_ Cercetare bazată pe oameni și învățare prin experiență: Dezvăluirea biodiversității ascunse

_ Cercetare și experiență bazate pe oameni Învățare: Dezvăluirea biodiversității ascunse

Întrebați orice om de știință — pentru fiecare „Eureka!” moment, există o mulțime de lucrări mai puțin fascinante în culise. A face descoperiri despre orice, de la o nouă specie de dinozaur până la perspective despre schimbările climatice, implică o grămadă de date și măsurători aparent nesfârșite, care pot fi tulburătoare în doze mari.

Știința comunitară împarte povara cu voluntarii care ajută chiar și pentru doar câteva minute, să colecteze date și să le pună într-un format pe care oamenii de știință îl pot folosi. Dar întrebarea rămâne cât de utile sunt de fapt aceste date pentru oamenii de știință. Un nou studiu realizat de o combinație de studenți de liceu, studenți de liceu și absolvenți și oameni de știință profesioniști a arătat că atunci când vizitatorii muzeului au făcut o activitate de știință comunitară într-o expoziție, datele pe care le-au produs erau în mare măsură exacte, susținând argumentul că știința comunitară este viabilă. modalitate de a aborda proiecte mari de cercetare.

„A fost surprinzător cum toate grupele de vârstă, de la copii mici, familii, tineri și adulți, au reușit să genereze seturi de date taxonomice de înaltă calitate, să facă observații și să pregătească măsurători și în același timp, împuternicirea oamenilor de știință din comunitate prin contribuții autentice la știință”, spune Matt von Konrat, autor al lucrării din revista Research Ideas and Outcomes și șeful colecțiilor de plante la Field Museum din Chicago.

" Acest studiu demonstrează rezultatele științifice minunate care apar atunci când o întreagă comunitate se reunește”, spune Melanie Pivarski, profesor asociat de matematică la Universitatea Roosevelt și studiul. autorul principal al lui. „Am reușit să combinăm o mică parte din colecțiile vaste ale Field Museum, cunoștințele lor științifice și experiența în crearea de exponate, abilitățile de observație ale stagiarilor în biologie de la Universitatea Northeastern Illinois conduși de colaboratorul nostru Tom Campbell și expertiza în știința datelor a studentului nostru de la Universitatea Roosevelt. Crearea acestui set de date de înaltă calitate a fost un adevărat efort al comunității.”

Studiul se concentrează pe o activitate dintr-o expoziție de la Field Museum, în care vizitatorii ar putea participa la un proiect științific comunitar. (Știința comunitară este uneori numită știință cetățeană, dar din moment ce nu toată lumea este cetățean, știința comunitară este un nume mai cuprinzător.) În activitatea de știință comunitară, vizitatorii muzeului au folosit un ecran tactil digital mare pentru a măsura fotografiile microscopice ale frunzelor plantelor numite hepatice.< /p>

Aceste plante minuscule, de dimensiunea unei gene, sunt sensibile la schimbările climatice și pot acționa ca un canar într-o mină de cărbune pentru a le informa oamenii de știință despre modul în care schimbările climatice afectează o regiune. Este util pentru oamenii de știință să știe ce tipuri de hepatice sunt prezente într-o zonă, dar din moment ce plantele sunt atât de mici, este greu să le deosebești. Dimensiunile frunzelor lor (sau mai degrabă, lobii - acestea sunt unele dintre cele mai vechi plante terestre de pe Pământ și au evoluat înainte ca frunzele adevărate să se fi format) pot sugera specia lor. Dar ar fi nevoie de ani pentru ca orice om de știință să măsoare toate frunzele specimenelor din colecția Câmpului. Intrați în comunitatea oamenilor de știință.

„Desenarea unei linii fine pentru a măsura lobul unei hepatice timp de câteva ore poate fi obositoare din punct de vedere mental, așa că este grozav ca oamenii de știință din comunitate să-și ia câteva minute din zi folosind proaspăt ochi pentru a ajuta la măsurarea frunzei unei plante. Câțiva oameni de știință comunitari care au ajutat la clasificare au recunoscut cât de interesant este să știe că joacă o mână de ajutor în descoperirea științifică", spune Heaven Wade, un asistent de cercetare la Field Museum, care a început să lucreze la proiectul MicroPlants în calitate de stagiar de licență.

Oamenii de știință din comunitate care folosesc platforma digitală au măsurat mii de frunze microscopice de hepatic pe parcursul a doi ani.

