Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

Progresiștii vor să aducă milioane de migranți cu forța prin COTE OBLIGATORII impuse țărilor UE. Liderii UE s-au certat pe cotele obligatorii pentru relocarea refugiaților. Liderii Progresiști vor să aducă milioane de migranți conservatorii se opun

112 a ignorat apelul. METROREX demontează MANIPULAREA ORDINARĂ lansată de vuvuzele statului paralel mai ales de Gâdea și de Antena 3 cum că firma de transport și NU poliția ar fi trebuit să asigure SECURITATEA ȘI SIGURANȚA pasagerilor la Metrou

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Donald Trump dezvăluie că organizația #rezist, care protestează sub această etichetă și în SUA, și în România, și în Europa, e de fapt o organizație făcută să OBSTRUCȚIONEZE puterea legitim aleasă și spune că rețeaua progresistă se află în spatele ei

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Crăciunul, în vremea lui Constantin Brâncoveanu. "Casele erau cutrierate de servitorii Curții, care adunau bacșișuri"

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Se dă vina pe acarul Păun. Angajata de la 112 care a preluat apelul fetei atacate în staţia Costin Georgian va fi cercetată de Parchetul Militar. 112 nu stă în operator care nu e de capul lii

Serghei Lavrov acuză ambasada SUA de la Moscova de ingerințe în campaniile electorale din Rusia

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Primele analize efectuate de Breakthrough Listen nu indica semne de tehnologie extraterestra pe misteriosul asteroid interstelar Oumuamua venit din al sistem solar. Poate ar trebui sa pună oamenîi emitatoare și receptare pe el

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Ce se întâmplă în spatele camerei de filmat a jurnaliștilor știriști. Imagini care nu sunt difuzate niciodată la televizor

HOROSCOP 16 DECEMBRIE 2017: Pot apărea evenimente neobişnuite

Cine a fost, cu adevărat, părintele comunismului. Urmaș al rabinilor, a dat numele doctrinei adoptată ulterior de toți liderii mișcării

Băile fierbinți pot avea efecte cumplite asupra inimii și creierului. Medic: "Este mult mai bine să facem duș, decât baie"

Un sistem solar similar celui din care face parte Terra, descoperit de NASA

Ministrul Educației: Avem Internet doar în 66% din școlile din țară. Investim în digitizare

TRĂDĂTORI DE ȚARĂ. Noua lege a redevențelor e cea veche: Pentru productia din pământul țării de petrol si gaze va fi același BACȘIȘ la fel ca până acum. Norvegia 78% impozitare totală pe petrol și gaze, Marea Britanie 62% și 81%, Danemarca 64%, Romania 19%

Bancul Zilei: Poarta autostrazii

CASTIGATOR VOCEA ROMANIEI 2017: Ana Munteanu, primul mesaj pe Facebook

ARMATA UE a federaliştilor progresişti de la Bruxelles se pune rapid în mişcare: 25 de state îşi vor dizolva treptat armatele în armata imperiului progresist UE. Juncker: "Este timpul să o trezim pe Frumoasa Adormită a Tratatului de la Lisabona"

Cum organiza Biserica viața ardelenilor, prin lege și pedepse drastice, în urmă cu câteva secole

Cum e să mori stupid la 25 de ani împinsă sub metrou de o nebună? Criminala de la metrou ar fi încercat să împingă şi o femeie în faţa tramvaiului la Obor după tragedia de la Dristor. Anterior mai împinsese o fată la altă stație de metrou.

Poliția din Canada investighează cazul "suspect" al unui miliardar și soției lui găsiți decedați în locuința lor

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

Povestea câștigătoarei Vocea României: la doar 13 ani, Ana Munteanu a câștigat "Moldova are talent" cu un hit de-al Patriciei Kaas VIDEO

Ion Țiriac are în plan două proiecte imobiliare de răsunet. Ce vrea să facă

CASTIGATOR VOCEA ROMANIEI 2017: Cine este Ana Munteanu

Ce i-a făcut o blondă din Suceava iubitului ei. Clipul a devenit VIRAL. VIDEO

VIDEO Decizie istorică la Roma. Exilul poetului Ovidius, revocat la 2.000 ani de la moartea acestuia

Înmormântare Regele Mihai I. Cum a venit la funeralii Carmen Iohannis

Ambasadorul nord-coreean la ONU a ignorat solicitarea SUA privind suspendarea testelor balistice și nucleare de către Phenian

CASTIGATOR VOCEA ROMANIEI 2017. ANA MUNTEANU a câştigat VOCEA ROMANIEI 2017

Formațiunea de extremă-dreapta Partidul Libertății (FPÖ) revine la putere în Austria/Sebastian Kurz devine cel mai tânăr șef de guvern din Europa

Iașiul nu renunță la play-off. Stoican: "Ne vom bate până la ultima suflare! Va fi foarte greu, dar nu imposibil!"

