_ Proteina „Lefty” întărește controlul dezvoltării embrionare

_ Proteina „Lefty” întărește controlul de dezvoltare embrionară

O proteină cunoscută sub numele de Lefty pompează frânele pe măsură ce embrionii umani încep să se diferențieze în oasele, țesuturile moi și organele care ne formează.

Această proteină inhibitoare este esențială în timpul stadiile incipiente ale vieții, când soarta celulelor stem embrionare este determinată de calea de semnalizare nodale, potrivit bioștiinților de la Rice University.

Experimentele din laboratorul lui Rice's Aryeh Warmflash și conduse de cercetătorul postdoctoral Lizhong Liu au vizualizat pentru pentru prima dată mecanismul prin care Nodal și Lefty interacționează pentru a specifica viitorul plan al corpului la un embrion de mamifer.

Rezultatele lor apar în jurnalul cu acces deschis Nature Communications.

Studiul arată nu numai modul în care moleculele de semnalizare nodale, cunoscute sub numele de morfogene, sunt ținute sub control de către Lefty, ci și că proteinele nodale sunt transmise direct de la celulă la celulă, declanșatoare. transcrierea inelului a noilor Nodali de către destinatar. În același timp, un val de transcripție Lefty este declanșat tranzitoriu în celule atunci când primesc pentru prima dată Nodal, reglând viteza undei.

„Practic, arătăm că mai degrabă decât gradienții de formare și instruire a proteinelor. celulele pentru a deveni diferite tipuri de celule, moleculele implicate nu difuzează deloc”, a spus Warmflash. „În schimb, celulele transmit semnalul astfel încât fiecare celulă să producă semnalul și să-l transmită vecinului său, ceea ce determină vecinul să-l producă și așa mai departe. Este un fel ca un joc de telefon.”

The Modelul experimental unic dezvoltat de Warmflash și echipa sa de-a lungul mai multor ani le permite să vadă stadiile incipiente ale gastrulației, în timpul cărora au loc etapele inițiale de diferențiere. Coloniile circulare de celule nu seamănă cu embrionii și urmează etica stabilită, dar celulele comunică și reacţionează într-un mod realist, deoarece se diferențiază în trei straturi germinale caracteristice — ectodermul, mezodermul și endodermul — de la centru spre margine.

Dar de fapt vizualizarea proteinei Nodal a fost, până acum, o problemă. Pentru noul studiu, Liu a găsit o modalitate de a adăuga etichete fluorescente la proteina Nodal care nu compromite în niciun fel gastrulația.

„Trebuia să ne asigurăm că eticheta fluorescentă nu afectează funcția. ”, a spus Liu, care a petrecut doi ani să găsească o soluție. „Deoarece eticheta este atât de mare – în esență jumătate din molecula combinată cu proteina Nodal – nu știam dacă va afecta secreția (de către celule) sau difuzia.”

Odată asigurată eticheta. era benign, laboratorul a început să urmărească progresia lui Nodal timp de până la 42 de ore în diferite configurații ale coloniei și cu sau fără cele două variante umane ale lui Lefty. Ei au descoperit că, fără prezența lui Lefty, difuzia nodale către centrul coloniei a progresat mult mai repede.

Liu a spus că capacitatea de a urmări proteinele individuale într-un sistem de mamifere ar putea duce la descoperiri despre mecanismele prin care morfogenul și inhibitorii își revendică teritoriile.

În mod tradițional, se crede că modelele apar deoarece unele proteine ​​difuzează mai repede decât altele, a spus Liu. Activitatea locală a nodului ar putea provoca producerea de Lefty, care difuzează mai departe decât Nodal și limitează semnalul la un teritoriu de o anumită dimensiune, o teorie despre care a spus că nu a fost testată riguros.

Spre surprinderea cercetătorilor, observarea directă a moleculelor endogene nu a arătat niciun semn de difuzie nodale. În schimb, unda care se mișcă spre interior este rezultatul noilor proteine ​​nodale produse de fiecare celulă, care apoi îl determină pe vecinul ei să facă același lucru.

