_ Primul atlas de micobiom descrie asocierile dintre cancere și ciuperci

_ Primul micobiom atlasul descrie asocierile dintre cancere și ciuperci

O echipă internațională de oameni de știință, condusă împreună de cercetători de la Universitatea din California, Școala de Medicină din San Diego, a creat primul atlas de micobiom pancancer — un studiu efectuat pe 35 de persoane. tipurile de cancer și ciupercile asociate acestora.

Descoperirile sunt publicate pe 29 septembrie 2022 în revista Cell.

Celulele canceroase și microbii au o asociere lungă și de durată. Ambele au coevoluat în ecosistemele corpului uman, bazându-se adesea pe aceleași resurse. Concurența pentru aceste resurse afectează adesea replicarea și supraviețuirea celulelor canceroase, a microbilor și a gazdei umane.

Asocierea dintre cancer și microbi individuali a fost mult timp studiată de la caz la caz, dar atenția recentă se concentrează asupra întregul microbiom uman, în special în intestin, care găzduiește mai multe – și mai diverse – comunități de bacterii, viruși și ciuperci decât oriunde altundeva în sau pe corpul uman.

Cu toate acestea, rolurile și influența cancerului -ciupercile asociate rămân în mare parte nestudiate și necunoscute. Ciupercile sunt organisme mai complicate decât virusurile și bacteriile. Sunt eucariote - organisme cu celule care conțin nuclee. Celulele lor sunt mult mai asemănătoare cu celulele animale decât cu bacteriile sau virușii.

„Existența ciupercilor în majoritatea cancerelor umane este atât o surpriză, cât și de așteptat”, a spus Rob Knight, Ph.D., profesor la departamentele de Pediatrie de la UC San Diego School of Medicine and Bioinginerie și Computer Science la UC San Diego Jacobs School of Engineering, Wolfe Family Endowed Chair in Microbiome Research la Rady Children's Hospital-San Diego și co-fondator al Micronoma, a San Diego Companie cu sediul în Diego care dezvoltă biomarkeri microbieni în sânge și țesuturi pentru a diagnostica și trata cancerele.

„Este surprinzător pentru că nu știm cum ar putea pătrunde ciupercile în tumori în tot organismul. Dar este de așteptat și pentru că se potrivește tiparului microbiomilor sănătoși din întregul corp, inclusiv intestinul, gura și pielea, unde bacteriile și ciupercile interacționează ca parte a unei comunități complexe.”

Ciupercile găsite pe corpul uman vin în două tipuri principale. : ciuperci de mediu, cum ar fi drojdiile și mucegaiul care general Nu dăunează majorității oamenilor sănătoși, iar ciupercile comensale, care trăiesc pe sau în interiorul corpului uman și pot fi inofensive, oferă un beneficiu precum îmbunătățirea sănătății intestinale sau contribuie la boli, cum ar fi infecțiile cu drojdie sau bolile hepatice. Ciupercile joacă, de asemenea, un rol în modelarea imunității gazdei, în bine sau în rău, care se profilează foarte mult la persoanele imunodeprimate, inclusiv la pacienții cu cancer.

Noul studiu caracterizează micobiomul cancerului - ciuperci legate de cancer - în 17.401 de mostre de țesuturile pacientului, sângele și plasmă în 35 de tipuri de cancer în patru cohorte independente. Cercetătorii au descoperit ADN-ul fungic și celulele în abundență scăzută în multe tipuri de cancer umane majore, cu diferențe în compoziția comunității care diferă în funcție de tipurile de cancer.

„Descoperirea că ciupercile sunt prezente în mod obișnuit în tumorile umane ar trebui să ne conducă la o mai bună calitate. explorați efectele potențiale ale acestora și reexaminăm aproape tot ceea ce știm despre cancer printr-o „lentila de microbiom”, a spus autorul corespondent Ravid Straussman, MD, Ph.D., cercetător principal la Weizmann Institute of Science.

Analizele care au comparat comunitățile fungice cu bacteriomi (componenta bacteriană a microbiomului) și imunomi (genele și proteinele care constituie sistemul imunitar) au arătat că asocierile dintre ele erau adesea „permisive”, mai degrabă decât competitive.

