_ Cum afectează schimbările de mediu formele ARN din celulele vii

_ Cum afectează schimbările de mediu formele ARN-ului din celulele vii

Impactul condițiilor de mediu asupra structurilor dinamice ale ARN-urilor din celulele vii a fost dezvăluit de tehnologia inovatoare dezvoltată de cercetătorii de la Centrul John Innes.

Cercetarea, rezultatul unei colaborări între grupurile profesorului Dame Caroline Dean FRS și Dr. Yiliang Ding, ne mărește înțelegerea a ceea ce se întâmplă la nivel celular ca răspuns la semnalele de mediu. Acest lucru ridică posibilitatea ca noi să folosim aceste cunoștințe pentru a ajusta culturile sau pentru a dezvolta terapii pe bază de ARN pentru boli precum COVID-19 (SARS-COV-2).

Cercetări anterioare ale acestor grupuri au arătat că două elemente genetice importante COOLAIR și FLC interacționează pentru a regla răspunsurile moleculare ale plantelor la cald și frig. Dar nu era clar cum contribuie structura ARN a COOLAIR la reglarea FLC – o frână genetică a înfloririi la plante.

Cercetătorii din grupul Ding au dezvoltat o nouă tehnologie care este capabilă să profileze structura ARN la nivelul rezoluția unei singure molecule în celulele vii.

Folosirea acestei tehnici le-a permis să observe modificările structurale ale ARN. În condiții calde, COOLAIR ARN adoptă trei structuri predominante și aceste forme și proporții s-au schimbat după ce plantele au fost expuse la temperaturi scăzute.

Ei au observat că modificările conformațiilor ARN într-o regiune hipervariabilă a COOLAIR au schimbat expresia FLC. Prin introducerea de mutații în secvența acestei regiuni ARN, cercetătorii au reușit să modifice timpul de înflorire a plantelor.

Dr. Ding spune că „lucrarea lor a arătat că ARN-urile pot adopta diferite conformații sau structuri. Aceste conformații diverse se schimbă dinamic ca răspuns la condițiile externe. În acest studiu, prin reglarea structurii ARN, am modificat timpul de înflorire a plantei.”

Înțelegerea modului în care structura ARN-ului afectează funcția ARN-ului și capacitatea de a proiecta genomul plantelor la nivel celular ARN crește posibilitatea de a crea tipuri de culturi cu trăsături agronomice și nutriționale mai dorite.

Grupul spune că tehnologia poate fi aplicată și celulelor umane în care structurile ARN ar putea servi drept ghid pentru proiectarea terapiilor bazate pe ARN.

Primul autor, dr. Pan Zhu spune că „fiecare ARN este probabil să aibă propriile sale peisaje de structură a ARN și diversități conformaționale. Tehnologia noastră ne va permite să explorăm importanța funcțională omniprezentă a structurilor ARN în ARN-urile de interes, cum ar fi SARS-COV-2."

Grupul va căuta acum la împărtășesc noua lor tehnologie h Colaboratori industriali sau academici pe bază de ARN.

În timpul procesului de exprimare a genelor, ADN-ul este transcris în ARN care este apoi folosit pentru a produce proteine. ARN-ul este adesea denumit „molecula slabă” deoarece este monocatenar, dar cercetările recente au evidențiat diversitatea sa structurală și modul în care aceste structuri afectează reglarea genelor și sinteza proteinelor.

În plante, FLC acționează ca o frână. la înflorire, o parte cheie a unui mecanism molecular care asigură ca planta să înflorească numai atunci când a atins un nivel necesar de expunere la frig. COOLAIR este antisens față de FLC, legându-se de acesta și împiedicându-l să fie transcris după expunerea la rece. Cunoașterea acestor mecanisme va fi cheia pentru înțelegerea consecințelor schimbărilor climatice.

Cercetarea apare în Nature.

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

_ Obțineți un Fire TV Stick 4K pentru doar 29,99 GBP - plus încă 10 oferte de dispozitive Amazon pentru a cumpăra astăzi

_ Jamie Carragher: Gabriel Jesus și William Saliba au „dus Arsenal la un alt nivel”

_ Ce îşi doreşte Generaţia Z de la piaţa muncii: prioritate au valorile şi fericirea, nu cariera şi banii

_ Kylie Jenner face o plecare elegantă de la Săptămâna Modei de la Paris

_ Christian Wilkins învârte capetele în costum floral Tommy Hilfiger de 1.800 USD

_ Șefa UFC, Dana White, dezvăluie o scădere în greutate incredibilă după ce i s-au dat 10 ani de trăit

_ Preţul petrolului creşte înainte de reuniunea OPEC+ pentru reducerea ofertei

_ Protecţia Consumatorilor a oprit temporar funcţionarea unei importante pieţe volante din Bucureşti

_ Fostul căpitan de cricket australian Tim Paine se pregătește să se întoarcă în Tasmania după scandalul de sexting

_ Ucraina se va alătura candidaturii pentru Cupa Mondială din 2030

_ Mesele de familie delicioase, sănătoase și hrănitoare pe care le puteți face cu conserve de alimente care costă 1 GBP sau mai puțin

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Ce parere are Meghan despre fișa lui Charles?

_ Premiul Nobel pentru Fizică câștigat de francezul Alain Aspect, americanul John F. Clauser, austriac Anton Zeilinger

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1910, afisate in 32 pagini.