Bioinginerie selectivă? Asiaticii cad mai ușor victime Noului Coronavirus decât Europenii sau Africanii. Bărbații cad mai ușor victime Noului Coronavirus decât femeile.

Noul Coronavirus pătrunde în Celulele Plămânilor prin Receptorii ACE2 ai celulelor umane, folosind ca "cheiță", proteina Spike(S) pe care o posedă la exterior.

Fiecare virus trebuie să aibă "o cheiță" -- o proteină prin care se leagă de și prin care "descuie" celulele umane, deoarece orice virus poate trăi doar în interiorul celulelor umane și trebuie să se bazeze pe celulele umane pentru a se reproduce.

Fără aceste capacități, virușii găsiți care circulă în sânge sau în fluidele țesuturilor sunt ușor curățați de sistemul imunitar uman.

Virusurile intră în celulele umane prin proteine ​​de suprafață, pe care le posedă pe învelișul lor exterior.

Interacțiunea proteinelor de suprafață virală care se leagă la celulele umane este similară cu modul în care cheile sunt utilizate pentru a deschide încuietori.

Studiile anterioare au arătat că există mai mulți receptori ai celulelor umane de care se leagă diferite coronavirusuri, cum ar fi enzima 2 de conversie a angiotensinei (ACE2) de care se leagă virusul SARS-CoV (cel responsabil cu epidemia SARS din 2002-2003).

Receptorii ACE2 ai celulelor sunt prezenți din abundență în țesutul uman, în special de-a lungul garniturilor epiteliale ale plămânului și intestinelor subțiri, și "asigură" căi de intrare în celule pentru virusul SARS-CoV.

Conform lucrării lui Lu et al publicată în Lancet, există o similaritate structurală între domeniile de legare a receptorilor din SARS-CoV și 2019-nCoV.

Proteina S-spike 2019 (proteina S) a virusului, este responsabilă de legarea la receptorii celulari și este crucială pentru țintirea virală a țesutului gazdă.

Datele de modelare moleculară de Lu et. Al. sugerează că, în ciuda prezenței mutațiilor de aminoacizi din domeniul de legare a receptorilor în virusul nCoV-2019, nCoV-2019 ar putea utiliza receptorul ACE2 pentru a intra în celulele gazdă, la fel cum face virusul SARS.

La 21 ianuarie 2020, Xintian Xu și colab. de la Laboratorul Chinez de Virologie Moleculară și Imunologie, Institutul Pasteur din Shanghai, Centrul pentru Mega-Științe pentru Biosiguranță, și Academia Chineză de Științe, Shanghai, China, au publicat o lucrare intitulată „Evoluția coronavirusului nou din focarul continuu Wuhan și modelarea vârfului său proteine ​​pentru riscul de transmitere la om”, în revista "SCIENCE CHINA Științele vieții".

Această lucrare a furnizat o analiză mai precisă a proteinei S a virusului Wuhan 2019-nCoV.

Proteina S e cunoscută de obicei că are cele mai variabile secvențe de aminoacizi în comparație cu alte domenii de gene de la coronavirus.

Cu toate acestea, în ciuda distanței genetice considerabile între Wuhan CoV și SARS-CoV, a diferențelor de infecții produse la om și a omologiei în general scăzută a proteinei S a virusului Wuhan CoV față de cea a SARS-CoV, proteina S Wuhan CoV are în continuare mai multe bucăți în domeniul de legare a receptorului (RBD) ce au o omologie ridicată față de cele a SARS-CoV.

Reziduurile de la pozițiile 442, 472, 479, 487 și 491 din proteina S SARS-CoV au fost raportate ca fiind folositoare la interfața complexă a receptorilor și considerate critice pentru speciile încrucișate și pentru transmisia de la om la om a SARS-CoV.

Spre surprinderea noastră, în ciuda înlocuirii a patru din cele cinci resturi importante de aminoacizi de interfață, s-a descoperit că proteina S Wuhan CoV are o afinitate semnificativă de legare la receptorii celulari ACE2 umani.

Înlocuirea reziduurilor la pozițiile 442, 472, 479 și 487 în proteina S Wuhan CoV nu a modificat conformarea structurală Proteina S Wuhan CoV și proteina S SARS-CoV au împărtășit o structură 3-D aproape identică în domeniul RBD, menținând astfel proprietăți similare van der Waals și electrostatice în interfața de interacțiune.

