_ Cum se apără culturile horticole împotriva agenților patogeni fungici?

_ Cum fac culturile horticole să se apere împotriva agenților patogeni fungici?

Recent, oamenii de știință de la Academia Chineză de Științe au rezumat progresele recente ale cercetării privind răspunsurile de apărare ale culturilor horticole la agenții patogeni fungici și strategii noi pentru a regla inducerea rezistenței plantelor, precum și problemele , provocări și direcții viitoare de cercetare.

Fitochimicele cu efecte antimicrobiene sunt componente importante ale sistemelor de apărare ale plantelor. Printre astfel de substanțe fitochimice, fitoalexinele sunt induse de factori externi, în timp ce fitoanticipinele apar în mod natural sau cresc după inducție. Fitochimicele antimicrobiene sunt clasificate în funcție de structurile lor chimice și sunt în principal fenolici, flavonoide, cumarine, lignine, terpenoizi, alcaloizi, glucozinolați și stilbene. Fenolicii și flavonoizii sunt metaboliți secundari care constituie unul dintre cele mai comune și extinse grupuri de fitochimice. Acești compuși inhibă agenții patogeni prin inducerea peroxidării lipidelor membranare, care perturbă permeabilitatea membranei celulare fungice și funcția mitocondrială. În mod similar, terpenoidele inhibă creșterea fungică și, de asemenea, induc rezistența la boli. Celelalte substanțe fitochimice prezintă, de asemenea, activitate antifungică cu spectru larg puternic și stabil, ceea ce sugerează că ar putea fi dezvoltate ca alternative la fungicidele chimice.

Atunci când agenții patogeni fungici pătrund în barierele fizice modificând sau degradând pereții celulei gazdă, receptorii de recunoaștere a modelului (PRR) pot recunoaște modele moleculare asociate leziunilor (DAMP) conservate de la plante sau modele moleculare asociate patogenilor (PAMP) de la agenți patogeni și să activeze imunitatea declanșată de modele (PTI). Agenții patogeni fungici pot secreta efectori sau factori de virulență, care pot fi recunoscuți prin proteine ​​de legare a nucleotidelor și repetate bogate în leucină (NB-LRR sau NLR) și alte proteine ​​de rezistență a plantelor (R). O astfel de recunoaștere poate duce la o imunitate declanșată de efector (ETI), care se presupune a fi un răspuns PTI accelerat și amplificat. Un număr variat de gene NB-LRR prezintă modele evolutive speciale în rândul speciilor de plante. Până în prezent, doar câteva gene NB-LRR au fost confirmate că funcționează ca răspuns la agenții patogeni fungici. Explorarea în continuare aprofundată a potențialelor NB-LRR și a mecanismelor lor de acțiune ne poate îmbogăți substanțial arsenalul pentru a contracara agenții patogeni fungici.

Pentru a preveni invazia ulterioară a agenților patogeni fungici, plantele au dezvoltat o serie de răspunsuri care includ: răspuns de hipersensibilitate (HR), modificarea peretelui celular, închiderea stomatică, depunerea de caloză, producția de fitoalexină și degradarea toxinelor. După ce sunt induse răspunsuri locale de apărare, semnalizarea sistemică poate activa rezistența în alte țesuturi adiacente. Atât PTI, cât și ETI pot declanșa producerea și transportul pe distanțe lungi de molecule de semnalizare pentru a induce rezistența sistemică dobândită (SAR) și rezistența indusă de ierbivor (HIR). SAR este mediată în principal de semnalizarea acidului salicilic (SA) și într-o măsură mai mică de acidul N-hidroxipipecolic (NHP). Spre deosebire de SAR, HIR este modulat de acid iasmonic (JA) și etilenă (ET). Diafonia între SA, JA și ET, atât sinergice, cât și antagoniste, este comună și crucială pentru răspunsurile de apărare împotriva agenților patogeni fungici.