Laboratorul a putut demonstra că acest lucru este esențial pentru val prin crearea de celule. cărora le lipsește proteina Nodal. Aceste celule ar putea primi semnalul, dar nu-l transmite vecinilor lor.

Cercetătorii au descoperit, de asemenea, că, deși Lefty nu a difuzat în experimentele lor de gastrulatie, se poate deplasa pe o rază mult mai lungă în alte contexte.

„Vrem să înțelegem ce determină difuzivitatea proteinelor Lefty într-un mod dependent de context”, a spus Liu. „Oare pentru că cele două variante de Lefty uman prezintă modele de difuzivitate și expresie diferite? Este o provocare să răspundem la această întrebare, deoarece sunt foarte asemănătoare atât la nivel de ADN, cât și la nivel de aminoacizi. Va trebui să găsim o modalitate de a le distinge.

„Un alt lucru care ne interesează este să știm cum Nodal și Lefty cooperează cu alți cofactori pentru a defini axa corpului”, a spus el. „Unde este capul, unde este coada, unde sunt partea stanga si dreapta? Știm că Nodal lucrează cu co-receptori pentru a face acest lucru la peștii zebră, dar în celulele superioare de mamifere, co-receptorul ar putea fi fundamental diferit.”

_ Este vestea momentului pentru mii de români! Pot beneficia de noi sume de bani

_ Head of committee controling Intelligence Service - cyber attacks represent most serious threat to national security

_ Davos 2022: Acordul „încrezător” al UE Gentiloni poate fi încheiat cu privire la embargoul petrolului rusesc

_ Poliţia a reuşit să rezolve într-un an peste 7.500 de sesizări privind dispariţiile de copii

_ PwC: Fenomenul ”Marea demisie” continuă la nivel global

_ Prețurile la alimente explodează în Marea Britanie - Cel mai rapid ritm de creștere din ultimii 40 de ani

_ Cicniri între armata turcă și PKK în nordul Irakului - Cinci soldați turci au fost uciși

_ Enel Green Power a lansat cel mai mare parc eolian din Spania

_ Elena Udrea, către ministrul Justiției: 'Despre abuzul care mi se întâmplă, ce părere aveți? Nu e nevoie să vă străduiți să mă aduceți în țară, vin singură'

_ Ministrul Culturii, Lucian Romaşcanu: Academicianul Eugen Simion merită şi trebuie să fie un reper pentru cei din generaţiile tinere

_ Festival dedicat plutăritului

_ Tragedie la Buzău: un parașutist militar a murit la antrenament; nu ar fi funcționat parașuta când a sărit

_ REPORT SUE GREY LIVE: Dosarul Partygate ajunge pe Downing Street

_ COMENTARIU Marius Oprea: Britanicul mai român decît cei mai mulţi dintre români

_ Antrenorul echipei feminine de fotbal PSG a fost 'indisponibilizat' temporar pe durata anchetei pentru 'fapte nepotrivite'

_ Adevărul despre ajutoarele de 40 de miliarde de dolari cheltuite aparent pentru a �narma Ucraina

_ George Soros, discurs dur la adresa Angelei Merkel. Miliardarul o laudă în schimb pe Ursula von der Leyen

_ Peste 100 de tone de deşeuri au fost colectate în urma acţiunilor de ecologizare Curăţăm România

_ Sri Lanka:Premierul preia Ministerul Finanţelor, crucial pentru a scoate ţara din grava criză economică

_ Visul lui Auskicker devine realitate când Essendon invită un tânăr fan la The Hanger

_ Peste 300.000 lei, decontaţi de stat pentru cazarea şi hrana refugiaţilor din Ucraina în Harghita

_ Momente de panică la Timișoara: Un bărbat amenință că își ia viața

_ Posibilă ploaie de stele în dimineaţa zilei de 31 mai

_ Armata chineză, avertisment serios la adresa SUA - Exercițiu militar în apropierea Taiwanului

_ Cel mai recent raport complet al lui Sue Gray: fotografii la poarta petrecerii lui Boris Johnson, PMQ-uri și anunț așteptat astăzi