De exemplu, s-a descoperit că o specie de ciuperci este îmbogățită în tumori cu cancer de sân ale pacienților cu vârsta peste 50 de ani, în timp ce o altă specie a fost deosebit de abundentă în mostrele de cancer pulmonar.

Cercetătorii au spus că există corelații semnificative între ciuperci specifice și vârstă, subtipurile tumorii, starea de fumat, răspunsul la imunoterapie și măsurile de supraviețuire. Rămâne de stabilit dacă ciupercile sunt pur și simplu corelate sau asociate cauzal.

„Aceste descoperiri validează opinia conform căreia microbiomul în întregime este o piesă cheie a biologiei cancerului”, a spus coautorul studiului Gregory Sepich- Poore, Ph.D., co-fondator și director de analiză la Micronoma, „și poate prezenta oportunități semnificative de translație, nu numai în detectarea cancerului, ci și în alte aplicații biotehnologice legate de dezvoltarea medicamentelor, evoluția cancerului, boli reziduale minime, recădere. și diagnosticare însoțitoare."

_Norizo Ro - 03 Oct 2022 18:30:10 - Ce mai face Soros?

_Stiri Negre - 20 Nov 2022 06:24:53 - Încă o moarte subită in rândul adolescenților. Observați că Nimeni nu vrea sa le investigheze?

Norizo Ro - 13 Sep 2022 04:49:04 - Poantă Zilei: Reclamă la viitorul lapte de Gândac, stors cu pasiune din Gândaci Bio

_Norizo Ro - 30 Oct 2022 11:24:44 - Poantă Zilei : Cui ii place cel mai mult în vacanță?

_4 Media Info - 23 Nov 2022 17:50:28 - PSD și PNL au prăbușit natalitatea in Romania. Și după ce au făcut asta să vedeți ce le-a mai trecut prin cap..

_4 Media Info - 22 Nov 2022 14:50:30 - Corupția PSD PNL

_Norizo Ro - 25 Oct 2022 09:54:16 -Poanta Zile: MăCiucă stinge Becul

_4 Media Info - 23 Nov 2022 10:50:16 - Ciucă încearcă cu disperare sa nu elimine Pensiile Speciale

_Stiri Negre - 14 Nov 2022 05:07:58 - Când o să vedem un Lidl închis pentru infestarea populației? Cu slugile străinătății din Guvernul PSD PNL niciodată

_Stiri Negre - 21 Nov 2022 16:42:30 - Prea multe video-uri cu animale care se rotesc în cerc

Robocop devine realitatea.. San Francisco plănuiește să folosească roboți capabili de forță mortală

_Marius Tucă Show - 22 Nov 2022 20:24:29 - Bănescu face de râs biserica

_Norizo Ro - 24 Sep 2022 08:16:47 - Poanta Zilei: Cum are grijă Isărescu de Inflație....și cum îsi bate joc de români.

_Stiri Negre - 24 Nov 2022 06:32:40 - Cum își bate joc Nicușor în continuare de bucuresteni

Norizo Ro - 15 Sep 2022 17:48:24 - Poanta Zilei: Ciucă a găsit rezolvarea ieftină la încălzire

_4 Media Info - 26 Nov 2022 14:26:10 - Unica Soluție Unirea

_ Ashley Benson și iubita zvonită Sofia Malamute pleacă la cumpărături în LA

_Gold FM Romania - 26 Nov 2022 09:07:42

_Stiri Negre - 22 Nov 2022 16:51:41 - Lidl vinde iaurt infectat

_Norizo Ro - 20 Sep 2022 11:39:41 -PSD și PNL au multa carne la frigider

_ Scris in stele! Un astrolog explorează cele mai bune cocktail-uri pe care să le împerechezi cu zodia ta

_ Experții avertizează că restaurantele indiene s-ar putea închide cu o rată de UNA PE ZI, deoarece companiile se luptă cu creșterea prețurilor

Gold FM Romania - 24 Nov 2022 18:55:57 - Raportul Devastator al Avocatului Poporului despre Sistemul Sanitar din România

