IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

• Nationalizarea tuturor resurselon nationale ale Romaniei  STOIA IULIAN   2015-07-26 - 15:49

Resursele naturale a unei tari ,inseamna bogatia acelui popor si nu pot fi instrainate ca si pamantul din care provin acestea.

• Resursele sunt ale romanilor!  Bratu Gheorghe   2015-07-28 - 14:10

Pentru viitorul copiilor si nepotilor nostri, sunt de acord cu aceasta idee.

• Mostenirea inaintasilor trebuie lasata urmasilor pentru continuarea existentei acestui popor  Tomut Traian Octavian   2015-08-24 - 04:58

Viitorul depinde de resursele naturale ale tarii.

• Munca  Florin Ioh   2015-09-30 - 23:07

Venituri imediate, din prima luna! 100-285 de euro lunar! Va oferim o posibilitate de a colabora cu noi si de a lucra part-time sau full-time, in asa fel incat sa puteti castiga imediat bani, 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), din prima luna. Activitatea este usoara si placuta. Cerem seriozitate maxima! Cand doriti mai multe informatii, contactati unul dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: : velican_florin@yahoo.com

• Autorul este idiot  CogitoErgoSum   2016-01-04 - 18:00

"The abiotic oil hypothesis" >> TEORIE "The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked" >> teorie comunista, veche si dovedita aproape total, falsa

• Autorul este idiot  CogitoErgoSum   2016-01-04 - 18:08

• petitie  iovan Nicoleta   2016-01-13 - 23:20

Resursele sunt ale Romaniei si ei au dovedit de- a lungul istoriei ca pot le exploateze singuri.

• Teoria abiotica sta in picioare!!  Alin M.   2016-01-16 - 13:20

CogitoErgoSum permite-mi sa iti spun ca esti un mare idiot.. Titan, satelitul Saturnului are rezerve mari de hidrocarburi abiotice...si treaba se stia de ceva ani.. Tu pe ce lume traiesti? Daca tot iti permiti sa sari cu pepenele in put sau mai pe intelesul tau cu bostanul in gard.. macar ai bunul simt sa te informezi ..altfel ramai un simplu bagator de seama... Si Dr. Gold nu era rusnac.. era suedez ( nu ca i-as simpatiza..) Pune mana si mai studiaza si tu si mai lasa porcariile...Ignoranta inseamna prostie.. esti cumva ateist?!!

• Teoria abiotica sta in picioare!!  Alin M.   2016-01-16 - 13:22

• Norrmal ca poate fi valida!  Marian   2016-01-16 - 13:57

Presiuni foarte mari + grafit + hidrogen ...si teoria evolutiei este distrusa definitiv :)) Posibile probleme de mediu ( totusi cu reglementari severe lucrurile ar trebui sa fie in regula) Distrugerea industriei petroliere din reactia...hidrocarburi nelimitate plus pret enorm de extractie..( ar fi nevoie de foraje la foarte foarte mare adancime deci nerentabil pentru producatori) Stiinta sa inselat de prea multe ori incat se poata fi considerata adevar absolut...

• I think I was as exc  Lalaine   2017-01-09 - 18:27

I think I was as excited as you were when I first saw it in the magazine. My partner and I are birders and so I am used to &qutn;lookitg&quoo; at birds and identifying them when we are out, but I knew these birds as soon as I spotted them. I see your work everyday on your blog and in my daily planner. I am quite familiar with the beautiful Geninne birds. :)

• That's really thinki  Nona   2017-01-09 - 21:51

That's really thinking at an impisesrve level

• That's really thinki  Nona   2017-01-09 - 21:51

That's really thinking at an impisesrve level

Soroșiști din toate țările UNIȚI-VĂ! USR și Cioloș vor să se unească.

Iata ce va urma daca se va privatiza sistemul de sanatate. Copil, mort după o operație la un spital privat. Vii cu el sănătos și pleacă n 4 scnduri

Utile:Durere de cap persistentă, stare de greață și rău! Puțini se gndesc că aceasta este cauza; Cauzele apariției cancerului și cum au evoluat tratamentele pentru această maladie; Fructe permise și interzise n diabet

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Il Messaggero: Salvini: Migranți descărcați la graniță de către Franța, Parisul dezminte: Este o expulzare normală

Seara în care Dică a "rupt" în sfârșit barierele! A apărut supărat la conferință, a admis intervențiile lui Becali la echipă și i-a spus patronului exact ce crede: "Dacă aș avea libertate mai mare, aș face lucruri mai bune". Reacția lui Becali

