_ Noua tehnologie de măsurare a proteinelor funcționale ar putea avansa cercetarea descoperirii medicamentelor

_ Noua tehnologie de măsurare a proteinelor funcționale ar putea cercetarea avansată a descoperirii de medicamente

Un nou instrument de cercetare biomedicală care permite oamenilor de știință să măsoare sute de proteine ​​funcționale într-o singură celulă ar putea oferi noi perspective asupra mașinilor celulare. Condus de Jun Wang, profesor asociat de Inginerie Biomedicală la Universitatea Stony Brook, acest test cu microcip - numit tehnologia de etichetare in situ multiplex ciclic cu o singură celulă (CycMIST) - poate ajuta la avansarea în domenii precum diagnosticarea moleculară și descoperirea medicamentelor. Detalii despre metoda de testare ciclică a microcipului sunt publicate în Nature Communications.

În timp ce tehnologiile mai noi de omică unicelulară (de exemplu, genomica, transcriptomica etc.) revoluționează studiul sistemelor biologice și celulare complexe și al oamenilor de știință poate analiza secvențe la nivelul genomului de celule individuale, aceste tehnologii nu se aplică proteinelor, deoarece nu sunt amplificabile ca ADN-urile. Astfel, analiza proteinelor în celule unice nu a ajuns la experimentare la scară largă. Deoarece proteinele reprezintă funcții celulare și biomarkeri pentru tipurile de celule și diagnosticul bolii, este necesară o analiză suplimentară pe o singură celulă.

„Testul CycMIST permite evaluarea cuprinzătoare a funcțiilor celulare și a stării fiziologice prin examinarea de 100 de ori mai mult. tipuri de proteine ​​decât colorarea convențională prin imunofluorescență, care este o trăsătură distinctivă care nu poate fi realizată de nicio altă tehnologie similară”, explică Liwei Yang, autorul principal al studiului și un cercetător postdoctoral în cadrul echipei de cercetare Wang și al Laboratorului de biotehnologie multiplex.

Wang, care este afiliat la Renaissance School of Medicine și Stony Brook Cancer Center, și colegii săi au demonstrat CycMIST prin detectarea a 182 de proteine ​​care includ markeri de suprafață, proteine ​​ale funcției neuronilor, markeri de neurodegenerare, proteine ​​ale căii de semnalizare și factori de transcripție. Ei au folosit un model al bolii Alzheimer (AD) la șoareci pentru a valida tehnologia și metoda.

Prin analizarea celor 182 de proteine ​​cu CycMIST, ei au reușit să efectueze o analiză funcțională a proteinelor care a relevat eterogenitatea profundă a creierului. celule, markeri AD distinși și mecanisme de patogeneză AD identificate.

Cu acest mod detaliat de a dezlega proteinele în modelul AD, echipa sugerează că o astfel de analiză a proteinelor funcționale ar putea fi promițătoare pentru noi ținte de medicamente pentru AD, pentru care nu există încă un tratament eficient. Și oferă un peisaj de potențiale ținte de droguri la nivel celular din analiza proteinei CycMIST.

Autorii cred că CycMIST ar putea avea, de asemenea, un potențial enorm de comercializare.

Ei spun că înainte Acest model de studiu cu CycMIST, cercetătorii au putut măsura și cunoaște doar un vârf de tipuri de proteine ​​dintr-o celulă. Dar această nouă abordare le permite oamenilor de știință să identifice și să cunoască acțiunile fiecărui aspect al unei celule și, prin urmare, pot identifica dacă o celulă este sau nu într-o stare de boală - primul pas într-un mod posibil de a diagnostica boala prin analizarea unui singur celula proteica. Și, în comparație cu abordările standard, cum ar fi citometria în flux, abordarea lor cu CycMIST poate analiza de 10 ori mai multă cantitate de proteine ​​și la nivel de o singură celulă.

Cercetătorii sugerează, de asemenea, că testul ciclic cu microcip este portabil, ieftin, și ar putea fi adaptat oricărui microscop cu fluorescență existent, care sunt motive suplimentare pentru comercializarea acestuia, dacă se dovedește a fi eficient cu experimentele ulterioare.

_ Investiția în bioplastice crește pe măsură ce piața se extinde

_ Sentimentul întreprinderilor mici rămâne scăzut pe măsură ce firmele se luptă cu inflația

_ Un vrâncean şi fiul său, duşi la spital după un incendiu izbucnit din cauza unei oale

_ Vești colosale pentru tinerii români! Pot beneficia de sume de zeci de mii de lei

_ ReinventedLives Emil Ninu, former footballer turned into financial education expert

_ Novak Djokovic, în sferturi la Roland Garros

_ Ronald Gavril, victorios prin KO în faţa mexicanului Edgar Romero, la Cancun

_ „Ceasul solar” nou descris poate prezice cu exactitate evenimentele ciclului solar cu ani înainte

