_ De ce celulele stem din dinți ar putea ajuta la tratarea depresiei

> de ce" stem_celulele ar putea ajuta de la tratarea celulelor stem. depresie

Pulpa dentară prelevată din centrul dinților extrași este testată ca o modalitate de a trata depresie într-un nou studiu.

Teoria este că tulpina celulele – celulele master care pot crește în diferite tipuri de celule specializate – în pulpă pot ajuta la încurajarea formării de noi celule nervoase în creier.

Cercetătorii din spatele studiului cred că, cu cât există mai multe celule nervoase acolo sunt, cu atât este mai bună comunicarea între aceste celule și între zonele creierului responsabile de emoțiile noastre. Celulele stem sunt, de asemenea, antiinflamatorii și se crede că depresia poate fi legată de inflamația din creier.

Procesul urmărește descoperirea revoluționară că antidepresivele pot declanșa celulele stem din creier să producă mai multe celule nervoase.

Aproximativ una din zece persoane suferă de depresie la un moment dat în timpul vieții, conform cifrelor NHS. Cauza exactă nu este pe deplin înțeleasă.

Nivelurile din creier ale substanțelor chimice ale stării de spirit, cum ar fi serotonina, sunt considerate a fi implicate - majoritatea antidepresivelor sunt proiectate să funcționeze prin creșterea nivelului de serotonine - dar această teorie a dezechilibrului chimic nu este dovedită.

Există și mulți alți factori, inclusiv susceptibilitatea genetică și evenimentele de viață stresante.

Cu toate acestea, cercetătorii cred acum că creșterea celulelor nervoase și conexiunile dintre celulele nervoase joacă un rol important. .

Studii anterioare au descoperit că zona hipocampului a creierului, care este implicată în memorie și emoție ca răspuns la acele amintiri, este mai mică la pacienții cu depresie cronică.

Acest lucru, sugerează unii experți, ar putea explica de ce antidepresivele necesită timp să funcționeze. Acestea stimulează substanțele chimice ale creierului, cum ar fi serotonina și dopamina, dar pot trece câteva săptămâni înainte ca acestea să aibă efect. Este posibil ca starea de spirit să se îmbunătățească doar atunci când celulele nervoase noi cresc și formează noi conexiuni, un proces care durează săptămâni.

Cercetările în curs de la Universitatea Johns Hopkins din SUA au arătat că antidepresivele pot declanșa creșterea celulelor stem. în creier. Ei au descoperit că exercițiile fizice au un efect similar. În noul studiu, la 48 de persoane diagnosticate cu depresie li se vor administra celule stem prelevate din pulpa dinților extrași altor persoane, plus fluoxetină antidepresivă.

Celulele vor fi procesate și curățate înainte de a fi injectate în pacienți. brațe în patru ședințe, fiecare la două săptămâni. Un grup de comparație va avea zilnic doar fluoxetină.

Comentând abordarea, Carmine Pariante, profesor de psihiatrie biologică la King's College din Londra, spune: „Pe termen scurt, stresul crește producția de substanțe chimice din organism care sunt utile în răspunsul de luptă sau fugi.

„De exemplu, stresul crește inflamația, ceea ce ne protejează de infecții.

„Cu toate acestea, factorii de stres psihosocial care depresia declanșatoare - cum ar fi șomajul, dificultățile conjugale sau decesul - sunt de obicei de lungă durată și, pe termen lung, inflamația crescută reduce nașterea de noi celule cerebrale și conexiunea dintre celulele creierului, ducând la depresie."

Celulele stem sunt, de asemenea, „antiinflamatoare”, spune el, „deci, pe lângă crearea de noi celule cerebrale, ele pot reduce efectele inflamatorii ale stresului asupra creierului.”

„Știm că celulele stem ajung în zonele unde există inflamație. Acesta este modul în care își vor găsi drumul de la sânge la creier.’

Locuirea în apropierea unui parc poate reduce depresia – și nu doar din cauza mediu mai verde.

Cercetătorii au monitorizat 50.000 de adulți timp de șase ani și au descoperit că cei care locuiesc în zonele în care era o proporție mai mare de spațiu verde, deschis în jurul caselor lor aveau un 15 risc la sută mai mic de depresie.

Studiile anterioare au descoperit că spațiul verde poate îmbunătăți starea de spirit, dar cercetătorii, scriind în revista Science a mediului total, să spunem că poluarea poate fi cel puțin parțial responsabilă.

„Beneficiile vegetației sănătoase asupra sănătății mintale pot veni din scăderea poluanții atmosferici”, spun medicii de la Școala de Medicină a Universității Zhejiang din China.

