_ Live-seq: secvențierea unei celule fără a o ucide

Secvențierea ARN permite oamenilor de știință să studieze expresia genelor într-o celulă. Deoarece ARN-ul mesager (ARNm) este generat dintr-o genă ADN, această informație poate fi utilizată pentru a identifica secvența genei originale și, astfel, pentru a măsura activitatea a mii de gene (adică transcriptomul) din aceste celule.

provocarea cu secvențierea ARN este de a capta ARNm dintr-o anumită celulă dintr-o populație mixtă - care este modul în care majoritatea celulelor există în natură. Pentru a face acest lucru, oamenii de știință au dezvoltat „single-cell ARN sequencing” (scRNA-seq), care oferă informații fără precedent pentru cercetarea de bază și biomedicală și chiar dezvoltarea de medicamente.

Introducerea Live-seq

Acum, oamenii de știință din grupurile de profesori Bart Deplancke de la EPFL și Julia Vorholt de la ETH Zurich au abordat o problemă cu scRNA-seq: necesitatea de a liza (ucide) celulele. Cercetătorii, conduși de Dr. Wanze Chen (EPFL) și Dr. Orane Guillaume Gentil (ETH Zurich), prezintă Live-seq. Abordarea inovatoare menține celulele în viață în timpul extracției ARN pentru studii suplimentare, fiind, de asemenea, minim invazivă.

Cheia pentru Live-seq este o tehnică de microscopie numită „microscopie cu forță fluidică” sau FluidFM, care utilizează canale microscopice. — mai subțire decât părul uman — pentru a manipula volume mici de fluide (femtolitri) dintr-o probă sub microscopul dezvoltat la ETH Zurich cu câțiva ani în urmă. Din acest motiv, FluidFM permite utilizatorilor să introducă substanțe în celule individuale sau să extragă citoplasmă, inclusiv ARNm din celule individuale, fără a fi nevoie să le omoare.

Avansul critic care a condus la Live-seq a apărut atunci când cercetătorii au reușit pentru a păstra și a citi ARNm (transcriptomul), din aceste cantități mici de probă citoplasmatică. Ca rezultat, Live-seq poate acum conecta transcriptomul unei celule la un moment dat la comportamentul său molecular sau fenotipic ulterior, adică să monitorizeze activitatea a mii de gene într-o singură celulă în momente de timp discrete - ceea ce oamenii de știință se referă ca un Analiza transcriptomică „temporală”.

„Cu Live-seq, putem aborda acum în mod unic întrebări extrem de interesante și relevante din punct de vedere biomedical, cum ar fi de ce anumite celule se diferențiază și celulele surori nu, sau de ce anumite celule sunt rezistente la un medicament împotriva cancerului, în timp ce celulele lor surori nu sunt din nou”, spune Bart Deplancke.

Testând Live-seq, cercetătorii au arătat că poate identifica cu precizie („stratifica”) diverse tipuri și stări de celule fără a introduce majore. tulburări. Ca dovadă de concept, ei au folosit noua lor platformă pentru a mapa în mod direct „traiectoria” celulelor imune individuale (macrofage) înainte și după ce au devenit active, precum și a celulelor stromale adipoase – un tip de celule stem – înainte și după s-au diferenţiat în celule adipoase. În cele din urmă, echipa a folosit Live-seq ca „înregistrator transcriptomic”, ceea ce le-a permis să prezică cât de puternic – sau slab – ar reacționa o celulă imunitară la o provocare imunologică.

Lucrarea este acum publicată în Nature. . „Live-seq poate aborda o gamă largă de întrebări biologice prin transformarea scRNA-seq dintr-un punct final într-o abordare de analiză temporală și spațială”, spune Julia Vorholt.

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

_ Obțineți un Fire TV Stick 4K pentru doar 29,99 GBP - plus încă 10 oferte de dispozitive Amazon pentru a cumpăra astăzi

_ Jamie Carragher: Gabriel Jesus și William Saliba au „dus Arsenal la un alt nivel”

_ Ce îşi doreşte Generaţia Z de la piaţa muncii: prioritate au valorile şi fericirea, nu cariera şi banii

_ Kylie Jenner face o plecare elegantă de la Săptămâna Modei de la Paris

_ Christian Wilkins învârte capetele în costum floral Tommy Hilfiger de 1.800 USD

_ Șefa UFC, Dana White, dezvăluie o scădere în greutate incredibilă după ce i s-au dat 10 ani de trăit

_ Preţul petrolului creşte înainte de reuniunea OPEC+ pentru reducerea ofertei

_ Protecţia Consumatorilor a oprit temporar funcţionarea unei importante pieţe volante din Bucureşti

_ Fostul căpitan de cricket australian Tim Paine se pregătește să se întoarcă în Tasmania după scandalul de sexting

_ Ucraina se va alătura candidaturii pentru Cupa Mondială din 2030

_ Mesele de familie delicioase, sănătoase și hrănitoare pe care le puteți face cu conserve de alimente care costă 1 GBP sau mai puțin

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Ce parere are Meghan despre fișa lui Charles?

_ Premiul Nobel pentru Fizică câștigat de francezul Alain Aspect, americanul John F. Clauser, austriac Anton Zeilinger

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1904, afisate in 32 pagini.