10:05
Comentarii Adauga Comentariu

_ Kate Wills își dezvăluie secretul pentru a obține o modă de cinci stele la un nivel redus

_ Kate Wills își dezvăluie secretul pentru a obține cinci -modă vedetă pe o scară scurtă

Sorbind apusul soarelui lângă piscină în Ibiza într-o rochie maxi de mătase Beulah de 640 de lire sterline, cu o geantă de mână Olympia Le-Tan de 1.000 de lire sterline, amplasată lângă cocktailul meu, arăt ca un multimilionar .

În acea seară, partenerul meu și cu mine ne rezervăm o babysitter și ne îndreptăm spre un hotel elegant pentru cină. Port o rochie elegantă Rixo de 355 de lire sterline, cu nasturi pe tot la spate. În loc să mă simt ca un intrus neplăcut, așa cum o fac în mod normal într-un hotel de cinci stele, simt că mă potrivesc complet. Avem o cină uimitoare, cu servicii deosebit de grozave. A fost rochia? Cine știe.

A doua zi, îmbrăcat într-o rochie cămașă Jacquemus (500 de lire sterline), plătesc peste 800 de lire sterline pentru a închiria o barcă cu motor pentru după-amiază, lucru pe care nici măcar nu am visat să-l fac până acum. .

Cu toții ne dorim să devenim o persoană nouă în vacanță, o versiune fantastică a noastră, plutind în jurul unei piscine infinite în lenjerie albă imaculată. Și în această călătorie, în sfârșit am făcut-o. Cum? Am împachetat un dulap de vis cu piese de designer — iar hainele m-au schimbat. M-am simțit mai eliberat și mai extravagant.

Să mă îmbrac ca un personaj din serialul de succes succesion mă face să simt că aș fi unul, cu excepția, poate, pentru faptul că tresare de fiecare dată când fiica mea de doi ani vine lângă mine cu acadelele ei roșii care picură.

Pentru că ținuta mea ar putea merita o avere, dar este doar închiriată. La fel este și restul garderobei mele de sărbători.

Nu m-am gândit niciodată că voi fi genul de persoană care a angajat ținute de designer pe care să le ia în vacanță (și nu doar pentru că, în calitate de mamă a unui copil mic, poartă orice lucru care nu este lavabil este exclus).

Dar știam că am nevoie de o ținută super glam pe care să o port la nunta cu cravată neagră a prietenului meu din Ibiza - genul de nuntă în care High Street pur și simplu ar face-o. m-am tăiat — și nu mi-am putut permite să plătesc pentru una, când călătoria în sine mă împins deja în descoperirea de cont.

Un prieten mi-a sugerat să încerc să închiriez o rochie și, de curiozitate, am semnat pentru câteva dintre marile companii de închiriere. Am descărcat aplicații pentru By Rotation și Hurr (care au făcut echipă recent cu Selfridges pentru a oferi un serviciu de închiriere personal) și am navigat pe site-ul My Wardrobe HQ (care a colaborat cu Burberry, Tommy Hilfiger și Harrods).

Am fost surprins de cât de accesibil era (prețurile încep de la 4 GBP pe zi) și cât de elegant și ușor de utilizat erau site-urile.

Câteva zile mai târziu mă învârteam în fața dormitorului meu. oglindă într-o rochie De La Vali, de culoare galben-canar, care se oprește până la podea (61 GBP pentru opt zile, față de 475 GBP pentru cumpărare). Arătam – și m-am simțit – uimitor.

Știam că „geanta mea de nuntă” de încredere – un clutch argintiu Whistles – nu se va descurca, așa că m-am hotărât să închiriez acea geantă cu carte Olympia Le-Tan de culoare roz aprins (£ 19 de închiriat, RRP 1.090 GBP). Este o piesă recunoscută instantaneu pe care am admirat-o de departe de ani de zile, dar nu aș putea justifica niciodată să stropesc atât de mulți bani. Pe o rolă, am adăugat niște cercei cu cerc cu onix negru Soru (35 GBP de închiriat, RRP 145 GBP).

