_ Nanoparticulele de argint sunt promițătoare în combaterea bacteriilor rezistente la antibiotice

_ Nanoparticulele de argint sunt promițătoare în luptă bacterii rezistente la antibiotice

Într-un nou studiu, oamenii de știință de la Universitatea din Florida au descoperit că o combinație de nanoparticule de argint și antibiotice este eficientă împotriva bacteriilor rezistente la antibiotice.

Cercetătorii speră pentru a transforma această descoperire într-un tratament viabil pentru unele tipuri de infecții rezistente la antibiotice. Infecțiile rezistente la antibiotice ucid peste un milion de oameni la nivel global în fiecare an.

De secole, se știe că argintul are proprietăți antimicrobiene. Cu toate acestea, nanoparticulele de argint – sfere microscopice de argint suficient de mici pentru a funcționa la nivel celular – reprezintă o nouă frontieră în utilizarea metalului prețios pentru a lupta împotriva bacteriilor.

În acest studiu, echipa de cercetare a testat dacă argintul disponibil comercial. nanoparticulele sporesc puterea antibioticelor și le permit acestor medicamente să contracareze chiar bacteriile care au evoluat pentru a le rezista.

„Am descoperit că nanoparticulele de argint și o clasă comună de antibiotice cu spectru larg numite aminoglicozide lucrează împreună sinergic. ”, a spus Daniel Czyż, autor principal al studiului și profesor asistent în cadrul departamentului de microbiologie și știință celulară UF/IFAS.

„Când este combinat cu o cantitate mică de nanoparticule de argint, cantitatea de antibiotic necesară pentru a inhiba bacteriile a scăzut de 22 de ori, ceea ce ne spune că nanoparticulele fac medicamentul mult mai puternic”, a explicat Czyż. „În plus, aminoglicozidele pot avea efecte secundare negative, așa că utilizarea nanoparticulelor de argint ar putea permite o doză mai mică de antibiotic, reducând aceste efecte secundare.”

Descoperirile au fost atât surprinzătoare, cât și incitante, a spus Autumn Dove, mai întâi. autorul studiului și un doctorand care studiază microbiologia și știința celulară în UF/IFAS College of Agricultural and Life Sciences.

„Când am văzut prima dată rezultatul, primele mele gânduri au fost: „Uau, asta funcționează”. ”, a spus Dove.

În ultimele câteva decenii, utilizarea excesivă a antibioticelor a dus la apariția bacteriilor rezistente la antibiotice și la o scădere a eficacității medicamentelor antibiotice tradiționale, au spus cercetătorii. Descoperirile studiului indică faptul că nanoparticulele de argint au potențialul de a reînnoi eficacitatea unora dintre aceste medicamente.

„Să presupunem că aveți o arsură gravă la mână și se infectează cu una dintre aceste tulpini rezistente de bacterii”, a spus Dove. „Este posibil ca pansamentul care arde cu o combinație de nanoparticule de argint și antibiotice ar putea elimina acea infecție și ar putea preveni răspândirea acestor bacterii rezistente în altă parte.”

Deși antibioticele vizează în principal bacteriile, ele pot, de asemenea, dăuna oamenilor și animalelor. celule. Folosind un vierme microscopic numit C. elegans, cercetătorii au confirmat că nanoparticulele de argint nu au făcut antibioticul mai toxic pentru celulele nebacteriene.

Pe baza descoperirilor promițătoare ale studiului, oamenii de știință intenționează să caute în continuare. Autorizarea FDA pentru studiile clinice și colaborarea cu UF Innovate pentru a breveta un produs antimicrobian care utilizează nanoparticule de argint.

_ Newcastlei primesc un avans de patru ori pentru accidentări înaintea egalizării crizei Man United

_ Nike oprește mișcarea vestimentară a starului Red Bull F1, Max Verstappen, în timp ce se pregătește pentru viața după Formula 1

_ Lovitură cruntă pentru americani: Brazilia și China încheie un acord comercial pentru a renunța la dolarul american

_ Mediu: Albinele oferă un instantaneu al peisajului și sănătății orașului

_ Ministerul Finanţelor a atras, joi, 331 milioane de lei de la bănci

Pensiile speciale rămân Speciale: Senatul a aprobat proiectul de lege privind pensiile speciale. Iată ce prevede acesta

Iohannis, Aiurescu, Ciulacu si Ciucă își bat joc de țăranii români. Excesul de cereale din Ucraina care intră în România fără nici o taxă vamală, afectează sectorul agricol din România și din alte țări vecine Ucrainei

_ Danemarca recuperează, identifică obiectul mister găsit lângă conducta Nord Stream 2

_ Florin Cîțu cere ruperea coaliției: 'Nu trebuie să-i lăsăm pe pe socialişti să ne fure aceşti bani. Altfel suntem toţi responsabili pentru eşecul PNRR'

_ Trinny Woodall, 59 de ani, se bucură de o noapte în oraș cu fiica ei asemănătoare Lyla, 19 ani

_ Zelensky îl invită pe Xi al Chinei să viziteze Ucraina, deoarece SUA respinge planul de pace „alternativ”

_ Marea resetare a alimentelor a început

_ Politica ne transformă în idioți

_ King Charles III spoke to German MPs about 'everything people were awaiting him to speak on'

_ Motivul real al plecării lui Mihai Bendeac de la Antena 1

_ FDIC cântărește strângerea băncilor mari pentru a astupa o gaură de 23 de miliarde de dolari din costurile falimentului băncilor mici

_ „Mai periculos decât oricând”: experții îi avertizează pe americani să nu meargă în Mexic pentru a cumpăra medicamente ieftine de la farmacie

Ce mai pun la cale trădătorii de țară: Este gata planul de jefuire a metalelor rare din România

_ Senegal opposition leader Ousmane Sonko convicted to two-month suspended prison

_ Ducesa care dispare

_ Flavius Stoican rămâne la FC Botoșani: tehnicianul și-a prelungit contractul până în 2025

_ Zelenski admite că situaţia în Donbas este "dificilă" şi vrea discuţii cu Putin. Preşedintele Ucrainei denunţă şi lipsa de unitate a ţărilor occidentale

_ Trebuie să se oprească!