„La început, trebuia să găsim o modalitate de a sorta măsurătorile de înaltă calitate de restul. Nu știam dacă vor exista copii care desenează imagini pe ecranul tactil în loc să măsoare frunzele sau dacă ei ar putea urma tutorialul la fel ca și adulții. De asemenea, trebuia să putem automatiza o metodă pentru a determina acuratețea acestor măsurători de calitate superioară", spune Pivarski.

Pentru a răspunde la acestea întrebări, Pivarski a lucrat cu studenții ei de la Universitatea Roosevelt pentru a analiza datele. Ei au comparat măsurătorile făcute de oamenii de știință din comunitate cu măsurătorile făcute de experți pe câțiva lobi de „testare”; pe baza acelei dovezi de concept, au continuat să analizeze miile de alte măsurători ale frunzelor. Rezultatele au fost surprinzătoare.

„Am fost uimiți de cât de minunat au făcut copiii la această sarcină; a fost contrar așteptărilor noastre inițiale. Majoritatea măsurătorilor au fost de înaltă calitate. Acest lucru a permis elevilor mei să creeze un proces automatizat. care a produs un set precis de măsurători MicroPlant din setul de date mai mare”, spune Pivarski.

Cercetătorii spun că studiul susține argumentul că știința comunitară este valoroasă nu doar ca instrument de predare pentru a-i determina pe oameni să se intereseze de știință. , dar ca un mijloc valid de colectare a datelor.

„Colecțiile biologice sunt pregătite în mod unic pentru a informa gestionarea vieții pe Pământ într-o perioadă de pierdere cataclismică a biodiversității, dar eforturile de a valorifica pe deplin colecțiile sunt împiedicate de lipsă. de taxonomiști instruiți. Proiectele de colectare a datelor din mulțime ca acestea au potențialul de a accelera considerabil descoperirea și documentarea biodiversității din imaginile digitale ale specimenelor științifice”, spune von Konrat.

Elon Musk anunță că cumpără Manchester United

_ Heidi Klum uimește în rochie maxi de vară cu imprimeu floral și pene de piersică în timp ce se îndreaptă către AGT

_ Polițiștii „Bărbat Karen” reacţionează pentru un videoclip plin de insulte despre Woolworths

_ Un lider sârb bosniac critică în termeni duri Germania, după anunțul că a trimis soldați în Bosnia-Herțegovina: 'Nu se bucură de încrederea noastră!'

_ Starul Radio 1 Charlie Hedges dă naștere unei fetițe pe nume Summer Rose

_ Numărul arestărilor în reprimarea bandelor din El Salvador ajunge la 50.000

_ Fosta soție a lui Darius Campbell Danesh, Natasha Henstridge, împărtășește un omagiu emoționant - după moartea lui șocantă

_ Kenya's Odinga vows to pursue 'legal options' over vote defeat

Universitățile franceze au trecut în clasamentul Shanghai al celor mai bune școli din lume

Europa dă semne că cedează: băncile europene reiau tranzacțiile cu obligațiuni rusești (Financial Times)

_ Peste 150 de copii ucişi de rujeolă şi mai mult de 2.000 de cazuri raportate

_ Joanne Harris sub presiune în timp ce ea numește dispută cu JK Rowling „fabricat”

_ Ultimele poze cu Darius Campbell Danesh înainte de a fi găsit mort la 41 de ani

_ Sondajele se închid în Wyoming, unde se așteaptă ca Liz Cheney să-și piardă locul în Camera

_ Biden semnează schimbarea climatică majoră, legea privind sănătatea

_ Mama, 57 de ani, este confundată cu BUNICA fiului ei de nouă ani

_ 'Far from over': Cheney sacrifices career to lead anti-Trump Republicans

_ Tinerii se uită la televizor de aproape șapte ori mai puțin decât cei de peste 65 de ani (studiu)

_ Moment șocant, un traficant de droguri, 24 de ani, lovește polițistul apoi inversează mașina care evade în traficul din sens opus

_ Hailey Bieber îmbrăcată în bikini reflectă asupra căsătoriei ei cu Justin

Liz Cheney dă vina pe TRUMP pe pierderea primară de 37 de puncte și „se gândește” să candideze pentru funcția de președinte

_ Britanicii au plănuit modificarea legilor rutiere bicicliștii obligați să aibă plăcuțe de înmatriculare și asigurare

