_ Studiul identifică bacteriile intestinale care reglează colesterolul

Anumite specii de bacterii din intestin interacționează și ajută la echilibrarea nivelurilor de colesterol din dietă, folosindu-l pentru a crea o moleculă care joacă roluri importante în sănătatea umană, potrivit unui studiu publicat pe 18 august în Nature. Microbiologie.

Animalele au nevoie de cantități adecvate de colesterol pentru a produce bilă în ficat, vitamina D și hormoni și pentru a construi pereții celulari sănătoși. Prea mult colesterol, totuși, poate acumula și bloca arterele și poate provoca atacuri de cord și accidente vasculare cerebrale.

Studiul este unul dintre primele care identifică specii de bacterii intestinale care transformă colesterolul din alimentele de origine animală într-o moleculă numită colesterol. sulfat. Deși sunt necesare mai multe studii, indicii timpurii dezvăluie că sulfatul de colesterol acționează ca o moleculă de semnalizare pentru o mulțime de căi biologice, inclusiv cele implicate în sănătatea și dezvoltarea sugarului, reglarea celulelor imunitare și digestia.

Studiul a mai constatat că la șoareci, un subset de bacterii numite Bacteroides ajută la reglarea nivelului de colesterol din sânge. Promovarea Bacteroides la începutul vieții are implicații pentru dezvoltarea adecvată a sugarilor și sănătatea pe tot parcursul vieții.

„Se deschide ușa pentru a ne gândi dacă microbiomul, sau anumiți microbi, pot elimina colesterolul din circulație”, a spus Elizabeth Johnson. profesor asistent de nutriție moleculară la Colegiul de Agricultură și Științe ale Vieții. Henry Le, cercetător postdoctoral, și Min-Ting Lee, doctorand, ambii în laboratorul lui Johnson, sunt co-primii autori ai studiului, „Caracterizarea interacțiunilor colesterolului alimentar cu microbiomul intestinal murin și uman.”

Descoperirile ar putea duce la noi terapii care să înlocuiască industria de medicamente care scad colesterolul, de miliarde de dolari. Tratamentele potențiale ar putea include diete țintite, probiotice sau noi medicamente derivate din moleculele pe care aceste bacterii le produc, toate acestea ar putea reduce multitudinea de efecte secundare care vin cu medicamentele actuale.

Deși sulfatul de colesterol este ușor produs la om. țesuturile, acest studiu este primul care arată că microbiomul intestinal poate produce și sulfat de colesterol. Această descoperire a fost posibilă printr-o nouă metodă dezvoltată în laboratorul lui Johnson, numită BOSSS (spectrometrie a secvenței de etichetare bio-ortogonală), care a fost folosită pentru a eticheta colesterolul alimentar cu fluorescență roșie și pentru a urmări bacteriile care interacționează cu acesta, deoarece acele bacterii apar ca roșu. . Sistemul a fost apoi folosit pentru a secvenționa ADN-ul acelor bacterii pentru a identifica speciile.

„Prin tehnologia BOSSS, am putut urmări ce microbi acționează asupra colesterolului”, a spus Johnson. „Apoi, am luat și o notă de la chimie pentru a afla ce molecule sunt produse atunci când [aceste bacterii] interacționează cu colesterolul.”

Ei au descoperit că Bacteroides produceau sulfat de colesterol. În plus, cercetătorii au folosit șoareci fără germeni inoculați cu Bacteroides proiectați, cărora le lipsește o enzimă necesară pentru a transforma colesterolul în sulfat de colesterol. Experimentul a arătat că acești microbiomi intestinali de șoarece nu au putut produce sulfat de colesterol, în timp ce microbiomii de la șoarecii fără germeni colonizați cu Bacteroides normale l-au produs.

„Cred că acest studiu este extrem de relevant pentru toate părțile vieții. ciclu”, a spus Johnson. „La sugari, trebuie să ne gândim la modul în care lipidele [grăsimile, inclusiv colesterolul] din dietă sunt importante pentru crearea de molecule dependente de microbiom care afectează dezvoltarea și pentru sănătatea de-a lungul vieții.”

Deși majoritatea colesterolului. este produs de ficat, aproximativ o cincime provine din alimente de origine animală. Descoperirile au implicații importante pentru importanța laptelui matern pentru furnizarea unei nutriții adecvate și pentru studiul suplimentar al formulelor pentru bebeluși care nu au colesterol, cum ar fi produsele pe bază de soia, și dacă îi privează pe bebeluși de nutrienții necesari.

La adulți, grăsimile saturate și trans din diete determină ficatul să producă în exces colesterol, care apoi se poate acumula în artere sub formă de placă.

„Când ne gândim la metabolismul colesterolului și la sănătatea cardiovasculară. , [pot exista modalități de a] folosi microbiomul pentru a modula nivelurile de colesterol sau alte lipide relevante”, a spus Johnson.

Laboratorul lui Johnson a început să investigheze căile biologice care pot necesita sulfatul de colesterol pentru a funcționa corect.

_ Sophie, Contesa de Wessex începe călătoria în Rwanda cu o vizită emoționantă la Memorialul Genocidului de la Kigali

_ FMI revizuieşte perspectivele la nivel mondial - Cum vor evolua economiile lumii

_ Marele Premiu al Japoniei: Max Verstappen reușește doar patru tururi înainte de ploaie abundentă în primul antrenament

_ BIDEN Avertizează despre „ARMAGEDDON” NUCLEAR

_ Pentagonul mută grupul de transportatori...

_ 'Ukrainian forces continue to push north and east'

_ Cheney îndeamnă alegătorii să respingă candidații...

