_ Studiul identifică bacteriile intestinale care reglează colesterolul

Anumite specii de bacterii din intestin interacționează și ajută la echilibrarea nivelurilor de colesterol din dietă, folosindu-l pentru a crea o moleculă care joacă roluri importante în sănătatea umană, potrivit unui studiu publicat pe 18 august în Nature. Microbiologie.

Animalele au nevoie de cantități adecvate de colesterol pentru a produce bilă în ficat, vitamina D și hormoni și pentru a construi pereții celulari sănătoși. Prea mult colesterol, totuși, poate acumula și bloca arterele și poate provoca atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale.

Studiul este unul dintre primele care identifică specii de bacterii intestinale care transformă colesterolul din alimentele de origine animală într-o moleculă numită colesterol. sulfat. Deși sunt necesare mai multe studii, indicii timpurii dezvăluie că sulfatul de colesterol acționează ca o moleculă de semnalizare pentru o mulțime de căi biologice, inclusiv cele implicate în sănătatea și dezvoltarea sugarului, reglarea celulelor imunitare și digestia.

Studiul a mai constatat că la șoareci, un subset de bacterii numite Bacteroides ajută la reglarea nivelului de colesterol din sânge. Promovarea Bacteroides la începutul vieții are implicații pentru dezvoltarea adecvată a sugarilor și sănătatea pe tot parcursul vieții.

„Se deschide ușa pentru a ne gândi dacă microbiomul, sau anumiți microbi, pot elimina colesterolul din circulație”, a spus Elizabeth Johnson. profesor asistent de nutriție moleculară la Colegiul de Agricultură și Științe ale Vieții. Henry Le, cercetător postdoctoral, și Min-Ting Lee, doctorand, ambii în laboratorul lui Johnson, sunt co-primii autori ai studiului, „Caracterizarea interacțiunilor colesterolului alimentar cu microbiomul intestinal murin și uman.”

Descoperirile ar putea duce la noi terapii care să înlocuiască industria de medicamente care scad colesterolul, de miliarde de dolari. Tratamentele potențiale ar putea include diete țintite, probiotice sau noi medicamente derivate din moleculele pe care aceste bacterii le produc, toate acestea ar putea reduce multitudinea de efecte secundare care vin cu medicamentele actuale.

Deși sulfatul de colesterol este ușor produs la om. țesuturile, acest studiu este primul care arată că microbiomul intestinal poate produce și sulfat de colesterol. Această descoperire a fost posibilă printr-o nouă metodă dezvoltată în laboratorul lui Johnson, numită BOSSS (spectrometrie a secvenței de etichetare bio-ortogonală), care a fost folosită pentru a eticheta colesterolul alimentar cu fluorescență roșie și pentru a urmări bacteriile care interacționează cu acesta, deoarece acele bacterii apar ca roșu. . Sistemul a fost apoi folosit pentru a secvenționa ADN-ul acelor bacterii pentru a identifica speciile.

„Prin tehnologia BOSSS, am putut urmări ce microbi acționează asupra colesterolului”, a spus Johnson. „Apoi, am luat și o notă de la chimie pentru a afla ce molecule sunt produse atunci când [aceste bacterii] interacționează cu colesterolul.”

Ei au descoperit că Bacteroides produceau sulfat de colesterol. În plus, cercetătorii au folosit șoareci fără germeni inoculați cu Bacteroides proiectați, cărora le lipsește o enzimă necesară pentru a transforma colesterolul în sulfat de colesterol. Experimentul a arătat că acești microbiomi intestinali de șoarece nu au putut produce sulfat de colesterol, în timp ce microbiomii de la șoarecii fără germeni colonizați cu Bacteroides normale l-au produs.

„Cred că acest studiu este extrem de relevant pentru toate părțile vieții. ciclu”, a spus Johnson. „La sugari, trebuie să ne gândim la modul în care lipidele [grăsimile, inclusiv colesterolul] din dietă sunt importante pentru crearea de molecule dependente de microbiom care afectează dezvoltarea și pentru sănătatea de-a lungul vieții.”