Un feribot s-a ciocnit cu mai multe iahturi în apropierea insulei Wight din Marea Britanie

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

​Business report: Licitația pentru autostrada Ploiești - Brașov a fost lansată; Băieții deștepți din agricultură, milionari pe terenurile statului; Noua afacere care ia avnt n Romnia

Un pompier a murit în urma inundațiilor din sudul Spaniei

La Libre Belgique: O armată kosovară ar pune n pericol pacea n Balcani, avertizează Serbia

Erdogan și Trump de acord asupra 'necesității de a clarifica' afacerea Khashoggi (președinția turcă)

Cazul Khashoggi: Germania suspendă vnzările de arme către Arabia Saudită

Jerusalem Post: Finanțările lui SOROS vizează crearea unui Haos Global care să distrugă autoritatea Statelor Naționale.

Sunt chiar necesare anvelopele de iarnă sau ne-au fost impuse pe nedrept de către politicieni cu interese ascunse? Este România una dintre puținele țări care le cere? Iată situația REALĂ și ce spun experții [VIDEO]

Rubrika: Putin ar fi dispus desfășurarea unor forțe speciale GRU n bisericile Patriarhiei Moscovei din Ucraina

A murit Ilie Balaci, cel mai mare fotbalist român din toate timpurile după Hagi şi Dobrin. Minunea Blondă avea doar 62 de ani. Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Faze tari:Hai la pușcărie să i tragem o beție!; O pnză de păianjen de un kilometru a acoperit o zonă din Grecia; Cum arată acum primul bărbat din Romnia care și-a pus silicoane, la 5 ani de la operație!

La Stampa: Un jurnalistul rus de investigație de la Novaya Gazeta a primit amenințări cu moartea

Haltere: Românii au cucerit trei noi medalii la Europenele de juniori

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Oficial francez: Uniunea Europeană nu poate accepta măsuri temporare pentru granița irlandeză

Gorbaciov: Decizia lui Trump de a retrage SUA din INF ,,nu este munca unei minți mărețe

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Egipt: Un economist critic al guvernului a fost arestat

Londra: Dominic Raab este deschis extinderii perioadei de tranziție post-Brexit

Haltere: Romnii au cucerit trei noi medalii la Europenele de juniori

Egipt: Autorul unei cărți critice la adresa măsurilor economice arestat

Descoperire macabră la Brăila: mai multe bucăți dintr-un cadavru, descoperite într-o gospodărie

Liga I: Universitatea Craiova o nvinge după 16 ani pe FCSB, n ziua cnd s-a stins Balaci

Lupte: George Bucur, în recalificări la Mondialele de la Budapesta

ZILE LIBERE 2018: Ce minivacanţă au românii de Sfântul Andrei

Adolescenta de 14 ani din imagine a fost imobilizată de poliție. Ce i-a făcut polițistul înainte să fie încătușată este ȘOCANT. Incidentul a fost filmat de un martor, iar omul legii riscă să fie pedepsit aspru | VIDEO

Financial review Prima pagină a presei străine: Erdogan amenință cu dezvăluiri complete despre moartea lui Khashoggi. Franța reia asaltul privind taxarea Gafa. Brexit- sute de mii de manifestanți pentru un al doilea referendum

Cea mai mare bancă japoneză se alătură exodului bancar de la un forum saudit pentru investiții

​Politic show: Ponta: Alții cnd vorbesc limba romnă au nevoie de traducător; Doi dușmani politici renvie conflictul: A venit vremea să pleci n Costa Rica; Cum se mbracă bărbații din politică

Autoritățile din Israel au arestat doi oficiali palestinieni suspecți de răpire

SUA: Donald Trump afirmă că 's-a făcut totul pentru a opri asaltul' migranților hondurieni

Senat: Comisia juridică, raport, luni, pe declasificarea CSAT 17/2005. Vot n plen săptămna aceasta

Marea Britanie, Franța și Germania cer explicații Arabiei Saudite privind moartea lui Khashoggi

"Când am văzut că am primit gol în minutul opt, am zis că e un semn de la domnul Balaci". Discursul lui Mitriță după marea victorie a oltenilor

Polonia naintează SUA o solicitare oficială pentru lansatoare de rachete

Serie A: Inter a nvins AC Milan, scor 1-0, datorită unui gol marcat n minutul 90+2

Meciul CSU Craiova - FCSB, ntrerupt n minutul 8, pentru un omagiu adus lui Ilie Balaci

