_ Funcția imunitară remodelată de forma mitocondrială

Un nou studiu axat pe celulele Th17 ale sistemului imunitar sugerează că forma și funcția mitocondriilor lor sunt importante în tulburările autoimune și inflamatorii, cum ar fi scleroza multiplă. Celulele T helper 17 (Th17) sunt un tip de celulă imunitară T CD4+, care contribuie în mod colectiv la producerea de anticorpi, la activarea celulelor care mănâncă inamici și recrutează mai mulți soldați pe frontul de luptă.

Cercetarea, condusă de Erika Pearce, Ph.D., la Bloomberg~Kimmel Institute for Cancer Imunotherapy de la Johns Hopkins Kimmel Cancer Center, sugerează că învățarea modului în care mitocondriile afectează celulele Th17 este cheia pentru înțelegerea modului de control al acestora.

Studiul, publicat 28 septembrie în revista Nature, identifică mai multe căi de încercare de a influența comportamentul acestor celule importante, cu scopul de a diminua activitatea lor autoimună.

Când o celulă T este expusă pentru prima dată unui inamic, aceasta răspunde la semnalele inamicului și a mediului pentru a deveni unul dintre mai multe tipuri de celule T specializate, fiecare înarmată cu funcții distincte în răspunsul imun. În timp ce toate subtipurile de celule T helper sunt cruciale pentru lupta organismului împotriva străinilor, dezechilibrul lor poate provoca, de asemenea, boli, inclusiv diabet de tip 1, astm, alergii și inflamație cronică.

„Dacă am putea controla celulele T, am ar putea controla multe, dacă nu majoritatea, infecții, autoimunități și cancere”, spune Pearce, autorul principal al studiului și profesor distins Johns Hopkins Bloomberg în cadrul Departamentului de Oncologie și al Departamentului de Biochimie și Biologie Moleculară.

Studiul a început când cercetătorii din laboratorul lui Pearce, care se afla atunci la Institutul Max Planck din Freiburg, Germania, au observat o trăsătură specifică celulelor Th17. Dintre cele trei tipuri principale de celule efectoare T, numai celulele Th17 aveau mitocondrii alungite; adică, centralele lor interioare au fost topite împreună în structuri mai mari. „A fost ciudat, deoarece mitocondriile alungite sunt de obicei văzute în celulele în repaus și nu în celulele activate”, spune primul autor Francesc Baixauli, Ph.D., un fost postdoctoral la Institutul Max Planck.

Cercetătorii. știau că gena OPA1 reglează fuziunea mitocondrială, așa că au șters-o în celulele Th17 și au descoperit că mitocondriile lor au revenit la o dimensiune și o formă mai fragmentate. Cu toate acestea, celulele au încetat, de asemenea, să-și facă principala activitate – producând molecula de semnalizare interleukina-17 (IL-17).

Pentru a confirma acest rezultat într-un organism, cercetătorii au șters gena OPA1 la șoareci și au promovat un boală la aceste animale care modelează scleroza multiplă umană, care este condusă de celulele lor Th17. Odată cu ștergerea OPA1, celulele lor nu numai că au încetat să producă IL-17, dar și simptomele bolii lor s-au diminuat.

Întrebându-se cum deleția OPA1 a oprit producția de IL-17, echipa sa gândit mai întâi că mitocondriile celulelor pur și simplu nu produceau suficientă energie. Cu toate acestea, ei au descoperit că ștergerea OPA1 nu a afectat producția de energie și că OPA1 a fost crucială pentru producerea de IL-17, indiferent dacă activitatea metabolică a celulelor a fost ridicată sau scăzută. Apoi, ei au descoperit că un proces biochimic central care are loc în mitocondrii a fost modificat, provocând acumularea unui metabolit cunoscut că influențează ADN-ul și programul transcripțional al celulei. „Acea moleculă reduce capacitatea celulei de a-și citi ADN-ul și, în consecință, IL-17 nu a mai fost produsă”, spune Baixauli.

Pentru a identifica legătura dintre aceste răspunsuri și ștergerea OPA1, cercetătorii au comparat proteinele produse de celulele Th17 normale și cele fără OPA1. În celulele cărora le lipsește OPA1, ei au descoperit o creștere mare a formei activate a proteinei LKB1, care este un senzor metabolic care reglează metabolismul celular, diviziunea celulară și funcția mitocondrială. Când au șters atât OPA1, cât și LKB1 din celule, producția de IL-17 a fost restabilită, iar procesele mitocondriale au revenit la normal.

„Credem că LKB1 simte stresul mitocondrial și modifică în mod corespunzător reacțiile biochimice ale mitocondriilor, ceea ce afectează producția de IL-17”, spune Pearce. „Avem acum o listă scurtă de molecule despre care se știe că influențează acest aspect cheie al funcției Th17, care poate fi punctul de cotitură între rolurile sale utile și dăunătoare. Cercetările noastre viitoare vor continua să exploreze aceste relații, astfel încât să putem, sperăm, într-o zi să le modificăm terapeutic. ei.”

Coincidențe ciudate: evenimente sau fapte ale lui Dumnezeu?

MAIMUȚELE LUI MUSK

Kanye West declară că „Iubește naziștii”...

Ion Cristoiu: Istoria alege orbeşte pe cei care urmează să rămînă în Istorie

Povestea singurului român dintr-un sat părăsit care nu mai știe cine e președinte, iar de pandemie și război abia a auzit

onflict deschis între Boris Johnson și Leonardo DiCaprio. Cum a 'reușit' un plan odios al primăriei Londra conduse de indianul progresist Khan, să-i încaiere pe Johnson cu DiCaprio care-l susține pe Khan

_ Nu încerc să fiu șocant...