_ Pete Waterman îi aduce un omagiu lui Darius Danesh, dezvăluind că plănuiau să lucreze împreună

_ O cronică a războiului din Ucraina, cu discursurile preşedintelui Volodimir Zelenski - din această săptămână în librării

_ Biroul de Meteorologie emite avertismente de culoare chihlimbar și galbenă pentru anumite părți din Anglia și Țara Galilor

_ Doi magistrați ies la pensie, Klaus Iohannis a semnat decretele

_ În ciuda temerilor, imprimarea 3D are efecte pozitive asupra comerțului global

_ Vești excelente pentru acești angajați! Nu le vor fi tăiate salariile

_ Liz Cheney, reprezentanta republicanilor anti-Trump, a pierdut alegerile primare în faţa unei protejate a miliardarului

_ Sam Frost răspunde la troll punându-și la îndoială decizia de a nu lua numele de familie al logodnicului ei, Jordie Hansen

_ Cumpărătorii își bat joc de o pereche de încălzitoare bizare din denim de la Shein, dar aspectul intră în stil

_ Gabriela Firea vrea să introducă obligația prezenței a două femei la concursurile pentru șefia companiilor de stat

_ Regizorul „Das Boot” Wolfgang Petersen a murit la 81 de ani

_ Marea Britanie se confruntă cu o altă zi de furtuni, în timp ce meteorologii emit 29 de alerte de inundații

_ Cea mai mică balenă din Europa, marsuina, înflorește în estuarul Tamisei

_ Procurorii l-au 'albit' pe Olaf Scholz în scandalul din 2016 legat de banca Warburg

_ ACTUALIZĂRI �N DIRECT: Rezultatele primare din Wyoming 2022 � Harriet Hageman preia conducerea timpurie

_ Prognoza meteo din Marea Britanie: Străzile se transformă în râuri în timp ce Marea Britanie este lovită de furtuni

_ BREAKING: Met Office emite alertă urgentă de furtună chihlimbar pentru AZI

_ Un comisar european denunţă declaraţia inacceptabilă a lui Mahmoud Abbas despre Holocaust

_ Cheney loses Wyoming Republican primary to Trump-backed Hageman

_ Rămăşiţele unui soldat indian au fost descoperite după 38 de ani de la dispariţia sa în Himalaya

_ Soldatul rus povestește cum i s-a ordonat să execute civili nevinovați în Ucraina

_ Robert De Niro se va reîntâlni cu scriitorul Goodfellas la viitorul film mafiot Wise Guys

_ Sofia Vergara este șic fără efort în pantaloni maro și un crop top în timp ce se îndreaptă spre muncă în LA

_ Shane Crawford este BLASTED după ce legenda AFL a câștigat un rol în muzical

_ Coronavirus în România, 17 august. Numărul de persoane infectate s-a dublat faţă de ieri

_ Fondul suveran de investiţii al Norvegiei raportează pierderi de 174 miliarde de dolari

_ Legenda tulburată AFL, Ben Cousins, dezvăluie ce crede despre porecla lui „Prințul de Perth”

_ Campioana Sepsi Sf. Gheorghe va juca turneul preliminar al Euroligii la Belgrad

_ Cristiano Ronaldo este ATENȚIONAT de poliție după ce a spart telefonul unui copil

_ Ce s-a întâmplat cu Toby, câinele de la sediul PNL?. Orban: "Pigonii instalaţi la ordin la butoanele partidului l-au alungat” / Şefa de la Protecţia Animalelor Ilfov: Toby l-a muşcat pe paznicul de la partid, câinele a fost dus într-un adăpost"

_ Cum să creați o configurație de camping cu produse de la Kmart, BCF și Autobarn

_ Tammin Sursok este cea mai recentă celebritate care a prezentat diagnosticul de ADHD

_ Rachel Bilson râde în timp ce dă un răspuns FOARTE NSFW când a fost întrebată ce îi lipsește la fostul Bill Hader

_ WhatsApp lansează o aplicaţie nativă de Windows

_ Coreea de Nord a lansat două rachete de croazieră din oraşul Onchon de pe coasta de vest a ţării

_ 'France's withdrawal comes as jihadist violence once again threatens Bamako'

_ Lukașenko bate cu pumnul în masă: 'Avem nevoie de dictatură în agricultură!'

_ Fostele flăcări ale lui Darius Campbell Danesh, de la soția actriței la relația cu modelul Daisy Lowe

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3316, afisate in 56 pagini.