_ Tehnologia de bioinginerie ține evidența celulelor și țesuturilor vii

_ Tehnologia de bioinginerie ține evidența celulelor vii și țesuturi

Celulele din organismele complexe suferă modificări frecvente, iar cercetătorii s-au străduit să monitorizeze aceste modificări și să creeze un profil cuprinzător pentru celulele și țesuturile vii. Din punct de vedere istoric, cercetătorii au fost limitati la doar 3-5 markeri din cauza suprapunerilor spectrale în microscopia cu fluorescență, un instrument esențial necesar pentru imagistica celulelor. Cu doar această mică mână de markeri, este dificil de monitorizat expresiile proteinelor celulelor vii și nu poate fi creat un profil cuprinzător al dinamicii celulare. Un nou studiu în Nature Biotechnology abordează aceste limitări demonstrând o nouă metodă de profilare cuprinzătoare a celulelor vii.

Jina Ko, profesor asistent în Bioinginerie la Școala de Inginerie și Științe Aplicate și în Patologie și Medicină de Laborator în Perelman School of Medicine, a servit ca autor principal al acestui nou studiu. Ko a efectuat cercetări postdoctorale la Massachusetts General Hospital (MGH) și la Institutul Wyss de la Universitatea Harvard, iar munca pentru acest studiu a fost realizată în colaborare cu Jonathan Carlson M.D., Ph.D. și Ralph Weissleder M.D., Ph.D. de MGH. Laboratorul lui Ko de la Penn dezvoltă tehnologii noi folosind bioinginerie, biologie moleculară și chimie pentru a aborda provocările de diagnosticare pentru medicina de precizie.

Pentru a aborda aceste limitări în microscopie, echipa lui Ko a dezvoltat un nou instrument de chimie care a fost extrem de blând pentru celule. . Această metodă de „schimb de fluorofor accelerat prin scission (sau SAFE)” utilizează chimia „clic”, un tip de chimie care urmează exemplele găsite în natură pentru a crea reacții rapide și simple. Această nouă metodă SAFE ia permis lui Ko să atingă condiții netoxice pentru celulele și țesuturile vii, în timp ce metodele anterioare au folosit substanțe chimice dure care ar elimina fluoroforii și, în consecință, nu ar funcționa cu celulele și țesuturile vii.

Cu Dezvoltarea SAFE, autorii au demonstrat că cercetătorii pot efectua acum în mod eficient mai multe cicluri de profilare celulară și pot monitoriza modificările celulare pe parcursul observațiilor lor. În loc de limitarea anterioară de 3-5 markeri în total, SAFE permite mai multe cicluri și poate ține evidența aproape atât de mulți markeri pe cât dorește cercetătorul. Acum se pot colora celulele și se pot stinge/elibera fluorofori și se pot repeta ciclul de mai multe ori pentru multiplexarea celulelor vii. Fiecare ciclu poate profila 3 markeri, astfel încât cineva interesat de profilarea a 15 markeri ar putea efectua cu ușurință 5 cicluri pentru a obține acest profil de celule mult mai cuprinzător. Cu această descoperire în imagistica mai detaliată a celulelor, SAFE demonstrează o aplicabilitate largă pentru a le permite cercetătorilor să investigheze mai bine dinamica fiziologică în sistemele vii.

„Imagini de imunofluorescență multiplexată spațiotemporală a celulelor și țesuturilor vii cu ciclul bioortogonal al sondelor fluorescente. " este publicat în Nature Biotechnology.

_ Investiția în bioplastice crește pe măsură ce piața se extinde

_ Un vrâncean şi fiul său, duşi la spital după un incendiu izbucnit din cauza unei oale

_ Vești colosale pentru tinerii români! Pot beneficia de sume de zeci de mii de lei

_ ReinventedLives Emil Ninu, former footballer turned into financial education expert

_ Novak Djokovic, în sferturi la Roland Garros

_ Ronald Gavril, victorios prin KO în faţa mexicanului Edgar Romero, la Cancun

_ Canada sancţionează 21 de apropiaţi ai preşedintelui Putin, instituţii financiare şi bănci din Rusia

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Dosarul Revoluţiei. Conspiratorii lui Gorbaciov în România

_ Promisiunea lui Ciolacu pentru copii de ziua lor: 'Sperăm să fim nişte politicieni mai buni'. Care este cea mai dragă amintire a lui din copilărie

_ Cătălin Chirilă (C-1), locul patru în finala probei de 5.000 m, la Cupa Mondială de la Poznan

_ Femeie grav rănită după ce o maşină s-a răsturnat pe DJ 102H - Șoferul era băut

_ Datoria publică a Rusiei a atins un maxim istoric: se prefigurează o criză de proporții la Moscova

_ Interdicţia UE asupra importurilor de cărbune din Rusia va intra în vigoare joi. Cât de puternic va fi afectată economia rusă

_ Reuniune a Consiliului de Securitate ONU pe tema situaţiei de la Centrala nucleară Zaporojie

