_ Amestecarea între specii poate reduce vulnerabilitatea la schimbările climatice

Diversitatea genetică este materia primă care permite populațiilor să evolueze ca răspuns la schimbările din mediu – în esență, cu cât mai multă diversitate, cu atât mai bine.

Încălzirea rapidă a climei provoacă multe speciile să evolueze și să se adapteze suficient de repede pentru a evita dispariția, în special speciile care nu tolerează prea multe variații ale mediului, cum ar fi cele din habitate mai reci de înălțime, cărora le poate lipsi diversitatea genetică importantă pentru adaptarea la schimbările climatice.

Hibridizarea, procesul de amestecare a diferitelor specii, poate ajuta potențial cei vulnerabili să adopte și să exploateze rapid diversitatea genetică nouă de la specii care ar putea fi deja adaptate la medii mai calde. Cu toate acestea, populațiile hibride au fost considerate în mod tradițional cu o valoare redusă de conservare.

Noile cercetări, publicate în revista Nature Climate Change oferă dovezi rare că hibridizarea naturală poate reduce riscul de dispariție a speciilor amenințate de schimbările climatice.< /p>

Acest concept este similar cu modul în care amestecul istoric dintre strămoșii noștri și oamenii de Neanderthal a condus la îmbunătățirea condiției fizice a unor populații umane moderne.

Echipa, inclusiv autorul principal, Dr. Chris Brauer, proiect profesorul coordonator Luciano Beheregaray și alți biologi au călătorit în regiunea Wet Tropics din nord-estul Australiei pentru a colecta mostre din cinci specii de pești curcubeu tropical de-a lungul unui gradient de elevație.

Ei au produs date genomice din probe și au descoperit mai multe pure și hibride. populații de pești curcubeu. De asemenea, au identificat gene care permit populațiilor de pești curcubeu să se adapteze la variațiile climatice din regiune și au folosit modele de mediu pentru a determina cât de multă evoluție va fi probabil necesară populațiilor pentru a ține pasul cu schimbările climatice în viitor.

Dr. . Brauer spune că populațiile de specii montane adaptate la rece care s-au hibridizat cu o specie de câmpie adaptată la cald au arătat o vulnerabilitate redusă la climele viitoare.

„Aceste populații mixte conțin mai multă diversitate la genele pe care le considerăm importante pentru adaptarea la climă. și, prin urmare, este mai probabil să persistă în medii mai calde.”

Descoperirea că hibridizarea (amestecarea genetică) poate facilita adaptarea rapidă la schimbările climatice are implicații importante pentru multe specii amenințate.

Directorul MELFU și profesorul Universității Flinders, Luciano Beheregaray, spune că acest studiu evidențiază valoarea subapreciată de conservare a populațiilor hibride.

„Descoperirile noastre sunt o veste bună pentru biodiversitate. Ele indică faptul că amestecarea genetică este un instrument important pentru conservare care poate contribuie la salvarea evolutivă naturală a speciilor amenințate de schimbările climatice.”

_ Rusia insistă că Marea Britanie agravează conflictul din Ucraina / Londra a denunţat "dezinformarea"

_ Gov't to keep providing guarantees for agricultural loans in 2023 as well

_ Negrescu cere Parlamentul European să conteste legalitatea veto-ului aplicat de Austria împotriva aderării României

_ Comisia Europeană ar putea interveni pentru eliminarea pensiilor speciale din România: Marcel Boloș explică

_ Producătorii Ted Lasso și Todd Boehly îi înfurie pe fani după ce omagiu adus legendei Ray Wilkins este falsificat

_ Acum medicii de familie ar putea lovi! BMA „Militant” pregătește buletinul de vot pentru respingere împotriva contractului NHS urat

_ Re-imaginarea sintezei precursorilor de îngrășăminte pentru a-și reduce amprenta de carbon

_ Setup microfluidic pentru producția continuă de nanoparticule multifuncționale

_ Shawn Michaels explică de ce a REFUSĂ șansele de a deveni campion WWE după ultima domnie din 2002

_ Twitter dezvăluie rasismul și homofobia din cartierele din New York, au descoperit cercetătorii

_ Nou material compozit pentru a crea hidrogen verde

_ Barcelona „ar putea căuta să vândă una dintre vedetele lor consacrate pentru a respecta reglementările”

_ „Probabil că a vorbit cu Sue Gray mai mult decât cu mine!”: PM îi răspunde lui Keir Starmer din cauza jocului Partygate

_ Ultimă oră: soarta fraților Tate a fost decisă

_ Noul raport australian evidențiază adâncimea sărăciei pentru persoanele care beneficiază de sprijin pentru venituri

