_ Strălucește puțină lumină asupra unui proteom obscur

_ Luminează un proteom obscur< /h3>

Proteomica bazată pe spectrometrie de masă este știința de date mari a proteinelor care permite monitorizarea abundenței a mii de proteine ​​dintr-o probă simultan. Prin urmare, este o citire deosebit de potrivită pentru a descoperi care proteine ​​sunt vizate de orice moleculă mică. O echipă internațională de cercetare a investigat acest lucru folosind proteomica chimică.

Inhibitorii histonei deacetilazei (HDAC) sunt o clasă de medicamente utilizate în oncologie. O echipă internațională de cercetare care implică oameni de știință de la Universitatea Tehnică din München (TUM), Universitatea Cornell din Ithaca (S.U.A.), Centrul German de Cercetare a Cancerului (DKFZ) din Heidelberg și Universitatea Martin Luther din Halle-Wittenberg a investigat acum efectele unor HDAC droguri mai detaliat. Oamenii de știință au cercetat dacă acele epidroguri afectează alte proteine ​​decât HDAC-urile pe care sunt proiectate să le inhibe.

„Pentru a face acest lucru, metoda de alegere este deconvoluția țintă prin proteomica chimică. Prin urmare, am creat mai întâi noi instrumente chimice — așa-numitele matrici de afinitate — care ne-ar permite să profilăm sistematic HDAC-urile”, explică dr. Guillaume Médard, lider de grup pentru proteomică chimică la catedra TUM de Proteomică și Bioanalitică condusă de prof. Bernhard Küster.

Profilarea medicamentelor HDAC prin proteomică chimică

„Am analizat 53 de medicamente și cele mai multe dintre ele, dar nu toate, și-au atins ținta HDAC intenționată”, a declarat Severin Lechner, doctorand la Școala de Științe Vieții TUM. „Au existat, totuși, câteva surprize. Medicamentele folosite în sute de studii științifice nu au fost atât de selective pe cât se presupunea. Multe aveau ținte suplimentare care nu erau cunoscute anterior.”

Aceste rezultate evidențiază puterea abordări proteomice, deoarece pot sonda legarea la mii de proteine ​​simultan. În cele din urmă, echipa a identificat mai multe molecule cu o selectivitate remarcabilă, făcându-le inhibitorii de alegere pentru studii științifice viitoare.

Peisajul țintă al medicamentelor HDAC

„Cea mai neașteptată descoperire a fost că MBLAC2 este în afara țintei pentru jumătate din moleculele profilate”, continuă Lechner. Această proteină nu este bine caracterizată. Întâmplător, echipa prof. Maurine Linder din Cornell a cercetat în același timp. Cele două grupuri au colaborat și au confirmat că proteina este într-adevăr împiedicată în îndeplinirea funcției sale în prezența medicamentelor.

Lucând cu grupul Prof. Michael Pfaffl de la TUM, Lechner a examinat efectele fenotipice inexplicabile sugerate ale unora. medicamente și a demonstrat că inhibarea sau knock-down-ul MBLAC2 duce la o acumulare de vezicule extracelulare în spațiul extracelular. Veziculele extracelulare sunt particule mici delimitate de membrană secretate de celule și transportate prin întregul corp pentru a transmite biomolecule și informații între celule și țesuturi.

Cercetare fundamentală pentru a face epimedicamentele de mâine

„Suntem încântați pentru că am descoperit un nou jucător în acest domeniu al biologiei, care cuprinde în special exozomi, care joacă roluri cruciale în neurologie, imunologie și oncologie", explică Médard. „Acum proiectăm molecule care lovesc doar MBLAC2, astfel încât să putem sonda această proteină obscure într-o serie de sisteme model.”

Acest studiu va fi util celor care doresc să utilizeze inhibitori HDAC pentru a cerceta biologia sau pentru uz terapeutic. Ajută la alegerea instrumentului chimic potrivit. Este, de asemenea, un set valoros de date pentru chimiștii medicinali care trebuie să înțeleagă modul în care structurile chimice se leagă de potență și selectivitate pentru a produce epidrogurile de mâine.

Cercetarea a fost publicată în Nature Chemical Biology.

Europa dă semne că cedează: băncile europene reiau tranzacțiile cu obligațiuni rusești (Financial Times)

_ Se micșorează burgerii McDonald's? Maccas forțat să-și nege mâncarea este mai mică pe fondul plângerilor clienților

_ Poluare cu hidrocarburi în zona digului de nord al Portului Constanţa- Aceasta ar proveni de la două nave scufundate în zonă, în urmă cu 27 de ani

_ H1 turnover of motor vehicle, motorcycle trade up 4.5 pct YoY

_ Inflaţie, războaie şi raţionalizare. Ţi se pare că vine sfârşitul lumii? La fel credeau şi părinţii noştri în anii 80'

_ Video - Statul degeaba la stat: Nicolae Ciucă anunță că doar 30% din planul de investiții s-a realizat până la jumătatea anului

_ Curtis Stone și soția Lindsay Price dezvăluie secretul căsniciei lor fericite

_ Bucureştiul are nevoie de un colac de salvare iar capitala este abandonată de falşii salvatori şi toate proiectele majore sunt blocate, afirmă Firea

_ Maraton de nataţie în Marea Neagră, la sfârşitul acestei săptămâni - Sunt aşteptaţi la start peste 350 de sportivi

_ Direcția de informații a armatei ucrainene: Rușii își retrag avioane și elicoptere din Crimeea

_ Episodul din emisiunea australiană pentru copii Bluey este INTERZIS în America deoarece conține „conținut neadecvat”

_ Baseball Triple-A: mingea se blochează în pământ și nici măcar nu curăță cutia batătorului

