Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

Noile vaccinuri vor modifica permanent ADN-ul uman

De ce este guvernul atât de maniac în legătură cu injectarea de vaccinuri? De ce vrea ca vaccinarea să devină OBLIGATORIE și ca fiecare să fie injectat?

Luați în considerare acest articol care scoate la iveală graba cu care guvernele lumii vor ca vaccinarea să devină obligatorie căci articolul pune în evidență modul în care vaccinurile vor duce la schimbarea ADN-ului uman pe întreaga planetă.

Referința este New York Times, din data de 15 martie 2015: "Protecția Fără un vaccin." ("Protection Without Vaccin").

Aceast articol descrie frontiera de cercetare.

Aici e citată "cheia înțelegerii demersului" care ilustrează utilizarea genelor sintetice pentru a "proteja împotriva bolilor", în timp ce schimbă definitiv structura genetică a oamenilor.

Acest lucru nu este science-fiction:

"Prin introducerea unor gene sintetice în mușchii maimuțele [experimentale], oamenii de știință fac în esență o re-inginerie a animalelor pentru a rezista bolii."

"Cerul este limita ", a declarat Michael Farzan, imunolog la Scripps si autorul principal al noului studiu.

"Prima intervenție la om, pe baza acestei strategii - numita imunoprofilaxie prin transfer de gene, sau I.G.T. - Este în curs de desfășurare, și multe alte vaccinuri noi sunt planificate ".

New York Times : "I.G.T. este o vaccinare cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este de fapt o formă de terapie genetică".

"Oamenii de știință izolează gene umane sau animale care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli, și apoi le sintetizează în versiuni artificiale".

"Genele sunt plasate în virusuri și injectate apoi în țesutul uman, de obicei prin injecții musculare."

Aici este cheia: "Viruși artificiali vor invada celulele umane cu sarcinile utile prezente în ADN-ul lor, iar gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman. Dacă totul merge bine, noile gene vor instrui celulele pentru a începe producția de anticorpi puternici." ...Dacă totul merge bine...

Citiți vă rugăm din nou: "gena sintetică este încorporată în ADN-ul propriu al destinatarului uman."

Practic avem de-a face cu o alterare genetică DEFINITIVĂ a ADN-ului acelei persoane. Avem de-a face cu O Modificare Permanentă care se va transmite și urmașilor lui.

Articolul din New York Times îl citează pe Dr. David Baltimore care lansează o atenționare :

"Cu toate acestea, Dr. Baltimore spune că el prevede că unii oameni ar putea fi șmecheri, și să se opune acestei strategii de vaccinare, care înseamnă modificarea ADN-ului lor, chiar dacă aceasta previne o boala potențial fatală."

Da, unii oameni "ar putea fi șmecheri".

În cazul în care aceștia mai au două sau trei celule ale creierului lor în funcțiune, ei nu vor permite ca ADN-ul lor și al urmașilor lor să fie modificat PERMANENT așa cum vor făuritorii lumii noi a vaccinurilor.

Hai să analizăm acest lucru în continuare.

Sub acoperirea prevenirii bolilor, vaccinurile sunt purtătoarele ideale pentru ca tot felul de gene să fie încorporate în mod definitiv în structura umană. (observați că toate programele operaționale sunt întotdeauna acoperite la suprafață cu un scop laudativ pentru a ascunde adevărata lor intenție).

Tonajul enorm de propagandă despre vaccinuri, care să ducă la legile rezultante care să impună vaccinările obligatorii, legi pe baza cărora să se impună și să pună în aplicare acest tip de vaccinare, vor crea un canal puternic de teste prin care este eminamente posibilă această re-inginerie genetică la scară planetară.

Vă dați seama ce va însemna atunci "că un vaccin e în perioada de probă sau de monitorizare"?

Genele sintetice vor fi injectate în miliarde de oameni, ceea ce ar forma un experiment planetar pentru a crea o specie alterată.

Acest experiment grandios ar putea fi compartimentat. De exemplu, în secret, genele 1-6 ar putea fi injectate în grupa A în geo-localizarea I. În timp, ce Genele 7-12 vor fi injectate în grupa B în geo-locația II. Și asa mai departe.

Apoi "beneficiarii" vaccinării genetice vor fi supuși unei supravegheri permanente pentru a evalua rezultatele.

Sub diferite pretexte (ex. medicina preventivă), membrii acestor grupuri vor fi aduși în clinici pentru examene și teste medicale, pentru a se descoperi markerii care să dezvăluie răspunsurile așteptate sau neașteptate ale corpurilor lor la aceste modificări genetice.

Se vor verifica diverse aspecte. Sunt acești oameni mai puternici sau mai slabi? Prezintă sau nu semne de boală? Raportează schimbările așteptate? Prezintă Schimbări de comportament?

