Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

• interesant  mm   2016-05-18 - 17:50

Deci au trecut de la Organisme Modificate Genetic, OMG, la oameni modificati genetic? OMG - urile lui Monsanto au dat gres, nu sunt nici bune pt oameni nici asa de rezistente cum s-a pretins. Cine raspunde pt oamenii modificati genetic si eventualii lor urmasi si care sint adevaratele scopuri ale modificarii? Interesant. SF.

• conspiratie  vlad tepes   2016-05-19 - 01:26

Astazi, doar ignorantii si spalatii pe creier, mai pot baga in corpul propriilor copii, astfel de substante criminale. Problema este, ca acestia reprezinta marea majoritate a populatiei.

• hm  mm   2016-05-19 - 22:44

Nu-i chiar asa. Oamenii de buna credinta, care isi vad doar de job si familie, nu stau pe net si nu se informeaza, iau de bun ce zice statul. Daca statul zice ca-s bune vaccinurile, ei o iau de buna si ii considea pe ceilalti alarmisti si creduli, ii acuza ca cred in "teoria conspiratiei". Nu-i poti acuza pe oameni ca-s ignoranti, ca nu se informeaza si ca ii cred pe doctori, jobul doctorilor ar fi sa spuna adevarul.

• uitam de noi...  liliana   2016-09-25 - 13:49

In loc sa analizam orice vorba publicata la un momentdat de un/o oarecare si sa incercam sa scotocim idei conspirative, mai bine am invata sa traim, sa fim fericiti cu ceea ce suntem si sa ne bucuram de viata si fiecare sa alegem conform propriilor convingeri si surse de informare, mai ales cat mai actualizate.

• Spaimele ignorantei  Doru Stian   2016-11-09 - 14:29

Ce perfidie manipulatoare au oamenii lui Soros: ,,Nu va mai vaccinati copiii ca vor fi definitiv modificati genetic și vor muri "!? Mai ales crestinii au fost speriati de groaza cu lozincile astea , ca sa fie copiii lor urmatoarele victime sigure ale unei pandemii provocate. Nu mai propagati aiurelile astea ca vaccinurile sunt bau-bau, voi oamenii lui Soros. Voi care spuneti ca vreti binele nostŕu, al crestinilor, voi mintiti si manipulati oamenii sa nu-si mai protejeze copiii prin vaccin. Cei care au lansat acest articol nu au inteles sau nici nu vor sa auda realitatea principiului de functionare a acestui tip de vaccin preconizat dar inca teoretic. Genomul uman este opera lui Dumnezeu și nu poate introduce oricine orice gena vrea,( si care sa mai și functioneze !) atât de simplu cum ai atasa o rotiță la un cărucior. Spaimele acestea nu-s demne de crestinul adevarat.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

"...but even he has a firmer grasp on reality than many of his high profile supt.rterso&quop;I disagree, Sultan. If he had a firmer grasp on reality he would not have pursued health care reform, cap and trade, manmade global warming, education reform, and many other destructive anti free market liberal ideas. Anything that he can do to hurt this nation he will do.

• "...but even he  Coltin   2017-01-09 - 12:46

• Você esqueceu de fa  Adelie   2017-01-09 - 18:30

Você esqueceu de falar que em São Bento os restaurantes fecham para o alo§&mo..hahahahaÃ#8230;se você chega perto da uma hora não tem mais nada..hahaha

• Nedumerire  Nick   2017-11-11 - 19:14

Pentru Doru Stian - Mă întreb cum dracu' te-ai lăsat speriat și bei apă cumpărată la bidon., de frica infestației. Dece nu bei dela robinet să te usuci de clorul din ea și mai nou, cu diazepam ca în America. Deja consumi obligat fluor în sare care ți-a calcificat glanda pineală din cauza căreia spui ce spui. Nu vezi că nu mai poți să te opui din lipsă de voință. Și dacă ai animale în casă, toxoplasmoza face restul. Informează-te la un medic - de curiozitate; dacă mai ai forță decizională. Nu-mi răpunde că nu continui discuția ;devine ridicolă.

VA ploua cu migranți redistribuiți direct de progresiștii de la ONU. Ungaria se retrage din proiectul ONU pentru migranți. Cei care ne-au băgat acolo se numesc Cioloș și Iohannis. Ambii progresiști. Dragnea tu ce faci? Ești și tu sluga lor?

