Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

Rețeaua Progresisto-Globalistă finanțată cu încă 18 miliarde de Soros. Soros a transferat URIAȘA SUMĂ de 18 miliarde de dolari către fundația sa progresistă, Open Society Foundations de unde sunt alimentate ONG-urile progresisto-soroşiste din întreaga lume

Oamenii lui SOROS din Parlamentul European au organizat Conferința lui Kovesi de la Bruxelles

SOROSIȘTII VOR SĂ CREZE "UN SPAȚIU SCHENGEN" AL ONG-URILOR LUI SOROS. Cum s-au coalizat cei mai activi luptători împotriva Ordonanței 13, după nouă luni de la protestele # rezist. "Creăm un spațiu Schengen al grupurilor civice"

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Morgan Freeman, impresionat de povestea unui orfan român. Interviul va fi difuzat de National Geographic

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Țara arde și Iohannis inaugurează terenuri de golf unde s-a întâlnit cu securistoizii Grupului de la Cluj. Iohannis cu Ioan Rus, Vulpea, Rareș Bogdan și Vasile Dâncu la inaugurarea unui teren de golf, sportul milionarilor.

GRECIA. Progresistul internaționalist Tsipras și partidul său neobolșevic Syriza, majoritar în parlament, au dat o lege prin care, începând de la 15 ani fetițele se pot declara băieți și băieții fete, printr-o simplă declarație la primărie

A murit actrița Olga Tudorache (fișă biografică)

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Nervos că a băgat degeaba zeci de milioane de dolari în campania lui Hillary Clinton, SOROS a plătit un studiu ca să afle de ce muncitorii albi din America l-au votat pe Donald Trump președinte. Iată ce-a aflat....

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

WIKILEAKS. Un Documentul al Fundației SOROS prezintă LISTA de Europarlamentari Români care sunt numiți „Aliați de Nădejde" ai fundației lui SOROS „Open Society Foundations": Corina Crețu, Macovei, Renate Weber, Cristian Preda, Alina Vălean, Norica Nicolai.

Victor Negrescu PSD, Angela Cristea UE și Florian - Institutul "Elie Wiesel" cred că românii îi urăsc foarte mult pe cei de alte etnii. Florian "În România, deși există toate derapajele discursului incitator la ură, nu avem violențe în stradă"

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Ziarul FreeBeacon publică pe baza extraselor fiscale cine sunt finanțatorii "mișcării de rezistență" #resist din Statele Unite care acționează împotriva lui Donald Trump. Surpriză? SOROS se numără printre principalii finanțatori ai mișcării #resist

GERMANIA, Ministru de Finanțe Schauble, eminența cenușie a progresistei Merkel care va deveni în curând șeful Bundestagului, a declarat la Summitul FMI că e nevoie de și mai mult GLOBALISM

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

VIDEO Imagini unice cu Simona Halep la liceu. Cum îi spuneau colegii de clasă celei mai bune jucătoare de tenis a lumii

Transportul în comun din Oradea, blocat și miercuri din cauza grevei OTL. Întregul oraș, PARALIZAT

Donald Trump pregăteşte un atac la FMI. Mesajul transmis pentru Banca Mondială şi FMI. Secretarul Trezoreriei spune că cei de la FMI își dau salarii grase și le cer țărilor austeritate în loc să ajute țările sărace să treacă rapid pe creștere economică

Rimaru din trupa hip-hop R.A.C.L.A., acuzat de hărțuire de numeroase femei: "M-a întrebat cum îmi permit să nu îi răspund pe Facebook și m-a scuipat"

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Care este valoarea medie a IQ-ului în țările Europei și ce semnificație au aceste valori

Mihaela Buzărnescu, învinsă la limită de Sabine Lisicki! Românca a fost furată de arbitri în turul I la Luxemburg

Ministrul Turismului, despre Omnia Turism: Cea mai mare pagubă realizată de o agenție de turism. Turiștii să nu mai plece chiar dacă au bilete plătite

Președintele canibal care i-a oferit lui Ceaușescu diamante în schimbul unei românce pe care a luat-o de soție

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

O ploieşteancă de 25 de ani a ajuns actriţă XXX după un anunţ la ziar. GALERIE FOTO

Din România s-au furat păduri în valoare de 36 de miliarde de euro! Pădurarii spun că s-au furat, în total, 120 de milioane de metri cubi de lemn, în valoare de 36 de miliarde de euro, adică jumătate din datoria externă a României în acest moment!

