_ Experimentul NASA sugerează că trebuie să săpăm adânc pentru a găsi dovezi ale vieții pe Marte

_ Experimentul NASA sugerează că trebuie săpați adânc pentru dovezi ale vieții pe Marte

Conform unui nou experiment de laborator NASA, roverele ar putea fi nevoite să sape la aproximativ 6,6 picioare (doi metri) sau mai mult sub suprafața marțiană pentru a găsi semne de viață antică, deoarece radiațiile ionizante de la spațiul degradează relativ repede moleculele mici, cum ar fi aminoacizii.

Aminoacizii pot fi creați de viață și de chimia non-biologică. Cu toate acestea, găsirea anumitor aminoacizi pe Marte ar fi considerată un semn potențial al vieții antice marțiane, deoarece aceștia sunt utilizați pe scară largă de viața terestră ca componentă pentru construirea proteinelor. Proteinele sunt esențiale pentru viață, deoarece sunt folosite pentru a produce enzime care accelerează sau reglează reacțiile chimice și pentru a face structuri.

„Rezultatele noastre sugerează că aminoacizii sunt distruși de razele cosmice în rocile de suprafață marțiane. și regolitul la ritmuri mult mai rapide decât se credea anterior”, a declarat Alexander Pavlov de la Centrul de Zbor Spațial Goddard al NASA din Greenbelt, Maryland. „Misiunile actuale de rover pe Marte forează până la aproximativ doi inci (aproximativ cinci centimetri). La acele adâncimi, ar dura doar 20 de milioane de ani pentru a distruge complet aminoacizii. Adăugarea de perclorați și apă crește și mai mult rata de distrugere a aminoacizilor. " O perioadă de 20 de milioane de ani este o perioadă de timp relativ scurtă, deoarece oamenii de știință caută dovezi ale vieții antice la suprafață care ar fi fost prezente cu miliarde de ani în urmă, când Marte era mai mult ca Pământul.

Acest rezultat. sugerează o nouă strategie de căutare pentru misiunile care se limitează la eșantionarea la adâncimi mici. „Misiunile cu eșantionare de foraj de mică adâncime trebuie să caute aflorimente expuse recent – ​​de exemplu, microcratere recente cu o vârstă mai mică de 10 milioane de ani sau materialul ejectat din astfel de cratere”, a spus Pavlov, autorul principal al unei lucrări despre această cercetare publicată pe 24 iunie în Astrobiology.

Razele cosmice sunt particule de înaltă energie (în mare parte protoni și ioni de heliu) generate de evenimente puternice asupra soarelui și în spațiul profund, cum ar fi erupțiile solare și stelele care explodează. Ele pot degrada sau distruge moleculele organice atunci când pătrund la câțiva metri într-o rocă solidă, ionizând și distrugând totul în calea lor.

Atmosfera groasă a Pământului și câmpul magnetic global protejează suprafața de majoritatea razelor cosmice. În tinerețe, Marte avea și aceste caracteristici, dar și-a pierdut această protecție pe măsură ce a îmbătrânit. Cu toate acestea, există dovezi că în urmă cu miliarde de ani, atmosfera mai groasă a permis apei lichide să persistă pe suprafața Planetei Roșii. Deoarece apa lichidă este esențială pentru viață, oamenii de știință doresc să știe dacă viața a apărut pe Marte și să caute dovezi ale vieții antice marțiane examinând rocile de pe Marte pentru molecule organice, cum ar fi aminoacizi.

Echipa a amestecat mai multe tipuri. de aminoacizi din silice, silice hidratată sau silice și perclorat pentru a simula condițiile din solul marțian și a sigilat probele în eprubete în condiții de vid pentru a simula aerul subțire al marțian. Unele mostre au fost păstrate la temperatura camerei, aproximativ cea mai caldă pe care a ajuns vreodată la suprafața lui Marte, în timp ce altele au fost răcite la o temperatură mai tipică de minus 67 de grade Fahrenheit (minus 55 de grade Celsius). Eșantioanele au fost explodate cu diferite niveluri de radiație gamma - un tip de lumină foarte energetică - pentru a simula dozele de raze cosmice până la cele primite de la aproximativ 80 de milioane de ani de expunere în rocile de suprafață marțiană.

Experimentul. este primul care amestecă aminoacizi cu solul marțian simulat. Experimentele anterioare au testat radiațiile gamma pe mostre de aminoacizi puri, dar este foarte puțin probabil să se găsească un grup mare de un singur aminoacid într-o rocă veche de un miliard de ani.

