_ Cum să-ți încarci libidoul, să dormi mai bine și să rămâi subțire cu un „intestin bun”: secretele sănătății intestinale, inclusiv de ce ar trebui să mănânci treizeci de tipuri diferite de plante pe săptămână, de expertul din spatele ZOE x M&S Gut Shot

_ Cum să-ți încarci libidoul, dormi mai bine și rămâi subțire cu un „intestin bun”: secretele sănătății intestinale, inclusiv motivul pentru care ar trebui să mănânci treizeci de tipuri diferite de plante pe săptămână, de expertul din spatele ZOE x M&S Gut Shot

Om de știință de top în nutriție , Dr Federica Amati, este la vârful sănătății intestinale și este apreciată pe scară largă pentru că face ca nenumăratele activități ale intestinului tău să pară interesante – chiar sexy.

Ea lucrează îndeaproape cu profesorul Tim Spector de la ZOE, companie de știință a nutriției despre care toată lumea vorbește și a făcut parte din echipa care a dezvoltat noul ZOE x M&S Gut Shot care a zburat de pe rafturi.

Aici ea explică de ce ar trebui să împărtășim cu toții entuziasmul ei legat de intestin și dezvăluie sfaturile ei uneori surprinzătoare pentru atingerea sănătății intestinale optime. . . rapid.

„Poate că nu sună sexy, dar munca mea a devenit dedicată înțelegerii cât mai mult posibil despre modul în care alimentele pe care le mâncăm și stilul nostru de viață afectează populațiile de bacterii, ciuperci și microbi care trăiesc în intestin — și pentru a-i ajuta pe alții să-și îmbunătățească sănătatea intestinală.

Propriul meu microbiom a avut suișuri și coborâșuri; de la o naștere naturală și alăptare (bună) până la utilizarea regulată a antibioticelor din cauza amigdalitei recurente în copilărie (nu atât de bună), mi-am supus grădina intestinală internă la o varietate de provocări.

Din fericire pentru mine și pentru mine. microbii mei, acea grădină intestinală este un ecosistem rezistent și am fost foarte liniștit de toată știința care a apărut rapid, care arată că ne putem îmbunătăți rapid sănătatea intestinală — indiferent cât de epuizat și nefericit ar fi microbiomul nostru.

Și sunt foarte încântat de cercetarea în creștere care arată ce impact de anvergură poate avea un intestin fericit asupra atâtor aspecte ale sănătății noastre mentale și fizice.

Rolul Microbiomul intestinal a fost subestimat până de curând, dar acum știm că avem mai multe gene microbiene în corpul nostru decât gene umane. Rolul pe care aceste mici organisme îl joacă în orchestrarea sănătății noastre este sincer uimitor.

Microbiomul nostru ne poate influența starea de spirit, apetitul, alegerile alimentare, sistemul nostru imunitar, dacă vom trece sau nu prin menopauză, și chiar sănătatea oaselor noastre. Controlează rezistența noastră împotriva bolilor și capacitatea corpului nostru de a genera răspunsuri imune adecvate, precum și cât de bine se recuperează plămânii noștri dacă prindem covid sau o răceală urâtă.

Acest lucru se întâmplă din cauza unui comerț minunat care are loc în intestinul — când mâncăm alimente bogate în fibre și substanțe chimice vegetale colorate numite polifenoli, microbii care trăiesc acolo descompun aceste fibre și, în schimb, produc sute de substanțe chimice diferite (numite postbiotice) făcându-ne să ne simțim și să funcționăm mai bine.

Aceasta include enzime, vitamine, acizi grași cu lanț scurt, aminoacizi și neurotransmițători (molecule de semnalizare în creier).

Datorită acestei relații simbiotice, un microbiom fericit este calea către niveluri mai ridicate de energie. , mai puțină foame, senzație de umflare mai puțin și un somn mai bun. Și nu mai există nicio îndoială că hrănirea intestinului este cea mai bună modalitate de a întări apărarea imunitară a corpului și de a pune bazele sănătății pe termen lung.