_ Live: Biden says risk of nuclear ‘Armageddon’ highest since Cuban Missile Crisis

_ Steaguri albe se ridică!

_ Corporația Tyson Foods pleacă din Chicago pentru Arkansas

_ Franța dezvăluie planuri pentru evitarea întreruperilor de curent din iarnă din cauza războiului din Ucraina

_ Romancierul francez, memorialistul Annie Ernaux a câștigat Premiul Nobel pentru Literatură

_ Crack in Paris: Relief and scepticism as another camp is cleared

_ TESS descoperă o veche exoplanetă caldă asemănătoare lui Jupiter

_ Designerii spun că Kanye a „împrumutat” idei fără cunoștințele lor...

_ Deținuții din Alabama intră în grevă pentru a protesta împotriva condițiilor „deplorabile”, a muncii neremunerate

_ Cameră de tortură în Harkov: ruşii au furat dinţii de la un stomatolog crezând că sunt din aur. Adevărul i-a doborât

_ Atmosfera Pământului poate fi sursa de apă lunară

Rușii „încep să fugă în liniște din Crimeea” pe măsură ce contraatacul ucrainean își aprinde ritmul

_ Părinții unei fete care s-au înecat în excursie școlară plâng în afara tribunalului după ce profesorii au fost curățați de fapte greșite

_ Kaia Gerber este foarte elegantă într-o cămașă cu nasturi în dungi și pantaloni negri în timp ce se plimbă

_ Sofia Richie arată lejer într-un tricou „Los Angeles is a Myth” și pantaloni scurți din spandex în timp ce iese afară

_ Declan Rice renunță la programul „obscen” după ce a dezvăluit că a jucat 68 de MECIURI într-un an

_ Kwasi Kwarteng poartă discuții de criză cu creditorii ipotecari pe măsură ce ratele cresc

_ Adversara lui Man United în Europa League, Omonia Nicosia, este antrenată de Neil Lennon

_ OPEC+ production cuts pile further pressure on global inflation

_ Avalanșa din Himalaya indiană ucide cel puțin 19 alpiniști

_ Brendan Rodgers dezvăluie că a refuzat Arsenal și Newcastle se oferă să rămână cu Leicester

_ Gian Piero Ventrone a murit: antrenorul lui Tottenham a murit la vârsta de 61 de ani

_ Google lansează Pixel Watch, primul său smartwatch

_ SARA SOMA: Am ajutat la dezvăluirea „cultura violului” din școli, dar mulți părinți au refuzat să creadă că este adevărat

_ The Cotswolds & Beyond cu Pam Ayres: Charles dezvăluie cu mândrie cum a „abordat” grădinile Highgrove

_ Echipa Angliei a lui Gareth Southgate nu este hotărâtă să ia genunchi la Cupa Mondială de luna viitoare din Qatar

_ Joe Cole îl salută pe mijlocașul „fantastic” al lui Arsenal, Fabio Vieira, după victoria cu 3-0 a lui Arsenal în fața lui Bodo/Glimt

_ Chimamanda Ngozi Adichie va continua să „spună ce crede” după ce a fost acuzată de „transfobie”

_ Sfaturile de curse ale lui Robin Goodfellow: Cele mai bune pariuri pentru vineri, 7 octombrie

_ Doi morți și opt atacați în timpul atacului cu cuțitul pe Las Vegas Strip

_ COMENTARIU MAIL ZILNIC: Confortul rece de la energia verde fiasco

_ Femeie înregistrată și tăiată nud Data TINDER -- Apoi a comandat mâncare...

_ Musk Preluarea în TWITTER se întâlnește cu finanțarea datoriei...

_ Verdictul blestemat al lui Paul Scholes, când echipa lui Erik ten Hag SCRAPEA învingea ciprioților Omonia Nicosia

_ Martin Keown laudă vânătoarea de „perfecțiune” a lui Arsenal în timp ce se pregătesc să înfrunte Liverpool

_ „Mult sânge pe pământ”...

_ Oceanul Pacific se închide pentru a forma un nou super continent?

_ SUA STOCURI ANTIRADIAȚII

_ Testul eșuat de droguri al lui Conor Benn înainte de lupta cu Chris Eubank Jr este o altă pată regretabilă pentru box

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Berendel, Grigoriu, Ghiţă – ”tripleta de aur” din siajul SRI şi MIG-urile puse pe butuci ale Armatei române

_ Lady Amelia Windsor a pășit pe podium la show-ul amânat de la Săptămâna modei din Londra Zeynep Kartal

_ Autorii de cărți interzise spun că noul val de cenzură este cel mai periculos de până acum...

_ HARTĂ: Negația s-a răspândit în țară...

_ Criza de la Roşia Montană: nivelul apei în lacul Tăul Mare a scăzut cu 433 de centimetri

_ Ce poate face câinele mângâiat pentru creier...

_ Aveți o zi ideală, dezlegată sau toxică? Conteaza...

_ Un mort în tulburări la meciul de fotbal din Argentina: oficial

_ Departamentul de Justiție crede că Trump are MAI MULTE documente...

_ Jucătorii din Premier League vor pune genunchi în acest weekend pentru a susține campania No Room For Racism

_ Şefa FMI, prognoză sumbră pentru 2023: economia globală va simţi recesiunea din cauza „şocurilor multiple”

_ NY emite un avertisment de gripă pe măsură ce cazurile cresc...

_ Leto va juca în filmul biografic Lagerfeld...

Nr. de articole la aceasta sectiune: 303, afisate in 6 pagini.

ieri 00:38 _ ANDROID...