BOMBĂ. Andreea Esca, apariţie în revista Playboy? FOTO

India: Autoritățile adoptă un plan de acțiune pentru combaterea poluării în New Delhi

SOROS VREA SA ADUCA COMUNISMUL IN EUROPA DAR NU PE CEL AL LUI CEAUSESCU CI PE CEL A LUI PAUKER SI LENIN. Săptămânalul German Wirtschafts Woche îl acuză pe Soroș ca finantează și susține Syriza

Tatiana Gutu, medaliata cu aur la gimnastica, il acuza pe fostul campion mondial Vitali Scerbo ca a violat-o cand avea 15 ani

Donald Tusk propune o ambițioasă reformă a UE post-Brexit în doi ani

Un proiect imobiliar lovit de criza din 2009 e reabilitat și oferă locuințe cu rate la dezvoltator

Președintele Xi Jinping: Principiul unei singure Chine trebuie menținut

Actrița Olga Tudorache a murit

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 18 octombrie

Poeta care a devenit un simbol al lesbianismului

Comisia SRI îl audiază astăzi pe fostul ofițer Daniel Dragomir. Elena Udrea a fost invitată joi

Torţionarul Vişinescu, gesturi şocante în puşcăria de la Jilava. Deţinuţii nu ştiu cum să reacţioneze, să râdă sau să plângă

Accident grav în Satu Mare. O mamă şi un bebeluş au fost răniţi

Cele mai întunecate secrete ale Germaniei naziste. Vrăjitorie, falsificarea istoriei, fabrici de copii și experimente îngrozitoare

Instigator online, angajat de Rusia: Țelul era să-i instigăm pe americani împotriva Guvernului SUA

Președintele Austriei i-a transmis lui Sebastian Kurz să impună "valorile europene" în coaliție

Un tribunal federal a blocat și cel de-al treilea decret al președintelui Trump ce viza restricții asupra imigrației

DOCUMENTAR: Ștefan Bănică jr. împlinește 50 de ani

Numărul copiilor obezi a crescut de la 11 milioane la 124 de milioane în 40 de ani. Cauze: marketingul alimentar și sărăcia

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Cum faci compot de gutui fără conservant

O noua culme a jurnalismului la Antena 3: I-au filmat telefonul lui Hildegard Brandl iar Gadea i-a citit din conversatii pe post

Profesorul universitar Ioan Scurtu îi desființează pe Lucian Boia și Neagu Djuvara - “În România s-a dezvoltat un foarte puternic şi agresiv curent antinaţional”

Incendiu la rafinăria Chevron din California. Fumul a înnegrit cerul

Parcări moderne ţinute închise, în Mehedinţi. Şoferii sunt revoltaţi VIDEO

Victor Rebengiuc decorat, miercuri, de către preşedintele Klaus Iohannis

Decizia radicală luată de Sorana Cîrstea după ce a abandonat în primul tur la Luxemburg. Ce mesaj a transmis ea

A murit actrița Olga Tudorache. Mesajul postat de Florin Călinescu

Mister în jurul a peste 100 de morminte de copii datând de peste 2.000 de ani, descoperite în nordul Chinei

Eugen Teodorovici, despre diploma de la Academia Naţională de Informaţii: Nu am trecut niciodată pe acolo

Incendii în California: Zeci de persoane sunt încă dispărute

WhatsApp se modifică. Utilizatorii îşi pot urmări poziţionarea geografică în timp real

Parlamentul desemnează, miercuri, noua conducere a ANRE și modifică Regulamentul Comisiei SRI

Fotbal: Liga Campionilor - Guardiola a dedicat victoria lui Manchester City separatișilor catalani încarcerați

Percheziții DNA la Primăria Pișchia din Timiș. Primarul, suspectat că a cerut mită pentru a acorda contracte

Situația privind suspendarea primarului Chișinăului, Dorin Chirtoacă, dezbătută la Strasbourg

Automobilele de epocă din Țiriac Collection pot fi vizualizate printr-o aplicație gratuită pe mobil

LIGA CAMPIONILOR. 31 de goluri în opt meciuri. Liverpool a învins cu 7-0 în Slovenia, rezultate şi clasamente

ȘOCANT | O fostă campioană olimpică la gimnastică susține că a fost violată de un coleg din lotul național: "Ați fost acolo, dar nu m-ați apărat!"

FOTO Cum arată stațiunile de pe litoral toamna: plaje pustii, alei acoperite cu frunze, magazine cu obloanele trase

INFP: Două cutremure de 2,6 și 3,4 grade pe Richter în județul Buzău, miercuri dimineața

FOTO | Puștii FCSB-ului n-au învățat încă să-și facă nod la cravată! :) Fază amuzantă la plecarea spre Israel

Sfântul Luca, sărbătorit pe 18 octombrie. Minunea care a avut loc la uciderea celui mai iubit apostol al Mântuitorului

Cum apare hipotermia și cum îi putem ajuta pe cei care îi cad victime. "Pacientul nu trebuie abordat cu brutalitate"