Utilizarea excesivă a fungicidelor tradiționale și a agenților antimicrobieni a crescut rezistența agenților patogeni la acești compuși și, de asemenea, amenință siguranța alimentară și mediul. Prin urmare, trebuie dezvoltate noi strategii pentru controlul eficient al bolilor pentru a îndeplini cerințele pentru dezvoltarea durabilă a industriei agricole. Ultimele studii indică faptul că inducerea rezistenței intrinseci la culturile horticole prin elemente de reglementare este atât fezabilă, cât și eficientă. Descoperirea traficului de ARN între regnuri a oferit noi perspective pentru protecția culturilor. Ciuperca necrotrofă B. cinerea poate produce ARN-uri mici (ARNs) care funcționează ca efectori pentru a suprima imunitatea gazdei. La rândul lor, plantele gazdă introduc ARNs în B. cinerea prin intermediul veziculelor extracelulare care suprimă expresia genelor asociate cu patogenitatea. Supraexprimarea sau distrugerea sRNA-urilor gazdei transferate poate promova sau reduce rezistența gazdei. ARN-ul dublu catenar de mediu (ARNds) poate fi preluat de mulți microbi eucarioți cu o eficiență diferită, iar aplicarea locală a ARNds cu o eficiență ridicată de absorbție a ARN poate inhiba în mod semnificativ simptomele bolii plantelor.

Controlul translațional al ARNm prin intermediul ARNm. editarea elementelor de reglementare poate fi o altă modalitate eficientă de inducere a rezistenței la culturile horticole. Cadrele deschise de citire din amonte (uORF) au roluri de reglementare pe scară largă în modularea traducerii ARNm la eucariote. În plus, liniile de plante fără transgene cu trăsături îmbunătățite sunt ușor obținute cu CRISPR/Cas9, ceea ce are implicații largi pentru îmbunătățirea culturilor. Deoarece uORF-urile se găsesc pe scară largă în ARNm eucariote, aceste elemente de reglare ar putea fi manipulate pentru a spori rezistența cu spectru larg cu efecte adverse minime asupra creșterii normale, promovând substanțial îmbunătățirea genetică a culturilor horticole.

„Din cauza importanței a bolilor fungice în pierderea înainte și după recoltare a culturilor horticole, ne-am concentrat pe interacțiunile plante-patogen și pe tehnologia de control.În plus, dezvoltarea și aplicarea tehnologiilor omice au furnizat seturi mari de date la mai multe niveluri, care au extins și mai mult perspectivele asupra răspunsurilor de apărare împotriva agenților patogeni fungici”, a spus prof. Tian. Lucrarea de revizuire a examinat, de asemenea, limitările studiilor anterioare și a propus direcții viitoare de cercetare pentru îmbunătățirea genetică a rezistenței la culturile horticole.

Cercetarea a fost publicată în Horticulture Research.

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

_ Obțineți un Fire TV Stick 4K pentru doar 29,99 GBP - plus încă 10 oferte de dispozitive Amazon pentru a cumpăra astăzi

_ Jamie Carragher: Gabriel Jesus și William Saliba au „dus Arsenal la un alt nivel”

_ Ce îşi doreşte Generaţia Z de la piaţa muncii: prioritate au valorile şi fericirea, nu cariera şi banii

_ Kylie Jenner face o plecare elegantă de la Săptămâna Modei de la Paris

_ Christian Wilkins învârte capetele în costum floral Tommy Hilfiger de 1.800 USD

_ Șefa UFC, Dana White, dezvăluie o scădere în greutate incredibilă după ce i s-au dat 10 ani de trăit

_ Preţul petrolului creşte înainte de reuniunea OPEC+ pentru reducerea ofertei

_ Protecţia Consumatorilor a oprit temporar funcţionarea unei importante pieţe volante din Bucureşti

_ Fostul căpitan de cricket australian Tim Paine se pregătește să se întoarcă în Tasmania după scandalul de sexting

_ Ucraina se va alătura candidaturii pentru Cupa Mondială din 2030

_ Mesele de familie delicioase, sănătoase și hrănitoare pe care le puteți face cu conserve de alimente care costă 1 GBP sau mai puțin

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Ce parere are Meghan despre fișa lui Charles?

_ Premiul Nobel pentru Fizică câștigat de francezul Alain Aspect, americanul John F. Clauser, austriac Anton Zeilinger

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1906, afisate in 32 pagini.