_ Oamenii de știință au fost scutiți de faptul că creatura microscopică fără anus NU este cel mai timpuriu strămoș uman

_ Oamenii de știință au fost ușurați ca creatură microscopică fără anus NU este cel mai timpuriu strămoș uman

Cu siguranță a fost chinuitor când un Studiul din 2017 a concluzionat că o creatură microscopică fără anus care să semene cu un Minion furios a fost cel mai timpuriu strămoș uman.

Cu toate acestea, noi cercetări au descoperit că sacul înțepător și ridat numit Saccorhytus - care ar fi chiar acasă în „Despicable Me” - nu este de fapt înrudit cu oamenii. .

Saccorhytus avea pori în jurul gurii, care au fost interpretați mai întâi ca branhii - o caracteristică primitivă a grupului de animale Deuterostomia din care am ieșit.

Cu toate acestea, analiza a 500 fosile vechi de milioane de ani din China a arătat că acești pori sunt de fapt bazele coloanelor care s-au desprins în timpul conservării lor proces.

Echipa de cercetare, condusă de oameni de știință de la Institutul de Geologie și Paleontologie Nanjing, a plasat Saccorhytus într-un grup evolutiv diferit, relaționându-l cu artropode precum păianjeni, crabi și insecte.

Toate animalele care sunt simetrice bilateral - au o parte stângă și una dreaptă - descind dintr-unul din cele două grupuri distincte; protostomi și deuterostomi.

Pentru protozomi, gura se formează înaintea anusului în timpul dezvoltării embrionare, dar pentru deuterostomi apare invers. rotund.

Gângănii, crabii și scoicile fac toate parte din descendența evolutivă a protozomului, în timp ce animalele vertebrate precum oamenii provin din  deuterostomi.

Până la noile descoperiri, publicate astăzi în Natura, se credea că  Saccorhytus a fost cel mai timpuriu reprezentant al grupului Deuterostomia.

Fosilele creaturii, de aproximativ un milimetru în diametru, au fost descoperite pentru prima dată în roci din provincia Shaanxi din China în 2012 și au fost descrise în 2017.

Aceste fosile păreau să aibă organe filtrante, cunoscute sub numele de deschideri faringiene, în jurul gurii, ceea ce duce la identificarea lor ca deuterostomi.

Deoarece erau datați cu o vechime de 535 de milioane de ani, s-a ajuns la concluzia că erau cel mai vechi animal din acel grup.

Cu toate acestea, mai recent, paleobiologii au săpat pentru alte exemplare de Saccorhytus și au recuperat sute de exemplare care fuseseră mai bine conservate.

'Unele dintre fosile sunt atât de p s-au păstrat perfect încât par aproape vii”, spune Yunhuan Liu, profesor de paleobiologie la Universitatea Chang’an, Xi’an, China.

„Saccorhytus era o fiară curioasă, cu o gură, dar fără anus și inele de spini complexe în jurul gurii sale.'

Sute de imagini cu raze X au fost luate ale unei noi fosile folosind un accelerator de particule la Elveția Sursă de lumină din Elveția pentru a construi un model digital 3D detaliat.

Aceasta a arătat că creatura avea spini în jurul gurii care aveau a fost creat de un strat de cuticulă rezistent la carii care se extinde prin pori.

„Credem că acestea l-ar fi ajutat pe Saccorhytus să-și captureze și să-și proceseze prada. ”, sugerează Huaqiao Zhang de la Institutul de Geologie și Paleontologie Nanjing.

Foarte crucial, nu erau branhii, eliminând singura dovadă care sugerează că erau deuterostomi ca oamenii.

Oamenii de știință au emis de atunci ipoteza că Saccorhytus aparține unui grup din cadrul Protosomiei cunoscut sub numele de ecdysoszoan, care conține artropode și nematode.

Profesorul Philip Donoghue, de la Universitatea din Bristol, a spus: „Am luat în considerare o mulțime de grupuri alternative cu care ar putea fi înrudit Saccorhytus, inclusiv coralii, anemonele și meduze care au și o gură, dar fără anus.