_ Irlanda interzice participarea jucătoarelor de rugby transgender

_ Antrenorul echipei de fotbal Universitatea Craiova, Mirel Rădoi: În mod normal plecăm cu şansa a doua în retur, dar oarecum echilibrăm balanţa

_ „Ceasul solar” nou descris poate prezice cu exactitate evenimentele ciclului solar cu ani înainte

_ Nava spațială sud-coreeană lansată pe Lună, prima țară din țară

_ Ultima frontiera? Doar o felie de cârnați spanioli

_ Suspect arestat în uciderea a 2 bărbați în New Mexico, toți fac parte din comunitatea musulmană locală

_ China înființează un grup de resurse minerale pentru a-și consolida puterea de negociere pe piața globală

_ AG Merrick Garland ar putea fi pus sub acuzare din cauza raidului FBI Trump: senatorul Rand Paul

O NOUĂ TEMBELIZARE IMPUSĂ DE PROGRESIȘTI FEMEILOR. Tendința TikTok vede femeile revendicând termenul „bimbo” și glumând despre faptul că sunt „fete anti-alege-mă”

_ Remediu dietetic natural pentru insomnie

_ Grupul de modă PVH, care deţine Calvin Klein şi Tommy Hilfiger, lucrează cu 5 fabrici din România

_ Sentimentul întreprinderilor mici rămâne scăzut pe măsură ce firmele se luptă cu inflația

_ Angajaţii din Capitală, Cluj, Sibiu şi Timiş sunt plătiţi cel mai bine. Care sunt salariile medii nete

_ Alertă la Gara de Sud din Ploieşti: Locomotiva unui tren de călători a luat foc

_ Creditorii Ucrainei acceptă îngheţarea pe doi ani a datoriei de 20 miliarde de dolari în străinătate

_ Cel puţin şase morţi în urma unui atac rus în estul Ucrainei

_ Estonia l-a convocat pe ambasadorul rus pentru a cere explicaţii după încălcarea spaţiului său aerian

_ #MeToo: un tribunal din China a respins apelul unei stagiare TV într-un caz celebru

_ Preţurile de consum din SUA au rămas neschimbate în iulie, pe fondul scăderii costului benzinei

_ Trump sugerează că agenţii FBI au plantat probe în reşedinţa sa. Crede că Biden a ştiut de operaţiune

_ Retailerii europeni sting luminile şi reduc orele de funcţionare pentru a economisi energie

_ Ministrul Energiei: Perioada de depunere a proiectelor pentru investiţii în încălzire centralizată, prelungită

_ China intensifică relaţiile cu Rusia şi consideră SUA "principalul instigator" în criza din Ucraina

_ Armata rusă a început antrenamentele cu drone iraniene, consideră SUA

_ Jurnalista Marina Ovsyannikova a fost arestată. L-a numit criminal pe Putin

_ Rusia lovește puternic în estul Ucrainei - Cel puțin șase persoane au murit

_ Simona Halep, victorie în două seturi la Toronto - Cu cine va juca în turul următor

_ Căpitanul echipei de fotbal CFR Cluj, Mario Camora: Trebuie să redevenim echipa din ultimii ani în cupele europene (Video)

_ Viorica Dăncilă și Carmen Dan ar putea fi audiate în dosarul 10 august - Anunțul făcut de procurorul general Gabriela Scutea

_ Meta strânge 10 miliarde de dolari în prima sa ofertă de obligațiuni

_ Supercupa Europei - Echipele de start: Real Madrid - Eintracht Frankfurt

_ După ce a depășit infecția cu noul coronavirus, Joe Biden pleacă într-o vacanță pe plajă în Carolina de Sud

_ Tariful gigacaloriei în București: Ce spune Nicuşor Dan că se va întâmpla la iarnă

_ Nouă jucători români de tenis s-au calificat în optimile turneului ITF de la Curtea de Argeş

_ Ucraina anunță ofensiva: 'Recuperarea Crimeii este ceva care trebuie să se întâmple'

_ Două persoane au fost rănite într-un accident cu patru maşini în Hunedoara, pe DN76 Brad-Deva

_ Incendiul de la depozitul de petrol din Cuba este sub control, anunţă oficialii

_ Germania intenţionează să oblige oraşele să instaleze mai multe fântâni cu apă potabilă în spaţiile publice

_ Ministrul Muncii, replică pentru Florin Cîțu: Ce efect are de fapt supraimpozitarea contractelor part-time

_ Echipa masculină de handbal CS Dinamo București a câştigat meciul amical cu Potaissa Turda

_ General ucrainean: 'Credeți-mă, situația noastră nu este atât de rea pe cât crede toată lumea'

_ VIDEO | Arde o locomotivă electrică în Gara Ploiești Sud - Flacără deschisă și degajări mari de fum

_ Studiu: Coronavirusuri înrudite cu SARS infectează anual circa 66.000 de persoane în Asia de Sud-Est

_ Încă un indiciu despre originea lunii

_ O nouă analiză arată cum se pot forma norii de sulf în atmosfera lui Venus

Nr. de articole la aceasta sectiune: 205, afisate in 4 pagini.

ieri 20:09 _ Vin alfresco