_ Pe măsură ce sateliții reflectorizați umplu cerul, studenții se asigură că astronomii se pot adapta

_ Pe măsură ce sateliții reflectorizați umplu cerul , studenții se asigură că astronomii se pot adapta

Pe măsură ce sateliții se târăsc pe cer, ei reflectă lumina de la soare înapoi pe Pământ, în special în primele ore după apus și primele ore înainte de răsărit. Pe măsură ce tot mai multe companii lansează rețele de sateliți pe orbita joasă a Pământului, o vedere clară a cerului nocturn devine mai rară. Astronomii, în special, încearcă să găsească modalități de adaptare.

Având în vedere acest lucru, o echipă de studenți și profesori de la Universitatea din Arizona a finalizat un studiu cuprinzător pentru a urmări și caracteriza luminozitatea sateliților, folosind un Senzor de la sol pe care l-au dezvoltat pentru a măsura luminozitatea, viteza și traseele sateliților prin cer. Munca lor ar putea fi utilă pentru astronomi, care, dacă sunt anunțați cu privire la sosirea de sateliți strălucitori, ar putea închide obloanele camerelor lor montate pe telescop pentru a preveni traseele de lumină să-și întindă imaginile astronomice cu expunere lungă.

Echipa de cercetare. a fost condusă de profesorul de științe planetare Vishnu Reddy, care co-conduce, de asemenea, împreună cu profesorul de sisteme și inginerie industrială Roberto Furfaro, laboratorul de conștientizare a domeniului spațial al universității, care urmărește și caracterizează toate tipurile de obiecte care orbitează Pământul și Luna.

Grace Halferty, absolventă în această vară, cu o diplomă de licență în inginerie aerospațială și mecanică, este autorul principal al studiului, care este publicat în Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. Studiul detaliază modul în care echipa a creat un dispozitiv de urmărire prin satelit pentru a măsura luminozitatea și poziția sateliților SpaceX Starlink și a comparat aceste observații cu datele guvernamentale de urmărire prin satelit din baza de date Space Track Catalog.

„Până acum, cele mai fotometrice – sau luminozitatea – observațiile disponibile au fost făcute cu ochiul liber”, a spus Halferty. „Acesta este unul dintre primele studii fotometrice cuprinzătoare care au trecut printr-o evaluare inter pares. Sateliții sunt dificil de urmărit cu telescoapele astronomice tradiționale, deoarece sunt atât de strălucitori și se mișcă rapid, așa că am construit ceea ce este practic un mic senzor cu o cameră. lentilele pentru că nu era nimic disponibil de la raft.”

Echipa a făcut 353 de măsurători a 61 de sateliți de-a lungul a doi ani și a constatat că poziția sateliților Starlink, așa cum este înregistrată în Catalogul de urmărire spațială al guvernului, diferă doar printr-un medie de 0,3 secunde de arc din calculele UArizona. O secundă de arc pe cer are aproximativ dimensiunea unui ban ținut la 2,5 mile distanță. Mica diferență se datorează probabil timpilor de întârziere naturali în datele guvernamentale, a spus Reddy. Deoarece aceste date se bazează pe orbite estimate calculate cu câteva zile mai devreme, mai degrabă decât pe observații în timp real, se pot acumula erori de poziționare.

„Acest lucru sugerează că există speranță că astronomii pot folosi aceste date pentru a închide obturatorul. telescoapelor lor în timp, în mijlocul haosului în creștere de pe cerul de deasupra”, a spus Reddy.

Un blocaj de trafic stelar

Starlink este o rețea mare de sateliți, numită și mega constelație, operate de SpaceX cu scopul de a oferi acoperire globală a internetului. SpaceX a început să lanseze sateliții Starlink în 2019. Astăzi, au fost lansati peste 2.700 de sateliți Starlink — o fracțiune din totalul prevăzut de 42.000 de sateliți.

Alte exemple de constelații de sateliți includ 31 de sateliți GPS și 75 de sateliți de iridiu pentru comunicații. . Alte entități intenționează să lanseze mai mulți sateliți pe orbita Pământului joasă și medie în următorii câțiva ani. Amazon, de exemplu, intenționează să lanseze 3.000 de sateliți, iar guvernul chinez intenționează să lanseze 13.000. Acești sateliți vor orbita nu mai mult de 22.000 de mile deasupra Pământului.

Problema cu sateliții este că aceștia necesită energie recoltată de la panourile solare, care pot reflecta lumina soarelui la telescoapele de la sol și, la rândul lor, pot avea impact asupra observațiilor astronomice de la telescoape din întreaga lume. Aproximativ 30% din toate imaginile telescopului vor fi afectate de cel puțin o urmă de satelit odată ce constelația Starlink este finalizată, a declarat Tanner Campbell, membru al echipei de cercetare, asistent de cercetare absolvent în cadrul Departamentului de Inginerie Aerospațială și Mecanică.