Aplicația dvs. de întâlniri biologice poate alege un partener

Microbii noștri intestinali sunt atât de influenți încât pot afecta starea de spirit, comportamentul și chiar pot juca un rol în alegerea partenerului dvs. - ajutând alegi un partener compatibil, cum ar fi o aplicație de întâlniri biologice.

Oamenii de știință cred că microbii din intestin controlează eliberarea de substanțe chimice sexuale cunoscute sub numele de feromoni, care pot stimula dorința.

Microbii cheie, dens populați în axile și în zona inghinală, ajută și la reglarea eliberării acestor feromoni și, de asemenea, funcționează pentru a transforma uleiurile pielii în propriul amestec personal de acizi grași care formează. parfumul dvs. personal.

Acest lucru este important deoarece mirosul este unul dintre simțurile cheie în atracția sexuală și selecția partenerului.

Prin mirosul lor, se crede că feromonii joacă un rol în semnalizarea sistemului imunitar. compatibilitatea (care este un factor crucial în fertilitate), direct legată de sănătatea microbiomului nostru intestinal. Microbii tăi pot, fără să-ți dai seama, să te împingă să alegi un partener cu un profil imunitar complementar, așa cum este identificat prin mirosul lor.

În timpul sexului sau când te săruți, milioane de microbi sunt schimbati și de-a lungul timpului, dacă împărtășiți un mediu și mâncați alimente similare, veți începe să împărtășiți caracteristici microbiene similare ca și partenerul dvs. - atât în ​​bine, cât și în rău.

Umflați-vă echipa de susținere la mijlocul vieții

De la vârsta de 50 de ani, sănătatea noastră poate începe cu adevărat să scadă. Da, sănătatea vârstei mijlocii este parțial determinată de gene, dar genele sunt doar notele muzicale din concertul care reprezintă viețile noastre.

Cât de tare, încet, rapid sau emoționant sunt jucate aceste note depinde de mulți alți factori, inclusiv adnotările (epigenetica — sau pașii pe care îi luăm pentru a atenua efectul genelor noastre), dirijorul (stil de viață și dietă) și ceilalți jucători din orchestra ta (microbiomul tău), precum și sala în care cânți ( context și mediu).

Este diferența dintre a cânta un solo în sala școlii și a cânta cu o orchestră profesionistă la Royal Albert Hall. Notele (genele tale) sunt aceleași, dar performanța (sănătatea și longevitatea ta) este foarte diferită.

Vârsta mijlocie este un moment foarte important pentru a ridica ștafeta și a începe să umflă rangurile orchestrei tale.

Fetelor, salutați „estrobolomul” dvs.

Este posibil să aveți citiți că o dietă sănătoasă poate ajuta la ușurarea tranziției către menopauză, dar acum știm de ce - oamenii de știință au descoperit recent o echipă de specialiști de microbi intestinali (numiți estrobolom) care funcționează ca un centru de control microbian pentru a regla cantitatea de estrogen din sistemul dumneavoastră. .

Acum credem că un estrobolom fericit ajută la creșterea cantității de estrogen din sistemul dumneavoastră. Această descoperire înseamnă că a mânca bine în acest moment al vieții este esențial.

Aveți grijă de acești microbi ar putea deține cheia pentru niveluri mai constante de estrogen, ceea ce înseamnă mai puține (sau mai puțin intense) simptome de menopauză și un risc redus de post- probleme legate de sănătatea menopauzei (obezitate, cancer, boli cardiovasculare) care sunt asociate cu estrogenul epuizat.

Studiile ZOE arată că pentru majoritatea femeilor, după menopauză, profilul bacteriilor intestinale devine mai asemănător cu cel al unui bărbat de aceeași vârstă decât cea a unei femei aflate în premenopauză. Schimbarea microbilor și a metabolismului înseamnă că răspundem diferit la alimente și acest lucru ajută la explicarea de ce atât de multe femei raportează creșterea în greutate (și creșterea grăsimii pe burtă) chiar dacă ar putea mânca aceleași alimente ca înainte.

Rezultate rapide din alegeri simple

Este clar că intestinul tău răspunde prost la o dietă proastă cu alimente procesate , stresul și antibioticele.

