_ Studiul oferă informații despre interacțiunea perechilor de galaxii

_ Studiul oferă informații despre interacțiunea dintre perechi de galaxii

Contopirea galaxiilor este o cale critică a evoluției galaxiilor, dar rata de incidență a perechilor de galaxii și impactul lor asupra proprietăților fizice ale galaxiilor sunt departe de a fi definitive.

A noul studiu, condus de prof. Y. Sophia Dai de la Academia Chineză de Științe Centrul pentru Astronomie din America de Sud (CASSACA) de la Observatoarele Naționale Astronomice ale Academiei Chineze de Științe (NAOC), oferă perspective noi despre dacă și cum interacțiunea a două galaxii afectează formarea și evoluția lor.

Studiul a fost publicat în The Astrophysical Journal.

„Este prima dată când perechile de galaxii aflate la deplasarea spre roșu ~ 1 au fost confirmate cinematic pentru o astfel de mare. eșantion statistic”, a spus prof. Y. Sophia Dai, autorul principal al studiului. „Pe baza unui efort de 6 ani al sondajului de grim paralel al Telescopului Spațial Hubble, am dobândit spectre pentru mai mult de 413 de sisteme de perechi cu două sau mai multe galaxii membre, confirmând astfel natura lor de interacțiune.”

Grismul. spectroscopia telescopului spațial Hubble oferă acoperire spectrală în regimul infraroșu apropiat, permițând detectarea galaxiilor din universul îndepărtat și confirmarea cinematică a perechilor de galaxii prin măsurarea precisă a deplasărilor spectroscopice către roșu (adică viteze).

Cu acestea. date fără precedent, prof. Dai și colaboratorii ei au construit cel mai mare eșantion de perechi de galaxii cu linii de emisie, datând de acum 7 miliarde de ani.

Ei au descoperit că atunci când două galaxii interacționează sau se unesc, vor experimenta o creștere a numărului de stele. rata de formare cu 40%-60%, sugerând că interacțiunea a declanșat creșterea galaxiei. Acest nivel de îmbunătățire este comparabil cu ceea ce a fost găsit anterior în universul nostru local, indicând o creștere similară a formării datorită interacțiunilor galaxiei.

Interesant, spre deosebire de creșterea crescută a stelelor, activitățile din centrul galaxiei ( adică găurile negre supermasive centrale) nu par a fi afectate semnificativ de interacțiune. De fapt, procentul de galaxii cu cea mai activă creștere a găurilor negre, denumite adesea nuclee galactice active (AGN), se găsește a fi același în galaxiile cu linii de emisie pereche și izolate.

Cercetătorii au constrâns fracțiune de galaxii în perechi: pe măsură ce ne întoarcem în timp, din ce în ce mai multe linii de emisie se găsesc galaxii în perechi, cu o pantă ușoară a legii puterii de ~ 0,6.

„Cu telescopul spațial James Webb (JWST). ), și cu Telescopul Stației Spațiale din China (CSST) care oferă și spectroscopie grisă, vom putea identifica și mai multe perechi de galaxii de linii de emisie confirmate cinematic pentru a înțelege mai bine impactul lor asupra formării galaxiilor”, a spus prof. Dai.

_ Rusia mută greu - va pune în funcţiune aproximativ 50 de noi rachete intercontinentale de generație nouă (Video)

_ FT: Epocă de aur a globalizării, care a durat trei decenii, riscă să se încheie

_ În cealaltă între Turia Pitt și Beck Zemek, Celebrity Apprentice

_ Regina lacurilor! Filmele de acasă dezgropate o arată pe Majestatea Sa în tinerețe, zbătându-se cu familia

_ Pugiliştii români de la Campionatele Europene de box vor avea adversari din Slovacia, Ucraina și Serbia, în primul tur al competiţiei

_ Simona Halep se menţine pe locul 19 în clasamentul WTA. Clasamentul la zi

_ Discuţii în culise pentru majorări de taxe sau impozite noi. Ce face Guvernul şi ce a făcut BNR

_ O inimă de România în mijlocul Vienei. De ce aleg mii de români să se trateze la Wiener Privatklinik?

_ Pista Grand Canyon din pădurea tropicală Blue Mountains cu cascade ascunse: bijuterie de călătorie ascunsă

_ Newcastle încă se luptă pentru a debarca Sven Botman

_ Autorul libian Mohamed Alnaas a câştigat Premiul Internaţional pentru Ficţiune Arabă

_ Park Chan-wook, regizorul sud-coreean care s-a remarcat cu 'Old Boy', pe covorul roșu de la Cannes

_ DOCUMENT - Guvernul se pregătește pentru o penurie alimentară: cere comercianților să trimită stocurile deținute

_ Ion Cristoiu: De ce s-a renunţat peste noapte la Operaţiunea Termopile de la Azovstal?