_ Peste jumătate din populaţia judeţului Bistrița-Năsăud s-a autorecenzat, potrivit Direcţiei Regionale de Statistică

_ Adolescentă accidentată în timp ce traversa strada, la Odorheiu Secuiesc

_ Reținerea lui Igor Dodon isterizează Rusia: 'Ne vom asigura că drepturile lui vor fi respectate'

_ Nicuşor Dan: Invit Asociaţia şi Administraţia Parcului Natural Văcăreşti la o discuţie în zilele următoare

_ Economia germană a evitat recesiunea în T1, dar sporeşte impactul războiului din Ucraina

_ Încep procedurile de expropriere pentru realizarea centurii municipiului Sfântu Gheorghe

_ Atac armat la un liceu din SUA: un băiat de 18 ani a ucis cel puțin 21 de persoane. Bunica lui a produs un alt carnagiu/Video

_ 25 mai, termen limită pentru depunerea Declaraţiei unice

_ Clusterul Westerlund 1: O pepinieră stelară gigantică în mijlocul întunericului

_ IMF delegation to assess Romanian economy over May 30 - June 10

_ Cel mai recent raport Sue Gray: scuzele lui Boris Johnson Partygate la PMQ, solicită demisia și multe altele

_ Fondurile de pensii care administrează Pilonul II expuse puternic pe Rusia. Riscă să piardă plasamente de peste 1 miliard de lei

_ Rusia joacă tare după avertismentul ONU: Condiția pentru a asigura un coridor umanitar pentru ca navele cu alimente să poată pleca din Ucraina

_ Must-have-urile de primăvară de care ai nevoie, conform unui antrenor de eleganță

_ CSA Steaua Bucureşti a cucerit al 18-lea său titlu de campioană naţională la polo pe apă masculin

_ Serbia va depozita gaze naturale în Ungaria

_ Aproximativ 1.100 de sancţiuni şi peste 120 de permise de conducere reţinute într-o acţiune a poliţiştilor rutieri gorjeni

_ Government approves listing of 211 protected areas in Natura 2000 network

_ Aprinsă dezbatere online izbucnește asupra eticii ovulelor donatoare

_ Incendiu la o casă din Coţatcu - Trei persoane evacuate din locuinţă

_ Elsa Pataky arată plină de farmec într-un costum cu pantaloni bej în timp ce iese la Sydney pentru a promova un nou film

_ Ion Cristoiu: Ca şi politicienii de azi, personajele lui Caragiale din mahala sînt obsedate de imaginea lor publică

_ Patrimoniul si veniturile persoanelor fizice în vizorul ANAF, ce trebuie să ştie cei vizaţi - analiză

_ Autoturism furat din Olanda, depistat de poliţiştii de frontieră într-o parcare din Suceava

_ Două ghiduri de prevenire a violenţei domestice, adresate victimelor şi specialiştilor în domeniu, lansate la Oradea

_ Nicolae Ciuca: Evaluation of ministers, at end-June, to depend on completion of PNRR calls

_ ForMin Aurescu, Moldovan PM Gavrilita discuss transit of goods through Republic of Moldova

_ Soprana rusă Anna Netrebko, confruntată cu critici de la începutul războiului din Ucraina, revine pe scenă într-o capitală vestică

_ Start de sezon estival în weekend la Ştrandul Ostroveni din Râmnic

_ Câciu, despre execuţia bugetară pe 4 luni: Avem un deficit de 1,23% din PIB

_ România în premieră la Campionatele Europene de trambulină

_ Cristian Hrițuc: 'Patriotul' Igor Dodon este blocat în timp și nici măcar nu își dă seama

_ Raportul complet al Sue Gray - Cel mai recent Partygate: Boris Johnson și conservatorii se pregătesc pentru reacții adverse

_ Karl Stefanovic glumește deschis despre emisiunea de astăzi că se află în spatele lui Sunrise în rating

_ Evaluarea brutală a lui Shane Flanagan cu privire la locul în care se află fiul său, Kyle, care face jocul în cariera sa de fotbalist

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1769, afisate in 30 pagini.