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Sorana Cîrstea, calificată în sferturile de finală ale turneului BRD Bucharest Open (WTA)

Legea Offshore. Lauda lui Dragnea nu e altceva decât Trădare de Țară. Dan Chitic "Am fost trădați în proporție de 65%". Dați-Vă demisia şi plecați căci ați instituit jaful prin lege

Donald Trump: Al Treilea Război Mondial va izbucni din cauza unei ţări "mici" şi "agresive"

Donald Trump nervos pe Isăreștii Americani care-și bat joc de creșterea economică și vor s-o oprească cu orice preț. Donald Trump critică decizia Rezervei Federale de majorare a dobânzii, avertizând că este afectată creșterea economică

Karolina Pliskova s-a măritat cu un individ dubios. Presa din Cehia scrie că a făcut greşeala vieţii sale

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Moscova cere ajutor online pentru rusoaica arestată în SUA ca agentă secretă

VIDEO ​Medicii și asistentele care au fugit la privat se ntorc acum la stat: Salariul este mai mare

BRD Bucharest Open: Sorana Crstea, calificare n sferturile de finală obținută noaptea, pe ploaie

România a câștigat medalia de AUR la Campionatul European de tenis de masă, la juniori 2, fete. Victorie mare pentru Pletea, Șipoș și Oprea. Dragoman & Co sunt și ele la Mondial

A murit Marius Ancuţa, cel mai cunoscut comentator de snooker din România. Datorită lui mulţi s-au îndrăgostit de acest sport

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

CCR: "Persoanele de același sex căsătorite au dreptul de liberă circulație și la ședere în România". Pe baza cărei legi sunt aceste persoane "căsătorite" penibililor? Pe baza unei "legi" care NU EXISTĂ în România!!!!

​​VIDEO La doar cteva zile după summitul Putin-Trump, Rusia și etalează noile sale super arme

Președintele Iohannis a promulgat legea privind protecția animalelor utilizate în scopuri științifice

Tudor Potra, consilier MCIN: Expoziția "Aurul și argintul antic al României" ca dialog pop-culture

"Pot spune că, în sfârșit, respir". Emoțiile unui titlu european, din scaunul de lângă antrenor. Irina Rus povestește cum se dădeau coate înainte de mingea de meci: 'Sărim, nu sărim?'

Impresara lui Mutu a dezvăluit motivul "divorțului" de FC Voluntari

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Donald Trump a criticat dur amenda aplicată de UE companiei Google. Avertismentul transmis de președintele Statelor Unite

Guvernul britanic vrea să accelereze negocierile privind Brexit-ul

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

CITATUL ZILEI

Iașiul se pregătește pentru cel mai așteptat eveniment automobilistic al anului în România

Dominic Raab: Guvernul britanic dorește intensificarea negocierilor privind Brexitul

Klaus Iohannis a trimis CCR sesizarea asupra Legii 303 privind statutul procurorilor şi judecătorilor

Calvarul jucătoarelor de tenis, dezvăluit de o fostă victimă. Violuri repetate, abuzuri şi agresiuni fizice

Crime în paradisul prostituatelor | Româncele, atracții majore în bordelurile din Elveția | EXCLUSIV

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

ANAF: Veniturile bugetare au crescut în primul semestru cu 13,5%, la circa 112,8 miliarde lei

Ministerul Dezvoltării: Protocoalele cu SRI au avut ca obiect problematica prevenirii și combaterii terorismului și a atacurilor cibernetice

Curtea de Justiţie a UE, sesizată împotriva Ungariei în dosarul azilului de către CE. Ultima etapă a infringementului

"Campioană europeană - este ceva incredibil! Am și visat chestia asta, dar acum, nu am cuvinte. Mi s-au tăiat genunchii!" România a răpus Rusia la capătul unei finale superbe, la tenis de masă, juniori 2

Organizatorii au amânat pentru vineri două partide din cadrul BRD Bucharest Open

Ion Ţiriac, anunţ important despre Arenele BNR. Baza a trecut în proprietatea statului

Trump respinge cererea lui Putin de a permite magistraților ruși să interogheze cetățeni americani

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Donald Trump respinge planul lui Vladimir Putin privind acțiuni reciproce de interogare

A murit Marius Ancuța, cel mai cunoscut comentator de snooker

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 20 iulie

România a câștigat medalia de AUR la Campionatul European de tenis de masă, la juniori 2, fete. Victorie mare pentru Pletea, Șipoș și Oprea, Dragoman & Co sunt și ele la Mondial

Eugen Tomac: Iohannis trebuia să fie mai activ politic înainte de a constata că a epuizat căile de atac faţă de PSD

LOTO: S-a câștigat marele premiu la Loto 6/49, în valoare de peste două milioane de euro

Israel: Parlamentul votează o lege care definește țara drept stat națiune al poporului evreu, strnind acuzații de rasism

