_ O modalitate interesantă de a găsi planete: Detectați semnalele din magnetosferele lor

_ Unul interesant mod de a găsi planete: detectează semnalele de la magnetosferele lor

Astronomii au descoperit mii de exoplanete în ultimii ani. Cele mai multe au fost descoperite prin metoda tranzitului, unde un telescop optic măsoară luminozitatea unei stele în timp. Dacă steaua scade foarte puțin în luminozitate, ar putea indica faptul că o planetă a trecut prin fața ei, blocând o parte din lumină. Metoda de tranzit este un instrument puternic, dar are limitări. Nu în ultimul rând este că planeta trebuie să treacă între noi și steaua ei pentru ca noi să o detectăm. Metoda de tranzit se bazează și pe telescoape optice. Dar o nouă metodă ar putea permite astronomilor să detecteze exoplanete folosind radiotelescoape.

Nu este ușor să observi exoplanete la lungimi de undă radio. Majoritatea planetelor nu emit multă lumină radio, iar majoritatea stelelor emit. Lumina radio de la stele poate fi, de asemenea, destul de variabilă, din cauza unor lucruri precum erupțiile stelare. Dar planetele mari de gaz precum Jupiter pot fi radio luminoase. Nu de la planeta în sine, ci de la câmpul ei magnetic puternic. Particulele încărcate de la vântul stelar interacționează cu câmpul magnetic și emit lumină radio. Jupiter este atât de strălucitor în lumina radio, încât îl poți detecta cu un radiotelescop de casă, iar astronomii au detectat semnale radio de la mai multe pitice maro.

Dar nu a existat un semnal radio clar de la un Jupiter asemănător planetă care orbitează o altă stea. În acest nou studiu, echipa a analizat cum ar putea fi un astfel de semnal. Ei și-au bazat modelul pe magnetohidrodinamică (MHD), care descrie modul în care câmpurile magnetice și gazele ionizate interacționează și l-au aplicat unui sistem planetar cunoscut sub numele de HD 189733, despre care se știe că are o lume de mărimea lui Jupiter. Ei au simulat modul în care vântul stelar al stelei a interacționat cu câmpul magnetic al planetei și au calculat care ar fi semnalul radio al planetei.

Au găsit câteva lucruri interesante. În primul rând, echipa a arătat că planeta va produce o curbă clară de lumină. Acesta este un semnal radio care variază din cauza mișcării planetei. Acest lucru este grozav deoarece observațiile radio ale mișcării sunt extrem de precise. Chiar mai precise decât observațiile Doppler optice. Ei au descoperit, de asemenea, că observațiile radio ar putea detecta un tranzit al unei planete care trece prin fața stelei sale. Ar exista caracteristici specifice în semnalul radio care arată modul în care magnetosfera planetei trece prin fața stelei. Astfel, astronomii ar putea înțelege mai bine puterea și dimensiunea magnetosferei planetei.

Ambele aceste semnale ar fi foarte slabe, așa că va fi nevoie de o nouă generație de radiotelescoape pentru a le vedea. Dar dacă le putem detecta, semnalele radio planetare ne vor oferi o măsură orbitală precisă a cel puțin unei planete din sistem și ne-ar ajuta să înțelegem compoziția și interiorul unei exoplanete. Împreună, acestea ar reprezenta un mare pas înainte în înțelegerea noastră a sistemelor exoplanetare.

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ A lovit traseul de resturi de asteroizi lung de peste 6.000 de mile

_ Arabia Saudită primește dreptul de a găzdui Jocurile Asiatice de Iarnă din 2029 într-un oraș futurist de 440 de miliarde de lire sterline

_ Elizabeth Olsen dezvăluie că a suferit primul atac de panică la 21 de ani

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ Fabricarea caracatițelor microscopice cu o imprimantă 3D

_ Leandro Trossard rămâne cu buzele strânse în privința viitorului său la Brighton, pe fondul interesului lui Chelsea și Arsenal

_ Molly-Mae Hague își prezintă cucuiul înflorit într-un body negru care îmbrățișează silueta

_ Cipul cu mai multe organe detectează nanoparticulele periculoase

_ Keira Knightley arată fără efort șic într-un blazer din tweed în valoare de 2365 GBP la Londra

_ Kanye West se întoarce pe Instagram pentru editorul Vogue ROAST care și-a trântit tricourile „White Lives Matter”

_ Jurgen Klopp spune că l-a „urmat întotdeauna” pe Martin Odegaard, în timp ce îl laudă pe starul lui Arsenal înaintea confruntării

_ Chantelle Houghton exclude să se mai facă vreodată operații estetice

_ Manifestanții din Burkina Faso flutură steaguri rusești, protestează prin oferta de mediere a Africii de Vest

_ Simone Inzaghi este pe frânghii la Inter Milano și ar putea fi concediată pentru că se confruntă cu Barcelona

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1952, afisate in 33 pagini.