Dar ce rămâne cu restul călătoriei mele? Dintr-o dată, caftanele mototolite și rochiile de soare pătate pe care de obicei le-am aruncat în valiză pentru o vacanță mare mi s-au părut puțin deprimante. Așa că am decis să-mi modernizez întreaga garderobă de vacanță de cinci zile.

Mi-am luat o rochie maxi din crepe de chine de mătase moale, albastră și albă, de la luxul brand londonez Beulah (79 GBP pentru șapte zile, RRP 640 GBP). ), despre care am crezut că va arăta grozav pe plajă și o salopetă de mătase cu model de la același designer (105 GBP pentru șapte zile, RRP 595 GBP) de purtat la cină. Era puțin în afara zonei mele de confort vestimentar, dar mi-am dat seama că vacanța fantezică eu sunt mai curajoasă.

Apoi am ales o pereche de pantaloni scurți Ganni cu imprimeu tigru (£64 pentru șapte zile, RRP £145) și o cămașă asortată (£42 pentru șapte zile, RRP £155) și, de asemenea, rochia cămașă Jacquemus ( 104 GBP pentru șapte zile, RRP 500 GBP) pe baza faptului că ar arăta grozav pentru vizitarea obiectivelor turistice în orașul vechi din Ibiza.

Nu am putut rezista acelei rochii maxi Rixo (96 GBP pentru șapte zile, RRP £). 355) și o rochie reformată fără umăr (87 GBP pentru șapte zile, RRP 285 GBP) pentru a vă relaxa lângă piscină cu stil.

Deși închirierea hainelor de ocazie nu este nimic nou, închirierea garderobei dvs. de vacanță este cea mai nouă frontieră a pieței de închiriere. Anul trecut, hotelul din Londra a făcut echipă cu By Rotation pentru a oferi o „vacanță fără pachet”, oaspeții alegând să închirieze look-uri pentru sejurul lor ca și cum ar fi fost room service.

În această vară, majoritatea marile companii de închiriere au organizat editări de sărbători, prezentând caftane de lux, rochii decupate, pantaloni scurți de designer și chiar costume de baie.

The High Street intră acum în joc, cu mărci precum L.K. Bennett și Jigsaw oferă servicii de închiriere cu abonament.

„Am început o colecție specifică de îmbrăcăminte de plajă vara trecută”, spune Sacha Newall, fondatorul My Wardrobe HQ, care a fost lansat în noiembrie 2019.

' Am observat că mulți clienți angajează toate look-urile pentru vacanța lor de două săptămâni, de obicei în locuri precum St Tropez sau Mykonos, unde te îmbraci pentru a impresiona.

„Cineva care pleacă va închiria o selecție de articole contemporane. rochii casual de zi de la Jigsaw and Hush, plus câteva piese de spectacol de la Giambattista Valli sau Gucci.

„Toată lumea are o garderobă de vacanță diferită de stilul lor de acasă, sau cel puțin câteva piese pe care le poartă doar în străinătate, așa că este logic să poți actualiza acest lucru fără a cumpăra noi.’

My Wardrobe HQ este unic prin faptul că oferă, de asemenea, costume de baie, fitness și articole de schi. Deși ideea de a purta un bikini închiriat mi se pare puțin urâtă, Sacha mă asigură că toate hainele lor au o curățare medicală înainte de a le primi.

La câteva zile după ce mi-am plasat comenzile, cutie după cutie. de haine de designer împachetate în hârtie absorbantă au apărut la ușa mea. A fost ca o exfață epică de cumpărături pe internet fără vină.

Dacă intenționați să închiriați un dulap de vacanță, trebuie să fiți organizat. Aș recomanda să începeți căutarea cu cel puțin două săptămâni înainte de a zbura.

Unele ținute nu mi s-au potrivit atât de mult pe cât am sperat și am trimis înapoi o rochie pentru că era prea strâmtă (și asta a fost înainte de orice vacanță de mâncare și băutură).

Majoritatea site-urilor oferă o rambursare completă dacă returnați articolele cu etichete, astfel încât să puteți încerca înainte de a închiria. Dar tot ce am comandat arăta chiar mai bine decât pe site-ul web.

