Recent, a apărut pe internet o știre despre o aplicație care ar ajuta cititorii să identifice siteuri care ar oferi știri cu „surse îndoielnice”. Pe această listă sunt trecute 70 de siteuri, de la unele care pe drept cuvânt răspândesc informații neverificabile, la unele cu notorietate, precum Antena3.ro, Romaniatv.net, Stiripesurse.ro, ZiariștiOnline.ro, Nașultv.ro și Dcnews.ro. Dar și ActiveNews.ro.

În descrierea extensiei, autorul scrie că aceasta „identifică sursele de informare controversate din Facebook și browser și le marchează cu un mesaj de avertizare pentru a fi mai ușor de observat. Nu uitați că cei mai susceptibili dezinformărilor de acest gen sunt cei mai puțin familiarizați cu mediul online. Așadar, nu ezitați să recomandați "De Necrezut - Oprim dezinformarea" familiei și prietenilor”.

Cu alte cuvinte, știrea pe care o citiți acum este scrisă pe un site care dezinformează, în opinia lui Ovidiu Mihalcea.

Ovidiu Mihalcea este un senior web developer la Emag și atât. Mihalcea nu are niciun fel de experiență în jurnalism, mass-media sau istorie presei, fiind doar un IT-ist. Și atunci, cum a ales siteurile care „dezinformează”?

Simplu: după criterii ideologice și interese personale. La sfârșitul anului trecut, Hotnews anunța în premieră „Inițiativa individuală împotriva știrilor false. Un IT-ist român a lansat un instrument de semnalare a surselor dubioase de informații pe internet”.

Explica el atunci: „Pentru a putea filtra mai usor siteurile de stiri legitime si obiective, am dezvoltat aceasta extensie de Chrome care afiseaza un avertisment peste postarile site-urilor care publică conspirații și dezinformări” (sublinierile ne aparțin).

Știrea nu a apărut, întâmplător, pe siteul Hotnews. De altfel, Hotnews este siteul cel mai citat de Ovidiu Mihalcea, așa cum se poate observa pe rețelele de socializare unde activ. În consecință, este clar că „siteurile obiective” sunt doar cele merg pe linia neo-liberală a Hotnews, acesta fiind singurul criteriu după care a lucrat IT-istul de la Emag.

Mai mult, acesta consideră că doar siteurile pe care le apreciază el sunt... legitime. Conform dexonline, legitim înseamnă „legal, întemeiat pe lege, justificat sau îndreptățit să existe”. Ne întrebăm dacă în curând, angajatul Emag nu va cere statului să interzică siteurile care popularizează opinii care nu-i convin.

Că Ovidiu Mihalcea nu are alt reper decât propriul său interes a fost demonstrat și de discuția pe care reprezentantul ActiveNews a avut-o cu angajatul Emag la finalul anului trecut. Provocat de colegul nostru să arate o singură știre falsă de pe siteul ActiveNews, Ovidiu Mihalcea s-a fofilat, evitând în mod repetat să răspundă la această întrebare, deși avea tot timpul din lume să găsească un singur astfel de exemplu. Dând dovadă de lașitate, acesta a negat că ar fi vorba despre catalogarea unor siteuri ca fiind distribuitoare de știri false, afirmând că  „nu sugerez nimic în mod vădit legat de siteul dvs”, asta deși la știrea Hotnews scrie clar că este vorba despre „lupta împotriva știrilor false”. Cum de altfel, recunoaște și el în conversație, admițând că a modificat textul avertismentului, pentru a nu mai acuza în mod direct, ci pe ocolite.
 
 

Poate vă întrebați de ce angajatul Emag nu a trecut pe listă și siteuri notorii pentru minciunile pe care le-au publicat de-a lungul timpului, precum Adevărul, Evenimentul Zilei, B1TV.ro sau Stirileprotv.ro. Același lucru ne-am întrebat și noi, mai ales că ne amintim cu toții știrea despre „SIRENA adevărată descoperită în Egipt” de către Evenimentul Zilei.
 

