Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

Primarul Parisului anunță SFÂRȘITUL POLITIC al Bilderbergului Emmanuel Macron: Marine Le Pen va câștiga alegerile prezidențiale

COVID. Obezii mor pe capete de COVID-19

Progresiștii de la Amazon au trecut la INTERZICEREA CĂRȚILOR

Viktor Orban, scrisoare dură împotriva multiculturalismului, a 'nebuniei LGBTQ' şi în favoarea creştinismului: 'PPE a devenit o anexă a stângii'

Un model teoretic pentru o deplasare warp-drive ca în Star-Trek

Distanțarea socială în natură.

AUSTRIA: 41 de morți la scurt timp după vaccinarea cu Pfizer

Trei cutremure puternice, ultimul de peste 8 grade pe scala Richter au zguduit Noua Zeelandă. Alertă de Tsunami.

Australia: UE trebuie considerată o „SCÂRNĂVIE totală” pentru blocarea transportului a 250.000 de vaccinuri AstraZeneca către Australia - dar „agresiunea” arată cum suntem cu adevărat țara norocoasă

Imagini alarmante dezvăluie modul în care vaccinul Moderna Covid-19 poate provoca reacții cutanate dureroase după vaccinare

România. Încă un MORT ucis de vaccinul Pfizer. Un bărbat de 45 de ani din argeș a MURIT acasă după ce s-a VACCINAT de coronavirus cu Pfizer

REPUBLICA MOLDOVA. Soroșista Maia Sandu încalcă în draci Constituția.

EUROPA. Infectările cu COVID fac ravagii în Europa. Mai ales în Europa Centrală și de Est.

GUVER$N TRĂDĂTOR ȘI VÂNZĂTOR DE ȚARĂ. Guvernul Trădător pregătește să vândă pe mai nimic ce a mai rămas nevândut. Guvernul PNL-UDMR-PLUS-USR a abrogat legea prin care se interzicea vânzarea acțiunilor deținute de stat la companii, timp de doi ani.

ÎNSPĂIMÂNTĂTOR. Ce ne pregătesc tehnocrații-progresiști din Guvernul Cioloș-Soros. Vine Legea Vaccinării OBLIGATORII. Vaccinarea OBLIGATORIE ține DE SIGURANȚA NAȚIONALĂ. Cine se OPUNE atentează la SIGURANȚA NAȚIONALĂ.

COVID-19: Riscuri mai mari pentru persoanele cu o anumită grupă de sânge. Rezultatele unui studiu recent

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

FOTO: Până la urmă cine i-a ucis? Se pare că victimele de la Onești au fost împușcate de politiști

De ce merge Papa Francisc în Irak? Motivul vizitei istorice, în ciuda atacurilor armate și a pandemiei de COVID-19

Nicușor Dan: Am convenit cu ministrul Energiei crearea unei centrale provizorii la CET Titan

UE: Procurorul-șef european Laura Kovesi a respins 7 candidați bulgari pentru posturile de procurori europeni delegați

Alertă METEO. Vremea se răcește brusc, la final de săptămână. ANM: Cod galben de vânt puternic în 16 județe

COMENTARIU Marius Oprea | Căutarea morților fără cruce ai comunismului se va face din banii de pe picturile Doinei Cornea

Ministrul Drulă, despre podul de la Brăila: A fost obținută o autorizație pentru drumul de legătură

Alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă vineri, temporar, în zone din județele Ilfov și Giurgiu

Donald Trump critică publicația The Wall Street Journal după un editorial despre eșecul Partidului Republican

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Petrolul Ploiești și Universitatea Craiova sancționate pentru nerespectarea protocoalelor anti-Covid

Jocurile Olimpice de la Tokyo. Kane Tanaka, "campioana longevivității", va purta torța olimpică la 118 ani. Secretul unei vieți lungi și active

Coronavirus: Circa 22 de milioane de oameni au sărăcit în America Latină și Caraibe din cauza pandemiei (Comisie ONU)