„Pe măsură ce se adaugă alte constelații, problema se va agrava doar pentru studiile astronomice la sol”, a spus el.

Acești sateliți sunt chiar mai reflectorizați imediat după lansare, în timp ce sunt încă relativ jos și strâns grupați. înainte de a se răspândi pe orbită în timp. Ele sunt adesea la fel de strălucitoare ca Saturn sau Jupiter, două dintre cele mai strălucitoare obiecte de pe cerul nopții. Pe măsură ce manevrează pe orbite mai înalte, devin ușor mai slabe.

O țintă în mișcare

SpaceX a implementat câteva metode diferite pentru a întuneca sateliții săi Starlink. De exemplu, sateliții VisorSat se bazează pe o umbră pentru a bloca lumina solară suplimentară, făcându-i de 1,6 ori mai slabi. Sateliții DarkSat, pe de altă parte, se bazează pe un strat anti-reflex, care îi face de 4,8 ori mai slabi. Cu toate acestea, DarkSats a devenit prea fierbinte, așa că SpaceX s-a îndepărtat de acea metodă specifică. Din august 2021, toți sateliții Starlink sunt VisorSats.

„Deși aceste modificări sunt pași în direcția corectă, ele nici nu diminuează suficient sateliții pentru studii astronomice”, a declarat Adam Battle, membru al echipei de cercetare. student absolvent care studiază științe planetare.

În iulie, SpaceX a anunțat noi strategii. Una implică oglinzi care reflectă lumina soarelui departe de Pământ, iar alta implică utilizarea materialelor de construcție mai întunecate. Echipa lui Reddy intenționează să studieze cât de eficiente sunt aceste metode în reducerea reflexiei luminii solare înapoi pe Pământ.

În timp ce știi exact unde sunt sateliții este util pentru astronomi, actul de a închide camerele adaugă costuri generale pentru operațiunile telescopului. Sondajele devin mai puțin eficiente atunci când astronomii trebuie să închidă obturatorul sau să arunce imaginile contaminate. De exemplu, un sondaj care ar dura cinci ani pentru a fi finalizat ar putea dura cu 10% până la 20% mai mult timp dacă eficiența sondajului scade. Costurile vor continua să crească pe măsură ce se lansează mai mulți sateliți, a spus Reddy.

Echipa intenționează să se bazeze pe succesul său studiind luminozitatea celei mai recente generații de sateliți Starlink în patru filtre colorate diferite — aceleași folosite. în studiile astronomice ale cerului pentru a scoate diferite informații de la stele, planete și multe altele. Pentru a realiza acest lucru, echipa a colaborat cu mica întreprindere Starizona din Tucson pentru a construi un senzor care poate face fotografii ale sateliților în patru culori simultan.

„Conlucrarea cu întreprinderile mici locale este o victorie pentru noi, deoarece oferă studenților noștri oportunitatea de a prototipa rapid și de a aduce online un nou sistem”, a spus Reddy.

_ FEMAIL se uită la vedete, în anii lor de aur, care arată la fel de bine ca acum 20 de ani

_ Instanța stabilește definitiv: Sfinxul şi Babele din Bucegi nu aparțin de orașul Bușteni, ci sunt în județul Dâmbovița

_ Australian Idol 2023: Emily Williams trântește noul juriu „văruit”

_ Bucharest Stock Exchange closes Thursday's session in the red

_ Ce ar putea câștiga Vladimir Putin din aruncarea în aer a gazoductului Nord Stream

_ CM 2022: Danemarca va purta tricouri negre în semn de protest față de gazda Qatar

_ Cea mai bună friptură din lume, numită ca o bucată de carne de vită japoneză Wagyu „topită în gură” la premii prestigioase

_ Retragerea gheții lasă urșii polari ai Canadei expuși unui risc tot mai mare

_ Starul UFC Conor McGregor îl provoacă pe Hasbulla la un meci de sparring, în timp ce perechea continuă să se ciocnească online

_ Prichindeilor Library provides books in Romanian language to Romanian children from 8 European countrie

_ Administraţia Străzilor ar urma să pună la dispoziţie spaţiile pentru amplasarea a 40 de staţii de încărcare pentru vehiculele electrice,până la finele lui 2025

_ Billie Piper se îmbracă în clovn în imaginea recent lansată pentru I Hate Suzie Too

_ Tyson Fury susține DIN NOU că lupta cu Anthony Joshua este oprită, deoarece „acceptă” lupta cu oferta Mahmoud Charr

_ Khloe Kardashian „acceptase propunerea lui Tristan Thompson cu O LUNĂ înainte de a avea un copil”

_ Bărbat împușcat de polițiști din Galați, după o urmărire ca în filme

_ Gwyneth Paltrow își dezvăluie regretul de părinte vitreg cu soțul Brad Falchuk

_ Tennis: Oradea Arena to host, in November, Romania - Hungary matches in Billie Jean King Cup

_ Fostul lider din Myanmar şi un consilier australian, condamnaţi la trei ani de închisoare