De asemenea, am descoperit de ce oamenii aruncă bani mari pe haine de designer atunci când poți cumpăra ceva la fel de frumos la capătul mai luxos al High Street.

Se pare că hainele bine croite din țesături de lux sunt mai măgulitoare și mai confortabile. Mă simțeam puțin conștientă de faptul că îmi dezvelesc trupul după bebeluș în vacanță, dar aceste ținute de designer ascundeau o multitudine de păcate.

Dacă am fost surprins de cât de simplă a fost închirierea, împachetarea mea de sărbători a fost chiar mai ușor. Am aruncat toate hainele pe care le împrumutasem într-o cutie, multe dintre ele încă în ambalajul în care veniseră.

În mod normal, mă chinui să-mi închid geanta, dar pentru că știam exact ce am pe care le-ar purta în următoarele cinci zile, aș putea călători foarte ușor.

Am fost plin de complimente când am purtat rochia mea galbenă „ceva împrumutată” la nuntă.

Și când cineva Întrebat de unde este, nu am lăsat să spun că nu o dețin de fapt.

Femeile deseori minimalizează ținutele noi – „Oh, chestia asta veche?!” — dar această rochie era atât de evident incredibilă încât m-aș fi simțit prost chiar și încercând asta. Bănuiesc că ar fi trebuit să înțeleg că l-am închiriat – și să mărturisesc că nu mi-am putut permite niciodată să-l cumpăr – dar pur și simplu nu am simțit nevoia.

Mă mă îmbrac ca un finanțator de încredere fără scuze. Nunta a fost plină de etichete de designer și am vrut să mă potrivesc. Și da, am deviat vinul roșu și nu m-am bătut, pentru orice eventualitate.

Deși majoritatea site-urilor vor acoperi uzura accidentală, dacă îmbrăcămintea este deteriorată fără reparații, atunci plătiți prețul integral cu amănuntul și îl păstrați. La sfârșitul nopții, câțiva nuntași au sărit în piscină, dar evident că nu puteam risca asta.

Închirierea garderobei mele de vacanță mi-a ridicat întreaga călătorie. L-a făcut să se simtă special, un pic ca și cum ți-ai actualiza camera de hotel la o suită sau ai fi urcat la clasa business în timpul zborului.

Și a fost un bonus să nu te întorci acasă cu o valiză plină de haine murdare. să mă spăl și apoi să încerc să mă înghesui înapoi în garderoba mea plină. Cu câteva clicuri, toate murdariile au fost ridicate din casa mea — nici nu a trebuit să stau la coadă la oficiul poștal.

Aceasta fiind spuse, am fost trist să le iau rămas bun de la ei. Unele dintre amintirile noastre preferate de vacanță sunt legate în hainele pe care le-am purtat.

Am un caftan brodat care mă face mereu să mă gândesc la călătoria prin India, deoarece l-am purtat până la moarte în Goa și există un Lână Patagonia care mă transportă instantaneu înapoi la a vedea aurora nordică în Islanda. Neavând nimic în garderoba care să-mi amintească de această călătorie, mi-o amintesc la fel?

Fusese doar o poveste de dragoste de vacanță, dar mă atașisem emoțional de aceste haine. Cu toții am auzit de remuşcările cumpărătorului, dar am avut „regretul chiriaşului”. Rochia De La Vali a fost o astfel de afirmație încât probabil că n-aș mai purta-o niciodată, dar am putut să văd cu adevărat cum ar funcționa pantalonii scurți și cămașa Ganni pentru stilul meu cotidian de vară londonez.

Atât de mult, Am fost tentat să le cumpăr. Multe site-uri vă oferă șansa de a cumpăra piesele pe care le iubiți, scăzând costul închirierii din prețul de vânzare cu amănuntul.

Și, deși nu veniți acasă la un munte de spălat a fost o noutate ciudată, dar genială, am făcut-o. am un blues după vacanță când arunc un ochi peste garderoba mea cotidiană obișnuită.