Presedintele moldovean Igor Dodon, dupa ce Curtea Constitutionala a decis ca poate fi suspendat de Parlament: Uzurpare a puterii in stat

Polonia susține aderarea Turciei la Uniunea Europeană, a afirmat președintele Duda

A jucat într-un film XXX, dar era să leșine când și-a cunoscut partenerul. Cine era bărbatul cu care a făcut-o

Sesizarea CCR în cazul Belina, discutată de coaliţia PSD - ALDE

Aleșii din Craiova decid azi dacă alocă peste un milion de lei pentru inaugurarea noului stadion

Cutremur de 3,4 în judeţul Buzău

Polonia ar putea deveni singura țară din UE care renunță la ora de vară și de iarnă

Răzvan Theodorescu despre Olga Tudorache: O mare doamnă a teatrului românesc

ANM: Ceață și vizibilitate redusă în zece județe din Transilvania și Moldova

Percheziții în București și 10 județe într-un dosar de evaziune fiscală. Prejudiciul depășește 2 milioane de lei

Percheziţii într-un dosar de uz de armă şi şantaj, în Timiş

Manevră periculoasă, cu 200 de oameni la bord. Un pilot a refuzat să aterizeze normal pe aeroportul din Dusseldorf VIDEO

Prima femeie silvicultor din lume a fost o româncă. Aurora Gruescu și moștenirea ei pentru România

Moartea poetului național Vasile Militaru în închisoarea comunistă de la Ocnele Mari. "Și-a acceptat moartea ca pe o împărtășanie"

Serghei Lavrov: Moscova vrea ca Uniunea Europeană să fie stabilă

Români condamnaţi la închisoare de un tribunal german pentru trafic cu solicitanţi de azil în UE

Scriitorul american George Saunders a câștigat premiul Man Booker pe 2017

Tudorel Toader: Este finalizat proiectul de modificare a legilor justiției; devine prioritară situația din penitenciare

Este oficial: IKEA intră în linie dreaptă. Anunțul făcut astăzi de retailerul de mobilă suedez. Va fi cel mai mare din Europa de Sud-Est și va fi construit în România

Două cutremure în județul Buzău, în mai puțin de patru ore. Unul dintre ele, cu magnitudine de 3,4

Mitsubishi vrea să-și majoreze vânzările și veniturile cu 30% și să facă investiții de peste 250 miliarde yeni

Terorism: UE dorește să intensifice schimbul de informații cu Tunisia

Hillary Clinton: Amenințările în privința inițierii unui război cu Coreea de Nord sunt periculoase

Comitetul Olimpic și Sportiv Român va acorda distincții olimpice pentru patru sportivi

O fostă gimnastă face dezvăluiri cutremurătoare. A fost violată când avea 15 ani de un multipu campion olimpic. "E o bestie"

Olga Tudorache a murit la vârsta de 88 de ani

Coaliția PSD - ALDE discută miercuri despre sesizarea CCR în cazul Belina

O caravană a jurnaliștilor din România, Republica Moldova și Ucraina, în vizită la instituții ce au implementat proiecte prin POC

Ecaterina Andronescu, audiată la DNA

S-a găsit rezolvarea pentru Arenele BNR: "Uite că se poate și fără bani!" Terenurile ar putea ajunge la Primăria Capitalei

Tudor Helgiu, elevul devenit cunoscut după ce a fost trimis acasă din cauza părului lung, a mers azi la școală netuns | FOTO

Cursuri de etică și integritate, la Universitatea din București. Plagiatul, una dintre noțiunile studiate

Iulian Iancu: reprezentanții OMV Petrom vor fi audiați în privința creșterii artificiale a prețului energiei și a manipulării pieței

Scriitorul american George Saunders, câștigătorul premiului Man Booker 2017

Gimastică artistică: Tatiana Guțu îl acuză de viol pe fostul campion olimpic Vitali Șcerbo

Premierul Mihai Tudose i-a convocat pe noi minştri la prima şedinţă de Guvern

Sindicatele din Sănătate, noi negocieri la Guvern privind nemulțumirile referitoare la venituri

China: Deschiderea lucrărilor Partidului Comunist, un nou mandat la orizont pentru Xi Jinping

Washingtonul era la curent cu masacrele comise de armata indoneziană în timpul epurărilor anticomuniste din 1965-1966

Vicecampioana României din 2015 s-a desfiinţat. Marţi seara a jucat ultimul său meci

Dorina Lazăr: Olga Tudorache a fost un om extrem de vulnerabil în ciuda aparențelor de om dur

Marea Britanie nu va recunoaște independența Cataloniei

Xi Jinping apără autoritatea partidului și promite o "nouă eră" Chinei

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1557, afisate in 13 pagini.

ieri 19:04 ȘTIRILE MEDIAFAX