Astfel, în ciuda diferențelor din proteina S, CoV Wuhan este încă capabil să prezinte un risc semnificativ pentru sănătatea publică pentru transmiterea umană prin calea de legare virus-proteină-S - receptor-ACE2-al-celulelor-umane.

Bărbații asiatici au mult mai multe celule cu receptori ACE2 în plămâni, decât femeile asiatice

Un alt studiu face la rândul lui dezvăluiri cutremurătoare:

"De remarcat, cei doi donatori bărbați au un raport celular mai mare care exprimă ACE2 decât celelalte 6 donatoare de sex feminin (1,66% față de 0,41% din toate celulele, valoarea P = 0,07, Testul Mann Whitney)".

"În plus, distribuția ACE2 este de asemenea mai răspândită la donatorii de sex masculin decât la femei: cel puțin 5 tipuri diferite de celule din plămânul mascul exprimă acest receptor, în timp ce doar 2 ~ 4 tipuri de celule din plămânul feminin exprimă receptorul".

"Acest rezultat este în concordanță mare cu ancheta epidemică care arată că majoritatea pacienților infectați cu nCov confirmată din 2019 au fost bărbați (30 vs. 11, până la 2 ianuarie 2020)".

Bărbații asiatici au mult mai multe celule cu receptori ACE2 în plămâni, decât bărbații albi sau cei afro-americani

"Am observat, de asemenea, că singurul donator asiatic (masculin) are un raport celular care exprimă ACE2 mult mai mare decât donatorii albi și afro-americani (2,50% față de 0,47% din toate celulele). Acest lucru ar putea explica observația că noua pandemie Coronavirus și pandemia anterioară SARS-Cov sunt concentrate în zona asiatică."

În concluzie, bărbații asiatici sunt mult mai ușor infectați de către Virusul din Wuhan decât sunt europenii, africanii sau femeile asiatice.

Dacă virusului e creat în laborator, asistăm la o Bioinginerie Selectivă...demnă de cele mai incredibile scenarii...

"Cheița" Spike-S a virusului, cu care virusul descuie receptorii ACE2 ai celulelor umane are 4 inserții "primite" de la virusul HIV - un virus cu care coronavirusurile nu au nici o legătură.

Un alt studiu vine cu informații și mai năucitoare despre noul virus:

"În primul rând am identificat 4 porțiuni genetice care nu se mai regăsesc la nici un alt coronavirus (din lume), dintre cei cunoscuți până la această oră.

Toate cele 4 porțiune genetice se mapeaza cu 4 portiuni scurte de aminoacizi din codul genetic al virusului HIV

Această surprinzătoare asemănare nu poate fi întâmplătoare"

De ce cred autorii că virusul poate fi creat de om? Deoarece atunci când analizăm inserțiile care nu sunt prezente în niciuna dintre cele mai apropiate familii de coronavirus, „este foarte puțin probabil ca un virus să fi dobândit astfel de inserții unice în mod natural într-o durată scurtă de timp”. În schimb, ele pot fi găsite în identificarea celulelor și proteine ​​de legare la membrană localizate în genomul HIV.

Print screen:

"Inserțiile inedite fac parte din locația de legare a receptorilor din 2019-nCoV.

Pentru a obține informații structurale și pentru a înțelege rolul acestor inserții în glicoproteina 2019-nCoV, am modelat structura sa bazată pe structura disponibilă a glicoproteinei spike SARS (PDB: 6ACD.1.A).

Comparația structurii modelate relevă faptul că, deși inserțiile 1,2 și 3 sunt în locații neconjugate din secvența primară de proteine, acestea se pliază pentru a constitui partea din site de legare a glicoproteinei care recunoaște receptorul gazdă (Kirchdoerfer și colab., 2016) (Figura 4).

Insertul 1 corespunde NTD (domeniul N-terminal) și inserțiile 2 și 3 corespund CTD (domeniul C-terminal) al subunității S1 din glicoproteina spike 2019-nCoV.

Insertul 4 se află la joncțiunea SD1 (subdomeniul 1) și SD2 (subdomeniul 2) al subunității S1 (Ou et al., 2017).