Dacă aș avea bani, mi-aș închiria toate hainele pentru fiecare vacanță. A fost o modalitate grozavă de a experimenta stilul meu, de a descoperi noi designeri și de a încerca o nouă persoană elegantă pentru dimensiune. În total am cheltuit în jur de 500 de lire sterline, ceea ce este o avere, știu, dar în mod ciudat, încă nu mă simt vinovat. Poate că încrederea în mod fanteziei mă slăbește?

Gândind ca un multimilionar, îmi spun că aș fi putut pierde cu ușurință aceeași sumă pe o singură rochie pe care am purtat-o ​​o singură dată, așa că nu este o afacere proasta. De asemenea, a costat mai puțin decât mașina mea de închiriat pentru vacanță — și știu care mi-a plăcut mai mult.

(Fluierul)

Linkul direct catre Petitie

CEREM NATIONALIZAREA TUTUROR RESURSELOR NATURALE ALE ROMANIEI ! - Initiativa Legislativa care are nevoie de 500.000 de semnaturi - Semneaza si tu !

Comentarii:

Adauga Comentariu

Citiți și cele mai căutate articole de pe Fluierul:

California...Case nelocuite, aligatori alergând...

Bolsevismul din SUA. Schimb de supraveghere: SanFrancisco permite poliției să monitorizeze în direct camerele private de securitate...Repetam: în direct camerele private de securitate

CIULACU, CIUCA, IOHANNIS, DANCU, GRINDEANU si compania au ingropat ROMANIA. COMENTARIU Lelia Munteanu: Cu cine ne încălzim la iarnă

SUA. Peter Doocy o împiedică pe Karine Jean-Pierre cu o întrebare despre prețurile gazelor sub Joe Biden (VIDEO)

SUA Cele 10 locuri din Senat cel mai probabil să se răstoarne...

SAH Mare maestru de șah din SUA, în vârstă de 19 ani, acuzat că a folosit margele anale „probabil că a înșelat” de peste 100 de ori online

Butoiul de pulbere Asia...

LIBAN. Deponenții conduc băncile libaneze peste limitele de retragere...

SUA. Femeile cu vârsta de 50 de ani și peste ar putea decide alegerile de la mijlocul mandatului...

TOBE DE RĂZBOI...

Vine urgia...Cea mai mare pană de curent din istorie: 140 de MILIoane din Bangladesh s-au scufundat în întuneric...

Cel mai mortal uragan din Florida din 1935...

Postare distribuită despre venirea „la lumină” cu câteva zile înainte...

Trump adresează cererea lui Clarence Thomas...

_ FIUL: NE-A AMENINȚAT CĂ NE OMOARA!

Trump apelează la Curtea Supremă pentru lupta despre documentelor confiscate de FBI de la Mar-A-Lago

_ Cindy Crawford este ocazional într-un hanorac gri și jambiere închise la culoare în timp ce face comisioane în Malibu

_ REFAC! �n doar 2 zile, New York Times Hit Piese despre o �țintă a teoriei conspirației� devine �ADEVĂR�

_ Echipa lui Victorious Coleen o acuză pe Rebekah Vardy că „predica despre bani”

Lipsa asistenței medicale declanșează un război de licitații, în timp ce țările luptă pentru talent...Credeti ca la noi e mai bine?

Zuckerberg... Facebook „pare să elimine în liniște 12.000 de lucrători cu performanțe slabe”

_ Liverpool 2-0 Rangers: Trent Alexander-Arnold înscrie o lovitură liberă UIMINOARE într-o victorie impresionantă

_ Cumpără The Walking Dead...

_ Artiștii de tatuaj australieni dezvăluie cine face față mai bine durerii bărbaților și femeilor

_ Trent Alexander-Arnold lovește criticii după ce lovitura sa liberă a ajutat Liverpool să-l învingă pe Rangers 2-0

_ Secretarul Educației Miguel Cardona: Studenții au nevoie de acces la avort pentru a prospera �n școală și �n viață (VIDEO)

_ Ion Cristoiu: Rolul serviciilor secrete în istoria lumii de azi

_ Regizorul Black Panther Ryan Coogler aproape a renunțat la filmul după moartea lui Chadwick Boseman

_ Trecând peste! Tia Mowry renunță la verigheta după ce a cerut divorțul de soțul Cory Hardrict

_ Angela Borges: Cum să pregătiți mesele pentru săptămâna dvs. în 30 de minute

_ DEPECHE MODE, Still Mourning, Return With Tour și nou album...