Astfel prin supraveghere și testare, tot felul de informații pot fi adunate și centralizate.

Desigur, nu există nici un consimțământ în cunoștință de cauză, a celor care vor fi supuși unei vaccinări obligatorii cu astfel de vaccinuri. Căci nimeni dintre ei nu poate verifica ce modificări genetice concrete vor face aceste vaccinuri.

Cobaii umani vor deveni adevărați "porcușori de Guineea" care nu au cunoștință de ceea ce se face cu ADN-ul lor.

Dar care ar putea fi obiectivele acestui program de cercetare dement? Scopurile ar putea fi multiple.

Ele ar varia, dar la un nivel simplificat, ele ar fi în principal două.

Pe de o parte, vor fi Creați oameni mai Slabi, mai Docili și mai Ascultători și mai Dependenți.

Pe de altă parte, vor fi Creați oameni mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați. Evident, rezultatele benefice ale ultimelor experimente s-ar aplica după ce vor fi testate ani în șir pe sute de milioane de oameni dintre cei mai "puțini aleși", pentru ca "cei aleşi" să devină "mai Puternici, mai Sănătoși, mai Inteligenți și mai Talentați".

În mod clar, o parte din această cercetare va fi transportată în interiorul armatei. Secretul este mai ușor de menținut în armată, iar scopul ar putea fi acela de a produce "soldați mai buni". "A avea soldați mai buni" este un obiectiv de lunga durata a Pentagonului și a brațului său de cercetare, DARPA.

Un experiment cu un vaccin global de tipul celui pe care l-am descris aici are și un alt bonus pentru planificatorii lui:

Efectele viitoarelor îmbolnăviri nu "vor avea nimic de-a face cu vaccinurile".

Acei oameni care se îmbolnăvesc sau mor pot fi considerați oficial ca suferind de diferite boli și tulburări. Nimeni dintre victime și nici chiar personalul medical, care nu lucrează în domeniul geneticii, nu vor putea spune dacă aceste boli sau tulburări au fost cauzate de alterările genetice produse de vaccinuri sau de alterări genetice naturale.

Numărul de victime, în acest mare experiment, nu ar fi de nici un interes pentru formatorii "Noii Ordini Mondiale".

Așa cum am documentat extensiv, în sistemul medical din SUA au murit deja 2,25 de milioane de oameni în ultimul deceniu (o estimare conservatoare), ca urmare a unor infecții intra-spitalicești sau a unor medicamente aprobate de FDA precum și a altor rele tratamente aplicate în spitale.

Liderii majori din mass-media și din guvern deși sunt informați și sunt conștienți de oamenii care mor cu zile în spitale, n-au făcut nimic ani de zile ca să împiedece asta.

Dar iată aici un citat al biologului molecular de le Universitatea din Princeton, Lee Silver, despre cum va arăta "Lumea Viitorului"

Acesta vă oferă o idee despre cât de importantă este pentru geneticieni această inginerie genetică viitoare care se va face prin intermediul vaccinurilor:

"Cei Îmbogățiți-Genetic ("The GenRich" class) care reprezintă zece la suta din populația americană [va] transporta toate genele sintetice. Toate aspectele economiei, ale mass-mediei, ale industriei de divertisment, până la industria cunoașterii sunt controlate de către membrii clasei "GenRich" ...

"Cei Naturali" - "The Naturals" [oameni nealterați genetic] lucrează ca furnizori cu venituri reduse în servicii sau ca muncitori. [Eventual] clasa "Gen-Rich" și clasa "Naturali" vor deveni cu timpul specii complet separate, specii care nu vor mai avea în viitor nici o capacitate de încrucișare. Clasa "Gen-Rich" va avea 'un interes romantic' față de cei inferiori, la fel de mare cum are în prezent un om față de un cimpanzeu".

"Mulți cred că este în mod inerent nedrept ca unii oameni să aibă acces la tehnologiile care pot oferi avantaje în timp ce alți, mai puțin bogați, sunt forțați să depindă de noroc, [dar] societatea americană aderă la principiul conform căruia libertatea personală și averea personală sunt determinanții primari a ceea ce li se permite indivizilor și a ceea ce sunt capabili să facă".

"Într-adevăr, într-o societate care apreciază libertatea individuală, mai presus de toate, este greu de găsit un temei legitim pentru restricționarea utilizării reprogramării-genetice. Voi argumenta [că] utilizarea tehnologiilor reprogramării genetice este inevitabilă. Fie că ne place sau nu, reprogramarea genetică va domni pe piața mondială."

Iată aici "o altă bijuterie", scoasă de Gregory Stock, fostul director al programului în medicină, tehnologie și societate de la Universitatea de Medicină UCLA:

"Chiar și în cazul în care jumătate din speciile din lume s-ar pierde [în timpul experimentelor genetice], o enormă diversitate ar rămâne în continuare".

