_ Propunerea echipei de cercetare ar putea revoluționa medicina spațială, îmbunătățirea sănătății astronauților

_ Propunerea echipei de cercetare ar putea revoluționa medicina spațială, îmbunătățirea Sănătatea astronautului

Adesea, atunci când se cercetează schimbările moleculare și biologice care au loc în spațiu, modele precum rozătoarele, viermii și drojdia sunt folosite pentru a studia efectele și consecințele zborului spațial de lungă durată ca o modalitate de a înțelege modul în care microgravitația afectează oamenii în spațiu. Cu toate acestea, Nate Szewczyk, Ph.D., de la OHIO, și câțiva alți cercetători din întreaga lume au publicat o lucrare care propune un program pentru Agenția Spațială Europeană care ar putea revoluționa medicina spațială prin colectarea în mod obișnuit de mostre biologice de la astronauți pentru a fi utilizate cu tăiere- tehnologii de vârf pentru a înțelege efectele asupra genelor, ARNm, proteinelor și metaboliților lor (denumite în mod obișnuit tehnologii „omice”).

Lucrul, intitulat „Colecția de rutină omică este o oportunitate de aur pentru cercetarea umană europeană”. în medii spațiale și analogice”, publicată în revista Patterns, detaliază modul în care profilarea omică este pregătită pentru a transforma medicina spațială și pentru a îmbunătăți îngrijirea medicală ocupațională pentru astronauți. Autorii lucrării anticipează că profilarea omică va îmbunătăți sănătatea astronauților și va atenua riscurile zborurilor spațiale, ceea ce ar putea crește succesul misiunii în eforturi mai ambițioase, cum ar fi călătoriile pe Marte. Grupul de cercetători continuă să evidențieze în lucrare pașii de colaborare care ar trebui făcuți pentru a proiecta o resursă de date standardizate care să poată fi utilizată în anii următori, pe măsură ce datele și știința evoluează.

„Am fost lobby pentru ca un program de rutină de colectare a omicelor să devină parte a măsurii standard pentru astronauți din cadrul Agenției Spațiale Europene”, a spus Szewczyk. „Prin recuperarea și analizarea acestor date, avem ocazia să investigăm în continuare cele mai bune practici în medicina personalizată pentru indivizii trimiși în spațiu.”

Un studiu dublu a fost realizat de NASA în care organizația a făcut profiluri moleculare ale un individ care a arătat că este posibil să se folosească abordări mari de date pentru a înțelege sănătatea astronauților. În studiul NASA, ei au măsurat cât de apt era astronautul înainte de zbor, în zbor și după zbor pentru a-și aduna informațiile despre sănătate și cum poate fluctua în spațiu. După ce a reușit să analizeze și să vadă utilitatea acestui set de date mari, NASA a decis să facă din acesta o abordare standard în viitor.

„Am profitat de faptul că NASA a făcut această practică standard, deoarece credem că este altceva. agențiile spațiale trebuie să se adreseze pentru a se asigura că găsesc cea mai bună abordare a sănătății astronautului lor în spațiu”, a adăugat Szewczyk.

Unul dintre colegii lui Szewczyk, Brian Clark, Ph.D., care conduce Ohio Musculoskeletal și Institutul Neurologic (OMNI) de la OHIO au remarcat că „este un moment interesant pentru domeniul astrobiologiei. De zeci de ani știm că zborul spațial prezintă riscuri substanțiale pentru sănătatea umană și că efectele fiziologice ale zborului spațial prelungit variază enorm de la o persoană. la celălalt. Dacă te uiți la zece persoane care petrec șase luni pe Stația Spațială Internațională, vei vedea răspunsuri dramatic diferite între oameni în lucruri precum cantitatea de pierdere musculară și osoasă pe care o experimentează. Unii experimentează un cerb. pierderi mari, în timp ce altora se descurcă considerabil mai bine. Apariția tehnologiilor omice este în mod clar cel mai bun pariu al nostru pentru a înțelege ce determină această variabilitate și pentru a avansa cu adevărat medicina spațială personalizată. Cunoștințele care trebuie dobândite din aceste tipuri de studii se extind cu mult dincolo de limitele spațiului cosmic și au implicații pentru medicina tradițională, cum ar fi înțelegerea impactului neutilizarii prelungite care apare în urma rănilor, intervențiilor chirurgicale reconstructive și bolilor. Este grozav să vedem acest apel la acțiune și suntem extrem de mândri de statura și influența lui Nate în domeniul medicinei spațiale.”