Dar adoptarea unei diete bogate în fibre și alimente fermentate poate întări un microbiom divers și robust și poate întări acest ecosistem critic – și rapid. O singură doză de condimente amestecate curry poate fi suficientă pentru a avea un impact benefic. Un studiu a arătat că kimchi poate ajuta cu markerii metabolici în obezitate, iar altul că consumul de cafea ar putea reduce riscul de depresie, prin modificarea microbiomului.

30-a-week este noul „5-a-day”

Mă tem că cinci porții de fructe și legume pe zi nu sunt suficiente pentru a menține un intestin fericit – mai ales dacă ai tendința de a rămâne la aceiași morcovi, mazăre și mere zi de zi.

Pentru a vă susține în mod corespunzător sănătatea intestinală, trei sferturi din farfurie (mic dejun, prânz și cină) ar trebui să fie plante (cereale integrale, fasole, nuci și fructe și legume de toate tipurile).

Cele mai recente științe arată că, deși fibrele și nutrienții din legume sunt grozave pentru sănătatea ta, microbiomul nostru prosperă pe diversitate, așa că în mod ideal trebuie să consumăm 30 de tipuri diferite de alimente vegetale într-o săptămână.

Încercați-l. — nu este atât de copleșitor pe cât ai putea crede. Fiecare condiment sau plantă, de exemplu, contează ca unul, cafeaua este de origine vegetală, la fel și ceaiul, iar fiecare tip de nucă și semințe, fasole și linte oferă propriii compuși vegetali benefici.

Mâncare fermentată ca îngrășământ

Oamenii de știință devin foarte entuziasmați de adăugarea alimentelor fermentate în dietă, deoarece este ca și cum ați adăuga îngrășământ la un pat de flori.

Da, o capsulă probiotică ar putea introduce una sau câteva tulpini de bacterii benefice, dar acești microbi ajung goi, izolați de ecosistemul lor.

Când mănânci o lingură de varză murată, un cub de brânză urât mirositoare sau o cârpă de iaurt viu, oferiți mai multe tulpini de bacterii utile încorporate în propriul lor ecosistem, care le ajută să se dezvolte în intestin.

Scoateți-vă să mâncați trei până la cinci mici. porții de diferiți fermenti pe parcursul zilei. Încercați chefir (băutură din lapte fermentat) la micul dejun, o lingură de kimchi (o varză fermentată picant) sau varză murată (o altă varză fermentată) la prânz.

Alte opțiuni fermentate utile includ iaurt viu natural, unele brânzeturi ( Cheddar tradițional, parmezan, brânzeturi elvețiene și brânză albastră), oțet de mere nefiltrat sau crud (se bea o lingură într-un pahar cu apă sau se transformă într-un sos de salată cu ulei de măsline), pastă miso, ceai verde fermentat kombucha).

Dar începe încet să-i dai timp microbiomului tău să se adapteze.

Bea vin, dar ține evidența cât de mult

Am crescut cu marea mea familie italiană, bând doar un pahar de vin roșu la cină.

Din păcate, cultura băuturii a societății s-a mutat la mai nesănătoasă modele. Poate fi un șoc să auzi, dar alcoolul este o neurotoxină cancerigenă, iar microbiomului tău nu-i place deloc.

Bea prea mult crește riscul de cancer de sân (dacă ești predispus genetic la boala) și acționează ca un iritant în intestin, provocând inflamație și crescând riscul tuturor cancerelor intestinale. Bea mai puțin sau elimină complet.

După cum i-a spus lui Louise Atkinson

Dr Amati este autorul cărții Recipes for a better menopause, publicată de Octopus (aparut acum). Rețete create de Jane Baxter.

