_ Noua tehnologie identifică proprietățile moleculare ale celulelor și cartografiază locația acestora în țesuturi

_ Noua tehnologie identifică moleculara proprietățile celulelor și hărți locația acestora în țesuturi

Un efort continuu de a crea atlase moleculare detaliate ale celulelor individuale din diferite țesuturi are ca scop înțelegerea mai bună a modului în care se dezvoltă bolile. Acum, o echipă de cercetători de la Yale și Karolinska Institutet, a dezvoltat o tehnologie care aduce acest obiectiv cu un pas mai aproape.

Modul în care celulele funcționează în țesut depinde de mediul lor local. Cartografierea proprietăților moleculare ale celulelor în timp ce obținerea locației lor exacte într-un țesut este esențială pentru o mai bună înțelegere a bolii. Rong Fan, profesor de inginerie biomedicală la Yale, și Goncalo Castelo-Branco, profesor de biologie celulară glială la Karolinska Institutet, au condus o echipă de cercetători în dezvoltarea unei noi tehnologii pentru a face acest lucru. Le permite să definească care regiuni ale cromatinei - complexul de ADN și proteine ​​împachetate în nucleul unei celule - sunt accesibile la nivelul întregului genom în celule în anumite locații ale unui țesut.

Această accesibilitate a cromatinei este necesare pentru ca genele să fie activate, ceea ce oferă apoi perspective unice asupra stării moleculare a oricărei celule date. Combinarea capacității de a analiza accesibilitatea cromatinei cu locația spațială a celulelor este o descoperire care ne poate îmbunătăți înțelegerea identității celulelor, a stării celulei și a mecanismelor care stau la baza care determină expresia genelor - cunoscută sub numele de epigenetică - în dezvoltarea diferitelor țesuturi sau boli. . Rezultatele sunt publicate astăzi în Nature.

„Acum putem identifica tipurile de celule pentru a construi un atlas celular spațial bazat pe accesibilitatea cromatinei”, a spus Fan. „Putem vedea direct tipurile de celule la nivel epigenetic, fie pentru o mai bună definire a stărilor celulare, fie pentru descoperirea tipurilor de celule.”

Cercetătorii au profilat atât țesuturile de șoarece, cât și cele umane, folosind o tehnică cunoscută sub numele de „spațial”. -ATAC-seq." Aplicarea acestei tehnici la țesutul cerebral a dezvăluit procesul complicat de dezvoltare a diferitelor regiuni ale creierului. De asemenea, l-au aplicat pe țesutul amigdalelor umane, ceea ce a oferit o perspectivă asupra organizării tipurilor de celule imune.

„Vom obține o vedere globală imparțială și o vedere cu rezoluție mult mai fină a tuturor stărilor posibile ale celulelor. și, mai important, „vedeți” unde sunt într-un șervețel”, a spus Fan. „Este un instrument puternic pentru construirea de hărți și atlase celulare.”

Yanxiang Deng, asociat postdoctoral în laboratorul lui Fan și autorul principal al studiului, a spus că, folosind noua metodă, au putut identifica epigenomul tipurilor de celule din țesutul creierului de șoarece în locația lor nativă.

„Aplicarea ATAC-Seq spațială în țesuturile bolnave ne-ar putea permite în viitorul apropiat să identificăm tranzițiile între stările epigenetice în anumite celule în context. a nișei bolii, care va oferi informații despre mecanismele moleculare care mediază dobândirea stărilor celulare patologice”, a adăugat Castelo-Branco.

O inițiativă globală ambițioasă a fost întreprinsă pentru a identifica toate tipurile de celule diferite. peste toate organele umane și diferitele tipuri de țesuturi. Secvențierea cu o singură celulă a fost esențială pentru acest efort, dar este dificil de a mapa locația tipurilor de celule la mediul original de țesut. Această activitate permite pentru prima dată observarea directă a tipurilor de celule dintr-un țesut, așa cum este definit de starea epigenetică globală.

Femeia care a ucis 4 oameni și a rănit alți 4, în Iași, iar apoi s-a dus să bea în mall, a fost arestată

_ Jodi Gordon este văzută ridicându-și fiica Aleeia la casa mamei fostei Braith Anasta

_ Prim-ministrul Liz Truss solicită un organism de reglementare independent

_ Milioane lovite de taxa de 46 de miliarde de lire sterline a cancelarului Kwasi Kwarteng

_ Gary Neville deplânge condițiile de viață „STASGERING” pentru muncitorii de la Cupa Mondială din Qatar

_ Arnold Schwarzenegger zâmbește ureche la ureche în timp ce conduce orchestra în timp ce sărbătorește Oktoberfest

_ Charlie Brooks dezvăluie că părăsește EastEnders la doar 18 luni de la întoarcerea ei la televiziune

_ Charlotte Crosby vorbește despre cearta cu fosta co-star a lui Geordie Shore, Vicky Pattison

_ Mayweather îl elimină pe Asakura din Japonia în expoziție

_ Fostul tâlhar „Public Enemy No1” John McVicar a murit după „un atac de cord în timp ce își plimba câinele”

_ Post Malone anulează concertul din Boston deoarece este dus la spital pentru probleme de respirație și durere

_ Olivia Rodrigo îl onorează pe Alanis Morissette și o introduce în Canadian Songwriters Hall Of Fame

_ RuPaul's Drag Race Down Under: Spankie Jackzon despre cum va cheltui premiul în numerar de 50.000 USD

_ Live: Rusia promite „protecție deplină” pentru orice teritoriu anexat pe fondul referendumurilor din Ucraina

_ Vrei niște fericire de cinci stele acasă? Aceste alegeri prietenoase cu bugetul maximizează factorul de lux