Echipa care a fost coautor al lucrării este formată din oameni de știință, inclusiv Szewczyk, a cărui activitate se concentrează pe omică spațială. Aceștia sunt însărcinați să analizeze modul în care NASA a luat decizia de a adopta o abordare omică pentru a înțelege impactul molecular și biologic al astronauților în spațiu și dacă această măsură este ceva pe care Agenția Spațială Europeană ar trebui să o urmeze și ea.

p>Pe lângă identificarea dacă această practică este benefică pentru alte agenții spațiale, ce tipuri de date să colecteze, ce metode de eșantionare să folosească și la ce momente, ei se uită, de asemenea, la ceea ce poate fi măsurat prin abordări multi-omice, cum ar fi astronaut. genomul și ce gene sunt exprimate, ce metaboliți sunt prezenți, există modificări ale proteinelor și multe altele.

„Datorită inovațiilor în știință, în loc să măsurăm modele și să traducem acele date la oameni, suntem Acum sunt capabili să măsoare oamenii și să se uite la genomul unui individ și să prezică dacă genomul lor este expus riscului de cancer sau diabet sau dacă un anumit medicament poate sau nu să funcționeze asupra lor pe baza genomul lor", a spus Szewczyk. „Aceasta este o oportunitate de a lua aceleași abordări moderne de medicină moleculară și de a le folosi asupra astronauților pentru a identifica potențiale riscuri pentru sănătate. Este mai semnificativă decât utilizarea modelelor și o oportunitate reală pentru toate agențiile spațiale de a ști și de a spune că astronauții pe care îi trimit. în spațiu sunt și vor fi în siguranță.”

Pe lângă oferirea de informații despre modul în care colectarea omică de rutină poate îmbunătăți sănătatea astronauților, echipa de cercetători evaluează, de asemenea, considerentele etice și juridice relevante pentru datele omice derivate de la astronauții europeni și participanții la zborurile spațiale, cu scopul de a crea un peisaj de politici în care datele pot fi cât mai deschise posibil pentru a maximiza potențialul științific, dar cât de închise este necesar pentru a proteja persoanele vizate.

Szewczyk este o Fundație Osteopathic Heritage Ralph S. Licklider, D.O. Profesor dotat în Medicină Moleculară și Investigator Principal al Institutului Musculoscheletal și Neurologic din Ohio din cadrul Heritage College of Osteopathic Medicine. Anterior, a zburat viermi în spațiu, analizând ce s-a schimbat în ei în spațiu și comparând expresiile genelor din spațiu cu rozătoarele și astronauții, căutând elemente comune în schimbare, cum ar fi proteinele care permit funcționarea mușchilor și proteinele care permit celulelor să producă energie. În prezent, el urmărește constatările din aceste zboruri anterioare privind două noi investigații programate să zboare către Stația Spațială Internațională în următorii ani.

_ FEMAIL se uită la vedete, în anii lor de aur, care arată la fel de bine ca acum 20 de ani

_ Instanța stabilește definitiv: Sfinxul şi Babele din Bucegi nu aparțin de orașul Bușteni, ci sunt în județul Dâmbovița

_ Australian Idol 2023: Emily Williams trântește noul juriu „văruit”

_ CM 2022: Danemarca va purta tricouri negre în semn de protest față de gazda Qatar

_ Gwyneth Paltrow își dezvăluie regretul de părinte vitreg cu soțul Brad Falchuk

_ Tennis: Oradea Arena to host, in November, Romania - Hungary matches in Billie Jean King Cup

_ Fostul lider din Myanmar şi un consilier australian, condamnaţi la trei ani de închisoare

_ Câinii pot adulmeca stresul din respiraţia stăpânului

_ Blana naturală, o industrie a suferinței! Ciucă, somat să acționeze urgent: 'Este șansa României de a se poziționa de partea corectă a istoriei'

_ Trans caritate Sirenele este un scandal care se desfășoară în fața ochilor noștri

_ Înalta societate spaniolă este zguduită când Tamara Falcó află că logodnicul ei l-a înșelat

_ Desperate Ukrainians flee Russian-occupied regions as forced conscription looms

_ Studiul leagă șocul de apă rece cu colapsul catastrofal al coralilor din Pacificul de Est

_ ‘New generation war’: Ukrainian 'geeks' turned guerrillas make frontline drones

_ Cincizeci de magazine Auchan din toată ţara au fost amendate de ANPC cu 750.000 lei- 14 dintre ele au fost închise temporar

_ Ce ar putea câștiga Vladimir Putin din aruncarea în aer a gazoductului Nord Stream

_ Holly Willoughby împărtășește o fotografie a fiului Chester la cea de-a 8-a aniversare - în timp ce ea trece de la „queuegate”

_ Umbrela de securitate a NATO, din ce în ce mai importantă în contextul amenințării ruse (sondaj)