_ Doliu pentru Simona Halep: bunica ei a murit. Legătura pe vecie care o leagă de Maia

_ Rebecca Gibney le informează fanilor despre starea de sănătate a iubitei ei mame Shirley

_ Boloş: rotativa guvernamentală ar trebui făcută după depunerea cererii de plată PNRR

_ „Colosal” val mare de nave containere noi pe cale de a lovi

_ VIDEO - Zelenski a mers pe linia frontului în Bahmut, oraș controlat aproape în totalitate de trupele ruse

_ (P) Imprimarea cu jet de cerneală detronează tehnologia laser la nivel global

_ A fost stabilită Noua Ordine Mondială: ce rămâne după întâlnire dintre Xi Jinping și Vladimir Putin (analiză CNN)

_ Guvernul intervine în forță: polițele RCA se vor ieftini considerabil

_ Prietenul de familie al lui Justin Bieber, Clayton Soyka, a murit brusc, când tatăl cântărețului, Jeremy, îi aduce un omagiu

_ Fostul lui Bad Bunny depune un proces pentru 40 de milioane de dolari... după ce este văzut cu Kendall Jenner

_ Tekashi 6ix9ine a fost transportat de urgență la spital cu ambulanța după ce a fost „bătut până la o pulpă” în sauna LA Fitness

_ Trei ani pentru a încetini răspândirea: isteria COVID și crearea unei crize fără sfârșit

_ Un hub medical va fi construit la Spitalul Judeţean Timişoara cu 66 de milioane de euro - Lucrările vor începe în această vară

_ Prețurile mașinilor rulate cresc din nou - dar valorile vehiculelor electrice sunt în scădere

_ Încercarea de a rezolva „problema pentru totdeauna” a poluării cu PFAS

_ Romania and the United Kingdom inaugurate joint NATO Contact Point Embassy mandate in Georgia

_ Lemn crezi! Ashley Wood a câștigat confruntarea din Dorset în Daily Mail Foursomes

_ LIVE TEXT Război în Ucraina, 22 martie 2023 - Putin și Xi anunță schimbarea viitorului omenirii, în timp ce Moscova amenință cu o posibilă ciocnire nucleară

_ Emisiunea populară de pe Channel 4 este „AXED”

Trump va fi inculpat MIERCURI - dar nu va apărea în instanță până săptămâna viitoare

_Stiri Negre - 22 Mar 2023 08:09:07

_ Un adolescent și bunicii lui au fost alungați din cel mai nepoliticos restaurant din Marea Britanie

_ Oferirea de mese gratuite la școală tuturor elevilor de liceu este fezabilă și acceptabilă, constată un studiu

_ Părinții unei fetițe de 11 ani i-au adus un omagiu la aniversarea morții sale.

_ Brit, 18 ani, este ucis într-o avalanșă în Elveția

_ De la legea delictuală la înșelăciune, care este viitorul ChatGPT în învățământul superior?

_4 Media Info - 22 Mar 2023 09:13:53

_ Trump's 2024 'train wreck': Quest for power 'best chance of avoiding criminal prosecution'

_ Văduva lui George Harrison câștigă permisiunea de a construi un studio de yoga pe terenul unui conac imens

_ Bărbat mort după ce s-a intoxicat cu gazele emanate de un generator - Soţia acestuia a fost dusă la spital

_ Jeremy Hunt sugerează că miniștrii vor încerca să obțină cifra netă a migrației sub 245.000

_ Karl Stefanovic se îndreaptă spre Sarah Abo după ce a fost văzută conducând Toyota în jurul orașului Sydney

_ Zelenski, încântat de discuţiile 'productive' cu premierul japonez Fumio Kishida - Video

_ NBA: 76ers termină playoff-urile datorită învingerii Cavaliers pe Nets

_ March 22 in history

_ Militar rus, acuzat de crime de război în Ucraina, după interceptarea unor convorbiri telefonice

_ Femeie criticată de familie pentru că a refuzat să-și împrumute cumnata ei rochia de mireasă

_ 3.8 magnitude earthquake in Buzau county, Wednesday morning

_ Cod galben de ceaţă densă în trei judeţe din Transilvania, miercuri dimineaţa

_ ROLAND WHITE recenzii la televizorul de aseară: Strict duo ar trebui să continue să danseze

_ Astăzi: Karl Stefanovic o reclamă pe Sarah Abo pentru că conduce o Toyota Corolla „proastă”.

_ Sfârșitul egalității va însemna că bărbații „nu se pot exprima”, argumentează Michael Crick

_ 'Partygate': Boris Johnson says 'hand on heart' he did not lie to UK lawmakers

_ Senegal opposition leader claims assassination attempt as deadly protests flare

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2243, afisate in 38 pagini.