Cum arată "carnea" crescută în laborator. Va fi mult mai ieftină decât cea care se găsește acum în magazine

Ministerul Dezvoltării a încheiat protocoale cu SRI. MDRAP: Au ca obiect problematica prevenirii şi combaterii terorismului

A fost promulgată legea care îi obligă pe proprietarii care stau în clădiri cu risc seismic să ia măsuri de consolidare

Manda: Am observat, din declarațiile lui, faptul că președintele Iohannis respectă Constituția

Claudiu Manda: Preşedintele Iohannis a respectat Constituţia şi a promulgat una dintre cele trei Legi ale Justiţiei

Accident grav în Brăila, un microbuz s-a ciocnit cu un tractor. Traficul între Brăila şi Slobozia este oprit pe ambele sensuri

LOTO: S-a câștigat marele premiul la Loto 6/49, în valoare de peste două milioane de euro

LOTO 6 din 49. S-a câştigat marele premiu la loto. Norocosul jucător a devenit milionar cu doar 7 lei investiţi

Ce șanse îi dă Țiriac lui Halep pentru US Open. Declarația cu care fostul tenismen a surprins: "Asta o să vă spun întotdeauna!"

Accident în Dolj. O cisternă s-a răsturnat după ce şoferul a evitat un autoturism intrat în depăşire

Care este starea de sănătate a militarilor răniţi în accidentul rutier de la Boboc

Teodorovici, despre şeful ANAF: Dacă nu răspunde cerinţelor mele, nu mai are calitatea de subordonat al meu

În Norvegia, Legea Fondului Suveran care a adus peste 1000 de miliarde de $ norvegienilor, e în vigoare, iar la noi CCR a luat-o pe arătură şi a declarat neconstituțională legea Fondului Suveran pe motiv că "nu e de competența Parlamentului"

Imagini șocante la poarta Padocului Bârlad, unde au fost găsite leșurile congelate a unor maidanezi

Petra Martic s-a calificat în sferturile de finală la BRD Bucharest Open

Timiș: Inundații în estul județului; prefectul, subprefectul și șeful ISU Banat merg în zonele afectate

Accident cu doi morţi, pe E85. Ambele victime erau adolescenţi

"V-a adus snookerul în case. El nu mai e, dar vocea o auziți". Bogdan Savin scrie despre Marius Ancuța

Tarcea, despre amnistie şi graţiere: Un astfel de act normativ ar trebui elaborat după ample studii sociologice şi criminologice

Donald Trump îl invită pe Vladimir Putin la Washington

4 lucruri pe care trebuie să le ştii înainte de a te muta cu una din cele 12 zodii

România a obținut cel mai bun rezultat din ultimii 10 ani la categoria sub 20 de ani - masculin! Dragoș Hanțaru a fost omul meciului cu Islanda 29-19: "Vrem să demonstrăm lumii că generația noastră nu este eșuată"

Mutu, ținta ironiilor după ce a semnat noul contract, în Emirate: "Eu nici nu știu unde joacă echipa aceea. Mă gândesc că joacă rezervele..."

EXCLUSIV | Miriuță îi face portretul lui Adam Lang: "Avea o problemă pe care majoritatea fundașilor o au". Cum vede noul sezon pentru CFR: "La Cluj tot timpul așa a fost"

Zodiac CHINEZESC săptămânal 23-29 iulie 2018. Mesaje NOI despre ZODII din înţelepciunea chinezească!

Rusia a difuzat înregistrări video cu arme din noua generație (VIDEO)

Horoscop zilnic VINERI 20 IULIE 2018. Ce karma apare pentru tine?

Dolj: Cisternă încărcată cu motorină, răsturnată pe DJ 561, în afara localității Podari

Un politician din Italia declară că țara sa nu este de acord cu numirea unui german la conducerea BCE și avertizează că UE riscă destrămarea

Gabriela Firea, despre mitingul românilor din diaspora: Un milion de participanţi ar perturba grav circulaţia

România luptă ACUM pentru medalia de aur la Campionatul European de tenis de masă de la Cluj, cu echipa de junioare 2. LIVE: victorie mare pentru Pletea, Șipoș și Oprea, Dragoman & Co sunt și ele la Mondial

Tenis: Begu și Mitu s-au calificat în semifinalele probei de dublu la BRD Bucharest Open

S-a cștigat marele premiul la Loto 6/49, n valoare de peste 2 milioane de euro

Un adolescent de 16 ani a fost înjunghiat în Londra. Băiatul are răni grave, iar viaţa lui este ameninţată