_ Nasser Al-Khelaifi a lovit cu acuzații bombă în Franța

_ Gabriel Jesus, Trent-Alexander Arnold și jucătorii cu un punct de dovedit în acest weekend

_ Khloe Kardashian susține că Tristan Thompson a propus-o

_ Analist politic, despre justiția din Republica Moldova: 'Există riscul ca dosarele lui Igor Dodon să nu aibă finalitate'

_ Mama gemenilor căzuţi de la etajul 10, condamnată la închisoare cu suspendare

_ Ukraine counteroffensive: Kyiv troops push on into Russia-occupied east

_ Klaus Iohannis a semnat: România va avea ambasadă în Letonia, cu sediul la Riga. Aceasta va avea cinci posturi

_ Since 2016 until now, food waste has been reduced by 5%

_ Coolio a murit la 59 de ani: rapperul lui Gangsta Paradise a murit după ce un prieten l-a găsit întins pe podea

_ Starul UFC Conor McGregor îl provoacă pe Hasbulla la un meci de sparring, în timp ce perechea continuă să se ciocnească online

_ A se stapani! Oamenii FOARTE îndreptățiți care au nevoie de o verificare a realității

_ Retragerea gheții lasă urșii polari ai Canadei expuși unui risc tot mai mare

_ Billie Piper se îmbracă în clovn în imaginea recent lansată pentru I Hate Suzie Too

_ Cupa Mondială 2022: Jordan Henderson îl susține pe Jude Bellingham pentru a juca „rol important” pentru Anglia

_ Rușii s-au dezlănțuit - Au atacat Dnipro cu rachete și au distrus 60 de case - Atac cu morți și la Donețk

_ Uraganul Ian face ravagii în SUA! Florida s-a transformat într-un ocean; peste două milioane de oameni au rămas fără energie electrică / VIDEO

_ Kid Cudi arată la modă în pulover cu imprimeu floral cu Raquel Deriane la premiera Entergalactic

_ Unemployment benefit increased to reference social indicator under promulgated law

_ Liz Truss se aștepta să spună că NU VA inversa planurile economice, deoarece în sfârșit iese să se confrunte cu publicul

_ Aussie care pretinde că este copilul lui Charles și Camilla împărtășește ultima scrisoare pe care a trimis-o reginei

_ IGPF: Almost 80,000 people enter Romania on Wednesday, of whom 9,500 Ukrainians

_ Kendall Jenner pleacă fără sutien într-un tricou negru în timpul unei ieșiri devreme la cină în WeHo cu prietenă

_ Biserica face bine: Elevi merituoși vor primi burse din partea unei parohii din Mediaș

_ Coronavirus în România, 29 septembrie: 1.174 de cazuri şi 10 decese în ultima zi

_ (P) Ziua mondială a Inimii la SANADOR

_ Iran's hardline president Raisi condemns 'rioters' as protests spread

_ Federaţia Asociaţiilor Companiilor de Utilităţi din Energie lansează proiectul Dialog social pentru un judeţ "verde"

_ Robert Irwin spune că se simte cel mai aproape de regretatul său tată Steve când hrănește crocodili

_ Investment fund industry: 30,000 more investors compared to 2021, but fewer assets

_ Comisia Europeană a propus noi norme pentru a ajuta persoanele prejudiciate de dispozitivele cu inteligenţă artificială

_ Liderii pro-ruși din Ucraina se află la Moscova și se întâlnesc cu Vladimir Putin

_ Șeful echipei de F1 îi aruncă lui Daniel Ricciardo un colac de salvare pentru 2023

_ Bătrână căzută într-o fântână în oraşul Şomcuta Mare, găsită decedată

_ Arrivederci Aventador! Ultimul Lamborghini V12 aspirat natural

_ Liam Hemsworth își flexează bicepșii bombați în timp ce filmează noul său film plin de acțiune Land of Bad

_ Vedeta de la Married At First Sight, devenită escortă, Hayley Vernon, divulgă mesajele evaluate X ale clientului ei

_ Atenţionare de călătorie transmisă MAE - Grevă în domeniul transportului aerian în Italia - Personalul companiilor Ryanair şi Vueling nu va lucra în 1 octombrie

_ Bayern Munchen: luptele lui Sadio Mane și ținutele lui Julian Nagelsmann - unde merge prost?

_ Președintele Klaus Iohannis a semnat: se modifică Codul administrativ

_ SURSE Fugara din Trofeul calității ar putea totuși simți o scurtă perioadă de timp `gustul` mediului penitenciar românesc - Suedia o va preda curând pe femeie

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2382, afisate in 40 pagini.