_ Curtea de apel respinge procesul lui Trump pentru căutarea în Mar-a-Lago...

Coruptul Airbus plătește scump să scape de acuzațiile de corupție. Acordul financiar încheiat cu justiția franceză

Alba Iulia 1 Decembrie 1918 - Alba Iulia 1 Noiembrie 1599 - Zilele Unirii Românilor. Pe ce melodie a intrat Mihai Viteazul în Alba Iulia?

_ Parler anulează acordul cu Kanye West, deoarece rapperul spune că îi „place” Hitler

_ Biden Bungles Toast la cina de stat cu președintele francez Emmanuel Macron (VIDEO)

_ Industrial production prices up by 41 pct at an annual rate in October

_ Maestrul special oprit...

_ HACKING CREIER

_ CNN concediază HIT TALENT...

_ STUDIU: Stresul pandemic a făcut ca creierul adolescenților să îmbătrânească fizic mai repede...

_ CRYPTO CREEP PRETENȚE FĂRĂ FRAUDE...

_ Compania americană transformă poluarea aerului în combustibil, sticle și rochii

_ De ce Oman este o bijuterie din Orientul Mijlociu, de la snorkeling cu broaște țestoase la drumeții uimitoare la munte

_ Biden, Macron promit unitate cu Ucraina, promit că Rusia va răspunde

_ Campioană europeană cu Norvegia în 2022, Emilie Arntzen şi-a prelungit contractul cu CSM Bucureşti

_ Platforma de socializare Parler renunţă să-i vândă site-ul rapperului Kanye West, anunţă compania-mamă

_ Poate Elon Musk să-i depășească pe cei treziți? Omul de afaceri a concediat 80% din forța de muncă de pe Twitter

_ Ținta lui Man United, Jonathan David, salută Premier League drept „cea mai bună ligă din lume”

_ Începe de AZI, 2 decembrie! Ministrul Muncii, Marius Budăi, a făcut MARELE anunț

_ Hansi Flick insistă că Germania are vina doar după ce a renunțat la Cupa Mondială

_ HARRY TRAILER DROPS!

_ Yellen dă vina pe „splurging”...

_ GANNETT toacă alte 200...

_ MAI MULT PALAT RASCISM STORM...

_ Firmele tehnologice au „facilitat” frauda cu ajutorul covid...

_ Bărbatul pledează vinovat pentru rolul din revoltele din 6 ianuarie; Poate risca zeci de ani de �nchisoare...

_ Ucigașul soției diabolice Chris Dawson primește o pedeapsă de 24 de ani de închisoare pentru uciderea animalului de companie al profesorului

_ Amendamente la proiectul de lege: Guvernul „atenuează planurile de a proteja libertatea de exprimare în universități”

_ Breșă majoră de securitate la WhatsApp: 360 de milioane de numere de telefon au fost expuse; reacția companiei

_ Banca internațională de sânge pentru cei nevaccinați a fost înființată cu membri din cel puțin 16 țări – Cererea pentru „sânge pur” crește vertiginos

_ Tendința „periculoasă” de pe TikTok, închiderea gurii pentru pierderea în greutate și un somn mai bun, te-ar putea sufoca

_ Brittany Matthews împărtășește prima poză a nou-născutului Patrick „Bronze” cu fiica copilului Sterling Skye

_ FOTO-VIDEO Explozie într-un port strategic turcesc, la Marea Neagră: pompierii intervin în forță

_ Royal Variety Performance 2022: Celebritățile sosesc la un eveniment strălucitor

_ Rd 148,800 persons have crossed Romanian borders on 1 December

_ Guruul frumuseții Chloe Morello a debutat cu o transformare dramatică a părului

_ Experții SLAM lipsa unghiurilor camerei oferite de FIFA după golul controversat al Japoniei împotriva Germaniei

_ Cum a făcut Diego Maradona un gest uimitor față de vedetele Socceroos, după ce a pierdut în fața Argentina

_ Justin Bieber dezvăluie că pielea lui se „purge” după ce a primit un tratament facial

_ E alertă: exemplar Piranha descoperit într-un râu din România; peștele trăiește în mod normal în America de Sud

_ La proiecție, Sharon Stone prezintă un spectacol uimitor într-o rochie roz cu volane

_ Kelsey Parker este frustrată când Max George o întreabă „cum se descurcă”

_ Operațiunea militară turcă împotriva kurzilor: Ankara cere SUA 'să rupă legăturile cu organizațiile teroriste'

_ Graeme Souness BLASTS Starul belgiei Kevin De Bruyne, după ce a susținut că echipa națională era „prea bătrână”

_ Matt Hancock DEZLANȚAT în cartea explozivă, Pandemic Diaries

_ Președintele Nigeriei, semnal de alarmă: 'Arme din Ucraina se strecoară acum în Africa!'

_ Socceroos a furat o notă secretă de la starul Danemarcei Christian Eriksen în victoria care a făcut istorie la Cupa Mondială

_ COMENTARIU POSTA ZILNIC: Costul tragic al erorii grosolane a lui Lady Susan

_ Războiul din Ucraina arată că Europa „nu este suficient de puternică”: premierul finlandez

_ Gardienii Galaxiei, Indiana Jones, Omul Furnică şi John Wick revin în forţă în 2023

_ Candidatul eșuat, Stacey Abrams, pretinde acum pentru o poziție la Comisia Federală de Comunicații

_ De ce democrații suedezi se opun aderării României în Schengen: 'Sunt deficitele grave în activitatea lor în lupta împotriva corupţiei şi crimei organizate'

_ Fiul lui Osama Bin Laden, despre cadavrul tatălui său: 'Se spune că l-au aruncat în mare, dar eu nu cred asta'

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2465, afisate in 42 pagini.