_ Sistemul imunitar: Prima imagine a receptorului de celule T legat de antigen la rezoluție atomică

_ Sistemul imunitar: primul imaginea receptorului de celule T legat de antigen la rezoluție atomică

Sistemul imunitar al vertebratelor este o armă puternică împotriva agenților patogeni externi și a celulelor canceroase. Celulele T joacă un rol crucial în acest context. Ei poartă pe suprafața lor un receptor special numit receptor de celule T care recunoaște antigenele — fragmente mici de proteine ​​ale bacteriilor, virușilor și celulelor corpului infectate sau canceroase — care sunt prezentate de complexe imune specializate.

T- receptorul celular este astfel în mare măsură responsabil pentru distincția dintre „sine” și „străin”. După legarea unui antigen adecvat la receptor, în interiorul celulei T este declanșată o cale de semnalizare care „armează” celula pentru sarcina respectivă. Cu toate acestea, modul în care această cale de semnalizare este activată a rămas un mister până acum – în ciuda faptului că receptorul celulelor T este unul dintre complexele de proteine ​​ale receptorilor cel mai amplu studiate.

Mulți receptori de suprafață transmit semnale în interior. celulei prin modificarea structurii lor spațiale după legarea ligandului. Până acum s-a presupus că acest mecanism se referă și la receptorul celulelor T. Cercetătorii conduși de Lukas Sušac, Christoph Thomas și Robert Tampé de la Institutul de Biochimie de la Universitatea Goethe din Frankfurt, în colaborare cu Simon Davis de la Universitatea din Oxford și Gerhard Hummer de la Institutul de Biofizică Max Planck, au reușit acum pentru prima dată în vizualizarea structurii unui complex receptor al celulelor T legat de membrană cu antigenul legat. O comparație a structurii legate de antigen capturată folosind microscopia crio-electronică cu cea a unui receptor fără antigen oferă primele indicii ale mecanismului de activare.

Pentru analiza structurală, cercetătorii au ales un receptor de celule T. folosit in imunoterapie pentru tratarea melanomului si care fusese optimizat in acest scop in mai multe etape in asa fel incat sa-si lege cat mai strans antigenul. O provocare specială pe calea determinării structurii a fost izolarea întregului ansamblu de receptor de antigen constând din unsprezece subunități diferite din membrana celulară. „Până de curând, nimeni nu credea că ar fi deloc posibil să se extragă din membrană un complex atât de mare de proteine ​​​​de membrană într-o formă stabilă”, spune Tampé.

Odată ce au reușit acest lucru, cercetătorii au folosit un truc pentru a pescui acei receptori din preparat care supraviețuiseră procesului și erau încă funcționali: datorită interacțiunii puternice dintre complexul receptor și antigen, ei au reușit să „pescuiască” unul dintre cele mai importante complexe de receptori imuni din punct de vedere medical.

Imaginile ulterioare colectate la microscopul crio-electron au oferit perspective revoluționare asupra modului în care funcționează receptorul celulelor T, așa cum rezumă Tampé: „Pe baza analizei noastre structurale, am putut arăta modul în care T. receptorul celular asamblează și recunoaște antigenele și emite ipoteza cum este declanșată transducția semnalului după legarea antigenului.” Conform rezultatelor lor, marea surpriză este că în mod evident nu există nicio schimbare semnificativă în structura spațială a receptorului după legarea antigenului, deoarece aceasta a fost practic aceeași atât cu cât și fără antigen.

Întrebarea rămasă este cum. legarea antigenului ar putea duce în schimb la activarea celulelor T. Se știe că co-receptorul CD8 se apropie de receptorul celulei T după legarea antigenului și stimulează transferul grupărilor fosfat în partea sa intracelulară. Cercetătorii presupun că acest lucru duce la formarea de structuri care exclud enzimele care desprind grupările de fosfat (fosfataze). Dacă aceste fosfataze lipsesc, grupările fosfat rămân stabile la receptorul celulelor T și pot declanșa următoarea etapă a cascadei de semnalizare.

„Structura noastră este un model pentru studii viitoare privind activarea celulelor T”, spune Tampé. „În plus, este un stimul important pentru utilizarea receptorului celulelor T într-un context terapeutic pentru tratarea infecțiilor, cancerului și bolilor autoimune.”

Cercetarea a fost publicată în Cell.

_ FMI revizuieşte perspectivele la nivel mondial - Cum vor evolua economiile lumii

_ Atmosfera Pământului poate fi sursa de apă lunară

Rușii „încep să fugă în liniște din Crimeea” pe măsură ce contraatacul ucrainean își aprinde ritmul

_ Părinții unei fete care s-au înecat în excursie școlară plâng în afara tribunalului după ce profesorii au fost curățați de fapte greșite

_ Kaia Gerber este foarte elegantă într-o cămașă cu nasturi în dungi și pantaloni negri în timp ce se plimbă

_ Sofia Richie arată lejer într-un tricou „Los Angeles is a Myth” și pantaloni scurți din spandex în timp ce iese afară

_ Declan Rice renunță la programul „obscen” după ce a dezvăluit că a jucat 68 de MECIURI într-un an

_ Sophie, Contesa de Wessex începe călătoria în Rwanda cu o vizită emoționantă la Memorialul Genocidului de la Kigali

_ Kwasi Kwarteng poartă discuții de criză cu creditorii ipotecari pe măsură ce ratele cresc

_ Adversara lui Man United în Europa League, Omonia Nicosia, este antrenată de Neil Lennon

_ Graham Potter insistă că Reece James are ceea ce este necesar pentru a deveni o „legendă a Chelsea”

_ Ronaldo a lăudat după ce starul Man United a evitat în mod deliberat să meargă pe insigna Man City

_ Asistentele încep să voteze greve! Colegiul Regal spune că „este suficient” și cere o creștere a salariului cu 17%.