„Munca noastră este primul studiu cuprinzător în care distrugerea (radioliza) unei game largi de aminoacizi a fost studiată în baza unei varietăți de factori relevanți pentru Marte (temperatura, conținutul de apă, abundența de perclorat) și ratele de radioliză au fost comparate”, a spus Pavlov. „Se pare că adăugarea de silicați și în special de silicați cu perclorați crește foarte mult ratele de distrugere a aminoacizilor.”

Deși aminoacizii nu au fost încă găsiți pe Marte, aceștia au fost descoperiți în meteoriți, inclusiv unul de pe Marte. „Am identificat mai mulți aminoacizi cu lanț drept în meteoritul marțian antarctic RBT 04262 în Laboratorul de analiză de astrobiologie de la Goddard despre care credem că au provenit de pe Marte (nu contaminarea din biologia terestră), deși mecanismul de formare a acestor aminoacizi în RBT 04262. rămâne neclar”, a spus Danny Glavin, coautor al lucrării la NASA Goddard. „Deoarece meteoriții de pe Marte sunt de obicei ejectați de la adâncimi de cel puțin 3,3 picioare (un metru) sau mai mult, este posibil ca aminoacizii din RBT 04262 să fi fost protejați de radiațiile cosmice.”

Materia organică a fost găsit pe Marte de roverele NASA Curiosity și Perseverance; cu toate acestea, nu este un semn concludent de viață, deoarece ar fi putut fi creat de chimie non-biologică. De asemenea, rezultatele experimentului sugerează că este probabil ca materialul organic observat de aceste rover să fi fost alterat în timp de radiații și, prin urmare, să nu fie așa cum a fost atunci când s-a format.

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Dosarul Revoluţiei. Conspiratorii lui Gorbaciov în România

_ Atmosfera Pământului poate fi sursa de apă lunară

_ Poliția durează cu trei minute mai mult pentru a răspunde la infracțiuni grave decât acum șase ani

_ Vedetele Little People, Big World Zach și Tori Roloff anunță sosirea celui de-al treilea copil

ÎNCĂ O MIZERIE PROGRESISTĂ. Film cu Călugărițe Lesbiene. Asta le-a trecut prin cap, neomarxiștilor, în încercările lor repetate de a distruge credința. Povestea adevărată din spatele filmului călugărițelor lesbiene numit „cel mai rasist film din acest an”

După ce precursorii lor au ars Biblioteca din Alexandria, Progresiștii s-au apucat să-i cenzureze pe Marii Filozofi. Cică sunt neluminați. Acum, academicienii pun avertismente de rasism asupra operelor filozofilor europeni

SUA se îmbogățește. Biden și UE anunță un nou acord pentru a aduce mai mult gaz lichefiat în Europa

SUA. Comitetul de informații al casei vorbește despre noile arme biologice ADN care pot viza o singură persoană

Cel mai vechi ADN de la un cal american domesticit dă credință folclorului naufragiului

_ Administraţia Fondului pentru Mediu a acceptat alte 589 de dosare de finanţare pentru 'Rabla Clasic' şi 'Rabla Plus' - persoane juridice

Evaluarea Națională : Singurul Examen din Romania Corect și Egal în Șanse redus la tăcere de Câmpeanu din 2024. Masonul Câmpeanu și Gașca Progresistă își fac mendrele în Sistemul Educațional, discriminează copiii și pun cruce Învățământului Românesc

„Ceasul biologic” masculin poate afecta şansele de naştere mai mult decât se credea

_ Căpitanul de armată care mergea la Polul Sud era prea speriat să se antreneze afară noaptea după cazul Sarah Everard

_ Tristan Thompson, mamă Maralee Nichols, își rupe tăcerea după rezultatele testului de paternitate

_ De ce celulele stem din dinți ar putea ajuta la tratarea depresiei

_ Starul WNBA Candace Parker s-a căsătorit în secret cu Anna Petrakova în urmă cu DOI ANI, așteptând primul copil

_ Carlos Marín moare de Covid la vârsta de 53 de ani în spitalul din Manchester, după ce a fost pus în comă

_ Femeia întreabă dacă sexul anal are nevoie de un acord special

Putin formează o alianță a statelor paria care va fi o amenințare mai gravă pentru Occident decât blocul sovietic

_ Ambasada Rusiei tocmai a lansat un nou videoclip care bate joc de Occident: „E timpul să ne mutăm în Rusia” unde există „valori tradiționale, creștinism, cultură fără anulare”

_ SUA lovesc puternic în Rusia: Moscova ar putea intra în default

Ghinion. Argentina, Brazilia, Paraguay și Uruguay nu i-au permis lui Zelenski să susțină un discurs la summitul de la Asuncion

Plin de șacali în Deltă. Circa 120 de exemplare de şacali, capturate în Delta Dunării

_ Americanii așteaptă în linii de pâine pentru a-și hrăni familiile la băncile alimentare din întreaga țară pentru a supraviețui coșmarului inflaționist al lui Biden

_ Sofia Richie arată șic în haină lungă în timp ce se îndreaptă spre cina din Beverly Hills cu logodnicul Elliot Grainge

_ Morrissey afișează un afișaj discret în timp ce stă în mașină în timp ce merge la o băcănie în LA

_ Holly Hagan se căsătorește cu Jacob Blyth!