_ O facultate de medicină din SUA a primit o donaţie uriaşă. Studenţii nu vor mai plăti şcolarizarea

_ Fiica Prințesei Martha Louise a Norvegiei, Maud, în vârstă de 21 de ani, izbucnește în lacrimi în timp ce vorbește despre sinuciderea tatălui ei în 2019 și își dezvăluie durerea pentru „a avea atât de multă dragoste pentru el încât nu i-am putut arăta”

_ Guruul întâlnirilor Matthew Hussey dezvăluie cele două semnale roșii de care ar trebui să vă faceți griji într-o relație - și spune că formează o „pereche întunecată”

_ Hotărâri importante pentru soarta alegerilor: BEC a stabilit regulile pentru listele de susținători și a luat act de Alianța Dreapta Unită

_ Kenya a avut vreme neobișnuit de caldă – un expert despachetează ce ar putea fi cauza

_ Stilistul celebrității o încununează pe Eva Longoria cel mai bine îmbrăcată la Cannes și împărtășește celelalte vedete care au uimit covorul roșu

_ Ar putea Wimbledon să impună interdicția băuturilor în stilul French Open? Fanii zguduiți ar putea declanșa reprimarea băuturii în sporturile de vară pe fondul anilor de comportament înrăutățit în tenis, fotbal, cricket și golf

_ Boeing va lansa mâine o rachetă în spațiu - în ciuda faptului că contractorul NASA a avertizat că misiunea ar putea fi „catastrofală”

_ Coperta „îngrozitoare” a lui Tatler, Kate Middleton, este „cel mai bine uitată”, spune expertul regal – după ce fanii nedumeriți au spus că artistul său „ar fi trebuit să meargă la Specsavers”

_ Poliția olandeză o acuză pe Nicki Minaj că „a scos carnetul de cursă” după arestarea de droguri în vreme ce spectacolul starului la Amsterdam este anulat

_ Consilierul stârnește furie după ce a spus fraza asociată cu naziștii „Sieg heil” în timpul unei întâlniri – apoi susține că EL este victima unei campanii de ură, deoarece susține că a spus-o ca o glumă când cineva a ridicat brațul pentru a vota

_ Dosarul SEC arată că Vivek Ramaswamy a cumpărat o acțiune de activist în BuzzFeed

_ VIDEO/ Rușii au pierdut cel puțin șase avioane de luptă dintr-o lovitură - SBU ar fi lovit puternic aerodromul Morozovsk

_ Blinken o spune clar și răspicat, fix de la Beijing: 'China nu poate realiza relații mai bune cu Europa în timp ce sprijină' Rusia

_ Grecia înăspreşte regulile pentru aşa-numitul program viza de aur

_ Jocurile Olimpice: Ceremonia de deschidere, pe Stade de France doar în cazul unui risc major de securitate, anunţă ministrul Oudea-Castera

_ COMENTARIU Sorin Avram: Simona a câştigat! Pe unde se vor ascunde cei pentru care a funcţionat prezumţia de vinovăţie?

_ A fost localizat un continent pierdut, asupra căruia planează un mare mister

_ Hamas acuză Fatah că a trimis ofiţeri de securitate în Gaza

_ Parlamentul francez este de acord să investigheze abuzurile sexuale în cinema

_ Au început să se miște lucrurile în România: e gata primul kilometru de tunel forat la nivel de autostradă (video)

_ Cercetările arată că stridiile ar putea ajuta la curățarea recifului prin filtrare

_ Schimbarea regulilor ATF creează o capcană pentru cei neprudenți

_ Meciul dintre Coreea de Nord şi Japonia se va disputa pe teren neutru- Anunţul nord-coreenilor, venit cu doar câteva zile înainte de confruntare

_ Trump reacționează la verdictul din procesul de fraudă civilă la o conferință de presă: „Aceasta este Rusia, aceasta este China... și se întâmplă chiar aici, în țara noastră” (VIDEO)

_ Greii UE intră tare peste statele membre: Din 2025 vine austeritatea!

