_ Cercetătorii identifică microbii din intestinele de melc vechi de 100 de ani

_ Cercetătorii identifică microbii în intestine de melc vechi de 100 de ani

Într-o zi ploioasă din iulie 1920, un om de știință din Colorado pe nume Junius Henderson făcea drumeții în jurul Dakota Hogback, o creastă de gresie la nord de Boulder. Acolo, el a văzut un grup de melci din Munții Stâncoși (Oreohelix strigosa) curgând pe pământ. Henderson a scos moluștele și le-a adus înapoi în laboratorul său de la ceea ce se numește acum Muzeul de Istorie Naturală a Universității din Colorado, păstrându-și cu atenție descoperirile.

Acum, un secol mai târziu, o echipă de ecologisti de la Muzeul CU s-a întors la acești melci, obținând perspective surprinzătoare despre ceva ce Henderson nu ar fi putut să prezice la acea vreme: diversele comunități de bacterii și alți microbi, cunoscuți colectiv sub numele de microbiom, care au înflorit în interiorul intestinelor moluștelor.

Pentru prima dată, cercetătorii au folosit instrumente moderne de screening ADN pentru a identifica microbii care au trăit cândva în intestinele animalelor care au murit timp de un secol. Bridget Chalifour, care a condus studiul, a spus că descoperirile arată cât de valoroase pot fi colecțiile muzeale – microbiomele ar putea oferi o fereastră neașteptată asupra modului în care animalele au interacționat cu mediul lor încă din epoca prohibiției, sau chiar mai departe.

„Am aflat că probele de acum 50 sau 100 de ani au la fel de multă viabilitate pentru a răspunde întrebărilor moderne, ecologice, precum probele colectate în urmă cu doar doi ani”, a spus Chalifour, care și-a câștigat recent doctoratul în ecologie și biologie evolutivă de la CU Boulder.

Ea și colegii ei și-au publicat rezultatele pe 29 iunie în jurnalul Microbiome.

Rezultatele vin în momentul în care oamenii de știință își dau seama cât de importante sunt microbiomii intestinali pentru multe animale și chiar pentru oameni. Cercetări recente de la CU Boulder, de exemplu, au arătat că o populație sănătoasă de bacterii intestinale poate ajuta oamenii să lupte cu stresul sau chiar să doarmă mai bine.

Noua abordare nu trebuie să se oprească la melci: oamenii de știință ar putea folosi o metodă similară de scanare a microbiomilor unei game de alte animale pe care muzeele le stochează adesea în etanol, inclusiv mulți păianjeni, broaște și șerpi.

„Această lucrare deschide ușa către posibilități nelimitate”, a spus co-studiu. autor Jingchun Li, curator de nevertebrate la muzeu și profesor asistent de ecologie și biologie evolutivă. „Înseamnă că milioane de exemplare de muzeu acumulate de-a lungul secolelor în întreaga lume pot fi folosite pentru cercetarea microbiomului.”

Fii atent

E posibil să nu fi văzut niciodată un melc din Munții Stâncoși, chiar dacă ai trăit și ai făcut drumeții în Colorado de ani de zile. Aceste animale, care au aproximativ dimensiunea unghiei tale, mănâncă frunze și alte materii vegetale în locuri din Canada, la sud, până în New Mexico.

Dar tind să iasă numai atunci când este ud.

„Când plouă, de obicei pasc pe stânci sau copaci în locuri precum Eldorado Canyon din Boulder”, a spus Chalifour.

De-a lungul anilor, cercetătorii de la Boulder au colectat aproximativ 1.000 dintre acești melci. , depozitându-le, la fel ca primele descoperiri ale lui Henderson, în etanol.

„Specimenele de muzeu și artefactele sunt cel mai bun lucru după o mașină a timpului”, a spus Li. „Cu multe astfel de exemplare și date, ne putem întreba cum schimbarea climei a modelat comunitățile de plante de munte de-a lungul timpului. Putem detecta ce organisme au supraviețuit evenimentelor de extincție în masă.”

Li și Chalifour, plus un fost manager de colecții. la CU Boulder, numită Leanne Elder, a decis să arunce o privire specială la măruntaiele melcilor.