_ Am o amendă pentru Dart Charge de 13.000 lire sterline - ce pot face?

_ Justin Bieber AMANĂ „următoarele spectacole” din turneu pentru că „boala lui non-Covid se înrăutățește”

_ Cum Carlos Marin din Il Divo a trecut de la copil minune la vedeta „poperă”.

_ Francia Marquez: De la servitoare la primul vicepreședinte negru al Columbiei

_ Rapoarte false inundă internetul că rapperul Santan Dave a murit

_ DNA a dat iar 'lovitura' cu marea corupție: Administratorul unei firme, trimis în judecată pentru complicitate la evaziune fiscală

_ The Tonight Show implicat în folosirea filtrelor pentru partea lui Kim Kardashian cu Jimmy Fallon

_ Imagini uimitoare cu drone arată că trei balene ucigașe vânează un rechin alb mare de 9 picioare și îi mănâncă ficatul

_ Volodimir Zelenski: este mometul istoric în care ne îndreptăm cu viteză maximă spre aderarea la UE/ Video

_ Michael Fassbender conduce o mașină sport verde înainte de a concura la 24 de ore de la Le Mans

_ Sărbătorile zilei de 29 mai

_ TREBUIE VĂZIT: Rep. GOP Dan Bishop DISTRUGE DOJ Hack pentru a �nființa bărbați albi cu venituri mai mici �ntr-un complot inventat și plătit pentru Whitmer fals (VIDEO)

Condiții inumane pentru câini. Culmea controlului la stânele din Gorj: Polițiștii au dat amenzi pentru condițiile în care erau ținuți câinii

Visul Soroșistei Alina Mungiu Pippidi este de a putea alege doar între două slugi ale străinătății : „O finală la prezidenţiale între Dacian Cioloş şi Mircea Geoană ar însemna nişte alegeri frumoase şi curat euro-atlantice”

Trei femei negre căutate pentru un atac violent și rasist asupra unei femei albe în autobuzul din NYC

Actualizare: Victima atacului "anti-alb"spune că atacatorul negru a acuzat-o că este o susținătoare a lui Trump

Ce mizerii mai fac Securistoizii de la conducerea PSD. Cristoiu: Lumea moare şi PSD se piaptănă de-a democraţia

_ Ion Cristoiu: Alianţa dintre Rusia şi Ungaria durează de pe vremea lui Boris Elţîn. De 30 de ani, adică

Insectele care hibernează refac mușchii la cerere

Oamenii de știință creează o nouă fază ciudată a materiei care pare să ocupe DOUĂ dimensiuni temporale

_ ISTORIA FĂRĂ PERDEA Marius Oprea/ Anatomia unei mistificări: Lotul ”Rugul Aprins” şi ”seceta de sfinţi români”, acuzaţi de legionarism

Cântecele balenei cu cocoașă arată că oamenii nu sunt singurele specii capabile de transmitere culturală

Ciuperca muștei zombie „vrăjește” bărbații să se împerecheze cu cadavrele de femei care au fost moarte de o zi

Telescopul spațial James Webb captează date pe o unitate de 68 GB - suficient pentru a stoca informații în valoare de o zi

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: În agricultură, ”apa face diferenţa”. Prostia sau reaua-voinţă a guvernanţilor o anulează

DailyMail se laudă "Războiul din Ucraina: Armele britanice fac ca lui Putin să-i curgă sânge din nas"

România 41 de grade Celsius, la umbra 16 județe din zona de sud a țării sunt sub cod portocaliu de caniculă

_ David Dickinson, în vârstă de 80 de ani, prezintă un spectacol foarte animat în timp ce părăsește premiile National Reality TV

_ Karine Jean-Pierre spune că zburarea de la Casa Albă cu străini ilegali peste tot în SUA este „altfel” decât transportul ilegal cu autobuzele din Texas către DC (VIDEO)

_ Doi suspecți implicați în farsa răpirii lui Whitmer se confruntă cu un nou proces – judecătorul nu va permite ca dovadă detaliile juriului Hung Hung

_ Legenda baschetului Bill Russell a murit la 88 de ani

Nr. de articole la aceasta sectiune: 261, afisate in 5 pagini.