Speculăm că aceste inserții oferă o flexibilitate suplimentară glicoproteinei (Spike S) la locul de legare prin formarea unei bucle hidrofile în structura proteinelor care poate facilita sau îmbunătăți interacțiunea virus-gazdă.

VACCINAREA CU FORȚA. Proiect de Lege. Aplicăm pe copiii voștri tratamente medicale cu forța. NU VREȚI? 10.000 lei amendă și BARNEVERNET ÎN ACȚIUNE: Dacă în 18 luni de la înscrierea în colectivitate nu-l VACCINAȚI va fi sesizata Protecţia Copilului

Hillary Clinton se declară "șocată şi uimită" de acuzațiile de asalturi sexuale şi viol făcute de mai multe actrițe împotriva donatorului său Harvey Weinstein, dar nu dă semne că ar vrea să returneze banii primiți de la Weinstein de-a lungul mai multor ani

Ana Blandiana a ținut la Cluj un discurs fulminant împotriva MULTICULTURALISMULUI și ÎMPOTRIVA GLOBALIZĂRII ATEE practicată de ELITELE PROGRESISTE MONDIALE. Mircea Toma abonatul la banii lui Soros a calificat discursul drept "LEGIONAR"

Soroșistul Barna continuă să mintă de îngheață apele vara în cel mai pur stil bolșevic, Neobolșevicul cere din nou împotriva Constituției, Discriminarea Nevaccinaților

Cum MINTE Dacian Cioloș, omul lui Soros și al Bilderbergilor de la Organizația "Friends of Europe" Dacian Cioloș: "Nimeni, niciodată, nu va mai putea guverna pe ascuns în România" Păi chiar asta faceți voi progresiștii internaționaliști.

METEO Prognoza pentru Capitală. Caniculă în weekend, cu condiții pentru vijelii și descărcări electrice

HOROSCOP 31 iulie 2021. Nemulțumiri și neajunsuri în viețile acestor zodii. Vezi dacă te numeri printre ele

România: Românii REFUZĂ VACCINAREA. Doar 30,1 % din populația României s-a vaccinat anti-COVID. Din Europa, doar Bulgaria are o rată de vaccinare mai mică

Rețeaua Cora recheamă mai multe sortimente de înghețată din cauza prezenței oxidului de etilenă

ANAF a publicat "lista rușinii" pentru al doilea trimestru al anului

Clasamentul Jocurilor Olimpice pe națiuni după 10 zile de competiții. România e pe locul 21

Curțile școlilor din Sectorul 1, deschise pentru practicarea activităților sportive de către copii

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea: SRI și Roșia Montană. Cianura care a umplut paharul

Traficul rutier este blocat pe DN 1A, în Prahova, din cauza unui accident între două TIR-uri și o mașină

SUA. Centrul pentru Controlul Bolilor (CDC) confirmă că încărcăturile virale la persoanele Vaccinate cu Delta sunt foarte infecțioase, așa că a decis ca VACCINAȚII să fie obligați să poarte măști

Protecția Consumatorilor: Colace pentru piscină cu hamac integrat pentru copii sunt retrase de pe piață

Alegerile din PNL Timișoara: îmbrânceli și înjurături. De la ce a pornit scandalul dintre cele două tabere

Restricțiile de circulație afectează accesul consumatorilor la băuturi. Ce categorii sunt exceptate

Poliția olandeză a descoperit "cel mai mare" laborator de metamfetamină din țară. Ce cantitate de droguri producea zilnic

AZI, ora 21.00, Aleph NEWS. "InSecuritate", invitat Theodor Paleologu, profesor și președinte al Fundației Paleologu

METEO Cod portocaliu de vijelii și averse pentru 10 județe

Vaccinarea împotriva COVID devine obligatorie pentru personalul sanitar din Ungaria

Coronavirus în România LIVE UPDATE 31 iulie. Numărul nou de infectări este în creștere. Bilanț complet COVID

COMENTARIU Sorin Avram: Scrisoare deschisă către domnul Nea Gigi Becali

INTERVIURI 31 iulie, Ziua orgasmului. Cât de important este pentru femei și bărbați?

Hidratare corectă, fără pericole. Ce se întâmplă cu apa ținută în căldură, în recipiente din plastic?