Populații pierdute

Echipa a adunat o colecție de 55 de melci din Munții Stâncoși culesi între 1920 și 2018 dintr-o regiune care se întinde de la Boulder în est până la Telluride în sud-vest. Acestea au inclus trei melci pe care Henderson, al cărui nume împodobește acum clădirea principală a muzeului din campus, îi găsise. Cercetătorii au golit apoi moluștele. Microorganismele din intestinele lor erau, de asemenea, moarte de zeci de ani, dar echipa a reușit să ordoneze ceea ce a mai rămas din ADN-ul lor.

Abordarea curajoasă a dat roade:

Când au murit decenii în urmă, moluștele izbucniseră de viață. Cercetătorii au identificat dovezi că mai mult de 7.000 de organisme, majoritatea bacterii, se ascund în interiorul fiecărui melc.

Nici etanolul nu părea să le degradeze ADN-ul: echipa a găsit microbiomi la fel de diversi în probele vechi de un secol ale lui Henderson, ca și în melci pe care Chalifour i-a cules ea însăși și nu i-a păstrat niciodată într-un borcan.

„Este interesant pentru mine, deoarece acum am depus o mulțime de mostre în muzeu”, a spus Chalifour. „Îmi place să mă gândesc la ce pot face oamenii cu melcii mei în 15 ani.”

Ea a remarcat că microbiomele specimenelor de melci s-au schimbat puțin de-a lungul secolului din motive care nu sunt clare. Moluștele lui Henderson, de exemplu, au adăpostit o mulțime de bacterii aparținând genurilor Bradyrhizobium, Alicycliphilus și Cloacibacterium. Melcii colectați în 2018, între timp, au fost parțiali pentru Flavobacterium și familiile Chitinophagaceae și Cerasicoccaceae. Totuși, locul unde trăiesc animalele a contat mult mai mult, reprezentând aproximativ 20% din variația microbiană între melci.

Aceste microorganisme, a spus Chalifour, probabil că i-au ajutat pe melci să-și câștige traiul în Munții Stâncoși: multe dintre bacteriile găsite de echipă aparțin unor grupuri care sunt adesea capabile să descompună molecule organice complexe, cum ar fi celuloza din frunzele pe care le mănâncă melcii.

Astăzi, secetele și incendiile de vegetație pot stoarce aceste animale de vreme umedă. din fostele lor habitate, a adăugat Chalifour.

Ea a petrecut zile întregi căutând melci în jurul județului Boulder, unde Henderson și-a colectat exemplarele originale. Ea nu a putut găsi niciunul.

„Multe dintre populațiile pe care le avem în colecțiile noastre nu mai există”, a spus Chalifour.

_ Procurorul general al AZ Mark Brnovich amenință că �l va urmări penal pe secretarul de stat finanțat de Soros, Katie Hobbs, pentru trucaj �n 2022

România. Vine din nou, Bilderberga Ursula cu contractele secrete. După miliardele pentru Pfizer, Alți bani, alta "distracție". Am bani de dat, am vaccin de luat și oameni de înțepat. Vaccinul pentru combaterea variolei maimuței ajunge și în România.

_ Ambasada Rusiei tocmai a lansat un nou videoclip care bate joc de Occident: „E timpul să ne mutăm în Rusia” unde există „valori tradiționale, creștinism, cultură fără anulare”

_ PSG „alătură-te lui Manchester United în cursa pentru Frenkie de Jong de la Barcelona”

_ Rita Ora uimește într-o rochie ciudată, în timp ce ea și iubitul Taika Waititi participă la Wimbledon

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Dosarul Revoluţiei. Conspiratorii lui Gorbaciov în România

CHINA. SE REIAU TESTELE ÎN FUND. China readuce testele anal Covid pe tampon... tocmai la timp pentru Jocurile Olimpice de iarnă

_ Mecanismul molecular din spatele migrației evidențiat la viermii care caută sare

_ Doi lemuri roșii pe cale de dispariție născuți în captivitate

_ Un bărbat gol din Florida ucide prietena și copilul și apoi împușcă șoferul mașinii în care s-a ciocnit

_ Lady Penny Mountbatten dezvăluie un jurnal de 8.340 de lire sterline de evadare de 11 zile în centrul Germaniei

_ Putin îi pedepseşte pe ofiţerii care au trimis tineri fără experienţă să lupte în Ucraina

