_ Oamenii de știință sunt ușurați să descopere că creatura „curioasă” fără anus nu este cel mai vechi strămoș uman

_ Oamenii de știință uşuraţi să descopere „curios” creatura fără anus nu este cel mai vechi strămoș uman

O echipă internațională de cercetători a descoperit că o creatură microscopică misterioasă din care se credea că oamenii descind face parte dintr-un arbore genealogic diferit.

Semănând cu un Minion furios, Saccorhytus este un sac înțepător și ridat, cu o gură mare înconjurată de spini și găuri care au fost interpretate ca pori pentru branhii - o trăsătură primitivă a grupului deuterostome, din care au apărut propriii noștri strămoși adânci.

Cu toate acestea, o analiză extinsă a fosilelor vechi de 500 de milioane de ani din China a arătat că găurile din jurul gurii sunt baze ale spinilor care s-au desprins în timpul conservării fosilelor, dezvăluind în cele din urmă afinitatea evolutivă a microfosilului Saccorhytus.< /p>

„Unele dintre fosile sunt atât de perfect conservate încât par aproape vii”, spune Yunhuan Li u, profesor de Paleobiologie la Universitatea Chang'an, Xi'an, China. „Saccorhytus era o fiară curioasă, cu o gură, dar fără anus, și inele de tepi complexe în jurul gurii.”

Descoperirile, publicate astăzi în Nature, aduc modificări importante arborelui filogenetic timpuriu și înțelegerii. despre cum s-a dezvoltat viața.

Adevărata poveste a strămoșilor lui Saccorhytus constă în caracteristicile microscopice interne și externe ale acestei fosile minuscule. Prin luarea a sute de imagini cu raze X la unghiuri ușor diferite, cu ajutorul unor computere puternice, un model digital 3D detaliat al fosilei ar putea fi reconstruit.

Cercetator Emily Carlisle de la Universitatea din Bristol's School of Earth. Știința a explicat: „Fosilele pot fi destul de greu de interpretat, iar Saccorhytus nu face excepție. A trebuit să folosim un sincrotron, un tip de accelerator de particule, ca bază pentru analiza noastră a fosilelor. Sincrotronul oferă raze X foarte intense care pot fi folosit pentru a face imagini detaliate ale fosilelor. Am luat sute de imagini cu raze X la unghiuri ușor diferite și am folosit un supercomputer pentru a crea un model digital 3D al fosilelor, care dezvăluie caracteristicile mici ale structurilor sale interne și externe."< /p>

Modelele digitale au arătat că porii din jurul gurii au fost închise de un alt strat al corpului care se extinde prin, creând spini în jurul gurii. „Credem că acestea l-ar fi ajutat pe Saccorhytus să-și captureze și să-și proceseze prada”, sugerează Huaqiao Zhang de la Institutul de Geologie și Paleontologie din Nanjing.

Cercetătorii cred că Saccorhytus este de fapt un ecdisozoar: un grup care conține artropode. și nematode. „Am luat în considerare o mulțime de grupuri alternative cu care ar putea fi înrudit Saccorhytus, inclusiv coralii, anemonele și meduzele care au, de asemenea, o gură, dar fără anus”, a spus profesorul Philip Donoghue de la Școala de Științe a Pământului de la Universitatea din Bristol, care a condus studiul. . „Pentru a rezolva problema, analiza noastră computațională a comparat anatomia lui Saccorhytus cu toate celelalte grupuri vii de animale, concluzând o relație cu artropodele și rudele lor, grupul căruia îi aparțin insectele, crabii și viermii rotunzi.”

Lipsa anusului Saccorhytus este o caracteristică intrigantă a acestui organism microscopic, străvechi. Deși întrebarea care îmi vine în minte este calea alternativă a deșeurilor digestive (din gură, destul de nedorit), această caracteristică este importantă dintr-un motiv fundamental al biologiei evoluționiste. Modul în care a apărut anusul – și uneori a dispărut ulterior – contribuie la înțelegerea modului în care au evoluat planurile corporale ale animalelor. Mutarea Saccorhytus de la deuterozom la ecdisozoar înseamnă eliminarea unui anus care dispare din istoricul deuterozomului și adăugarea acestuia la cel ecdisozoar.