VIDEO Omagiul adus regelui Mihai în finala Vocea României

Culoarea norocoasă în 2018 în funcţie de ZODIE. Trebuie neapărat SĂ O PORŢI

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Studenta Cerasela Tatarciuc din Iaşi, rănită grav într-un accident rutier, a murit la 22 de ani

Care este temperatura optimă în locuință pentru a ne proteja copiii. "Cei mici pierd foarte multă căldură periferic"

Actorul român fenomenal care a urcat pe scenă după ce a eșuat în minerit: "Am rămas orfan la 11 ani, după ce tatăl meu a murit într-o explozie"

Cei mai înalți munți din Carpați. Test de cultură generală despre zece vârfuri montane de top ale României

"Amazing Grace": Omagiu pentru Regele Mihai la "Vocea României". Cine a câștigat marele premiu în valoare de 100.000 de euro | VIDEO

Top 10 bancuri cu politicieni. "De ce parlamentarii nu sunt niciodată jefuiți?"

CASTIGATOR X FACTOR 2017, MAREA FINALĂ. Ce vor face concurenţii cu premiul

TRĂDĂTORII. ÎNCEPE NOUA ETAPĂ DE VÂNZARE A ȚĂRII. ULTIMA DECIZIE A TEHNOCRATULUI CIOLOȘ ÎNAINTE SĂ SE CARE. Ministerul Transporturilor scoate la privatizare aeroporturile din București și Administrația Porturilor Maritime Constanța prin listarea pe bursă

Câte zile libere au românii de Crăciun și de Anul Nou. Când se întorc elevii la școală

Lactalis retrage in Franta inca cinci loturi de lapte praf care ar putea fi contaminate cu salmonella

Facebook, decizie fără precedent

Germania: Câteva zeci de femei și minori sunt potențiale amenințări islamiste

Peste 80 de noi cazuri de rujeolă înfegistrate într-o săptămână. Numărul total de îmbolnăviri se apropie de 10.200

Cinci persoane au suferit arsuri grave după ce o butelie a explodat

Unul dintre cei mai bogati canadieni, Barry Sherman, si sotia sa au fost gasiti morti in casa

VIDEO Curajul teribil al femeii ce a smuls din ghearele naziștilor peste 2.500 de copii evrei. "Mă enervează când oamenii mă numesc eroină"

Test pentru 2018: Copacul ales îţi dezvăluie cum îţi va merge anul viitor

Polițiștii au prins mai multe femei în urma unor sesizări de amenințare

Bilanțul cutremurului din Indonezia a ajuns la doi morți și șapte răniți

Restrictii de trafic in Capitala, pentru funeraliile Regelui Mihai I

Restricții de trafic în Capitală, pentru funeraliile Regelui Mihai I

CASTIGATOR VOCEA ROMANIEI 2017. Show total în finala VOCEA ROMANIEI 2017

Ana Munteanu este câștigătoarea Vocea României: Smiley, în culmea fericirii VIDEO

Cetățenii Republicii Moldova înclină mai mult spre Rusia decât spre România

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Cutremur cu magnitudinea de 2,8 grade pe scara Richter în județul Vrancea

Sărbătoarea progresisto-soroşistă "Fără Pantaloni la Metrou" sau Cum să Distrugem Morala Tradițională. Fanaticii progresişti au dansat în fundul gol la metrou cu crucea în mână ca să-şi bată joc de religie

Abia acum s-a aflat! Pique a făcut lumină în cazul plecării lui Neymar de la Barcelona: motivul din spatele transferului la PSG

Călărași: Cinci persoane rănite în urma exploziei unei butelii de gaz

Suceava: Microbuz cu sase persoane la bord, rasturnat pe DN 17

Flash mob în fața sediului PSD din Sibiu. Garoafe albe în memoria Regelui Mihai

Ce cadouri le oferă de Crăciun Regina Elisabeta angajaților săi | FOTO

HOROSCOP 2018 MIHAI VOROPCHIEVICI: Cine dă lovitura anul viitor. Ce spun runele despre noroc, iubire, sănătate carieră

Noi detalii despre victimele accidentului refoviar de la Gara Roşieşti. Şoferul autoturismului nu a văzut trenul din cauza ceţii dense

Ce transfer a ratat Real Madrid. "Galacticii" au spus pas unei mutări de 200 de milioane de euro din cauza lui Cristiano Ronaldo!