Cercetând puțin cariera actualului Senior Web Developer de la eMAG, am descoperit că domnul „specialist” în știri a colaborat cu mai multe agenții de publicitate, respectiv Kubis Interactive și MB Drăgan. Pe siteul companiei MB Drăgan, la capitolul „branduri” cu care a lucrat, găsim și o mulțime de instituții media: Click, Adevărul, Pro TV, Forbes, UTV(colegi de trust cu Digi) sau Cațavencii. În aceste condiții, este clar cum angajatul Emag se află într-un evident conflict de interese, acesta neputând mușca mâna care l-a hrănit, chiar și indirect. 

Urmărind puțin activitatea angajatului Emag, Ovidiu Mihalcea, putem observa o adevărată obsesie anti PSD, acesta vânând inclusiv greșelile gramaticale sau ortografice ale membrilor acestui partid. Este dreptul domniei sale să aibă ce simpatii politice dorește, dar în același timp, acesta nu lasă și altora să aibă dreptul liber de a-și manifesta simpatiile sau nuanțele în materie de politică. Este o dovadă de ură orbitoare să pui semnul egal între ActiveNews și siteuri despre minunile dacilor, în condițiile în care publicația pe care o citiți a taxat în deseori derapajele presei de azi, inclusiv ale trustului Intact. Dacă ActiveNews este catalogat ca site „dubios”, cum de nu sunt la fel și Digi 24, Evz, Cotidianul, Mediafax sau B1 TV care ne-au citat de atâtea ori?

Tot așa, este cel puțin ipocrit faptul că Mihalcea se anunță a fi prezent, zi de zi, la protestele anti-corupție din Piața Victoriei, dar firma MB Drăgan cu care a colaborat a fost implicată într-un scandal în care a fost dată în judecată pentru că nu și-a respectat angajamentele contractuale, despre care puteți citi AICI.

În consecință, angajatul Emag se face vinovat de încălcarea articolului 70 din Codul Civil, alineatul 2, care susține că dreptul la liberă exprimare nu poate fi restrânsă.

Pentru a putea transmite acest punct de vedere celor de la Google, vă invităm să intrați în magazinul de extensii al Google Chrome (CLICK AICI), să instalați temporar extensia "De necrezut". După instalare, puteți oferi o recenzie negativă acestui produs, explicând celorlalți utilizatori care este adevărul din spatele acestui "tool" folosit pentru încălcarea dreptului la liberă exprimare.

După realizarea acestei operațiuni, puteți apăsa butonul "semnalează un abuz", unde puteți scrie în câteva cuvinte celor de la Google despre faptul că această extensie nu este obiectivă, că autorul se află în conflict de interese și că nu reprezintă niciun fel de instanță sau instituție abilitată să stabilească ce-i adevărat și ce nu.

După care vă invităm să trimiteți extensia la coșul de gunoi acolo unde-i este locul.

De-asemenea, puteți lua legătura cu autorul extensiei pe Facebook sau pe Twitter, putându-i explica de ce se face vinovat de încălcarea dreptului la liberă exprimare.

ActiveNews anunță că-l va urmări în instanță, cu mijloacele legale aflate la dispoziție, pe angajatul Emag care a realizat această extensie mizerabilă. 
 

sursa : ActiveNews.ro





MEDIFAX i-a făcut publicitate MIZERIEI de SCULĂ DE CENZURĂ, făcute de acest INDIVID numit Mihalcea și a publicat Lista celor 70 de site-uri care "trebuie" CENZURATE, ceea ce îi arată COMPLICI la această acțiune, împreună cu alte site-uri care fac propagandă CENZURII: Hotnews, Adevărul, România Curată, Gândul, România Liberă, Bloggeri, Cărbunaru , Mândruță etc...Acest lucru indică faptul că avem de-a face cu o ACȚIUNE CONCERTATĂ a rețelei progresisto-soroșiste

CENZURA REȚELEI NEOBOLȘEVICE CONTINUĂ: Agenția Mediafax face propagandă CENZURII. Din miile de aplicații de pe Google Store așa numita "agenție de știri" a ales-o "ca ştire", pe cea care cenzurează 70 de ziare online. Fluierul e primul din listă

Nota Redacției:

Cerem Procuraturii să intervină. Cerem Parlamentului României : Comisiei de Abuzuri să se autosesizeze.

Nimeni nu se poate erija în organ de cenzură nici ca persoană privată, nici ca persoană juridică.