„Acesta este un rezultat cu adevărat neașteptat, deoarece grupul de artropode are un intestin care se extinde de la gură la anus. Apartenența lui Saccorhytus la grup indică faptul că a regresat în termeni evolutivi, renunțând la anus strămoșii săi. ar fi moștenit”, spune Shuhai Xiao de la Virgina Tech, S.U.A., care a coordonat studiul. „Încă nu știm poziția exactă a lui Saccorhytus în arborele vieții, dar poate reflecta condiția ancestrală din care au evoluat toți membrii acestui grup divers.”

_ „Cringeworthy” – Vedetele Penrith le-au oferit jucătorilor sub 10 ani pălărie roz Telstra: „Exact ce își dorește fiecare copil”

_ Noi rate ipotecare fixe pe doi ani, aproape de 6%, ca urmare a diminuării mini-bugetului

_ Penrith a spus că Dylan Edwards este IGNORAT de coechipierii lui Panthers după marea finală a LNR

_ Margrethe din Danemarca s-a simțit „obligată” să-și ceară scuze în urma criticilor din partea fiului ei, prințul Joachim

_ Faceți cunoștință cu cuplurile de putere AFLW care dovedesc că dragostea și piciorul se amestecă

_ Fratele lui Garang Kuol și-a asigurat un contract cu Premier League Newcastle în timp ce se afla în RUN

_ PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: Costurile imperiului lui Putin. Mitul de mare putere e spulberat de cifre: Federaţia Rusă se află, în privinţa costului vieţii, între Kazahstan şi Trinidad – Tobago

_ Molly-Mae Hague sugerează data nașterii copilului ei, când dezvăluie că mai are trei luni

_ Șeful din Nottingham Forest, Steve Cooper, este favoritul pentru a fi concediat înaintea lui Ralph Hasenhuttl

_ Antrenorul Socceroos Graham Arnold spune că tânărul Garang Kuol „are multe de învățat” înainte de Cupa Mondială

_ Ratele ipotecare vor atinge 10%? Clipul de la Timpul întrebărilor „i sperie inutil” oamenii

_ French justice minister to go on trial for suspected conflict of interest

_ Eludarea sancţiunilor impuse Rusiei poate aduce persoane pe lista neagră a Comisiei Europene

_ Sarah Michelle Gellar compară faptul că le permite copiilor să folosească rețelele sociale cu a le permite să-și facă tatuaje pe față

_ Mama, în vârstă de 34 de ani, este acuzată de uciderea bebelușului ei nou-născut care a fost găsit mort într-o grădină

_ Fermierii europeni iau măsuri drastice în faţa crizei în creştere a îngrăşămintelor

_ Cumpărătorii spun că pielea lor „nu a arătat niciodată mai bine” după ce au trecut la Sand & Sky Renewing Night Cream

_ Sophie Wessex poartă o rochie roșie cu stele și luni pe ea în călătoria în Republica Democrată Congo

_ Antrenorul lui Manny Pacquiao, Justin Fortune, crede că Justis Huni este asemănător cu superstarul filipinez

_ Starul rețelelor sociale Lochie Carey se află pe primul loc la Manhunt International 2022 din Filipine

_ Deputaţii din Forţa Dreptei şi USR au depus o moţiune simplă împotriva ministrului de Interne, Lucian Bode

_ Un jurnalist a fost împuşcat mortal în Manila. Organizaţiile de presă cer protecţia Poliţiei

_ Acum, fostul secretar de interne Priti Patel se alătură reacțiilor împotriva lui Liz Truss din cauza reducerilor de taxe nefinanțate

_ Mama australiană detaliază despre luptele parentale „despre care nimeni nu vorbește”

_ Impactul gigant ar fi putut forma Luna mai rapid, dezvăluie oamenii de știință în noi simulări

_ Bella Hadid își dezvăluie spatele și atârnă de un balcon în noi fotografii BTS de la Săptămâna Modei de la Paris

_ METEO Toamna blândă. Va fi mai cald decât în mod obişnuit, în octombrie

_ Machine Gun Kelly o angajează pe logodnica Megan Fox și pe asistenta lui să-și machieze pe Instagram Live

_ Abbie Chatfield spune că ia o pauză de la un act sexual „intens de muncă”.