_ Descoperită o nouă pitică maro slabă, îndepărtată și rece

_ Nava spațială sud-coreeană lansată pe Lună, prima țară din țară

_ Ultima frontiera? Doar o felie de cârnați spanioli

_ Meta strânge 10 miliarde de dolari în prima sa ofertă de obligațiuni

_ Irlanda interzice participarea jucătoarelor de rugby transgender

_ Antrenorul echipei de fotbal Universitatea Craiova, Mirel Rădoi: În mod normal plecăm cu şansa a doua în retur, dar oarecum echilibrăm balanţa

_ Interdicţia UE asupra importurilor de cărbune din Rusia va intra în vigoare joi. Cât de puternic va fi afectată economia rusă

_ Reuniune a Consiliului de Securitate ONU pe tema situaţiei de la Centrala nucleară Zaporojie

_ Retailerii europeni sting luminile şi reduc orele de funcţionare pentru a economisi energie

_ Canada sancţionează 21 de apropiaţi ai preşedintelui Putin, instituţii financiare şi bănci din Rusia

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Dosarul Revoluţiei. Conspiratorii lui Gorbaciov în România

_ Promisiunea lui Ciolacu pentru copii de ziua lor: 'Sperăm să fim nişte politicieni mai buni'. Care este cea mai dragă amintire a lui din copilărie

_ Cătălin Chirilă (C-1), locul patru în finala probei de 5.000 m, la Cupa Mondială de la Poznan

_ Femeie grav rănită după ce o maşină s-a răsturnat pe DJ 102H - Șoferul era băut

_ China înființează un grup de resurse minerale pentru a-și consolida puterea de negociere pe piața globală

_ AG Merrick Garland ar putea fi pus sub acuzare din cauza raidului FBI Trump: senatorul Rand Paul

_ Ofițerul de poliție din Ottawa este acuzat de abatere pentru că a investigat potențiala legătură între moartea copiilor și starea de vaccinare a părinților

_ Pensionarea anticipată îți va falimenta visele, iată de ce

_ [Premiering at 4PM ET] Is College Worth it? | Counterculture

_ Remediu dietetic natural pentru insomnie

_ Suspect arestat în uciderea a 2 bărbați în New Mexico, toți fac parte din comunitatea musulmană locală

_ Ep. 45: Unprecedented! Former President Donald Trump’s Mar-a-Lago Home Raided by FBI | The Larry Elder Show

_ Cercetătorii investighează viabilitatea modelului de vânt gros optic

_ Fuziunea explozivă a stelelor de neutroni capturată pentru prima dată în lumină milimetrică

_ Astronomii descoperă 21 de noi candidați pitice albe cu masă extrem de mică

_ Telescopul Webb surprinde galaxia colorată Cartwheel

_ Este posibil ca supernovele și progenitorii să fi contribuit la nebuloasa solară cu mai mult praf decât se credea

_ Studiul inspectează un grup deschis tânăr NGC 3293

_ Formarea galaxiei pitice observată folosind AstroSat din India

_ Propunerea echipei de cercetare ar putea revoluționa medicina spațială, îmbunătățirea sănătății astronauților

_ Super-Earth Ross 508b străbate zona locuibilă a piticii roșii

_ Au fost descoperite cinci noi tranzitorii radio rotativi

_ Modelarea dezvăluie modul în care planeta pitică Ceres alimentează o activitate geologică neașteptată

_ Racheta de propulsie chineză se întoarce necontrolată pe Pământ

_ Switchel (Haymakers Punch). Gatorade sănătoasă din natură

_ China „Nu va renunța la folosirea forței” împotriva Taiwanului: Cartea albă a PCC

_ Vânzătorul de ton StarKist cere Curții Supreme să anuleze hotărârea în acțiunea colectivă

_ China a provocat această criză — SUA trebuie să o câștige

_ Renunțând la vaping, adolescenții dependenți de nicotină aleg bomboane, gume

_ 17 guvernatori îl îndeamnă pe Biden să ridice mandatul de vaccinare împotriva COVID-19 în călătoriile internaționale

_ Spitalele trebuie să amâne familiilor probleme de viață și de moarte

_ Datele arată cei 2 cei mai mari factori de risc de cancer

_ VIDEO | Arde o locomotivă electrică în Gara Ploiești Sud - Flacără deschisă și degajări mari de fum

_ Studiu: Coronavirusuri înrudite cu SARS infectează anual circa 66.000 de persoane în Asia de Sud-Est

_ Încă un indiciu despre originea lunii

_ O nouă analiză arată cum se pot forma norii de sulf în atmosfera lui Venus

_ Prima detectare de gaz într-un disc circumplanetar

_ Ce parte dintr-o rocă spațială supraviețuiește până la pământ?

_ Explorarea modului în care stelele își determină propriile mase

_ UPK 39 și UPK 41 formează un grup deschis binar primordial, arată studiul

_ La 10 ani de la aterizare, rover-ul Curiosity Mars al NASA încă mai are unitate

Nr. de articole la aceasta sectiune: 218, afisate in 4 pagini.

ieri 20:09 _ Vin alfresco