Nimeni nu poate aplica o așa zisă CENZURĂ nici măcar organele statului

Constituția României : "CENZURA DE ORICE FEL E INTERZISĂ"

Vom da în judecată atât pe "autorul" bolșevic al aplicației "Mihai" care instigă la CENZURĂ cât și agenția MEDIAFAX ca și complice care propagă și care instigă la CENZURĂ indicând laudativ cum trebuie să fim CENZURAȚI noi și alte

Este de noaptea minții ca o agenție de ştiri să prezinte ca "ştire", Un Instrument al Cenzurii care Cenzurează 70 de Ziare din România

Au bagat o grămada de ziare de umplutură ca să lovească în doar câteva care demască Rețeaua Progresistă Internaționalistă cunoscută sub numele de REȚEAUA SOROS

Reteaua SOROS e cea care se afla în spatele acestor instigări la cenzură și sateliții și manipulații ei ideologici.



Iată articolul scris de Mediafax.ro care INSTIGĂ LA CENZURĂ ca în anii bolșevici ai lui Ana Pauker și Stalin


MEDIAFAX.ro Aplicaţia ”De necrezut” vânează fake news-urile din România. Care sunt cele 70 de site-uri vizate

Aplicaţia „De necrezut” avertizează utilizatorii dacă un site ar putea răspândi fake news prin afişarea mesajului: „Pare de necrezut? Verifică informaţia şi din alte surse”.

Aplicaţia ”De necrezut” vânează fake news-urile din România

Condiţia pentru afişarea mesajelor de avertizare este instalarea extensiei şi folosirea browserului Google Chrome.

Odată instalată aplicaţia, în dreptul ştirilor postate de aceste site-uri pe Facebook apare mesajul “Pare de necrezut?

Verifică informaţia şi din alte surse”, iar în interiorul site-urilor apare mesajul “Cercetează înainte să crezi! Verifică informaţia şi din alte surse”.

Lista aplicaţiei „De necrezut” conţine 70 de site-uri. Ea poate fi downloadată din google store.

fluierul.ro

vremuritulburi.com

nedreptate.net

expunere.com

descrieri.ro

cunoastelumea.ro

activenews.ro

aflasitu.ro

infoAlert.ro

cyd.ro

efemeride.ro

nationalisti.ro

nasul.ro

nuv.ro

social-media-romania.eu

searchnewsglobal.wordpress.com

lovendal.ro

ziaristionline.ro

yno.ro

caplimpede.ro

secretele.com

napocanews.ro

stirinefiltrate.ro

dzr.org.ro

stiri-extreme.ro

ro.blastingnews.com

onlinereport.ro

obiectiv.info

dailynewsro.com

soim.ro

gandeste.org

recentnews.ro

eufrosin.wordpress.com

criterii.ro

reporteronline.net

lupuldacicblogg.wordpress.com

incorect.org

stireazilei.com

flux24.ro

deretinut.net

ziaruldegarda.ro

presalibera.net

teinformam.ro

perfectmedia.tv

stiriblana.pw

impactpress.ro

us24.ro

sokant.ro

comunitatea.stampenet.com

stirea.ru

oliviasteer.ro

comisarul.ro

luju.ro

exclusivenews.ro

infopuls.ro

invectiva.ro

explozivnews24.ro

alternativenews.ro

exclusiv24.ro

rol.ro

grupul.ro

stiripesurse.ro

romaniatv.net

antena3.ro

curentul.info

justitiarul.ro

stiri.rol.ro

dcnews.ro

rdo.ro

bzi.ro


Sursa instigării la CENZURĂ este așa zisa "agenție de știri" MEDIAFAX




Iată cine face INSTRUMENTELE DE CENZURĂ




Iată cine propagă INSTRUMENTELE DE CENZURĂ și cine instigă la CENZURĂ




Iată de ce vor să ne CENZUREZE

Țările de la Vișegrad DEMASCĂ implicarea Rețelei Progresiste MERKEL-SOROS în protestele de la București. Iohannis, USR-ul, ONG-urile lui SOROS, Multinaționalele germano-austriece sunt indicate clar ca fiind agitatorii Marelui Miting

Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România


(Fluierul)