_ Cercetătorii care studiază unghiul frunzelor urmăresc să îmbunătățească recoltele, să inspire tinerii oameni de știință

_ Cercetătorii care studiază unghiul frunzelor urmăresc să îmbunătățește recoltele, inspiră tinerii oameni de știință

Unghiul frunzelor de pe tulpina de porumb afectează în mod direct capacitatea plantei de a absorbi soarele de vară necesar pentru fotosinteză.

Amelioratorii au dezvoltat diverși hibrizi de porumb. cu un unghi vertical al frunzei, spre deosebire de o frunză plată, pentru a ajuta procesul fotosintetic și pentru a îmbunătăți randamentul culturilor, în special în câmpurile dens plantate. Cu toate acestea, mecanismele genetice care controlează această trăsătură sunt relativ necunoscute.

Pentru a înțelege mai bine structura de bază a unghiului frunzei, o echipă de cercetare interdisciplinară, condusă de Jianming Yu de la Universitatea de Stat din Iowa, lucrează la identificarea genelor folosind un robot dezvoltat la Iowa State pentru a captura imagini 3D ale porumbului pe câmp, precum și instrumente bazate pe transcriptomic și CRISPR. Cercetarea are potențialul de a ajuta la crearea de noi hibrizi și de a crește randamentele.

„Cunoașterea exactă a genelor și a mecanismelor genetice va face ca viitorul reproducerii să fie mai eficient”, a spus Yu, profesor de agronomie și Catedra Distinguished Pionier în creșterea porumbului. „Porumbul este o cultură model, iar informațiile pe care le obținem pot fi valorificate de alte culturi, cum ar fi sorgul și meiul, pentru a le îmbunătăți procesul.”

Pe lângă îmbunătățirea randamentelor, ceea ce ajută la limitarea terenurilor convertite în culturi. producție—Yu spune că oamenii de știință pot folosi informațiile genetice pentru a adapta viitorii hibrizi la schimbările climatice.

Implementarea unui robot pe teren

Studiile anterioare pe teren la scară largă au examinat unul sau doi frunzele de porumb selectate pentru a studia unghiul frunzelor. Dar, deoarece unghiul frunzei poate varia de-a lungul coronamentului unui câmp de porumb și de-a lungul tulpinii unei singure plante, afectând cantitatea de lumină care ajunge la fiecare frunză, Yu și colegii săi adoptă o abordare diferită.

Cercetarea. Echipa va implementa un robot, numit PhenoBot 3.0, pentru a naviga pe rândurile înguste de porumb și pentru a captura imagini 3D ale mii de plante de porumb din diferite unghiuri de vizualizare și la mai multe înălțimi pentru a detecta și măsura automat unghiurile frunzelor de jos în sus ale fiecărei plante. PhenoBot 3.0 (vizionați videoclipul de mai sus pentru a-l vedea în acțiune) a fost dezvoltat de Lie Tang, membru al echipei de cercetare și profesor de inginerie agricolă și de biosisteme la Iowa State.

„Utilizarea unei imagini bazate pe inteligență artificială. algoritm de procesare pentru a automatiza măsurarea unghiului frunzelor, putem folosi PhenoBot pentru a colecta și analiza eficient datele din câmp”, a spus Tang. „Pe baza rezultatelor studiilor preliminare, pe care le-am comparat cu măsurătorile colectate manual, algoritmul este foarte precis.”

Yu a adăugat: „Cu această tehnologie de permitere, ne putem conecta mai bine cu datele ADN pentru a identifica genele. și să înțeleagă biologia. Aici intervine cercetările suplimentare în genetica dezvoltării și editarea genelor CRISPR, o parte a cercetării.”

Yu și Tang sunt cercetători ai Facultății de la Institutul de Științe ale Plantelor din Iowa State, care încurajează colaborările între oamenii de știință din plante. , ingineri și oameni de știință computaționali să dezvolte abordări și tehnologii noi pentru studierea biologiei culturilor.

Inspirarea viitorilor oameni de știință

Yu spune că echipa de cercetare interdisciplinară este un bun exemplu al modului în care biologii, inginerii și plantele oamenii de știință pot adopta o abordare holistică a unei probleme și pot găsi o soluție. Pentru a inspira interesul viitorilor oameni de știință, echipa va lucra cu educatori de la K-12 pentru a planta grădini școlare și pentru a ajuta elevii să învețe despre biologia plantelor, agricultura și îmbunătățirea culturilor.

„Vrem să prezentăm elevilor unghiul frunzelor. cercetează și arată-le cum biologii, crescătorii sau geneticienii pot îmbunătăți planta modernă de porumb pentru a ajuta la hrănirea lumii”, a spus Yu.

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

_ Obțineți un Fire TV Stick 4K pentru doar 29,99 GBP - plus încă 10 oferte de dispozitive Amazon pentru a cumpăra astăzi

_ Jamie Carragher: Gabriel Jesus și William Saliba au „dus Arsenal la un alt nivel”

_ Ce îşi doreşte Generaţia Z de la piaţa muncii: prioritate au valorile şi fericirea, nu cariera şi banii

_ Kylie Jenner face o plecare elegantă de la Săptămâna Modei de la Paris

_ Christian Wilkins învârte capetele în costum floral Tommy Hilfiger de 1.800 USD

_ Șefa UFC, Dana White, dezvăluie o scădere în greutate incredibilă după ce i s-au dat 10 ani de trăit

_ Preţul petrolului creşte înainte de reuniunea OPEC+ pentru reducerea ofertei

_ Protecţia Consumatorilor a oprit temporar funcţionarea unei importante pieţe volante din Bucureşti

_ Fostul căpitan de cricket australian Tim Paine se pregătește să se întoarcă în Tasmania după scandalul de sexting

_ Ucraina se va alătura candidaturii pentru Cupa Mondială din 2030

_ Mesele de familie delicioase, sănătoase și hrănitoare pe care le puteți face cu conserve de alimente care costă 1 GBP sau mai puțin

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Ce parere are Meghan despre fișa lui Charles?

_ Premiul Nobel pentru Fizică câștigat de francezul Alain Aspect, americanul John F. Clauser, austriac Anton Zeilinger

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1909, afisate in 32 pagini.