_ RĂZBOIILE ABORTURILOR L-au lovit pe HERSCHEL...

_ Trump cere Curții Supreme să intervină în disputa privind documentele clasificate

_ UE cântărește sancțiunile Iranului pentru „uciderea” lui Mahsa Amini

_ Nadine Dorries avertizează că conservatorii vor „pierde absolut” următoarele alegeri sub flip-flopping Truss

_ „Nu mă uit!” Ant Middleton lovește la SAS: Who Dares Wins

_ HENRY DEEDES: Un început de furtună, umflarea Suella atinge punctele dulci ale Tory

_ Xavi revoltat că a arbitrat „nedreptatea” în înfrângerea lui Inter

_ SAMANTHA BRICK: De ce nu pot oamenii să înțeleagă durerea mea pentru copiii pe care nu i-am avut niciodată?

_ Bella Hadid își arată abdomenul incredibil de tonifiat la petrecerea aftershow Miu Miu pentru Săptămâna Modei de la Paris

_ Mila Kunis reflectă asupra momentului „uimitor” în care a descoperit că a ajuns pe lista Time’s 100 Cele mai influente

_ Infotrafic: Transalpina închisă, aglomeraţie lângă Bucureşti, lucrări la Sinaia şi Sibiu

_ Vanessa Hudgens pare pregătită să se antreneze în crop top dezvăluit și pantaloni de yoga asortați de la Fabletics

_ Operaţiune contra traficanţilor de droguri în 12 judeţe: 82 de percheziţii, peste 150 de audieri

_ Starul australian de F1 Daniel Ricciardo se pregătește să-și decidă, în sfârșit, viitorul cu mutarea Mercedes

_ Documentarul cu Jeremy Paxman îi emoționează până la lacrimi pe fani când spune că se simte „deprimat” de Parkinson

_ Great British Bake Off: Rebs plânge în plâns când este trimisă acasă cu James într-o rară eliminare dublă

_ Ce arme nucleare are Rusia lui Putin? Ce ținte ar putea atinge?

_ Here We Go: Moderna și Pfizer �ncep faza 3 a testului mRNA Grip Vaccine

_ Kievul oferă pastile cu iod de potasiu pentru pregătirea atacului nuclear asupra capitalei Ucrainei

_ MAFS: Dion Giannarelli se pregătește să aducă marca Ritz-Carlton pe Gold Coast

_ Natalie Roser riscă să funcționeze defectuos în garderoba în timp ce face cumpărături pentru arta Primelor Națiuni

_ Viitoarea carte a lui George R. R. Martin este boicotată de fani care îi acuză pe coautorii săi de rasism

_ Kwasi Kwarteng este setat să efectueze a treia întoarcere în 24 de ore peste data planului fiscal

_ Brad Pitt și-a „înecat” unul dintre copiii săi și „l-a pălmuit pe altul” în timpul scuipatului pe un avion privat

_ Statuia lui Hercule, veche de 2.000 de ani, descoperită în Grecia...

_ Alessandra Ambrosio își dezvăluie abdomenul în sutien sport și jambiere de culoare verde strălucitor

_ Prințesa Charlene de Monaco s-a întors! Regele aduce eleganța ei discretă pe pistele din Paris

_ Anunțul Match.com a fost interzis pentru perpetuarea stereotipurilor negative de gen

_ Prețurile record la gaze, problemele de energie electrică arată o agravare a vulnerabilităților energetice...

Pag.1 Pag.2 Pag.3 Pag.4 Pag.5 Pag.6 Pag.7
Pag.8 Pag.9 Pag.10 Pag.11 Pag.12 Pag.13 Pag.14 Pag.15
Pag.16 Pag.17 Pag.18 Pag.19 Pag.20 Pag.21 Pag.22 Pag.23
Pag.24 Pag.25

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1451, afisate in 25 pagini.