Cercetări anterioare au sugerat că poluanții atmosferici induc inflamația în creierul care poate duce la depresie.

O pudră făcută dintr-un burete de apă dulce găsit în râuri și lacuri este testată pentru acnee. Se crede că este antiinflamator și promovează creșterea colagenului - țesutul care menține pielea fermă și sănătoasă. Într-un studiu din SUA, 120 de pacienți vor folosi pudra, produsă de Dermata Therapeutics, într-un gel o dată pe săptămână.

Mâncarea mai multor fructe și legume reduce riscul unei fracturi de șold cu aproximativ 8%, un a descoperit o analiză efectuată de oamenii de știință de la Universitatea Leeds, publicată în jurnalul PLoS One.

Folosind date din 16 studii separate, ei au descoperit că un aport mai mare de fructe și legume a oferit cea mai puternică protecție, făcând oasele mai alcaline. , ajutându-i să rețină calciul de întărire a oaselor.

În schimb, alimentele lactate – recomandate în prezent pentru reducerea riscului de fractură – au oferit o protecție limitată, în timp ce excesul de alcool, care poate scădea densitatea osoasă, a crescut șansele unei fractură.

Oamenii care nu pot face exerciții fizice din cauza rănilor de lungă durată pot beneficia de tratament termic asupra mușchilor lor, potrivit cercetărilor de la Universitatea Brigham Young din SUA

În studiu , 21 de voluntari sănătoși au fost rugați să poarte o orteză pentru genunchi care să limiteze mișcarea timp de zece zile. Jumătate aveau mușchii picioarelor încălziți zilnic folosind o mașină care declanșa unde radio în piele; celorlalți au primit un tratament inactiv.

Rezultatele, publicate în revista Physiology, au arătat că vasele de sânge din grupul placebo s-au micșorat și s-au ofilit (creșterea riscului de boli de inimă), în timp ce în grupul tratat termic au rămas. sănătos. Cercetătorii vor vedea acum dacă saunele au același efect.

Oamenii de știință au dezvoltat o ghips injectabilă pentru a trata persoanele care se recuperează de atacuri de cord și pentru a ajuta la prevenirea insuficienței cardiace.

Un tratament actual pentru aceasta. este introducerea chirurgicală a unui plasture electric în inimă, care trimite semnale pentru a ajuta un model de pompare mai sănătos. Dar procedura este riscantă.

Acum, inginerii de la Universitatea Western Ontario au realizat un plasture care poate fi comprimat și injectat, înainte de a se extinde pe inimă. Tencuiala de 2 cm este făcută dintr-o proteină flexibilă numită elastină, gelatină și un tip de carbon modelabil, relatează jurnalul Nature Biomedical Engineering.

Plasturele acționează ca un conductor, purtând semnalele electrice naturale ale inimii, îmbunătățind pomparea, arată studiile.

O nouă pilulă inteligentă ar putea furniza insulină persoanelor cu diabet, relatează revista Nature Biomedical Engineering.

Pacienții cu diabet zaharat de tip 1 și 2 care au nevoie de hormonul insulină pentru a regla nivelul zahărului din sânge trebuie să-l injecteze. Oamenii de știință s-au chinuit să găsească o alternativă la pilule, deoarece acidul din stomac îl descompune înainte de a fi absorbit în sânge.

Acum, cercetătorii de la Universitatea Yale din SUA au dezvoltat o înveliș de pilule, făcută dintr-un acid biliar solidificat, pentru a-l proteja. Când coaja se descompune, în pancreas, poate ajuta și la combaterea inflamației asociate bolii.

Poate un set cu cască fără fir să îi ajute pe copiii cu ureche lipicioasă să evite operațiile? Lipiciul urechii, unde partea mijlocie se umple cu lichid, este cauzată de infecție și poate duce la pierderea temporară a auzului. De multe ori se curăță de la sine. Unii copii au nevoie de o intervenție chirurgicală pentru a li se introduce niște diame mici pentru a curăța lichidul – dar acestea cad adesea.

Noul kit, care constă din căști cu conducție osoasă (transmițând sunetul prin vibrații) și un microfon conectat la un aplicația permite familiilor să monitorizeze auzul.

Oamenii de știință de la instituțiile din Cambridge au cerut 26 de copii cu ureche lipicioasă să încerce trusa acasă. Toate familiile – majoritatea listei locale de așteptare pentru operația cu ochiuri – au decis să continue cu tehnologia în schimb, relatează jurnalul BMJ Innovations.

Condițiile legate de puterea mâinii tale. Săptămâna aceasta: Declin cognitiv.