_Gold FM Romania - 25 Nov 2022 17:42:59

_Gold FM Romania - 24 Nov 2022 20:03:44

_ EMILY PRESCOTT: Poppy Delevingne și James Cook merg din nou pe drumuri separate

_Gold FM Romania - 26 Nov 2022 10:40:17

George Simion - 16 Nov 2022 15:50:51 - "Vom răscumpăra TOATE acțiunile care sunt în momentul acesta în Posesia Fondului Proprietatea"

_ Reese Witherspoon intră în spiritul sărbătorilor în timp ce modelează ținute festive

_ Sindicatele au spus că „pur și simplu nu există bani” pentru a oferi lucrătorilor din sectorul public creșteri salariale care reduc inflația

_ AJ Odudu intră în spiritul festiv pentru a aprinde luminile de Crăciun din orașul natal Blackburn

_ Hailey Bieber și soțul Justin Bieber ies la întâlnire la prânz la White Shark din West Hollywood

_ Elsa Pataky dezvăluie felul surprinzător în care alege între proiectele de film

_ Strictly Come Dancing 2022: Will Mellor și Nancy Xu sunt în fruntea clasamentului

_ Jack Vidgen este lăsat furibund, în timp ce fanii nu-l urmăresc pentru că poartă lenjerie intimă „neutră între sex” pe Instagram

_ I’m A Celebrity 2022: Jill Scott „castiga milioane din TV si oferte de sustinere”

_ Mia Fevola emană glamour pe pistă la Zipping Classic Day în rochie midi albă imprimată

_ Freddie Roman, îndrăgit comedian, moare la vârsta de 85 după ce a suferit un infarct

_ Megan thee Stallion se retrage din Australian Festival cu zile înainte de turneu

_Norizo Ro - 01 Nov 2022 14:23:32 -Poanta Zile - Ce descântec a invocat Elon Musk la Bran ?

_4 Media Info - 26 Nov 2022 14:50:52 - Unica soluția pentru a salva Republica Moldova este UNIREA

_Gold FM Romania - 24 Nov 2022 21:53:02

Gold FM Romania - 24 Nov 2022 18:06:37 - S-a dat ordin pe unitate pentru ca Austria să nu fie atacată în presa din România larg controlată de Sistem

_ Aaron Taylor-Johnson este „cea mai bună alegere pentru a deveni următorul James Bond”

_ Adele le spune fanilor să bea în timp ce face glume în timpul performanței din Las Vegas

_ I'm A Celebrity 2022: Tabăra câștigă PATRU stele în timpul procesului ICONIC Cyclone

_ Emily Atack se simte „vătămată” de hărțuirea sexuală care a început la vârsta de 10 ani

_ „Aș muri pentru el”: pisica de salvare singură, care nu poate mânca singură, își găsește o casă permanentă

_Gold FM Romania - 26 Nov 2022 10:36:44

_ Regiunea Donețk rămâne impenetrabilă de către armata lui Vladimir Putin: Pierderi grele în Marina Militară

_Gold FM Romania - 26 Nov 2022 08:58:39

_ Bella Hadid merge TOPLESS și își arată silueta senzațională în timp ce promovează noua colecție

_ Craig Revel Horwood de la Strictly îi dă lui Ellie Taylor un scor de cinci... iar fanii sunt surprinși

_ Starul MasterChef a emis o scrisoare legală de către Elle MacPherson

_ Dua Lipa împărtășește instantanee din studioul de înregistrări cu Sir Mick Jagger

_ Modelul bisexual Cara Delevingne donează ORGASM științei în viitorul ei documentar „Planet Sex”

_ Poate Gareth Bale să evoce un ultim miracol împotriva Angliei? Țara Galilor trebuie să câștige pentru a ajunge în optimi

Călin Georgescu - 25 Nov 2022 18:46:40 - "Unde este salonul Cuza, unde este salonul Mihai Viteazul? Își bat joc de Istoria României"

_ EMILY PRESCOTT: Singura cale este Tatler... deoarece Biblia societății o angajează pe Gemma Collins din TOWIE, regina hunelor

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1578, afisate in 27 pagini.