'Pentru a rezolva problema, analiza noastră computațională a comparat anatomia lui Saccorhytus cu toate celelalte grupuri vii de animale, încheiend o relație cu artropodele și rudele acestora, grupul căruia îi aparțin insectele, crabii și viermii rotunzi.'

Saccorhytus' la ck de anus înseamnă că orice material rezidual din interiorul corpului său ar fi revenit prin gură.

Dar a făcut, de asemenea, un aspect intrigant. parte a istoriei evoluției, deoarece sugerează că, la un moment dat, caracteristica a dispărut în grupul său.

Când se presupunea că face parte din grupul Deuterostomiei, anusul care a dispărut a contribuit la înțelegerea noastră a modului în care a apărut corpul vertebrat modern.

Dar acum acest eveniment trebuie să fie considerat parte a istoriei ecdisozoarelor, care au un intestinul care se extinde de la gură la anus.

Shuhai Xiao de la Virgina Tech, SUA, a spus: „Aderarea lui Saccorhytus la grup indică faptul că acesta a regresat în termeni evolutivi, renunțând la anus, strămoșii săi l-ar fi moștenit.'

Ecdisozoarele au în mod tradițional corpuri asemănătoare viermilor, așa că sacul -ca Saccorhytus implică faptul că an este posibil ca cestorul ecdisozoarelor să nu fie asemănător viermilor.

Xiao a spus: „Încă nu știm poziția exactă a lui Saccorhytus. în arborele vieții, dar poate reflecta condiția ancestrală din care au evoluat toți membrii acestui grup divers.'

Cercetări ulterioare pot implică investigarea modului în care trăia Saccorhytus, de exemplu plutind în mare sau printre boabele de nisip.

Cercetătorii doresc, de asemenea, să stabilească ce anume și-au folosit vârfurile gurii, cum ar fi pentru a descuraja prădătorii sau pentru a-și stabiliza prada.

De asemenea, căutarea este încă în curs pentru cel mai vechi strămoș uman. , acum că Saccorhytus nu este considerat a face parte din Deuterostomia.

'Următoarea cea mai veche fosilă de deuterostomi este de aproape 20 de milioane cu ani mai tânăr', a spus Xiao.

Protostomes ha Avem o înregistrare fosilă care datează de acum 550 de milioane de ani, dar se estimează că deuterostomii au o vechime de doar 515 milioane de ani.

Xiao a adăugat: „Aceasta înseamnă că există un decalaj mare în înregistrarea fosilă a deuterostomilor, sau partea noastră a arborelui animal.

„Deci, vom continua săpăturile și căutarea primelor fosile reale de deuterostome.”

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Leandro Trossard rămâne cu buzele strânse în privința viitorului său la Brighton, pe fondul interesului lui Chelsea și Arsenal

_ A lovit traseul de resturi de asteroizi lung de peste 6.000 de mile

_ Arabia Saudită primește dreptul de a găzdui Jocurile Asiatice de Iarnă din 2029 într-un oraș futurist de 440 de miliarde de lire sterline

_ Elizabeth Olsen dezvăluie că a suferit primul atac de panică la 21 de ani

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ Fabricarea caracatițelor microscopice cu o imprimantă 3D

_ Molly-Mae Hague își prezintă cucuiul înflorit într-un body negru care îmbrățișează silueta

_ Cipul cu mai multe organe detectează nanoparticulele periculoase

_ Keira Knightley arată fără efort șic într-un blazer din tweed în valoare de 2365 GBP la Londra

_ Kanye West se întoarce pe Instagram pentru editorul Vogue ROAST care și-a trântit tricourile „White Lives Matter”

_ Jurgen Klopp spune că l-a „urmat întotdeauna” pe Martin Odegaard, în timp ce îl laudă pe starul lui Arsenal înaintea confruntării

_ Chantelle Houghton exclude să se mai facă vreodată operații estetice

_ Manifestanții din Burkina Faso flutură steaguri rusești, protestează prin oferta de mediere a Africii de Vest

_ Simone Inzaghi este pe frânghii la Inter Milano și ar putea fi concediată pentru că se confruntă cu Barcelona

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1977, afisate in 33 pagini.