG. Programul de cercetare Systems Biology, a dezvoltat „Lifespan Machine”, un dispozitiv care poate urmări viața și moartea a zeci de mii de nematozi simultan. Viermii trăiesc într-o cutie Petri sub ochiul atent al unui scaner care le monitorizează întreaga viață. Prin imagisticarea nematodelor o dată pe oră timp de luni de zile, dispozitivul adună date la o rezoluție și o scară statistică fără precedent.

Descriind rezultatele lor în revista PLOS Computational Biology, echipa de cercetare a descoperit că nematozii au cel puțin două parțial independente. procesele de îmbătrânire care au loc în același timp — unul care determină VMC, iar celălalt determină momentul morții.

În timp ce ambele procese urmează traiectorii diferite, ratele lor sunt corelate între ele, cu alte cuvinte, la indivizi pentru pentru care VMC a avut loc într-un ritm accelerat, la fel și momentul morții și invers. Cu alte cuvinte, studiul a arătat că fiecare nematod individual are cel puțin două vârste biologice distincte.

Cercetătorii au făcut descoperirea prin construirea unui instrument genetic care le permite să controleze rata de îmbătrânire a nematozilor - alegând în mod eficient o durată medie de viață pentru populație care poate varia între două săptămâni și câteva zile. Instrumentul funcționează prin etichetarea ARN polimeraza II - enzima care produce ARNm - cu o moleculă mică. Viermii au fost hrăniți cu diferite cantități de hormon auxină, care controlează fin activitatea ARN polimerazei II, care, la rândul său, le modifică durata de viață.

Oamenii sunt mai mari și, în multe privințe, mai complexi decât nematodele și așadar este probabil să aibă un număr chiar mai mare de vârste biologice distincte decât nematodele. În total, studiul demonstrează cât de multe procese de îmbătrânire, în mare parte independente, pot funcționa în tandem pentru a determina diferite părți ale animalului să îmbătrânească la ritmuri diferite. Descoperirile provoacă conceptul că animalele au o singură măsură, unitară a vârstei biologice, care poate indica starea generală de sănătate a unui individ.

Cercetătorii au descoperit, de asemenea, că indiferent de mutațiile și intervențiile care modifică durata de viață pe care le-au administrat. nematozi, corelația statistică dintre vârstele biologice distincte a rămas constantă.

Acest lucru sugerează existența unui lanț de comandă invizibil – sau a unei structuri ierarhice – care reglează procesele de îmbătrânire ale viermilor, ale căror mecanisme nu sunt încă să fie descoperit. Aceasta înseamnă că, deși procesele de îmbătrânire pot fi independente, este, de asemenea, adevărat că unii indivizi sunt „vârstnici rapidi”, iar alții „vârstnici lenți”, în sensul că multe dintre procesele lor de îmbătrânire se mișcă la fel mai repede sau mai lent decât semenii lor.

Studiul pune sub semnul întrebării o ipoteză crucială a biomarkerilor de îmbătrânire, că atunci când intervenții precum exercițiile fizice sau dieta „întineresc” un biomarker, este un semn bun că biologia de bază a îmbătrânirii s-a schimbat în mod similar.

„Modelul nostru arată că biomarkerii pot fi trivial decuplați de rezultate, deoarece măsoară un proces de îmbătrânire care nu este direct implicat în rezultat, ci pur și simplu se corelează cu acesta într-un sistem de procese ierarhice”, explică dr. Stroustrup. „În termeni simpli, doar pentru că două părți ale unui individ tind să se coreleze în vârsta lor biologică între indivizi, nu înseamnă că una o cauzează pe cealaltă sau că este probabil să implice mecanisme comune de îmbătrânire.”

Descoperirile au implicații pentru consumatorii cărora li se oferă produse comerciale care le evaluează vârsta biologică. Testele de vârstă biologică folosesc panouri de biomarkeri care sunt pretinși ca fiind semnificativ diversi. Acestea pot măsura o mie de părți diferite ale unui individ, dar acele părți ar putea fi toate confundate într-un mod identic.