_ Pep Guardiola, campion al Angliei pentru a patra oară cu Manchester City: Aceşti băieţi sunt legende

_ Liga I: FCSB - CFR Cluj 3-1, în play-off

_ Michael Dobson, directorul Institutului Shakespeare de la Stratford-upon-Avon, a primit premiul Premiul Internaţional Shakespeare, ediţia a VII-a

_ Lady Victoria Hervey își prezintă silueta senzațională într-o rochie neagră decupată la Cannes

_ Ucraina refuză concesiile, în timp ce ruşii atacă în est şi sud

_ Liga I - rezultatele etapei a zecea din play-off şi clasamentul

_ În timp ce Europa încearcă să renunțe la petrolul rusesc, o importantă țară membră crește importurile

_ Adam Cooney spune că fanii părăsesc AFL pentru că s-au săturat de reguli și apeluri stupide

_ Bolnavii de cancer mai au un chin de îndurat. Cel mai mare spital de oncologie din țară, fără apă caldă pentru șapte zile

_ Prizonierii ucraineni, ținuți în condiții de lagăr nazist: rușii îi folosesc pe post de scut uman

_ Nicuşor Dan: Dezvoltarea sportului de masă este o necesitate. Sportul înseamnă sănătate, disciplină, spirit de echipă, gestionarea situaţiilor limită

_ Ministru francez, despre aderarea Ucrainei la UE: Probabil peste 15 sau 20 de ani

_ O carte pe zi: „El Camino. O zi, o poveste”

_ Emmy Rossum sfârâie în timp ce merge fără sutien în costum pantaloni roz în timp ce promovează mini serialul Angelyne

Oficialii cambodgieni roagă publicul să nu mai culeagă „plante de penis”

_ Joe Manganiello îl leagăn pe drăguțul cățeluș Bubbles în timp ce iese la plimbare în zona SoHo din New York City

_ DANIEL JOHNSON : Rise of the Left și gafe Down Under din care Boris Johnson trebuie să învețe

_ Maren Morris cântă o melodie de la Wicked în timp ce filmează o „fotografie de probă pentru audiția mea personală”

_ Ghicitoarea lui Sue Gray raportează ofițer de presă care a fost mutat după scurgeri de informații și briefinguri groaznice

_ Proprietarii de Wrexham, Ryan Reynolds și Rob McElhenny, prinși de o decizie de ofsaid la finala FA Trophy

_ Personalul KPMG este sfătuit să nu vorbească despre excursii la schi sau școli private în încercarea de a spori incluziunea

_ Bucureştiul urmează să încheie un acord de înfrăţire cu Tbilisi

_ Accident pe DN7 - O femeie şi un copil au fost răniţi

_ Locuitorii din Cernihiv își amintesc de doborârea dramatică a avionului de luptă rusesc

_ Gazda publicitară Studio 10, Erin Jayne Plummer, moare „subit”

_ Mandy Moore și Chrissy Metz participă la proiecția finală This Is Us din Los Angeles

_ Lioness lansează o versiune cu buget de 69 USD a fustei micro Miu Miu de 3.000 USD

_ Live: Ucraina respinge concesiile Rusia continuă ofensiva în est și sud

_ Deac: Mă bucur de fiecare moment petrecut pe teren. O să am timp după cce mă las de toate vacanţele din lume / Ce spune despre naţională

_ Când copilul pune mâna pe telefonul mamei - Un puști de 2 ani a comandat zeci de cheeseburgeri și a lăsat și un bacșiș generos

_ Monorailul din Sydney a fost abandonat de ani de zile - iată cum este înăuntru

_ Awkwafina poartă o rochie în dungi modestă când participă la Gala 2022 a Societății Asia de Sud din California

_ Petrea: Sper ca jucătorii să fi învăţat ceva din acest play-off. Despre viitorul său: Zilele următoare probabil voi discuta cu conducerea

_ Se complică și mai mult situația - India frânează livrările de oțel către Europa

_ Patru membri ai unui grup media, arestaţi în Etiopia

_ Se închide ușa la închisorile pentru copii? Eliminarea instituțiilor pentru tineri infractori face parte din revizuirea majoră

_ Liverpool 3-1 Wolves: echipa lui Jurgen Klopp vede titlul scăzând la Anfield, în ciuda victoriei

_ Gospodina împărtășește delicioasa ei lasagna dintr-o oală cu legume „suntoase”.

_ Vești triste pentru cei cu credite - Adrian Vasilescu, BNR: ROBOR-ul va tot crește până la sfârșitul anului. Zi de zi, fără nicio excepție

_ Variola maimuţei o ia pe urmele COVID - Infecția s-a semnalat deja în 14 țări

_ Germania, lovitură grea pentru Rusia: Deutsche Bank închide conturile în euro ale Moscovei

_ SUA vrea să înarmeze Republica Moldova: Suntem pregătiţi dacă acest lucru ni se va solicita

_ Anthony Albanese, noul premier al Australiei, promite o schimbare majoră în politica climatică. Scott Morrison a demisionat de la conducerea conservatorilor

_ Un ofiţer rus a riscat totul pentru a renunţa la războiul lui Putin

_ Ministerul Apărării din Ucraina: peste 30.000 de soldați ruși au fost uciși

_ Gary Neville îl laudă pe Fernandinho înainte ca brazilianul să declare „trăsăturile de luptă” ale lui Man City

Nr. de articole la aceasta sectiune: 989, afisate in 17 pagini.