_ Comportamentul de schimbare a formei al bacteriilor indică noile tratamente pentru infecțiile tractului urinar

_ Indiciul comportamentului de schimbare a formei al bacteriilor pentru noile tratamente pentru infecții ale tractului urinar

Infecțiile tractului urinar sunt atât foarte frecvente, cât și potențial foarte periculoase. Mai mult de jumătate dintre femeile australiene vor suferi de ITU de-a lungul vieții și aproape una din trei femei va avea o infecție care necesită tratament cu antibiotice înainte de vârsta de 24 de ani.

Aproximativ 80% dintre ITU sunt cauzate. de E. coli uropatogen (UPEC), care este din ce în ce mai rezistent la antibiotice. Moartea cauzată de E. coli din cauza rezistenței la antimicrobiene este principala cauză a deceselor bacteriene la nivel mondial.

În încercarea de a ajuta descoperirea de noi opțiuni de tratament, cercetătorii de la Universitatea de Tehnologie din Sydney (UTS) folosesc stat. -microscopie de ultimă generație pentru a identifica modul în care aceste bacterii se răspândesc și se înmulțesc.

Dr. Bill Söderström și profesorul asociat Iain Duggin, de la Institutul Australian pentru Microbiologie și Infecții de la UTS, au declarat că ultima lor cercetare a examinat comportamentul de schimbare a formei UPEC. În timpul unui ciclu de infecție a ITU, bacteriile formează filamente asemănătoare spaghetelor de sute de ori lungimile lor normale înainte de a reveni la forma lor originală.

Studiul, care este publicat în Nature Communications, a folosit un model de infecție cu celule ale vezicii urinare umane. pentru a genera filamentele și a privi inversarea lor la forma tijei.

„Deși nu înțelegem pe deplin de ce fac această schimbare extremă a stilului de viață, știm că trebuie să revină la dimensiunea inițială înainte pot reinfecta noi celule ale vezicii urinare", a spus dr. Söderström.

"Am folosit microscopia avansată pentru a urmări două proteine ​​cheie ale diviziunii celulare și dinamica lor de localizare în timpul inversării. Am descoperit că regulile normale pentru reglarea diviziunii celulare. în bacterii nu se aplică pe deplin în filamente”, a spus dr. Söderström.

„Dând primele indicii despre modul în care este reglată inversarea filamentării în timpul infecției, este posibil să punem bazele pentru identificarea unor noi modalități de a combate UTI."

A spus profesorul asociat Duggin filamentele lungi formate de bacterii păreau să spargă celulele umane infectate, printr-un mecanism necunoscut anterior numit filamentare legată de infecție (IRF).

„Erupția devastatoare a acestor bacterii din celulele vezicii urinare. că invadează contribuie probabil la daunele extinse și la durerea experimentată în timpul unei ITU", a spus profesorul asociat Duggin.

"Scopul nostru este să identificăm de ce și cum bacteriile fac această faptă remarcabilă în speranța de a permite alternative alternative. tratamente sau prevenire.”

_ Sentimentul întreprinderilor mici rămâne scăzut pe măsură ce firmele se luptă cu inflația

_ Investiția în bioplastice crește pe măsură ce piața se extinde

_ Un vrâncean şi fiul său, duşi la spital după un incendiu izbucnit din cauza unei oale

_ Vești colosale pentru tinerii români! Pot beneficia de sume de zeci de mii de lei

_ ReinventedLives Emil Ninu, former footballer turned into financial education expert

_ Novak Djokovic, în sferturi la Roland Garros

_ Ronald Gavril, victorios prin KO în faţa mexicanului Edgar Romero, la Cancun

_ Canada sancţionează 21 de apropiaţi ai preşedintelui Putin, instituţii financiare şi bănci din Rusia

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Dosarul Revoluţiei. Conspiratorii lui Gorbaciov în România

_ Promisiunea lui Ciolacu pentru copii de ziua lor: 'Sperăm să fim nişte politicieni mai buni'. Care este cea mai dragă amintire a lui din copilărie

_ Cătălin Chirilă (C-1), locul patru în finala probei de 5.000 m, la Cupa Mondială de la Poznan

_ Femeie grav rănită după ce o maşină s-a răsturnat pe DJ 102H - Șoferul era băut

_ Retailerii europeni sting luminile şi reduc orele de funcţionare pentru a economisi energie

_ Meta strânge 10 miliarde de dolari în prima sa ofertă de obligațiuni

_ Descoperită o nouă pitică maro slabă, îndepărtată și rece

_ Datoria publică a Rusiei a atins un maxim istoric: se prefigurează o criză de proporții la Moscova

_ Interdicţia UE asupra importurilor de cărbune din Rusia va intra în vigoare joi. Cât de puternic va fi afectată economia rusă

_ Reuniune a Consiliului de Securitate ONU pe tema situaţiei de la Centrala nucleară Zaporojie