_ Câinii pot adulmeca stresul din respiraţia stăpânului

_ Blana naturală, o industrie a suferinței! Ciucă, somat să acționeze urgent: 'Este șansa României de a se poziționa de partea corectă a istoriei'

_ Trans caritate Sirenele este un scandal care se desfășoară în fața ochilor noștri

_ Înalta societate spaniolă este zguduită când Tamara Falcó află că logodnicul ei l-a înșelat

_ Desperate Ukrainians flee Russian-occupied regions as forced conscription looms

_ Studiul leagă șocul de apă rece cu colapsul catastrofal al coralilor din Pacificul de Est

_ ‘New generation war’: Ukrainian 'geeks' turned guerrillas make frontline drones

_ Cincizeci de magazine Auchan din toată ţara au fost amendate de ANPC cu 750.000 lei- 14 dintre ele au fost închise temporar

_ Holly Willoughby împărtășește o fotografie a fiului Chester la cea de-a 8-a aniversare - în timp ce ea trece de la „queuegate”

_ Umbrela de securitate a NATO, din ce în ce mai importantă în contextul amenințării ruse (sondaj)

_ Nasser Al-Khelaifi a lovit cu acuzații bombă în Franța

_ Gabriel Jesus, Trent-Alexander Arnold și jucătorii cu un punct de dovedit în acest weekend

_ Khloe Kardashian susține că Tristan Thompson a propus-o

_ Analist politic, despre justiția din Republica Moldova: 'Există riscul ca dosarele lui Igor Dodon să nu aibă finalitate'

_ NATO denunţă actele "iresponsabile" de sabotaj care au vizat gazoductele Nord Stream

_ Lauren Sanchez se bucură de o întâlnire romantică cu Jeff Bezos după ce Mackenzie Scott a cerut divorțul

_ Socialiștii moldoveni insistă pe demisia Guvernului: Pregătesc propriul plan anticriză

_ Localnicii care se întâlnesc în Wetherspoon se tem că nu vor avea unde să meargă, deoarece lanțul dezvăluie că 32 vor fi vândute

_ Three wins for Romania at the European Junior Boxing Championships in Italy in first two days

_ Gest extrem! Un medic din Capitală s-a aruncat de la etaj. Medicii nu au mai putut face nimic pentru a-l salva

_ Un cuplu care a renunțat la casele lor pentru a trăi împreună într-o AMBULANȚĂ dezvăluie despre cum au economisit 30.000 USD

_ Porsche IPO becomes one of Europe's biggest listings in years

_ Aproape jumătate din exporturile de fructe și legume ale Republicii Moldova pe piața UE au fost livrate pe piața din România

_ Regina Elisabeta a murit de „bătrânețe”, spune certificatul de deces

_ Bruno Fernandes salută impactul lui Christian Eriksen la mijlocul terenului Man United

_ Ferne McCann interzice telefoanele și televizorul din dormitor pentru a îmbunătăți viața sexuală cu logodnicul Lorri Haines

_ Fostul guvernator al Băncii Angliei, Mark Carney, critică „bugetul parțial” al lui Kwasi Kwarteng

_ Allison Langdon spune că soțul ei Michael Willesee Jr. NU se poate recăsători NICIODATĂ dacă ea moare tânără

_ Se umblă la legislație electorală. Se introduc cotele de gen și sunt eliminați cei cu condamnări definitive

_ French Senate report denounces sexual and physical abuse in porn industry

_ Coolio moare la vârsta de 59 de ani: rapperul lui Gangsta Paradise „a suferit un stop cardiac”

_ Ministerul Sănătăţii: Comisia Europeană a informat statele membre că sunt disponibile 10.008 tratamente cu antiviralul Tecovirimat pentru infecţia cu VM

_ Mama gemenilor căzuţi de la etajul 10, condamnată la închisoare cu suspendare

_ Ukraine counteroffensive: Kyiv troops push on into Russia-occupied east

_ Klaus Iohannis a semnat: România va avea ambasadă în Letonia, cu sediul la Riga. Aceasta va avea cinci posturi

_ Since 2016 until now, food waste has been reduced by 5%

_ Coolio a murit la 59 de ani: rapperul lui Gangsta Paradise a murit după ce un prieten l-a găsit întins pe podea

_ A se stapani! Oamenii FOARTE îndreptățiți care au nevoie de o verificare a realității

_ Cupa Mondială 2022: Jordan Henderson îl susține pe Jude Bellingham pentru a juca „rol important” pentru Anglia

_ Rușii s-au dezlănțuit - Au atacat Dnipro cu rachete și au distrus 60 de case - Atac cu morți și la Donețk

_ Uraganul Ian face ravagii în SUA! Florida s-a transformat într-un ocean; peste două milioane de oameni au rămas fără energie electrică / VIDEO

_ Kid Cudi arată la modă în pulover cu imprimeu floral cu Raquel Deriane la premiera Entergalactic

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2561, afisate in 43 pagini.