_ Jodie Comer semnează steagul curcubeu al unui fan în timpul lunii LGBTQ Pride

_ Miliardarul tată al miresei Nelson Peltz, în vârstă de 79 de ani, sosește la o petrecere generoasă înainte de nuntă

_ Claudiu Niculescu, noul antrenor al Politehnicii Iaşi, vrea ca prim obiectiv calificarea în play-off-ul ligii secunde

_ COMENTARIU Marius Oprea / De la Băsescu, la Iohannis: de la ”moştenitorii Securităţii”, la renaşterea ei

_ Paraclisul Catedralei Mântuirii Neamului organizează Conferința 'Bucuria vindecării. Știință și credință'

Electronii ocupă benzile rapide și lente în același timp

UK. Se deschide un magazin fără nici un vânzător și fără nici o plată la iesire. Aldi deschide primul magazin fără checkout în Greenwich

_ Teaser Arsenal All or Nothing: Piers Morgan etichetează discursul pasional al lui Mikel Arteta drept „atât de ciudat”

_ Se dezvăluie amploarea îngrozitoare a daunelor aduse genunchiului starului Melbourne Storm Ryan Papenhuyzen

_ Rupert Murdoch ar fi putut să-și încheie căsătoria prin mesaj digital, se susține

_ Lily Allen dezvăluie că a avut un avort în timp ce vorbește despre hotărârea Roe v Wade

Cel mai vechi ADN de la un cal american domesticit dă credință folclorului naufragiului

_ Fosta familie conducătoare a Kazahstanului, lovită de un scandal de corupție: Nepotul lui Nursultan Nazarbayev a fost reținut

_ Femeia întreabă dacă sexul anal are nevoie de un acord special

_ Polii magnetici ai Pământului nu se vor răsturna

Blockchain le oferă indigenilor americani control asupra datelor lor genomice

_ Gordon Ramsay provoacă indignare pe TikTok în timp ce alege cu bucurie un miel de sacrificat

_ Actorul Matthew McConaughey a susţinut o pledoarie emoţionantă la Casa Albă pentru reformarea legislaţiei privind regimul armelor

Europarlamentarul Cristian Terheș despre MIZERIA PROGRESISTĂ numită Certificat Verde

Haosul Covid va cauza și MAI MULTĂ mizerie pentru Marea Britanie: experții avertizează că renașterea ar putea crește haosul călătoriilor

CENZURA PROGRESISTĂ CONTINUĂ CHIAR ACUM: YouTube suspendă Right Side Broadcasting Network (RSBN) ÎNAINTE DE RALIUL TRUMP

Twitter Censors Gateway Pundit Articol despre condamnarea lui Biden de către Jeff Bezos și înțelegerea lui asupra economiei de bază

SUA. Comitetul de informații al casei vorbește despre noile arme biologice ADN care pot viza o singură persoană

Sosirea îngrijorătoare a furnicii asiatice invazive cu ac (Brachyponera chinensis) în Europa

Vacanțe în Caraibe: Descoperiți stațiunile, plajele curate și pădurile tropicale ale Insulelor Virgine Britanice

LA CE BUN VACCINUL? ULTRAVACCINAȚII DIN MAREA PRTANIE LOVIȚI PUTERNIC DE COVID. Cazurile zilnice de Covid au atins un nou record de 119.789 pe măsură ce spitalizările cresc

Părerea Rusiei despre criza alimentară: Nu este provocată de războiul din Ucraina. Ponderea Ucrainei în comerțul mondial cu cereale e prea mic.

_ Marea Britanie își strânge cureaua: Cumpărătorii reduc consumul de mâncare, modă și mobilier

Vaccinurile ne accelerează infectarea ... RECORD Cea mai vaccinată comună din România are CEA MAI MARE rată de infectare din țară, și-a une incredibila cifră de 41,74 la mie

Putin avertizează NATO că „toată lumea va fi transformată în cenușă radioactivă” din cauza mișcărilor Ucrainei...

_ Președintele Trump va prezenta �2000 Mules� la mitingul din Pennsylvania vineri seara

Turcia iese la atac după summitul UE la care a participat și Iohannis: 'Decizii părtinitoare, lipsite de contact cu realitatea'

_ Nadiya Bychkova a lui Strictly este radiată când sosește pentru încă o zi de repetiții în turneu

Nr. de articole la aceasta sectiune: 47, afisate in 1 pagina.