Deci la ei se poate...Germania: Guvernul vrea să naţionalizeze Uniper, cel mai mare jucător de pe piaţa energiei

Spore the mairie: Boom în ciupercile cultivate pe bere belgiană

_ Gazda KIIS FM, Woody Whitelaw și logodnica lui, Mimi Gibbs, întâmpină o fetiță

_ Nikita Kuzmin de la Strictly „se desparte de iubita Nicole Wirt în timp ce se mută din apartamentul lor”

FILIPINE EXACT CA ȘI LA NOI. După atâta sărăcie adusă de "democrația" progresistă oamenii au ajuns să regrete fericitele zile ale Dictaturii. Votarea în curs la alegerile din Filipine care îl confruntă pe fiul dictatorului Marcos, cu un avocat soroșist

_ Georgia May Jagger are datorii de 355.000 de lire sterline după ce a pierdut în gama ei de îngrijire a pielii

_ „Acesta nu este sfârșitul poveștii”: avocatul victimei Epstein avertizează că drama prințului Andrew nu s-a terminat

_ Ciolacu: Salariul minim trebuie majorat de la 1 ianuarie. Nu putem doar să ne plângem

_ „Oamenii par să mă considere un adolescent furios”: Greta Thunberg se deschide despre percepția publicului

_ Braith Anasta pare abătut în timp ce împarte un prânz KFC cu fiica și mama sa

_ Paige Thorne de la Love Island se prezintă cu Billy Brown în mijlocul „pauzei” lui Adam Collard

_ Creştere uşoară a indicelui ROBOR la 3 luni, după ce BNR a majorat dobânda de referinţă

_ Atac armat într-un centru de copii din Thailanda: 34 de morţi

_ 127 dintre cele 259 de zboruri întârzieri pe Aeroportul Henri Coandă aparţin companiei Wizz Air

DART de la NASA își activează camera pentru a arăta Dimorphos la 6,8 milioane de mile de Pământ

Faceți cunoștință cu bărbații care plătesc 70.000 de lire sterline pentru o operație chinuitoare de lungire a picioarelor pentru a-i face mai înalți

_ Zara McDermott se bucură de iubitul Sam Thompson la petrecerea de lansare a gamei de modă

Francezi acuzați că-și bagă din nou nasul în Mali. Ei se jură că nu fură...Armata franceză respinge acuzațiile Mali de spionaj, încălcare a spațiului aerian

Covid-19: China se confruntă cu dilema blocării la Beijing, în timp ce cazurile au atins un nivel record

FRANȚA. Mii de manifestanți francezi de extremă stângă de Ziua Mai au făcut presiuni asupra realesului Macron

_ Protestatarii armeni cer premierului să demisioneze din cauza „concesiunilor” din Karabakh

SUA. Proiectul de aviz sugerează că Curtea Supremă a SUA este dispusă să anuleze drepturile la avort, relatează Politico

Armenia reține sute de protestatari anti-guvernamentali, în timp ce opoziția cere premierului să demisioneze

Poliția din Sri Lanka trage cu gaze lacrimogene asupra protestatarilor studenți în fața parlamentului

Ascensiunea și căderea unei dinastii politice care a adus Sri Lanka în genunchi

Premiile abundă pentru extrema dreaptă a lui Le Pen în alegerile legislative istorice franceze

_ Bo Svensson recunoaște că este „măgulit” de legăturile cu Brighton - dar insistă că nu a existat „niciun contact”

_ Mary McCartney uimește într-o rochie mini de mătase în timp ce se bucură de o noapte rară de ieșire cu soțul Simon Aboud

_ Fetița care a fost legănată de îndrăgitoarea Prințesă de Wales s-a născut la 34 de săptămâni cântărind doar 5 kg

_ De ce un designer de bikini este lăudat de sute de femei pentru această fotografie „brută” cu balonarea ei

_ „Liderii autentici” ar putea inspira sportivii să înfrâneze agresivitatea: studiază

_ Starul lui Byron Baes, Jade Kevin Foster, pledează vinovat că este o pacoste publică

_ Cine va găsi dragoste la întâlnirea noastră nevăzută?

_ Palatul Buckingham neagă speculațiile că regele Carol al III-lea va fi încoronat pe 3 iunie anul viitor

_ Fury, deoarece consiliile sunt ordonate să interzică termenii tradiționali „ofensivi” în locul celor „treziți”

_ Nadine Coyle caută din nou dragoste și „s-a alăturat aplicației de întâlniri cu celebrități Raya”

_ Cel puţin 16 migranţi morţi într-un naufragiu în largul insulei greceşti Lesbos

_ JULIE BINDEL: Acordarea anonimatului tuturor suspecților riscă să facă din Marea Britanie un stat despotic

_ CHRISTOPHER STEVENS recenzii la televizorul de aseară

_ Jennifer Tilly zâmbește cu păpușa ei Tiffany Valentine la premiera sezonului 2 Chucky

_ Atac armat într-un centru de copii din Thailanda, cel puţin 30 de morţi

_ Noua era a orwellianismului

Roger Federer anunță că se retrage din tenis la vârsta de 41 de ani

_ Top Gun: Starul Maverick este filmat luptându-se cu avionul rusesc în trailerul pentru continuare

_ Kate Moss uimește într-o rochie cu paiete argintiu, în timp ce își unește forțele cu Lily James și Jourdan Dunn

Nr. de articole la aceasta sectiune: 108, afisate in 2 pagini.

ieri 00:38 _ ANDROID...