"Am informațiile mele de la Collina". Ionuț Popa știe deja cine îl va arbitra luni meciul ACS Poli - Dinamo. Antrenorul sugerează că "fluierașii" îi vor cu orice preț pe "câini" în play-off

Fructele sezonului sunt periculoase. Medicii trag un semnal de alarmă: cine nu trebuie să consume portocale

BREAKING NEWS | Reacția lui Moruțan, după ce a ieșit de la negocierile cu FCSB: "Ne-am înțeles, dar nu am semnat încă". De ce amână să-și puna semnătura pe contract și când dă răspunsul final

Cel putin doua persoane au murit si sapte au fost ranite in urma unui cutremur cu magnitudinea 6,5, in Indonezia

Vameşii de pe aeroport au rămas blocaţi. Un român vroia să ducă un porc întreg în Italia VIDEO

Surpriză! După ce a fost criticat de Becali, Alibec a uitat de dureri și s-a întors la anternamentele FCSB

Trei persoane posibil decedate in Filipine din cauza unei furtuni tropicale

De ce va fi îngropat Regele Mihai pe întuneric. Explicaţiile Patriarhiei

Bitcoin a atins un nou record, de aproape 18.000 de dolari

Wall Street Journal: Lideri de opinie din mediile online, vizați de autorități de reglementare din Statele Unite și Marea Britanie pentru publicitate

Bellu și Bitang aveau 7.200 de lei pe lună. Noul antrenor de la lotul de gimnastică are leafa unei femei de serviciu

RĂZBOIUL din Yemenului: Armata și aliații au preluat un punct strategic controlat de rebelii huthi

O nouă tragedie la metrou. Autorităţile caută rudele victimei strivite pe şinele morţii

TRAFIC îngreunat pe DN 6, către Teleorman: Coloană de mașini pe o distanță de aproximativ trei kilometri

Supa lui Hipocrate: Tratează cancerul, bolile de rinichi şi ficat

Regele Mihai va fi înmormântat astăzi la Curtea de Argeș/ Programul complet al funeraliilor

Regele Mihai, citat pentru vineri la Tribunalul Arad, intr-un proces initiat de un detinut nemultumit de raspunsul primit la o petitie adresata Casei Regale

Handbal feminin: Norvegia și Franța vor juca finala Campionatului Mondial din Germania

WTA: Simona Halep, castigatoarea premiului Favorita Fanilor

Edi Iordănescu: "Am încheiat un parcurs extraordinar. Acum, e nevoie să transferăm jucători"

Filme porno cu eleve din Iași | Surorile XXX, descoperite de părinți

VEŞTI PROASTE. Cei care nu plătesc taxele la stat, atât companiile, cât şi persoanele fizice, riscă pedeapsa cu închisoarea

Schi alpin: Lindsey Vonn și-a îmbunătățit recordul de victorii în Cupa Mondială (78)

VIDEO "Vă vedem din Iași", protest la adresa parlamentarilor și moment de reculegere în memoria Regelui Mihai

CASTIGATOARE BRAVO AI STIL 2017: Votul telespectatorilor, decisiv

Cum a impulsionat Gheorghe Funar industria IT la Cluj. Naționalismul catalogat de progresişti "sălbatic" al "primarului tricolor" a produs, în timp, la Cluj-Napoca un efect BENEFIC neașteptat de progresişti

VACCINAREA CU FORȚA. Filipine a anunțat că se pregătește pentru "SCENARIUL CEL MAI GROAZNIC" după s-a descoperit că Vaccinul Firmei Sanofi împotriva Febrei Dengue aplicat OBLIGATORIU în școli pe 730.000 de copii, AGRAVEAZĂ BOALA în loc s-o vindece

Becali a ales. El e fotbalistul "din Țara Olteniei" pe care-l vrea la FCSB! Presa din străinătate l-a dat de gol

Cosmin Contra, aliatul secret al ACS Poli? Ionuț Popa i-a transmis selecționerului, cu ocazia aniversării sale, un mesaj inedit

Bucureştiul este plin de PSIHOPAŢI ca criminala de la metrou. Material filmat cu camera ascunsă la spitalul Alexandru Obregia VIDEO

VIDEO Flashmob in fata sediului PSD Sibiu. Protestatarii au adus garoafe albe si foi cu citate din Regele Mihai:Morala la noi ar trebui ridicata

REVOLUȚIA FISCALĂ: Cei care nu plătesc taxele la stat, atât companiile, cât și persoanele fizice, riscă pedeapsa cu închisoarea | DOCUMENT

Schimb maşină, televizor sau telefon pe un porc de Crăciun. Românii, disperaţi să aibă carne de Sărbători

Mesajul Simonei Halep, votată favorita fanilor pe site-ul WTA. "E o mare onoare pentru mine" FOTO

Funeraliile Regelui Mihai I al României - AGERPRES LIVE

Nr. de articole la aceasta sectiune: 4252, afisate in 36 pagini.

ieri 20:00 ȘTIRILE MEDIAFAX