Bugetul militar al Chinei, majorat cu 6,8% în acest an

"Monstrul" din Dunăre. Un morun gigant, de 140 de kilograme, prins de pescari, a fost eliberat de polițiștii tulceni

HOROSCOP 5 martie. Aceste zodii sunt mai aproape ca oricând de succes. Cineva îi ajută să-l obțină

Ion Cristoiu: Marcel Ciolacu se plînge de urs celei care ține cu ursul

Google: produsele din categoria "casă și grădină", cea mai mare creștere în căutări în România

"ÎN SECURITATE". Sebastian Burduja, vicepreședinte în Comisia pentru Buget, Finanțe și Bănci, despre bugetul pe 2021: "Economia este modul în care politica se ține de cuvânt. Bugetul e principalul instrument prin care o face."

Ministrul Transporturilor ia în considerare desființarea Autorității pentru Reformă Feroviară

LPF încearcă reconcilierea cu FRF în disputa referitoare la sistemul VAR

VIDEO NATO: Secretarul general adjunct, Mircea Geoană, a discutat despre tehnologiile emergente în Parlamentul European

Ialomița: Accident cu trei victime, între care un copil de 5 ani, pe DN 2A

Institutul Național de Sănătate Publică, detalii noi despre cele două persoane cu tulpina sud-africană

Președintele Jair Bolsonaro "scutură" Brazilia și cere fapte, nu lacrimi. "Încetați cu văicăreala"

Coronavirus în România LIVE UPDATE 5 martie. Cifrele tot mai mari anunță un posibil val 3: Peste 4.300 cazuri noi și 101 decese în 24 de ore. Bilanț COVID-19

Un bărbat din Vrancea a murit după ce a fost lovit de roata desprinsă dintr-un camion

SUA: Casa Albă respinge acuzațiile potrivit cărora Biden i-ar fi numit pe republicani "oameni preistorici"

VIDEO Stelian Ion: Dosarul ''10 august'' nu se termină aici; solicit public așteptarea motivării

Neamț: Două proiectile și zeci de cartușe au fost găsite de pirotehniști în pădurea Nemțișor

Vremea în București. Prognoză METEO specială: Temperaturile scad cu 14 grade Celsius în câteva ore

Tenis: Paire și Tiafoe, doi capi de serie, au părăsit turneul ATP de la Buenos Aires în optimi

Restricții de circulație în Vrancea. Un drum național va fi blocat patru zile

Reacția Australiei, după ce UE a blocat exportul de vaccinuri AstraZeneca din Italia. "Suntem dezamăgiți și frustrați"

COMENTARIU Adrian Onciu | "Să se facă dreptate!", a ordonat primul schior al țării, bine înfipt în șaua Justiției

LIVE Ministrul Justiției Stelian Ion îi răspunde președintelui Iohannis: "Dosarul 10 august nu se termină aici, nu s-a pus punct"

Coronavirus România: Primele cazuri de infectare cu tulpina COVID-19 din Africa de Sud

Viciul bate carantina. Doi bărbați, tată și fiu, au încălcat restricțiile și i-au mințit pe polițiști ca să cumpere țigări

Italia: Liderul Partidului Democrat Nicola Zingaretti și-a anunțat demisia

Flamenco, la ultimul dans. Mai multe localuri cu tradiție din Spania sunt în pericol să se închidă din cauza pandemiei

Healthcare Trends: Cum pot fi tratate cariile fără anestezie. Când e bine să îți scoți măselele de minte? Medicul stomatolog Adriana Celebidache vine cu răspunsuri și recomandări

Naționala tricoloră de futsal, învinsă de Bosnia-Herțegovina în preliminariile Euro 2022

Horia Tecău a ajuns în semifinala probei de dublu la turneul de tenis de la Rotterdam

Nr. de articole la aceasta sectiune: 600, afisate in 10 pagini.