_ Ben Simmons își face mult așteptatul debut cu Nets împotriva fostei sale echipe Philadelphia 76ers

_ Neville îl îndeamnă pe Alexander-Arnold să lucreze la slăbiciunile sale defensive după un alt weekend dificil

_ Charlie Hunnam în fața și în centru la premiera LA a noului serial AppleTV+ Shantaram

_ Știri live despre conferința partidului conservator: Kwasi Kwarteng va stabili un plan de îndatorare mai devreme decât se aștepta

_ Elon Musk intră în discuții pe Twitter cu președintele ucrainean Zelensky din cauza războiului cu Rusia

_ Anya Taylor-Joy își mângâie pisica în timp ce este întâmpinată de prietenul ei blănos după ce a aterizat la Sydney

_ Australianică uluită de tactica de întâlniri americane din Los Angeles

_ Maddison răspunde la interogarea lui Neville cu privire la revendicările călătorilor din Anglia, după ce Three Lions i-au refuzat

_ Urmărirea pe termen lung a comportamentului de hrănire a balenelor prin satelit este acum posibilă cu o nouă etichetă

_ Ascultătorii se pot adapta la acustica specifică difuzorului, arată studiul

_ India pierde contactul cu orbiterul bugetar pe Marte după opt ani

_ Olivia Wilde se menține lejer într-un tricou alb și blugi în timp ce merge la o cafea solo

_ Kanye West și Candace Owens poartă tricouri „White Lives Matter”.

_ Nationwide își mărește oferta de schimbare a contului bancar la 200 GBP

_ Starul BBC Three care a apărut în reality show-ul nanismului a murit după o supradoză de antipsihotice

_ Coleen Rooney este întotdeauna mama mândră în timp ce împărtășește poza cu fiul Kai modelând Puma pe un panou publicitar de 30 de picioare

_ Spectatorii o roagă cu strictețe pe Helen Skelton să folosească dansul pentru a-l face gelos pe Richie Myler

_ Obțineți un Fire TV Stick 4K pentru doar 29,99 GBP - plus încă 10 oferte de dispozitive Amazon pentru a cumpăra astăzi

_ Jamie Carragher: Gabriel Jesus și William Saliba au „dus Arsenal la un alt nivel”

_ Ce îşi doreşte Generaţia Z de la piaţa muncii: prioritate au valorile şi fericirea, nu cariera şi banii

_ Kylie Jenner face o plecare elegantă de la Săptămâna Modei de la Paris

_ Christian Wilkins învârte capetele în costum floral Tommy Hilfiger de 1.800 USD

_ Șefa UFC, Dana White, dezvăluie o scădere în greutate incredibilă după ce i s-au dat 10 ani de trăit

_ Preţul petrolului creşte înainte de reuniunea OPEC+ pentru reducerea ofertei

_ Protecţia Consumatorilor a oprit temporar funcţionarea unei importante pieţe volante din Bucureşti

_ Fostul căpitan de cricket australian Tim Paine se pregătește să se întoarcă în Tasmania după scandalul de sexting

_ Ucraina se va alătura candidaturii pentru Cupa Mondială din 2030

_ Mesele de familie delicioase, sănătoase și hrănitoare pe care le puteți face cu conserve de alimente care costă 1 GBP sau mai puțin

_ EPHRAIM HARDCASTLE: Ce parere are Meghan despre fișa lui Charles?

_ Premiul Nobel pentru Fizică câștigat de francezul Alain Aspect, americanul John F. Clauser, austriac Anton Zeilinger

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1896, afisate in 32 pagini.