_ Anunț direct de la Ambasada SUA - Angel Tîlvăr pleacă în State, unde se întâlnește cu Lloyd Austin

_ Soția unui magnat al îngrășămintelor din Rusia s-a enervat și dă UE în judecată: A fost sancționată pentru că o duce bine!

_ Se leagă de „liniștit, prea liniștit” pe măsură ce tehnologia mare se avântă pe o nouă piață taurească

_ Patru persoane au fost reținute și alte două au fost plasate sub control judiciar într-un dosar de trafic de droguri

Ucrainienii sunt pe cale să piardă Donbasul. Trupele ucrainene s-ar putea retrage din regiunea estică, pe măsură ce Rusia avansează

_ Craniul „exquisit” din dinți de sabie oferă indicii despre prădătorul din Epoca de Gheață

_ O fiară sexuală care a violat o asistentă într-un parc în urmă cu 19 ani, închisă după ce detectivii se potrivesc cu ADN-ul 13 ani mai târziu

_ Madison Beer își prezintă abdomenul plat și decolteul amplu într-un bikini mic, negru și roz

_ De ce Philip Schofield nu este în această dimineață săptămâna aceasta?

_ Jake Gyllenhaal a văzut filmând Presumed Inocent în Los Angeles

_ Marele juriu Trump va lua o pauză de o lună, fostul avocat susține că „Cred că le-am prins”

_ Lloyds și NatWest vor închide încă 80 de filiale: a ta este pe listă?

_ Prințul Guillaume de Luxemburg și soția sa părăsesc spitalul cu nou-născutul lor adorabil

_ Britanicii ar fi cerut ca Serghei Lavrov să fie arestat în Serbia într-o mega-operațiune specială (presa sârbă)

_ Charles III to address German parliament on first state visit: What are his biggest challenges?

_ Museums from Romania, participating in First Kings of Europe international exhibition, in Chicago

În plin război, Putin crește pensiile și salariile, În plină pace cu inflație de 13,8%, Ciulacu, Ciucă, Câciu, Câțu, Klaus și Dâncu, nu le cresc. Putin vrea să arate că Rusia rezistă în fața sancțiunilor...

_ Fost milionar care a ajuns pe stradă cu dependență de heroină, condamnat la închisoare pentru că a bătut un bărbat nevinovat

_ Levi's va folosi modele generate de AI pentru a promova „diversitatea și sustenabilitatea”

_ John Kerry spune că urmează noi ordine executive privind schimbările climatice

_ Statele Unite îl pedepsesc pe Aleksandr Lukașenko: Tranzacțiile în dolari legate de avionul prezidențial belarus au fost interzise

_ Anneka Rice își rupe tăcerea când repornirea Challenge Anneka este retrasă din programe

_ Tottenham Hotspur își caută antrenor dar se lovește de refuzuri pe bandă rulantă: încă un tehnician îi refuză pe londonezi

_ Un muzeu al Universităţii Cambridge din Marea Britanie va restitui un tablou de Gustave Courbet: opera de artă a fost confiscată în 1941 de naziști

_ „Fotul de autorizare global pentru fiecare fantezie neoconizată”: Gaetz prezintă proiectul de lege pentru a se retrage din Somalia

_ Actul RESTRICȚI este o luare de cenzură orwelliană deghizată în legislație anti-TikTok

_ Romania's Cirstea defeats Sabalenka en route to Miami Open semis

_ Nici Odesa fără Mariupol, nici Mariupol fără Odesa

_ Vineri, Joe Biden va vizita o localitate din Mississippi afectată recent de tornada devastatoare

_ Fanii regali se dezlănțuie pentru asemănarea fiului Prințesei Eugenie, August, cu Lilibet

De ce Occidentul poftește Ucraina la fel cum poftește și Rusia

_ FC Barcelona s-a calificat în semifinalele Ligii Campionilor la fotbal feminin, după ce a învins AS Roma cu scorul de 5-1

Vesticii bagă miliarde în buzunarele rușilor. Rușii nu resimt efectul sancțiunilor: încasările din petrol și gaze merg ca în zilele bune

_ Cristiano Ronaldo este aglomerat în timp ce arată Bugatti Centodieci super-rar de 8,8 MILIOARE de lire sterline

_ CCR și Curtea Constituțională a R. Moldova au semnat un Memorandum de cooperare privind schimbul reciproc de informații profesionale

_ Prim-ministrul Humza Yousaf „încântat” de Cabinet pe fondul disputei legate de Ministrul Independenței

_ Războiul din Ucraina, anul 2, ziua 35. Contraofensiva ucraineană va începe în aprilie sau mai, potrivit Ministrului Apărării, Oleksii Reznikov / Putin, aşteptat în aprilie de o Turcie prietenoasă / 172.900 de soldaţi ruşi ucişi de la începutul războiului

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2001, afisate in 34 pagini.