Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

INCREDIBIL. CUTREMUR ÎN VRANCEA. Au prezis corect Cutremurul Din Vrancea cu un decalaj de o singura zi....Tot acum au prezis ca Urmeaza un cutremur mai mare de peste 5 grade pe scara Richter

CITATUL ZILEI

Portretul unui fost lider comunist. Nicolae Ceaușescu - zgârcit, bâlbâit și pudibond. De ce boli suferea (Partea a II-a)

Fotbal: România a remizat cu Spania, la turneul Under-18 din Portugalia

ORA 19:00. LIVE EDIȚIE SPECIALĂ MARIUS TUCĂ SHOW. Invitat Nicu Alifantis

Greșeli, dar nici o părtinire politică în ancheta FBI a campaniei lui Trump din 2016 - raport

Bărbatul căzut cu motostivuitorul în apa de 21 de metri adâncime din Portul Constanța este de negăsit

ÎCCJ dezbate cererea lui Dragnea de anulare a condamnării primite în dosarul angajărilor fictive

Donald Trump se va întâlni cu ministrul rus de Externe, Sergei Lavrov, la Casa Albă

Bacău: Trei case din comuna Balcani au fost distruse de un incendiu

Ce spune Înaltul comisar ONU despre cea mai mare amenințare la nivel global, de după al Doilea Război Mondial

Eveniment de promovare a unui proiect european dedicat dezvoltării zonelor urbane de coastă - la UTCB

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 10 decembrie

SUA cer o reuniune a Consiliului de Securitate al ONU în legătură cu riscul unor provocări ale Coreei de Nord

Guvernul sesizează astăzi Parlamentul cu privire la angajarea răspunderii pe trei proiecte de lege

Rusia și Ucraina au convenit asupra retragerii de trupe din trei zone disputate (declarație summit)

Accident teribil: Două persoane au murit, iar alte patru au fost rănite, după ce un șofer a intrat pe contrasens. FOTO

Un nou summit Franța-Rusia-Germania-Ucraina va avea loc în patru luni, a anunțat președintele Macron

HOROSCOP 10 decembrie 2019: Zodia care astăzi are șanse mari să își suplimenteze bugetul acestei săptămâni

Șeful Direcției Regionale de Drumuri Timișoara, reținut în dosarul șpăgilor

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Polițiștii din Hong Kong au descoperit două bombe ascunse într-o școală. Dispozitivele conțineau o cantitate mare de explozibil

Cum a reacționat Vladimir Putin după decizia excluderii sportivilor ruși de la competițiile majore de sport. Ce măsură va lua președintele Rusiei

Rusia, dispusă să ajute Germania în cazul uciderii unui georgian la Berlin, a dat asigurări președintele Putin

Un avion militar cu 38 de pasageri la bord a dispărut fără urmă, în drum spre Antarctica

Summit-ul de la Paris privind Ucraina, un ''pas important'' spre o dezescaladare, afirmă președintele rus

BREAKING Acord privind un armistițiu total în estul Ucrainei, cu eventuala atribuire a unui statut special regiunilor separatiste

Tenis: Ana Bogdan, calificată în optimile turneului ITF de la Dubai

Atac armat într-un spital din Republica Cehă: Cel puțin patru persoane au murit. FOTO

Președintele Klaus Iohannis participă la ședința Consiliului Superior al Magistraturii, care își desemnează noua conducere

10 decembrie, Ziua Internațională a Drepturilor Omului. Care este tema de anul acesta

Reacția lui Macron, după acordul privind armistițiul în estul Ucrainei: "O relansare credibilă a discuțiilor care nu au mai avansat de ani de zile"

Incendiul de la catedrala Notre-Dame din Paris, cel mai mediatizat eveniment pe Twitter în 2019

INS: România a înregistrat un spor negativ al populației, în octombrie

Egan Bernal și perechea Cabal/Farah, desemnați Sportivii anului în Columbia

CSM își desemnează, astăzi, noua conducere și ia act de retragerea Adinei Florea de la șefia SIIJ

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 10 decembrie

Incendiu la un mall din Capitală. Mai multe persoane au fost evacuate

Schimb de replici între Klaus Iohannis și judecătoarea Gabriela Baltag, la CSM | Baltag: Nu trebuie ocolit subiectul protocoalelor secrete / Replica președintelui

Percheziții la o primărie din Vâlcea și alte zeci de locații, într-un dosar de corupție

Turcia și Libia ar putea desfășura activități de explorare comune în largul Ciprului (Erdogan)

COP25: Frans Timmermans afirmă că nu va ezita să protejeze companiile din UE

Republica Cehă: Mai mulți morți în timpul unor împușcături la un spital din Ostrava

O carte pe zi: "Trei luni în Pocuția", de Ion Giurcă

Erupția vulcanului din Noua Zeelandă: Autoritățile anunță că nu mai există "semne de viață" pe Insula Albă / Când ar putea avea loc o nouă erupție

Premierul rus, reacție dură după decizia WADA: E vorba de continuarea unei isterii împotriva Rusiei. Sportivii au fost deja pedepsiți

Un avion militar chilian cu 38 de persoane la bord a dispărut

Prahova: Un transport agabaritic a blocat pentru câteva ore DN1A, după ce nu a putut trece de o curbă

Tenis: Bianca Andreescu, desemnată Sportiva anului în Canada

Alertă METEO: Cod galben de ceață și chiciură în zece județe, în următoarele ore

Noi detalli despre moartea suspectă a lui Juice Wrld: Un agent federal i-a administrat rapperului un antidot, înainte să moară / Droguri, arme și muniție, găsite la bordul avionului său privat

Liviu Dragnea a fost adus la sediul instanței supreme. Fostul lider PSD încearcă să scape de condamnare

Trump consideră că raportul inspectorului general indică o conspirație politică

Summitul din Paris: Cum arată coloana de securitate a lui Vladimir Putin

Sporul natural al populației a fost negativ în luna octombrie. Datele anunțate de INS

Deputatul USR Claudiu Năsui ,despre anunțul PNL: Ar însemna să desființăm pensiile speciale pentru toți, mai puțin 97%

FOTO. Ipostazele amuzante în care s-au fotografiat o bunică și nepotul ei, spre deliciul urmăritorilor de pe Instagram

Vâlcea: Percheziții la Primăria Prundeni și la sediile unor societăți comerciale într-un dosar de posibile fapte de corupție

Investițiile nete realizate în economia națională, în creștere cu aproape 19%, în primele 9 luni

Nr. de articole la aceasta sectiune: 623, afisate in 11 pagini.