Deși majoritatea colesterolului. este produs de ficat, aproximativ o cincime provine din alimente de origine animală. Descoperirile au implicații importante pentru importanța laptelui matern pentru furnizarea unei nutriții adecvate și pentru studiul suplimentar al formulelor pentru bebeluși care nu au colesterol, cum ar fi produsele pe bază de soia, și dacă îi privează pe bebeluși de nutrienții necesari.

La adulți, grăsimile saturate și trans din diete determină ficatul să producă în exces colesterol, care apoi se poate acumula în artere sub formă de placă.

„Când ne gândim la metabolismul colesterolului și la sănătatea cardiovasculară. , [pot exista modalități de a] folosi microbiomul pentru a modula nivelurile de colesterol sau alte lipide relevante”, a spus Johnson.

Laboratorul lui Johnson a început să investigheze căile biologice care pot necesita sulfatul de colesterol pentru a funcționa corect.

_ FMI revizuieşte perspectivele la nivel mondial - Cum vor evolua economiile lumii

_ Părinții unei fete care s-au înecat în excursie școlară plâng în afara tribunalului după ce profesorii au fost curățați de fapte greșite

_ Kaia Gerber este foarte elegantă într-o cămașă cu nasturi în dungi și pantaloni negri în timp ce se plimbă

_ Sofia Richie arată lejer într-un tricou „Los Angeles is a Myth” și pantaloni scurți din spandex în timp ce iese afară

_ Declan Rice renunță la programul „obscen” după ce a dezvăluit că a jucat 68 de MECIURI într-un an

_ Sophie, Contesa de Wessex începe călătoria în Rwanda cu o vizită emoționantă la Memorialul Genocidului de la Kigali

_ Kwasi Kwarteng poartă discuții de criză cu creditorii ipotecari pe măsură ce ratele cresc

_ Adversara lui Man United în Europa League, Omonia Nicosia, este antrenată de Neil Lennon

_ Atmosfera Pământului poate fi sursa de apă lunară

Spore the mairie: Boom în ciupercile cultivate pe bere belgiană

_ Gazda KIIS FM, Woody Whitelaw și logodnica lui, Mimi Gibbs, întâmpină o fetiță

_ Nikita Kuzmin de la Strictly „se desparte de iubita Nicole Wirt în timp ce se mută din apartamentul lor”

FILIPINE EXACT CA ȘI LA NOI. După atâta sărăcie adusă de "democrația" progresistă oamenii au ajuns să regrete fericitele zile ale Dictaturii. Votarea în curs la alegerile din Filipine care îl confruntă pe fiul dictatorului Marcos, cu un avocat soroșist

_ Georgia May Jagger are datorii de 355.000 de lire sterline după ce a pierdut în gama ei de îngrijire a pielii

_ „Acesta nu este sfârșitul poveștii”: avocatul victimei Epstein avertizează că drama prințului Andrew nu s-a terminat

_ Ciolacu: Salariul minim trebuie majorat de la 1 ianuarie. Nu putem doar să ne plângem

_ „Oamenii par să mă considere un adolescent furios”: Greta Thunberg se deschide despre percepția publicului

_ Braith Anasta pare abătut în timp ce împarte un prânz KFC cu fiica și mama sa

_ Paige Thorne de la Love Island se prezintă cu Billy Brown în mijlocul „pauzei” lui Adam Collard

_ Creştere uşoară a indicelui ROBOR la 3 luni, după ce BNR a majorat dobânda de referinţă

_ Atac armat într-un centru de copii din Thailanda: 34 de morţi

_ 127 dintre cele 259 de zboruri întârzieri pe Aeroportul Henri Coandă aparţin companiei Wizz Air

Rușii „încep să fugă în liniște din Crimeea” pe măsură ce contraatacul ucrainean își aprinde ritmul

DART de la NASA își activează camera pentru a arăta Dimorphos la 6,8 milioane de mile de Pământ

Faceți cunoștință cu bărbații care plătesc 70.000 de lire sterline pentru o operație chinuitoare de lungire a picioarelor pentru a-i face mai înalți

_ Zara McDermott se bucură de iubitul Sam Thompson la petrecerea de lansare a gamei de modă