OAMENII cu o putere de prindere slabă prezintă un risc de aproape două ori mai mare de declin cognitiv decât cei cu o prindere puternică, sugerează o analiză a 15 studii publicate în Frontiers of Aging Neuroscience în februarie. Riscul lor de a dezvolta boala Alzheimer a fost, de asemenea, cu 40% mai mare.

Se crede că puterea scăzută de prindere este un indicator al lipsei de activitate fizică – a fi sedentar este legat de o incidență mai mare a declinului cognitiv. Dar Adam Taylor, profesor de anatomie de la Universitatea Lancaster, spune că poate exista și o conexiune neuromusculară.

„Sistemul nervos se declin odată cu vârsta și acest lucru afectează viteza cu care impulsurile nervoase din creier ajung la tine. mușchii mâinii, făcând semnalul de mișcare mai puțin eficient.

„Acest lucru va scădea în mod natural puterea de prindere odată cu vârsta, dar este posibil ca efectele modificărilor degenerative ale creierului să accelereze acest proces, accelerând pierderea normală.”

Un nas care curge pune bărbații la un risc de două ori mai mare de disfuncție erectilă (DE), spun cercetătorii americani de la Universitatea Harvard. Ei au comparat datele a 17.000 de bărbați diagnosticați cu ED cu un grup de control, în căutarea ratelor de rinosinuzită cronică - inflamație a nasului și a sinusurilor.

Studiul, publicat în revista Otolaryngology — Head and Neck Surgery în octombrie, sugerează că inflamația poate duce la ateroscleroză sau la îmblănirea arterelor, inclusiv a celor care furnizează sânge penisului.

Acest medicament a fost dezvoltat la mijlocul anilor 1960 pentru a trata gripa - era s-a demonstrat că inhibă capacitatea virusurilor gripei de a pătrunde în celulele sănătoase și de a provoca infecții.

Dar medicamentul a eșuat în cele din urmă, deoarece practic fiecare tulpină de gripă a devenit rezistentă la efectele sale. A fost retras la nivel global ca tratament împotriva gripei în 2011.

Cu toate acestea, în primii ani de tratament împotriva gripei, unii pacienți cu boala Parkinson au observat că simptomele lor s-au ameliorat odată cu aceasta - mai ales, a existat o reducere marcată a mișcări musculare involuntare.

În 2017, medicamentul a fost reutilizat oficial ca tratament pentru Parkinson și este disponibil pe NHS.

_ FEMAIL se uită la vedete, în anii lor de aur, care arată la fel de bine ca acum 20 de ani

_ Instanța stabilește definitiv: Sfinxul şi Babele din Bucegi nu aparțin de orașul Bușteni, ci sunt în județul Dâmbovița

_ Australian Idol 2023: Emily Williams trântește noul juriu „văruit”

_ Ce ar putea câștiga Vladimir Putin din aruncarea în aer a gazoductului Nord Stream

_ CM 2022: Danemarca va purta tricouri negre în semn de protest față de gazda Qatar

_ Bucharest Stock Exchange closes Thursday's session in the red

_ Prichindeilor Library provides books in Romanian language to Romanian children from 8 European countrie

_ Administraţia Străzilor ar urma să pună la dispoziţie spaţiile pentru amplasarea a 40 de staţii de încărcare pentru vehiculele electrice,până la finele lui 2025

_ Billie Piper se îmbracă în clovn în imaginea recent lansată pentru I Hate Suzie Too

_ Tyson Fury susține DIN NOU că lupta cu Anthony Joshua este oprită, deoarece „acceptă” lupta cu oferta Mahmoud Charr

_ Khloe Kardashian „acceptase propunerea lui Tristan Thompson cu O LUNĂ înainte de a avea un copil”

_ Bărbat împușcat de polițiști din Galați, după o urmărire ca în filme

_ Gwyneth Paltrow își dezvăluie regretul de părinte vitreg cu soțul Brad Falchuk

_ Tennis: Oradea Arena to host, in November, Romania - Hungary matches in Billie Jean King Cup

_ Fostul lider din Myanmar şi un consilier australian, condamnaţi la trei ani de închisoare

_ Câinii pot adulmeca stresul din respiraţia stăpânului

_ Blana naturală, o industrie a suferinței! Ciucă, somat să acționeze urgent: 'Este șansa României de a se poziționa de partea corectă a istoriei'

_ Trans caritate Sirenele este un scandal care se desfășoară în fața ochilor noștri

_ Înalta societate spaniolă este zguduită când Tamara Falcó află că logodnicul ei l-a înșelat

_ Desperate Ukrainians flee Russian-occupied regions as forced conscription looms