_ Declinul Centrului UE, candidat pro-rus ales președinte al Slovaciei

_ „Nu au suficient” — școlile din Anglia dețin bănci de alimente pentru familii

_ Loteria Română a suplimentat fondul de câştiguri al categoriei I pentru jocurile Loto 6/49, Joker şi Loto 5/40

_ Secretarul Mayorkas refuză Pin să-l onoreze pe Laken Riley, oferit de Marjorie Taylor Greene

_ Candidatul prezidențial al coaliției de guvernământ din Senegal, Ba, îl „felicită” pe candidatul opoziției Faye

_ 'Nu a decis Marcel Ciolacu' – Dezvăluiri despre ședința care a durat mai mult de 10 ore pentru alegerea candidaților

_ Rusia va viza armele nucleare americane în Polonia dacă acestea vor apărea

_ Meci pentru prima dată în Serie A cu arbitru de echipă exclusiv feminin

_ O altă jenă națională: Debarcaderul plutitor din Gaza al lui Joe Biden, de 320 de milioane de dolari, tocmai s-a rupt și acum se scufundă

_ Mirel, ucigașul care i-a luat viața studentei la medicină a recunoscut crima după 10 ore de audiei. Motivul: gelozia

_ Electricianul, în vârstă de 55 de ani, a filmat abuzurile rasiale de femei musulmane în timp ce se întorceau de la un protest pro-Palestinian a spus poliției că se numește Adolf Hitler, a auzit instanța.

_ Horoscop țigănesc pentru aprilie 2024 - Zodiile care vor culege roadele succesului profesional și financiar

_ Școala privată a fost făcută din mine, spune NANA AKUA. Cât de crud să privez acum atâția copii din clasa de mijloc de această oportunitate

_ Marcel Ciolacu: Romanian companies not interested in mergers, but in development solutions

_ Milioane de jucători avansează în cercetarea biomedicală, ajutând la reconstruirea istoriilor evolutive microbiene

_ Berlin se întoarce la planul pentru „camerele sexuale” de la grădiniță pentru ca copiii mici să se masturbe în intimitate

_ China câștigă foarte mult pe vehiculele electrice mai mici

_ Lamele roșii de pe vârful morii de vânt Moulin Rouge din Paris se prăbușesc peste noapte

_ FLASHBACK: Celebritățile de stânga au purtat tricouri cu „Haiti is Great Already” după ce Trump a numit-o „țara de rahat” – astăzi coboară în haos

_ Meghan Markle îi deranjează fanii cu numele „salata de cuvinte” a noului brand „American Riviera Orchard”, care este inspirat de casa ei din Montecito

_ Urs lovit de o maşină în judeţul Sibiu / Animalul a murit

_ SUV-ul bate poarta din față a sediului FBI din Atlanta

_ Cristian Tudor Popescu rupe tăcerea, după ce a rămas fără emisiune și la Recorder: 'Dânșii au hotărât să-mi dea, totuși, o sumă'

_ Kamala Harris spune că oamenii încă se obișnuiesc cu o femeie VP și sugerează că a-ți bate joc de râsul ei este misogin

_ Exodus la GB News continuă: Pip Tomson devine cea mai recentă vedetă care a părăsit serialul la mai puțin de un an după ce s-a alăturat de la GMB

_ Consiliul Naţional al Elevilor a transmis o scrisoare deschisă candidaţilor la alegerile locale din 9 iunie: Care sunt solicitările tinerilor

_ Pamela Anderson, 56 de ani, își încalcă regula fără machiaj în timp ce face o apariție plină de farmec la Met Gala 2024 în rochie de șampanie

_ Prognozele de învățare profundă Tendințele gheții marine din Antarctica pentru 2024 — se estimează că vor rămâne aproape de minimele istorice

_ EXCLUSIV: Senatorul american Ron Johnson discută despre acoperirea remediilor COVID-19, a pericolelor vaccinurilor și a misterioaselor cheaguri fibroase albe � Johnson și Rep. MTG vor găzdui luni masa rotundă (VIDEO)

_ Iohannis, mesaj de Zilei Forțelor Terestre: România este pilon de stabilitate la nivel regional

_ Video | Marcel Ciolacu, lângă Firea la depunerea candidaturii: S-au pierdut 4 ani, 4 ani câștigați pe minciună, pe ură unii împotriva altora

_ Video | Creatoarea care i-a făcut rochiile lui Carmen Iohannis face dezvăluiri: Detalii mai puţin ştiute despre soţia preşedintelui României

_ Peste 25.900 de verificări în aplicaţia eDAC, în ultimele 24 de ore

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1142, afisate in 20 pagini.