_ Scheduled events for August 18

_ Studiul confirmă că taxele de speculație nu sunt un instrument eficient în reducerea prețurilor caselor

_ Suceava: Biserica Sfântu Gheorghe, obiectiv UNESCO, va fi restaurată

_ Ucigașul lui Star Hobson, Savannah Brockhill, se plimbă prin închisoare rânjind

_ Peter V'landys în retragere umilitoare față de stadioane, în timp ce marea finală a LNR rămâne la Sydney

_ Anthony Joshua se culcă susține că se va retrage dacă este învins de Oleksandr Usyk

_ MARTIN SAMUEL: Revanșa lui Anthony Joshua cu Oleksandr Usyk este o luptă CORECȚĂ pe care publicul o dorește

_ Focuri de avertisment trase de poliţişti pentru aplanarea unui conflict în care mai multe persoane ameninţau un bărbat şi pe familia acestuia

_ Almost 36pct of flights at Henri Coanda Airport delayed over half hour Aug.11-18

_ Starea sănătăţii campionului olimpic cubanez Alberto Juantorena se îmbunătăţeşte

_ Anamaria Prodan l-a uitat pe Laurențiu Reghecampf - Cadou de lux de la noul iubit

_ CE de kaiac-canoe: O nouă calificare în finală pentru Cătălin Chirilă, la canoe 500 metri

_ Dănuț Pop a izbucnit din cauza creșterii PIB pentru Apărare: Era bună intenția dacă nu se achiziționa armament învechit

_ Evoluţii financiar-bancare şi bursiere

_ Romania's Ghelber wins hammer throw gold at European Athletics Championships

_ Romania's Popovici named best male swimmer at European Aquatics Championships

_ Rezultate A-Level Day 2022 live: Battle for UCAS clearing and university places beings

_ Traian Băsescu apelează la o cale extraordinară de atac: cere revizuirea sentinței de colaborator al Securității

_ Mama îi sparge organele genitale iubitului „după ce acesta a încercat să-i violeze fiica de 14 ani” în India

_ Cătălin Chirilă, calificat direct în finală la canoe 1000 metri, la CE de kaiac-canoe de la Munchen

_ Romania ends European U-15 and Youth Weightlifting Championships with 27 medals

_ Aproape 840 de curse aeriene operate pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti au înregistrat întârzieri mai mari de 30 de minute, în săptămâna 11-18

_ Un bărbat din Borca s-a împuşcat în cap cu un asomator; a fost transferat în comă la Iaşi

_ Grand Slam-ul lui Josh Donaldson pe locul 10 îi conduce pe Yankei la o victorie atât de necesară și provoacă sărbători sălbatice

_ Manchester United: Glazers ar putea vinde acțiuni minoritare, dar Ratcliffe dorește vânzarea completă pe măsură ce începe bătălia

_ Premierul Ciucă anunţă că Ministerul Energiei trebuie să prezinte până luni situaţia concretă cu proiectele de investiţii din energie, folosind toate pârghiile

_ Starul Los Angeles Angels, Mike Trout, plănuiește să revină vineri la acțiune împotriva Detroit Tigers

_ Notele la examene trebuie să scadă la ratele de dinainte de pandemie pentru a asigura „robustețe”, spune ministrul școlilor

_ Ministrul de Finanțe prezintă datele rectificării bugetare: două priorități ale Guvernului/ Video

_ „Captain America” Reed depune un proces de 750 de milioane de dolari pentru „atacuri rău intenționate”

_ Clienții Aldi nu sunt impresionați de noul semn de suprataxă care derutează plătitorii de carduri

_ Prețul laptelui a crescut cu 34%, al brânzei cu 17,9% și al ouălor cu 14,6% - deoarece inflația atinge cel mai mare nivel din ultimii 40 de ani

_ Familia îndurerată a lui Darius s-ar putea confrunta cu două luni de întârziere pentru a-i găsi cauza morții, pe măsură ce ancheta continuă

_ Privește frumos pe proscrisul lui Arsenal, Nicolas Pepe, cu clubul din Ligue 1 care speră să obțină un împrumut

_ Sophie Monk sfârâie într-un bikini galben în timp ce îmbrățișează jucăuș o pisică pe nume Pablo Escobar

_ Cine este Sir Jim Ratcliffe? La ce se pot aștepta fanii lui Man United dacă miliardarul preia controlul

_ Voyager, cea mai longevivă misiune a NASA, înregistrează 45 de ani în spațiu

_ Kate Mara aruncă o privire asupra umflăturii ei, pe care iese cu soțul Jamie Bell și fiica lor

_ Întrebări și răspunsuri „preluare” Man United: Sir Jim Ratcliffe se prezintă ca o alternativă autentică la Glazers

_ Official statistics: 4.3 pct increase in H1 construction volume

_ U Olimpia Cluj debutează joi în turul preliminar al UEFA Women’s Champions League

_ Patru românce vor arbitra în grupele preliminare ale UEFA Women’s Champions League

_ Madonna dansează o furtună în imagini de la ziua ei de naștere... cu fiica ei în vârstă de 25 de ani Lourdes

_ Nicolae Ciucă, întâlnire surpriză cu liderii PNL: se retrag la hotelul favorit al liberalilor

_ Miniștrii „ar putea dubla plățile de 350 de lire sterline pe lună pentru găzduirea refugiaților ucraineni”

_ NU RĂTAȚI �Moment of Truth Summit� din acest weekend, găzduit de Mike Lindell � LIVE ON FRANK SPEECH sau RSBN din sudul Missouri

_ A-Level Results Day 2022 LIVE: Fetele au învins din nou băieții în timp ce britanicii merg la UCAS Clearing

_ Un nou serial de comedie de la studiourile Marvel debutează la Disney+ : She-Hulk: Avocata apărării

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2075, afisate in 35 pagini.