_ Studiul leagă șocul de apă rece cu colapsul catastrofal al coralilor din Pacificul de Est

_ ‘New generation war’: Ukrainian 'geeks' turned guerrillas make frontline drones

_ Cincizeci de magazine Auchan din toată ţara au fost amendate de ANPC cu 750.000 lei- 14 dintre ele au fost închise temporar

_ Holly Willoughby împărtășește o fotografie a fiului Chester la cea de-a 8-a aniversare - în timp ce ea trece de la „queuegate”

_ Umbrela de securitate a NATO, din ce în ce mai importantă în contextul amenințării ruse (sondaj)

_ Nasser Al-Khelaifi a lovit cu acuzații bombă în Franța

_ Gabriel Jesus, Trent-Alexander Arnold și jucătorii cu un punct de dovedit în acest weekend

_ Khloe Kardashian susține că Tristan Thompson a propus-o

_ Analist politic, despre justiția din Republica Moldova: 'Există riscul ca dosarele lui Igor Dodon să nu aibă finalitate'

_ Aproape jumătate din exporturile de fructe și legume ale Republicii Moldova pe piața UE au fost livrate pe piața din România

_ Cea mai bună friptură din lume, numită ca o bucată de carne de vită japoneză Wagyu „topită în gură” la premii prestigioase

_ Regina Elisabeta a murit de „bătrânețe”, spune certificatul de deces

_ Bruno Fernandes salută impactul lui Christian Eriksen la mijlocul terenului Man United

_ Ferne McCann interzice telefoanele și televizorul din dormitor pentru a îmbunătăți viața sexuală cu logodnicul Lorri Haines

_ Fostul guvernator al Băncii Angliei, Mark Carney, critică „bugetul parțial” al lui Kwasi Kwarteng

_ Allison Langdon spune că soțul ei Michael Willesee Jr. NU se poate recăsători NICIODATĂ dacă ea moare tânără

_ Se umblă la legislație electorală. Se introduc cotele de gen și sunt eliminați cei cu condamnări definitive

_ French Senate report denounces sexual and physical abuse in porn industry

_ Coolio moare la vârsta de 59 de ani: rapperul lui Gangsta Paradise „a suferit un stop cardiac”

_ Ministerul Sănătăţii: Comisia Europeană a informat statele membre că sunt disponibile 10.008 tratamente cu antiviralul Tecovirimat pentru infecţia cu VM

_ Mama gemenilor căzuţi de la etajul 10, condamnată la închisoare cu suspendare

_ Ukraine counteroffensive: Kyiv troops push on into Russia-occupied east

_ Klaus Iohannis a semnat: România va avea ambasadă în Letonia, cu sediul la Riga. Aceasta va avea cinci posturi

_ Since 2016 until now, food waste has been reduced by 5%

_ Coolio a murit la 59 de ani: rapperul lui Gangsta Paradise a murit după ce un prieten l-a găsit întins pe podea

_ Starul UFC Conor McGregor îl provoacă pe Hasbulla la un meci de sparring, în timp ce perechea continuă să se ciocnească online

_ A se stapani! Oamenii FOARTE îndreptățiți care au nevoie de o verificare a realității

_ Retragerea gheții lasă urșii polari ai Canadei expuși unui risc tot mai mare

_ Cupa Mondială 2022: Jordan Henderson îl susține pe Jude Bellingham pentru a juca „rol important” pentru Anglia

_ Rușii s-au dezlănțuit - Au atacat Dnipro cu rachete și au distrus 60 de case - Atac cu morți și la Donețk

_ Uraganul Ian face ravagii în SUA! Florida s-a transformat într-un ocean; peste două milioane de oameni au rămas fără energie electrică / VIDEO

_ Kid Cudi arată la modă în pulover cu imprimeu floral cu Raquel Deriane la premiera Entergalactic

_ Unemployment benefit increased to reference social indicator under promulgated law

_ Liz Truss se aștepta să spună că NU VA inversa planurile economice, deoarece în sfârșit iese să se confrunte cu publicul

_ Aussie care pretinde că este copilul lui Charles și Camilla împărtășește ultima scrisoare pe care a trimis-o reginei

_ IGPF: Almost 80,000 people enter Romania on Wednesday, of whom 9,500 Ukrainians

_ Kendall Jenner pleacă fără sutien într-un tricou negru în timpul unei ieșiri devreme la cină în WeHo cu prietenă

_ Biserica face bine: Elevi merituoși vor primi burse din partea unei parohii din Mediaș

_ Coronavirus în România, 29 septembrie: 1.174 de cazuri şi 10 decese în ultima zi

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2507, afisate in 42 pagini.