"Atunci când cei în viitorul îndepărtat vor privi înapoi această perioadă a istoriei, ei probabil nu vor considera că în zilele noastre mediul natural a fost sărăcit, ci ne vor vedea ca reprezentând perioada istorică când au apărut o multitudine de forme noi - unele biologice, unele tehnologice, unele o combinație dintre cele două".

"Noi trebuie să ne ajutăm cel mai bine pe noi înșine, precum și să servim generațiile viitoare, concentrându-ne mai degrabă asupra consecințelor pe termen scurt ale acțiunilor noastre, decât pe noțiunile noastre vagi despre nevoile viitorului îndepărtat".

Observați că acești doi oameni de știință bine-cunoscuți vorbesc despre "etică."

Un număr semnificativ de astfel de experți și oameni de știință au propria lor versiune alienată a ceea ce este bine și rău.

Cu vaccinuri care modifică permanent ADN-ul uman, vaccinuri ce stau gata să apară și ținând cont de înclinația corporativă a multinaționalelor și a guvernelor de a controla societate și de a-i impune mereu noi obligativități, ne imaginăm deja cum va arăta și cum va fi populată "Lumea Viitorului".

Aceasta nu este o perspectivă îndepărtată. Vaccinurile I.G.T sunt în perioada de teste.

Orice inovație genetică, poate să ne aducă mai aproape de o lume în care oamenii ar ajunge să se comporte din ce în ce mai simplist după schema "stimul-răspuns". Caz în care libertatea va fi ceva de domeniul trecutului.

Acesta este motivul pentru care apărarea libertății și a drepturilor constituționale devine tot mai importantă.

Această luptă nu se rezumă doar la cine controlează știința, ci mai ales la cine controlează propaganda.

De aceea să spunem NU, lui Silver Lee la Princeton sau lui Gregory Stock sau lui Bill Gates sau lui George Soros sau lui David Rockefeller sau lui Stephen Hawking sau lui Obama sau lui Clinton sau lui Monsanto sau familiei Bush sau posturilor TV: PBS sau FOX sau socialiștilor sau comuniștilor sau neo-liberalilor sau neo-conservatorilor, sau unor vrăjitori de inginerii genetice de la Harvard, MIT sau UCLA.

Autor: Jon Rappoport

Foto: Dr. Farzan, noul Frankestein pentru care doar "Cerul este limita".

Citiți neapărat și:

Foarte Ciudat. După criza bebeluşilor Ministerul Sănătății a semnat un nou contract pentru aducerea de vaccin hexavalent. Noile vaccinuri vor fi distribuite în iunie. Ministerul nu a informat populația dacă e vorba tot despre Hexaxim.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

FRANȚA. Testele cu vaccinul contra Ebola au fost suspendate după ce unii dintre pacienți au dezvoltat complicații neurologice grave care duc spre paralizie

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Roxana Nemeş, protagonista unui sex tape: "Eu sunt acolo"

IMAGINI HOT. Roxana Nemeş, GOALĂ la piscină FOTO

Festival de goluri și surprize în prima etapă a noului sezon de Uefa Champions League. Șahtior a condus la pauză în deplasarea de la Madrid cu 3 la 0

Oficial din cadrul Fed: Disparitățile riscă să afecteze ritmul relasării economice în SUA

Franța: Șapte britanici arestați pentru că au lovit intenționat cu mașina un jandarm la Paris

FC Barcelona se lansează în modă. Colecția este semnată de designerul Thom Browne

#alegeriSUA Trump a fost incapabil să-și ia ''în serios'' rolul de președinte, afirmă Obama

Dentistul a devenit bau-bau pentru români. România se clasează pe ultimul loc în Europa la consultații stomatologice

Fotbal: Victorie istorică pentru Șahtior Donețk pe terenul lui Real Madrid, în Liga Campionilor

Parlamentare2020/Ciolacu: Am finalizat toate listele pentru Parlament, atât la Cameră, cât și la Senat

Parlamentare2020/Achimaș-Cadariu deschide lista de la Cameră din partea PSD Cluj și Vasile Dîncu, pe cea de la Senat

MApN: Doi militari români, răniți în timpul unei misiuni de patrulare în Afganistan

Paul McCartney anunță albumul McCartney III, la 40 de ani de la lansarea predecesorului

Fotbal: Alexandru Chipciu - CFR Cluj și ȚSKA Sofia sunt valoric sensibil egale

iPhone 12, testul camerei. Când va ajunge în România

Parlamentare2020/Halici deschide lista la Cameră pentru PSD Vrancea și Tîlvăr, pe cea de la Senat; Oprișan rămâne la CJ