_ Poliția renunță la anchetă cu privire la amenințarea „tu ești următorul” adusă lui JK Rowling din cauza sprijinului ei pentru Salman Rushdie

_ Migrantul „copil” cu barca este de fapt un iranian de 25 de ani și a fost prins de barba CRUIE

_ 5 Seconds of Summer rock pe scena festivalului iHeartRadio din Las Vegas

_ Deși zice că a inventat un vaccin anti-COVID-19 mai bun, directorul general al Pfizer s-a infectat iar

_ Evenepoel din Belgia merge singur pentru a câștiga titlul mondial în cursa rutieră

_ Razie în București! Polițiștii au dat zeci de amenzi și au constatat cinci infracțiuni

_ TONY HETHERINGTON: Cecul de 41.627 GBP este furat după schimbarea numelui

_ Cum să curățați un duș în 10 minute: agentul de curățare Melbourne dezvăluie procesul pas cu pas

_ Omenirea va devia un asteroid! România va lua parte la acțiune, iar totul va fi transmis online

_ Nicușor Dan vrea să îl facă cetăţean de onoare al Bucureștiului pe Dumitru Prunariu

_ Jordan Ablett oferă un omagiu emoționant adus lui Joel Selwood

_ Sibiu: Doi tineri aflaţi pe un moped, răniţi într-un accident; cel care conducea era băut

_ Poliţia de Frontieră: 94.000 de persoane au intrat sâmbătă în ţară, dintre care 10.385 ucraineni; creştere de 6,3%

_ Elevii și studenții cu rezultate bune la învățătură în noul an școlar vor primi 71.100 de lei, ca bursă, de la Arhiepiscopia Buzăului și Vrancei

_ Victoria Beckham se strecoară într-o rochie YSL cu 3.000 de lire sterline pentru cina cu soțul ei David

_ Italia se pregătește pentru cutremur politic, fiind cel mai mare guvern de dreapta de la cel de-al Doilea Război Mondial, care urmează să fie ales

_ NFL ar fi putut vinde TREI MILIOANE de bilete pentru meciul Bucs-Seahawks de la Munchen, spune șeful

_ Lachlan Murdoch și soția Sarah sosesc la Sydney cu un avion privat înaintea confruntării sale pentru defăimare

_ Nu vă panicați! Căpitanul Angliei Harry Kane le cere fanilor să-i judece la Cupa Mondială după pierderea Italiei

_ Eddie Hearn îl avertizează pe Tyson Fury că nu există nicio șansă ca lupta cu Anthony Joshua să fie semnată luni

_ Haye îl laudă pe Joyce „perfect” pentru că i-a „luat inima lui Parker” înainte de a asigura oprirea în runda a 11-a

_ Putin departe! Recruții ruși introduc berile și se beau fără sens

_ LIZ TRUSS: De prea mult timp politicienii s-au luptat pentru cum să taie plăcinta economică

_ Antrenorul lui Chelsea, Anthony Barry, „se pregătește să renunțe la postul vacant de la Huddersfield pentru a lucra cu BELGIA” la Cupa Mondială

_ Rihanna poartă cizme ucigașe din piele până la coapse și o rochie gri care se agăță pentru o ieșire în NYC

_ Senzație pe litoral: în interiorul unei case uimitoare pe plajă din Folkestone, cu vedere spre Franța

_ Stilul fără vârstă: articole de bază pentru garderobă pentru fiecare vârstă de către directorul de modă Femail, Shelly Vella

_ Referendum fundamental în Cuba pentru căsătoria între persoane de acelaşi sex şi maternitatea surogat/ Comuniștii susțin, bisericile se opun

_ WILD DELTA: Cormorants, birds that guarantee sustainability of fishing in the Danube Delta

_ Întreprinderile mici din Marea Britanie „vor să li se ofere împrumuturi de creștere” ca parte a planurilor de redresare economică ale lui Liz Truss

_ Principele Radu a participat la Royal Afternoon, o întâlnire cu marile companii care activează în România

_ Atenție la ce mâncați! Mort în urma intoxicației cu toxină botulinică. Medic: 'Nu există niciun antidot în România'

_ Priyanka Chopra și soțul Nick Jonas împart un sărut pe scenă la concertul Global Citizen din New York

_ Cercetători din România și Republica Moldova au confirmat că circulația cărții românești pe ambele maluri ale Prutului a fost crucială pentru basarabeni

_ Alegerile parlamentare din Italia

_ Diana și Dodi s-au reunit 25 de ani mai târziu în filmul The Crown de la Netflix

_ Recenzie hotelieră din Grecia: în interiorul farului la modă din Atena, care are o piscină pe acoperiș cu vedere la Acropole

_ Opt moduri prin care vă puteți consolida bugetul cu economii de impozite

_ Pep Guardiola l-a susținut pe Graham Potter pentru a prospera în Premier League

_ Italia se îndreaptă către urne în alegeri care ar putea duce extrema dreaptă la putere

_ În formă, Samsonova îl învinge pe Zheng pentru a revendica titlul de la Tokyo

_ Băncile din Rusia au pierdut 25,5 miliarde de dolari în urma problemelor provocate de conflictul din Ucraina

_ Ben Affleck arată lejer în timp ce îi duce pe copii Seraphina și Emme la cumpărături de Halloween în LA

_ După 6 ani, expoziția itinerantă 'Tezaur – Episcopia Tulcii' a fost vernisată la Muzeul de Istorie și Arheologie din Tulcea

_ Actele hilare pe care femeile le-au făcut în 1958 pentru a încerca să-și găsească un soț

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1321, afisate in 23 pagini.