Conform Dr. Stroustrup, soluția constă în găsirea de biomarkeri care măsoară procese de îmbătrânire distincte, care interacționează, care de asemenea, se corelează minim între ele. „Biomarkerii utilizați pentru evaluarea vârstei biologice pot fi modificați fără a transforma efectiv o „îmbătrânire rapidă” în „îmbătrânire lentă”. ”, conchide el.

Călin Georgescu - 25 Nov 2022 18:46:40 - "Unde este salonul Cuza, unde este salonul Mihai Viteazul? Își bat joc de Istoria României"

_ Antrenorul de fotbal al Arabiei Saudite este partener cu fosta soție a antrenorului care a realizat și miracolul Cupei Mondiale

Călin Georgescu - 22 Nov 2022 00:03:33 - Civilizația Aurului

SUA. Cum a ascuns Mass Media Progresistă Americană mizeriile găsite pe laptopul lui Hunter Biden de frica că Joe Biden va fi implicat și el...

Ce au în comun caracatița și creierul uman

Cristian Terheș - 18 Oct 2022 12:48:44 - Bilderberga Ursula von Der Leyer trebuie anchetată de urgență

_ Comentariile recente ale lui Biden despre armele semi-automate demonstrează că nu �nțelege armele sau Constituția

_ Zelenski s-a supărat pe primarul Kievului: Ne așteptăm la muncă de calitate, nimeni nu le va ierta celor responsabili vorbele goale

_ Bidens participă la ceremonia anuală de iluminare a pomului de Crăciun de la Nantucket – Pomul nu se aprinde la prima încercare (VIDEO)

_ RUPAREA EXCLUSIVĂ � I-AM PRISM � FBI corupt a fost prins introduc�nd documente la raidul din Mar-a-Lago pentru a-l face pe Trump să arate rău

_ Jacqueline Jossa și Dan Osborne sunt toți zâmbeți când aterizează la Heathrow după evadarea în Maldive

_ Cupa Mondială: Graham Arnold dorește să sape la Football Australia din cauza lipsei „ridicole” de finanțare

_ Zayn Malik revine la muzică cu coperta piesei Angel a lui Jimi Hendrix

_ Charles Ble Goude din Coasta de Fildeș, personaj cheie în violența post-electorală, va reveni discret

_ Oficialul democrat care a ucis Las Vegas Review-Journal Reporter avea să aibă dezvăluite fotografii și texte ale amantei

_ Fauci recunoaște că și-a bazat blocările economice fără precedent din SUA pe măsuri draconice folosite de chinezii comuniști

_ Channel Nine filme pilot pentru seriale imobiliare de lux

_ Cupa Mondială: FOX News scrie din greșeală pe Twitter că SUA a AVANAT în fazele eliminatorii.

_ Sector 3: Bărbatul de 36 de ani care a lovit angajata unei săli de jocuri și a vrut să-i fure banii, arestat la domiciliu

_ Ciocnirea Germaniei o „provocare frumoasă” pentru Spania: Luis Enrique

_ Insarcinata Jorgie Porter isi arata umflatura inflorita

_ Pasagerul unui vas de croazieră, salvat după 15 ore petrecute în mare

_ Marius Budăi, după ce Marcel Ciuolacu a devenit vicepreşedinte al Internaţionalei Socialiste: PSD e un partid care contează din ce în ce mai mult în plan extern

_ Marcel Ciolacu, ales în funcţia de vicepreşedinte al Internaţionalei Socialiste

_ Prețul petrolului ar putea exploda - Rusia va interzice vânzarea la preț plafonat

_ Japonia este pregătită să se lupte cu Costa Rica

_ I'm A Celebrity 2022 LIVE: Matt Hancock și Mike Tindall se pregătesc pentru a face față unui proces derutant de Fallen Stars