_ Irlanda interzice participarea jucătoarelor de rugby transgender

_ Antrenorul echipei de fotbal Universitatea Craiova, Mirel Rădoi: În mod normal plecăm cu şansa a doua în retur, dar oarecum echilibrăm balanţa

_ „Ceasul solar” nou descris poate prezice cu exactitate evenimentele ciclului solar cu ani înainte

_ Nava spațială sud-coreeană lansată pe Lună, prima țară din țară

_ Ultima frontiera? Doar o felie de cârnați spanioli

_ Suspect arestat în uciderea a 2 bărbați în New Mexico, toți fac parte din comunitatea musulmană locală

_ China înființează un grup de resurse minerale pentru a-și consolida puterea de negociere pe piața globală

_ AG Merrick Garland ar putea fi pus sub acuzare din cauza raidului FBI Trump: senatorul Rand Paul

O NOUĂ TEMBELIZARE IMPUSĂ DE PROGRESIȘTI FEMEILOR. Tendința TikTok vede femeile revendicând termenul „bimbo” și glumând despre faptul că sunt „fete anti-alege-mă”

_ Remediu dietetic natural pentru insomnie

_ Grupul de modă PVH, care deţine Calvin Klein şi Tommy Hilfiger, lucrează cu 5 fabrici din România

_ Angajaţii din Capitală, Cluj, Sibiu şi Timiş sunt plătiţi cel mai bine. Care sunt salariile medii nete

_ Alertă la Gara de Sud din Ploieşti: Locomotiva unui tren de călători a luat foc

_ Creditorii Ucrainei acceptă îngheţarea pe doi ani a datoriei de 20 miliarde de dolari în străinătate

_ Cel puţin şase morţi în urma unui atac rus în estul Ucrainei

_ Estonia l-a convocat pe ambasadorul rus pentru a cere explicaţii după încălcarea spaţiului său aerian

_ #MeToo: un tribunal din China a respins apelul unei stagiare TV într-un caz celebru

_ Preţurile de consum din SUA au rămas neschimbate în iulie, pe fondul scăderii costului benzinei

_ Trump sugerează că agenţii FBI au plantat probe în reşedinţa sa. Crede că Biden a ştiut de operaţiune

_ Ministrul Energiei: Perioada de depunere a proiectelor pentru investiţii în încălzire centralizată, prelungită

_ China intensifică relaţiile cu Rusia şi consideră SUA "principalul instigator" în criza din Ucraina

_ Armata rusă a început antrenamentele cu drone iraniene, consideră SUA

_ Jurnalista Marina Ovsyannikova a fost arestată. L-a numit criminal pe Putin

_ Rusia lovește puternic în estul Ucrainei - Cel puțin șase persoane au murit

_ Simona Halep, victorie în două seturi la Toronto - Cu cine va juca în turul următor

_ Căpitanul echipei de fotbal CFR Cluj, Mario Camora: Trebuie să redevenim echipa din ultimii ani în cupele europene (Video)

_ Viorica Dăncilă și Carmen Dan ar putea fi audiate în dosarul 10 august - Anunțul făcut de procurorul general Gabriela Scutea

_ Supercupa Europei - Echipele de start: Real Madrid - Eintracht Frankfurt

_ După ce a depășit infecția cu noul coronavirus, Joe Biden pleacă într-o vacanță pe plajă în Carolina de Sud

_ Tariful gigacaloriei în București: Ce spune Nicuşor Dan că se va întâmpla la iarnă

_ Nouă jucători români de tenis s-au calificat în optimile turneului ITF de la Curtea de Argeş

_ Ucraina anunță ofensiva: 'Recuperarea Crimeii este ceva care trebuie să se întâmple'

_ Două persoane au fost rănite într-un accident cu patru maşini în Hunedoara, pe DN76 Brad-Deva

_ Incendiul de la depozitul de petrol din Cuba este sub control, anunţă oficialii

_ Germania intenţionează să oblige oraşele să instaleze mai multe fântâni cu apă potabilă în spaţiile publice

_ Ministrul Muncii, replică pentru Florin Cîțu: Ce efect are de fapt supraimpozitarea contractelor part-time

_ Echipa masculină de handbal CS Dinamo București a câştigat meciul amical cu Potaissa Turda

_ General ucrainean: 'Credeți-mă, situația noastră nu este atât de rea pe cât crede toată lumea'

_ VIDEO | Arde o locomotivă electrică în Gara Ploiești Sud - Flacără deschisă și degajări mari de fum

_ Studiu: Coronavirusuri înrudite cu SARS infectează anual circa 66.000 de persoane în Asia de Sud-Est

_ Încă un indiciu despre originea lunii

Nr. de articole la aceasta sectiune: 210, afisate in 4 pagini.

ieri 20:09 _ Vin alfresco