Cod galben de inundaţii pentru râuri din mai multe judeţe

BRD Bucharest Open: Irina Begu și Andreea Mitu, n semifinalele probei de dublu

(P) Betano a devenit sponsorul unei mari echipe din Bundesliga

Conducerea Viitorului a anunțat următoarele transferuri! Un fotbalist din România și un rus trecut pe la Barcelona vin la Ovidiu

Teodorovici, despre șeful ANAF: Dacă nu răspunde cerințelor mele, nu mai are calitatea de subordonat al meu

FOTO Ploaia a întrerupt meciurile de la BRD Open. Cum au încercat organizatorii să scape de apa acumulată pe suprafețele de joc

Viitorul și-a aflat următoarea adversară din preliminariile Europa League! Are lot de două ori mai valoros decât al lui Hagi, iar pe bancă se află fostul selecționer al Rusiei. Românii au amintiri frumoase cu ei

România va avea primul centru de instruire pentru piloți cu simulator complet de zbor. Aviatorii nu vor mai fi nevoiți să se pregătească în afara țării

Iohannis a trimis Parlamentului spre reexaminare proiectul care modifică Legea educației naționale

România, campioană europeană la tenis de masă. Titlul a fost câştigat de echipa de cadete, după o finală cu Rusia

Interpreta lui Trump, audiată în Congres. Femeia ar putea deţine informaţii cruciale despre summit-ul cu Putin

Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat Legea muntelui

SPECIAL Arena Centrală a ajuns într-o stare jalnică. Iată cum arată stadionul pe care se organiza finala Cupei Davis

Brăila: Accident între un microbuz și un tractor pe DN 21; traficul rutier este oprit pe ambele sensuri

ONU: Rusia și China blochează un embargo petrolier cerut de SUA împotriva Coreei de Nord

Furtună în Harghita: Aproape 2.000 de familii au rămas fără energie electrică din cauza unei avarii

Poveste adevărată. "Sunt Irina, am 20 de ani şi am facut videochat în..."

Sistemul de Predicție al unui Profesor American bazat pe 13 întrebări cheie îl dă câștigător pe Trump

La Centrul de Intreținere a Sanătății Biosistem, s-a efectuat prima extragere 100 – Premii in 2017

Numerologie: Compatibilitate în funcţie de cifra destinului

Manipularea cu "angajații infectați" lansată în Ziare.com Ce-nseamnă o Epidemie de eColi. Germania-2011 eColi-O157: "Cele mai multe victime sunt femeile de vârstă medie". SUA-2015 eColi-O26: "Persoanele îmbolnăvite au vârste cuprinse de la 5 la 60 de ani

Botoșani: Proiectil de calibrul 76 de milimetri descoperit pe un teren agricol

Cine a fost Deceneu, profetul fabulos din vremea lui Burebista. I-a învățat pe daci să își cunoască viitorul prin semnele cerești și i-a făcut să renunțe la vin

Violată de un băiat de 18 ani, lângă postul de poliție! Clipe de groază pentru o bătrână

Cristina ICH, şedinţă foto incendiară. Bomba sexy a pozat goală FOTO

Margherita de la Clejani, fără sutien la plajă. Cum arată silicoanele artistei

VIDEO Țara unde bisericile primesc nume de poeți și au arhitecturi rupte din filme de fantezie

VIDEO - MUNCHEN - ora 8:00 - 1500 de oameni stau la coadă la Munchen

Neamț: Jaf la sediul CAR din localitatea Zănești

Utile: De ce amintirile tale din copilărie nu sunt att de reale pe ct crezi; Tratamente pentru afecțiunile tiroidei; Sinuzita: complicații și greșeli de tratament

Faze tari: Descoperire neașteptată a astronomilor: au găsit ncă 12 sateliți ai lui Jupiter; Ce a pățit o femeie care a pedalat pe un pod peste apă care se ridica; Mașina zburătoare care arată ca un elicopter malnutrit

Arheologii egipteni au descoperit lângă Assuan un atelier de ceramică cu o vechime de peste 4.500 de ani

Ca la noi la nimeni. Statul lui Dragnea e majoritar dar se declară INCAPABIL. Guvernul a aprobat un proiect de OUG care va permite olandezilor de la Damen să conducă Șantierul Naval Mangalia, chiar dacă aceștia sunt acționari minoritari

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

MDRAP: Protocoalele cu SRI au avut ca obiect problematica prevenirii și combaterii terorismului și a atacurilor cibernetice

Avertisment al secretarului american pentru securitate internă: Rusia se va amesteca din nou în alegerile din SUA

Nr. de articole la aceasta sectiune: 326, afisate in 3 pagini.

ieri 18:57 ȘTIRILE MEDIAFAX