_ Tasha Ghouri din Love Island se bucură de o seară de întâlnire cu frumusețea Andrew Le Page

_ Un cutremur cu magnitudinea de 5,5 a lovit nordul Insulelor Mariane

_ Ciara lasă fălci în body negru FOARTE sexy și cizme până la coapse

_ O mare actriță a Teatrului de Comedie a murit

_ Sunt o celebritate 2022: Seann Walsh este a șaptea vedetă scoasă din junglă

_ Bogdan Aurescu se uită cu îngrijorare peste Prut: Republica Moldova se confruntă cu multiple atacuri hibride

_ Autorităţile din SUA au publicat un text scris de autorul atacului armat dintr-un supermarket din Virginia

_ Ulrika Jonsson o apără pe Kelsey Parker pentru că s-a întâlnit cu un bărbat care a fost ÎNCHIȘAT în 2013 pentru uciderea unui străin

_ Săptămâna mea TV de la SARAH VINE: Familia mea era la fel ca acești BOLI CRUCI

_ Șeful Grupului Wagner, pe lista celor căutați de FBI - Recompensa pusă pe capul 'bucătarului lui Putin'

_ Raphinha distribuie postarea pe Instagram în timp ce îl apără pe coechipierul Braziliei, Neymar

_ Kim Kardashian este simțită de fiica North, în vârstă de nouă ani, în timp ce coafura fetiței pe TikTok

_ Cum au revenit Crocs după ce au primit sigiliul de aprobare de la Regele Charles

_ Anastasia „Stassie” Karanikolaou poartă o pălărie de camioneta obraznică și un bikini albastru strălucitor în timp ce face plajă

_ „Geniul total” al lui Ronaldo a câștigat penalty la Cupa Mondială, spune grupul FIFA

_ Sunt o celebritate: Matt Hancock, Jill Scott, Owen Warner și Mike Tindall preiau proba ICONIC Cyclone

_ Elle Fanning se înfășoară într-o haină lungă de iarnă gri în timp ce se bucură de o noapte în Soho cu prietenii

_ Porsha Williams se căsătorește cu Simon Guobadia purtând o rochie roșie pe care a dezvăluit-o din greșeală pe Instagram

_ Rita Ora dezvăluie că a visat întotdeauna să se căsătorească” în timp ce țâșnește după soțul Taika Waititi

_ The Bachelor's Brittany Hockley își arată silueta senzațională într-un bikini albastru

_ Dan James insistă că Țara Galilor nu are „nu se teme” și „nu are nimic de pierdut” împotriva Angliei

_ ticăloșii de la Doctor Who, Cybermen și Daleks „sunt gata să obțină propria lor serie spin-off”

_ Tanya Bardsley trântește Cupa Mondială din Qatar și recunoaște că se luptă să susțină echipa Angliei

_ Renunțați la fierul de călcat pentru un aburi: MISS MONEYSAVER vă ajută să reduceți costul vieții

_ Emma Corrin spune că nu le deranjează dacă oamenii își greșesc pronumele „atâta timp cât încearcă”

_ A fost acel triumf al Iranului doar un miraj crud în deșert? JANE FRYER urmărește remiza 0-0 a Angliei

_ La trei decenii după ce Diana a luat cu asalt New York-ul, cine va dovedi moștenitorul coroanei sale umanitare?

_ Macy's Thanksgiving Parade are aproape 28 de milioane de telespectatori, devenind cel mai vizionat din ultimii 5 ani

_ Fotografii adorabile arată câini care au uitat că sunt câini, inclusiv un buldog care crede că este o vacă

_ Fostul star de la Chelsea, John Obi Mikel, numește ieșirea lui Cristiano Ronaldo de la Manchester United „ORRIFICĂ”

_ Ministra finlandeză a Economiei: Vom trimite primul lot de echipamente energetice în Ucraina

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2142, afisate in 36 pagini.

ieri 23:43 Test