Primăria Sectorului 4: Strada nu este parcare pentru dube și pentru camioane

Ion Cristoiu: Cum a revoluționat Caragiale gazetăria românească

Imagini inedite. Un șofer conduce printr-o pădure în flăcări FOTO VIDEO

Incendiu la Raliul Sibiului. O mașină a ars complet, în stațiunea Păltiniș

Mesajul președintelui PNL Timiș, după scandalul cu îmbrânceli și înjurături. Alin Nica îl atenționează pe Orban: "Persoanele cu comportament interlop nu au ce căuta într-un partid liberal"

Vaccinare anti-COVID. România a depășit, cu 2 luni întârziere față de estimările lui Cîțu, pragul de 5 milioane de vaccinați

Obrăznicia Sorosiștilor Barna și Drulă nu are limite. COMENTARIU Sorin Avram: Barna şi Drulă, cu trenul, pe ruta Bucureşti - Restul Ţării

VIDEO Alertă METEO. Cod roșu de vijelii în localități din județul Sibiu. Mesaj RO-ALERT

Cod roșu de averse și vijelii într-un județ, sâmbătă

Avertizare METEO Cod roșu. Ploi și vijelii, anunțate de ANM în patru județe

Scrisoare emoționantă către nevaccinați. Răzvan Cherecheș postează mesajul unei femei care și-a pierdut soțul în lupta cu COVID-19

FOTO Efectele fenomenelor meteo extreme: acoperișuri smulse și copaci doborâți. Un arbore a căzut peste doi copii

Cîțu insistă asupra demiterii lui Ovidiu Vizante, directorul CFR Călători. Decizia, în mâna ministrului Transporturilor

COMENTARIU Lelia Munteanu: Arfe

VIDEO Proteste în Franța. Mii de manifestanți se opun extinderii pașaportului COVID. Oamenii cer "Libertate!"

Elevă de 15 ani, filmată în timp ce face sex. Imaginile au ajuns pe internet, toţi prietenii ei au văzut scenele XXX

Ministru: Statul va aduce la bursă Hidroelectrica în a doua jumătate a anului

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Varianta Delta este la fel de infecțioasă ca varicela. "Războiul s-a schimbat"

Cel puțin patru răniți în urma unui incident armat produs în Berlin

Tarom a început restructurarea: Vor rămâne 1.316 angajați, aproape jumătate față de 2017

Afganistan. Talibanii "Am câștigat războiul, America a pierdut"

SUA Newsweek: Războiul s-a schimbat: tulpina Delta este la fel de contagioasă în cazurile Vaccinaților, masca e o necesitate pentru Vaccinați, spune CDC. Guvernanții neomarxiști de la noi de tip Barna, spun pe dos, mințind la grei

Continuă Impunerea Vaccinării cu FORȚA în Italia, dovadă că ORDINUL VINE DE LA BRUXELLES altfel nu se explică cum de se întâmplă în paralel și în România. Decretul prin care copiii nu vor mai fi primiți la școală va fi dat săptămâna viitoare

FOTO Recunoștința animalelor: pui de căprioară, de nedespărțit de salvatorul său

Incidentul de la bordul petrolierului "Mercer Street", în care și-a pierdut viața un marinar român. Discuții între ministrul de Externe Bogdan Aurescu și omologul său din Israel

COMENTARIU Valeriu ŞUHAN: În memoria unui cioban, ucis de urs din cauza propagandei soroșiste

Rapid București și Farul Constanța rămân fără gol primit în Liga 1

"Nasc și la Moldova, Oameni". 100 de medici români se opun Legii Vaccinării cu Forța, inițiată de neomarxiști. Medicii au lansat o scrisoare deschisă. Rușine oricărui medic care nu se alătură acestui demers.

COMENTARIU Sorin Avram: Barna și Drulă, cu trenul, pe ruta București - Restul Țării

BREAKING NEWS Oficial israelian: Atacul asupra petrolierului, în care a murit un marinar român, a fost comis de Iran

Ionuț Moșteanu, liderul grupului parlamentar USR PLUS: "Și domnul Cîțu este supus evaluării coaliției. Un premier care n-are susținere în Parlament nu mai are putere. Și Cîțu știe asta"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 4651, afisate in 78 pagini.