DOCUMENT - Sesizarea oficială depusă de Dăncilă la CCR, legată de completele de cinci: ÎCCJ și-a stabilit propriile reguli

A luat acasă un bătrân sărman şi i-a oferit o masă caldă. Gestul unei tinere a devenit viral

Bărbat de 69 de ani, arestat pentru că a violat o fată de 14 ani

Arabia Saudită cataloghează asasinarea lui Jamal Khashoggi drept o "greșeală gravă"

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Ce avere lasă în urma sa Ilie Balaci. Sumele COLOSALE care i-au intrat în CONTURI

Ministrul Carmen Dan - întrevedere cu comisarul european pentru uniunea securității, Julian King

Zone din București și din județele Ilfov și Giurgiu rămân temporar, luni, fără curent electric

Botoșani: 12 percheziții domiciliare, efectuate de polițiști la suspecți de furt

Auto - F1: Finlandezul Kimi Raikkonen (Ferrari) a câștigat Marele Premiu al Statelor Unite

La Vanguardia: Turcia accelerează pregătirile pentru operațiunea militară mpotriva kurzilor din Siria

Protestatarii au început să părăsească Piața Victoriei

Accident îngrozitor pe DN 1: Un BMW a luat foc, după ce s-a lovit cu un TIR. Trei persoane au murit carbonizate

Adrian Năstase, sfat pentru Liviu Dragnea. Cum se pot rezolva conflictele din PSD

Donald Trump și Tayyip Erdogan au avut o conversație telefonică privind cazul Khashoggi

Dominic Raab este deschis extinderii perioadei de tranziție post-Brexit

Discurs emoționant al lui Mangia după victoria uriașă cu FCSB: "Balaci a câștigat meciul". Ce s-a întâmplat la pauză

Dică și-a găsit o portiță de scăpare: "Acolo e cea mai mare problemă. Să văd ce echipă voi face cu Voluntari"

Când se montează cauciucurile de iarnă. Amenzi URIAȘE pentru cei prinși de polițiști

Vești bune pentru părinți: Părinții ar putea primi mai multe zile libere atunci când li se naște un copil

Legea pentru combaterea spălării banilor, luni, n plenul Camerei Deputaților

Primul partid care a anunțat că va participa la CONSULTĂRI la Cotroceni

Temutul Cornel Mărgan, "dușmanul" fostului șef al BCCO, Traian Berbeceanu, are noi probleme cu legea. Scrisoarea care l-a desființat pe devean

FOTO | Răspuns genial al celor de la Shrewsbury după ce Eden Hazard i-a făcut "căpșunari"

Povestea celei mai frumoase poliţiste din Ferentari: Am fost şocată când am luat urechea unui om de pe covor

Actrița Rachel McAdams va juca în noul sezon al serialului "Detectivii din Louisiana"

EXCLUSV | Dinamo se autofinanțează! Negoiță nu mai bagă bani la echipă. A fost în insolvență, dar a ajuns să producă. Informații din interior, de la un fost angajat

Iranul califică drept "halucinații" acuzațiile SUA privind intenția Teheranului de a influența viitoarele alegeri americane

VIDEOCompania Ryanair este acuzată de pasivitate n gestionarea unui incident rasist

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 22 octombrie

Ministrul Carmen Dan - ntrevedere cu comisarul european pentru uniunea securității, Julian King

Ultima victorie a lui Ilie Balaci. Florin Caramavrov, după Craiova - FCSB 2-1

Nathalie Loiseau: Uniunea Europeană nu poate accepta măsuri temporare pentru granița irlandeză

A fost relansat Nokia 8110, după succesul reeditării modelului 3310. Telefonul "banană", adaptat la standardele actuale

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

INSULA IUBIRII 2015. SCENE PORNO în noul show de la ANTENA 1. Imaginile nu vor ajunge niciodată la TV VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

BILANȚUL LUI UEDZI DUPĂ 1 LUNA DE JOC +1.52. Cel mai tare program AI de Pariuri din Lume! Meciurile de AZI si ISTORICUL MECIURILOR din 15 septembrie 2018 alese și pariate de UEDZULA alintat UEDZI, programul de inteligență artificială al Fluierul.ro

Icardi a decis Derby della Madonnina în prelungiri, după o greșeală a lui Donnarumma! FOTO | Scenografie uluitoare a fanilor "nerazzurrilor". Inter - AC Milan 1-0

FORMULA 1 Raikkonen a câştigat Marele Premiu al SUA. Hamilton pe 3, Vettel pe 4. VEZI CLASAMENTELE