Ionel Arsene, suspendat din funcţia de preşedintele al CJ Neamţ, după ce ce a fost arestat pentru trafic de influenţă

Cea mai cunoscută fană a lui Arsenal, surprinsă într-o ipostază compromițătoare, chiar în stradă

Manipulare penibilă a lui Gorghiu ca să-i acopere pe Cioloş şi pe ministrul de interne Tudorache. Gorghiu: "Lansez un apel către actuala administrație a Bucureștiului să permită manifestarea pașnică a oamenilor"

Salvamontiștii intervin pentru salvarea a doi turiști căzuți în Munții Bucegi

Germania: Ministrul familiei, contact al ministrului sănătății, testat negativ la coronavirus într-un test rapid

Brazilia: Un voluntar într-un test clinic al unui vaccin al AstraZeneca pentru COVID-19 a murit

Sălaj: Un bărbat decedat și altul rănit, într-un accident rutier

Statutul de membru NATO se plătește. Cât alocă România din PIB armatelor

Teleorman: Participanții la înmormântarea unei persoane cu COVID-19, dispersați de mascați

Marian Oprișan: Am decis să îmi retrag candidatura pentru funcția de senator

Coronavirus: Spania a atins pragul de un milion de cazuri de COVID-19, o premieră în Europa

ANP: 83 de deținuți cu COVID-19 sunt aflați sub tratament, la Spitalul Penitenciar Jilava

Ce s-a ales de Roxana Nemeş, protagonista unui SEX TAPE. Era o adevărată BOMBĂ SEXY

Roboții vor prelua jumătate din munca oamenilor până în 202". Raportul Forumului Economic Mondial: "Oamenii vor fi nevoiți să se reprofileze"

Șapte suspecți, inclusiv doi elevi, sunt cercetați în cazul profesorului ucis în Franța de un islamist

Grecia denunță "fanteziile imperiale" ale Ankarei și vrea revizuirea uniunii vamale UE-Turcia

Republicăm acest articol după fabricarea de probe false de către procurorii DNA. Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România

Coronavirus: UNESCO lansează un apel liderilor mondiali pentru ''revitalizarea educației mondiale'' în contextul pandemiei

Otilia "Bilionera", declaraţie incendiară: "Bărbatul trebuie să aibă mărimea..."

Imagini de ULTIMĂ ORĂ. Cum au fost surprinşi CRINA ABRUDAN şi IUBITUL EI

Ursula von der Leyen anunță că ultimul test de coronavirus este negativ

UE va convoca săptămâna viitoare un summit extraordinar, prin videoconferință, pe tema pandemiei - surse

Înmormântare cu scandal. Participanții la înmormântarea unui bărbat cu COVID, în Teleorman, dispersați de luptători SEAS

Moment istoric pentru minoritățile sexuale. Papa Francisc susține parteneriatul civil pentru persoanele de același sex

Alina Eremia, POZĂ DE INFARCT în costum de baie! Cum arată cântăreața | FOTO ÎN ARTICOL

Marea Britanie anunță că reia negocierile cu UE pe tema relațiilor post-Brexit

COMENTARIU Lelia Munteanu: Grație și favoare

Atac terorist la Paris: Un profesor de istorie care le-a arătat elevilor o caricatură cu Profetul Mohomed la lectia "despre libertatea de exprimare" - a fost decapitat în plină stradă

Parlamentare2020/PSD București: Alexandru Rafila deschide lista pentru Cameră; Gabriela Firea - pe cea pentru Senat

Ministrul german al sănătății, testat pozitiv la noul coronavirus

"Războinica" Corina Petruţ ascunde o MARE TRAGEDIE. Prin ce coşmar a trecut concurenta de la EXATLON

Marcel Ciolacu își depune joi candidatura la Buzău

ISTORIA FĂRĂ PERDEA / "Comunistul patriot" Lucrețiu Pătrășcanu - autor al legilor represiunilor comuniste și victimă a justiției pe care a creat-o

Paul McCartney va lansa în decembrie un nou album solo

Brașov: Se instituie obligativitatea purtării măștii în spații publice și interzicerea circulației în grupuri mai mari de 6 persoane

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

Elevă de 14 ani violată de 6 colegi în cantina şcolii. Unul dintre violatori este fostul ei iubit

Nelu Tătaru: Aștept o evaluare pentru fiecare spital în cazul infecțiilor nosocomiale

Alexandra Stan, topless pe Instagram. Fanii au amuțit

Andreea Sasu, viaţă de lux alături de celebrul Philipp Plein

VIDEO Iohannis afirmă că Ludovic Orban rămâne în continuare prima variantă de premier

Ziarul francez, La Nouvelle Republique, a primit amenințări după ce a publicat o caricatură cu profetul Mahomed

Nr. de articole la aceasta sectiune: 219, afisate in 4 pagini.