Francezi acuzați că-și bagă din nou nasul în Mali. Ei se jură că nu fură...Armata franceză respinge acuzațiile Mali de spionaj, încălcare a spațiului aerian

Covid-19: China se confruntă cu dilema blocării la Beijing, în timp ce cazurile au atins un nivel record

FRANȚA. Mii de manifestanți francezi de extremă stângă de Ziua Mai au făcut presiuni asupra realesului Macron

_ Protestatarii armeni cer premierului să demisioneze din cauza „concesiunilor” din Karabakh

SUA. Proiectul de aviz sugerează că Curtea Supremă a SUA este dispusă să anuleze drepturile la avort, relatează Politico

Armenia reține sute de protestatari anti-guvernamentali, în timp ce opoziția cere premierului să demisioneze

Poliția din Sri Lanka trage cu gaze lacrimogene asupra protestatarilor studenți în fața parlamentului

Ascensiunea și căderea unei dinastii politice care a adus Sri Lanka în genunchi

Premiile abundă pentru extrema dreaptă a lui Le Pen în alegerile legislative istorice franceze

_ Bo Svensson recunoaște că este „măgulit” de legăturile cu Brighton - dar insistă că nu a existat „niciun contact”

_ Mary McCartney uimește într-o rochie mini de mătase în timp ce se bucură de o noapte rară de ieșire cu soțul Simon Aboud

_ Fetița care a fost legănată de îndrăgitoarea Prințesă de Wales s-a născut la 34 de săptămâni cântărind doar 5 kg

_ Top Gun: Starul Maverick este filmat luptându-se cu avionul rusesc în trailerul pentru continuare

_ Graham Potter insistă că Reece James are ceea ce este necesar pentru a deveni o „legendă a Chelsea”

_ Kate Moss uimește într-o rochie cu paiete argintiu, în timp ce își unește forțele cu Lily James și Jourdan Dunn

_ Ronaldo a lăudat după ce starul Man United a evitat în mod deliberat să meargă pe insigna Man City

_ Anglia Femeile o numesc pe vedeta în ascensiune Sadia Kabeya, în vârstă de 20 de ani, pentru a înfrunta Fiji în deschiderea Cupei Mondiale

_ „Nu pot să obțin nimic peste acel geezer!”: Jude Bellingham glumește despre viața în umbra lui Erling Haaland

_ Firmele de substitut NHS profită de deficitul de personal și văd veniturile crescând, arată datele

_ Lena Dunham se îmbracă într-un body cu flori în timp ce pozează pentru fotografii

_ De ce era inevitabil că Prințul Harry și Meghan Markle vor ajunge în dezacord cu Netflix

_ Recruții ruși se revoltă la graniță, spunând că sunt „tratați ca vite” și că nu au „antrenament zero”

_ A fost o zi de COȘMAR pentru box - Fury v Joshua a fost anulat după ce s-a scufundat la adâncimi rușinoase

_ Asistentele încep să voteze greve! Colegiul Regal spune că „este suficient” și cere o creștere a salariului cu 17%.

_ Louise Thompson dezvăluie că are lupus

_ Actorul Matthew McConaughey a susţinut o pledoarie emoţionantă la Casa Albă pentru reformarea legislaţiei privind regimul armelor

_ Gabriela Firea acuză că încă un proiect a fost lăsat de izbelişte de actuala conducere a Primăriei Capitalei: Baza sportivă Sahighian este, din nou, abandonată

_ Regina Letizia a Spaniei emană eleganță într-o rochie bleumarin cu buline pentru Ziua Mondială a Sănătății Mintale

_ Ralf Rangnick spune că viitorul șef de la Manchester United, Erik ten Hag, ar trebui să-l păstreze pe Cristiano Ronaldo

_ La o săptăm�nă după călătoria lui Kamala Harris �n Coreea de Sud, Coreea de Nord trimite o rachetă balistică peste spațiul aerian al Japoniei

_ Kate Walsh dezvăluie că s-a logodit cu fermierul australian Andrew Nixon în timpul Instagram Live

_ Natalie Barr arată șic în costum pantalon dublu la lansarea Coles de Crăciun

Nr. de articole la aceasta sectiune: 94, afisate in 2 pagini.

ieri 00:38 _ ANDROID...