U Craiova - FCSB 2-1. Koljic și Fedele aduc prima victorie a oltenilor în fața roș-albaștrilor, după 16 ani. Dică, neinspirat cu introducerea lui Moruțan, care a fost depășit total

Man, cu capul în pământ după înfrângerea cu Craiova: "Am intrat relaxați a doua repriză și am fost pedepsiți!". Cuvintele rostite despre regretatul Balaci

Raikkonen a stopat hegemonia lui Hamilton în SUA! Finlandezul a obținut primul succes după o pauză de 5 ani, britanicul mai are de așteptat până să-l egaleze pe Fangio

CSU Craiova -FCSB 2-1 în etapa a 12-a din Liga 1. S-a rupt blestemul! VEZI CLASAMENTUL

Incendiu violent la un depozit de mobilă din Bihor

Spiritul "Minunii Blonde", viu pe "Ion Oblemenco". Craiova a spart blestemul celor 16 ani fără succes în fața FCSB-ului. Cronica meciului

LIVE BLOG | U Craiova - FCSB se joacă ACUM. Koljic ratează un penalty în ultimele minute! Junior Morais a fost eliminat

LIVE BLOG | U Craiova - FCSB se joacă ACUM. Fedele dă lovitura și marchează cu un șut perfect de la distanță! Dică mută disperat și îl trimite în teren pe Rusescu

Bălgrădean, discurs plin de fair play: "Am primit o monedă în cap, dar nu asta e important. Terenul a fost rău pentru ambele echipe". Unde crede că s-a pierdut derby-ul

Horoscop zilnic LUNI 22 OCTOMBRIE 2018. Mistere aduse de Pluto în viaţa ta!

Criză la Senat! S-au a cheltuit aproape toţi banii, deşi bugetul este dublu faţă de 2017! Stenogramă-bombă!

Prima reacție a lui Pușcaș despre transferul la FCSB. Mesajul transmis lui Becali

Gest emoționant la Craiova, la moartea lui Ilie Balaci: Suporterii au aruncat în teren trandafiri albi, în memoria marelui fotbalist/ Coincidență în minutul 8 al comemorării

LIVE BLOG | U Craiova - FCSB se joacă ACUM. S-a deschis scorul în minutul în care oltenii l-au omagiat pe Balaci! | FOTO

Nadia Comăneci, despre decesul lui Ilie Balaci: O mare legendă s-a stins din viață

Senatul decide asupra declasificarării deciziei CSAT 17/2005. Vot în plen săptămâna aceasta

LIVE BLOG | U Craiova - FCSB se joacă ACUM. Moment emoționant de reculegere pentru Balaci!

Fotbal - Liga I: Gaz Metan Mediaș - FC Botoșani 1-2

Document exclusiv: Guvernul s-a mpăcat cu gndul că va fi amendat n premieră de Justiția europeană, n pragul Președinției romne a Consiliului UE

LIVE BLOG | U Craiova - FCSB se joacă ACUM. Mitriță greșește la mijloc, iar Man ratează prima șansă importantă!

Răzvan Lucescu are Grecia la picioare! PAOK s-a impus în derby-ul cu Aris și are victorii pe linie. Hamza "l-a iertat" pe fostul său antrenor

CSM Bucureşti, lider al grupei D a Ligii Campionilor la handbal. PROGRAMUL GRUPEI

VIDEO Oile au nlocuit traficul din centrul Madridului

Cifre fantastice pentru un atacant român. Va câștiga titlul de golgheter al campionatului și e înaintea lui Mbappe și Piatek în clasamentul pentru Gheata de Aur

INSULA IUBIRII 2018: Noi scene de amor în direct. Doi concurenţi nu au mai ţinut cont de camere. la final, au recunoscut TOTUL VIDEO

Omagiul adus de olteni în memoria lui Ilie Balaci: "De la 8 la infinit". FOTO | Sute de flori au zburat din tribune, la scurt timp după ce FCSB a deschis scorul

Nicoleta Voica îi face praf pe foștii ei soți. „Am ață la nebuni”

VIDEO - Iata de ce cateodata e nevoie de 6 caini la o suta de oi. Rusine "Vanatorilor" si "ONG-urile lui Soros" care vor sa omoare cainii ciobanesti.

Corina, "prințesă neînfricată" și... PORNO, pe scenă, la Sibiu | FOTO

Cum îţi scapi bărbatul de criza de 40 de ani

Nr. de articole la aceasta sectiune: 642, afisate in 6 pagini.