IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

Peste 61.000 de români CER "Opriți Jaful. Vreau să las moștenire copiilor mei această țară!". NATIONALIZAREA RESURSELOR, OPRIREA CONCESIONĂRILOR PE NIMIC ȘI INTERZICEREA VÂNZĂRII TERENURILOR LA STRĂINI - e cea mai semnată Petiție de pe PetițieOnline.net.

Europarlamentari români au semnat pentru Desființarea României. Atenție pe cine trimiteți europarlamentari. Renate Weber și Mircea Diaconu au semnat manifestul Spinelli care susține o Europă Federală și Desființarea Statelor Naționale

Mașinile electrice sau cele pe combustibil? Un studiu arată cui aparține viitorul

Hackerii DarkSide le-au tăiat combustibilul americanilor. Răspunsul lui Joe Biden

O carte pe zi: "România comunistă (1948-1985). O analiză politică, economică și socială" de Michael Shafir

Ion Cristoiu: Cum s-a înmormântat mediatic și politic Scandalul Ursul Arthur la un telefon primit de liderii politici și de moguli

Economia își revine, dar dezechilibrele se adâncesc

Regina Marii Britanii va susține astăzi discursul anual. Este prima apariție de la moartea Prințului Philip

Un amplificator de zbor SpaceX mai are doar 4 lansări ca să egaleze toate lansarile navetelor spațiale, în experiența de zbor

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

HOROSCOP 11 mai. Lună Nouă în Taur, lecții despre încăpățânare și perseverență. Ce te învață pe tine astrele

Rata de infectare scade în București sub 1,5 la mie. Când vor fi luate măsuri de relaxare

Șapte cartiere bucureștene din 20 au prețuri medii de peste 100.000 de euro la trei camere

Topul județelor cu cea mai mare rată de vaccinare anti-COVID

Italienii dau alarma: 70.000 de libieni, gata să invadeze Europa. România, printre țările dispuse să preia refugiați

Amazon vrea să dea lovitura cu Solos, miniseria care îți oferă filosofie de viață, dramă și umor

Spania vrea să pună taxă de autostradă în funcție de poluare

Trustul NBC a anunțat că nu va difuza ediția 2022 a Globurilor de Aur. Gala vestitelor premii, în pericol să fie anulată

SUA au aprobat vaccinul pentru copiii de peste 12 ani. Cine îl produce și ce intenții are România

Mamă a 7 copii, Ursula von der Leyen a devenit bunică la 62 de ani

Riposta Israelului după ofensiva Hamas: au murit 9 copii și 13 adulți, susțin palestinienii

Piața abonamentelor medicale a ajuns la peste 1,6 mil. abonați în 2020

Valeriu Gheorghiță, despre momentul în care românii se vor putea vaccina în farmacii

De la 1 ianuarie 2017 vine URGIA peste salariați, urgie adusă de GUVERNUL CIOLOȘ-SOROS. Pentru multinaționale MUMĂ, pentru salariați CIUMĂ. Taxele pentru CAS și PENSIE vor fi mutate de la Multinaționale și de la Patroni pe SPINAREA SALARIAȚILOR.

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

Cîțu: "Vor exista din 1 iunie relaxări pentru toți românii, indiferent de zona în care sunt"

Românii care nu vor să se vaccineze. Cei mai mulți sunt din județe aflate în nordul Moldovei

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea / Emanuel Ungureanu, deputatul care atacă Catedrala Mânturirii Neamului, a trecut de la adventiști la useriști

Vaccinarea împotriva COVID-19, prilej de atac cibernetic. Cum fură hackerii datele personale în timpul pandemiei

Bode, despre posibilitatea preluării libienilor debarcați în Italia și a perspectivei valului de 70.000 de migranți

Cum le închide gura premierul Cîțu liberalilor nemulțumiți de prestația ministrului Cristian Ghinea pentru draftul PNRR

Grav accident în Neamț. Date preliminare: o persoană a decedat și alte trei sunt încarcerate

Tanczos Barna,după finalizarea rapoartelor despre ursul Arthur: Prințul a avut autorizație de vânătoare, permis de port-armă

Veste bună pentru românii care au credite. ROBOR la 3 luni începe să scadă

România este în scenariul verde. Cîmpeanu: școlile vor afla în fiecare vineri dacă vor funcționa online sau tradițional

DNA a început o anchetă penală în cazul împușcării ursului Arthur

Grupurile fundamentaliste Hamas și Jihadul Islamic au lansat sute de rachete spre Israel/ Zeci de morți în Fâșia Gaza

Este uriasa colonizare a Europei cu imigranti islamici un atac organizat impotriva popoarelor Europei? ONU: "Europa ar avea nevoie până în 2025 de 159 de milioane de imigraţi" George Soros: "În felul acesta, rasa albă va dispărea"

Doi morți, în Israel, în urma atacurilor cu rachete / Trei lideri islamiști, uciși în Fâșia Gaza

Investiție de 7 milioane de euro într-un terminal pentru camioane, în Arad

Pompierii din Mehedinți, cu suflet mare. Ce bucurie au făcut unei familii cu șase copii

Andrzej Duda, președintele polonez, merge la exercițiul militar "Justice Sword 21" de la Smârdan, alături de Klaus Iohannis

Încep înscrierile pentru "Vaccinare la poarta ta!". Pot veni și persoane din afara localității Ciugud

CORONAVIRUS 11 mai. Toate județele sunt în scenariul verde. Număr mare de decese. LISTA completă

Gadgeturile folosite în exces pot schimba comportamentul copiilor. "Acești copii nu mai știu să relaționeze în mod firesc"

Anchetă în Italia. O româncă de etnie romă ar putea fi Denise Pipitone, fata dispărută în urmă cu 16 ani din fața casei

Rusia pregătește o lege pentru excluderea susținătorilor lui Navalnîi de la alegerile legislative

COMENTARIU Bogdan Nicolae | Excesul de B9 și deficiența de K

Gheorghiță: "Se vaccinează în 372 de cabinete de medicină de familie"

PSD: Conform propriilor standarde, Dan Barna a intrat în categoria penalilor în funcții publice

Continua epopeea "bugetul orașului Iași". Bugetul va fi propus miercuri pentru a treia oară spre aprobare

Recensământ. China a înregistrat cea mai lentă creștere a populației din ultimele decenii

COMENTARIU Sorin Avram: Norma premierului Cîțu, 24 de ore din 24, 7 zile din 7

Omul de afaceri Sorin Strutinsky, condamnat la 10 ani de închisoare, s-ar fi predat în Italia

Companiile au început campania de vaccinare. Județul în care sunt cei mai mulți angajați vaccinați

Tanczos Barna: Nu există dovezi că ursul împușcat este același cu cel care a coborât în localitate

Dan Barna: Nu am nicio informație despre existența vreunei fapte care să îmi fie imputată de DLAF

Circumstanțele în care s-a produs accidentul din Neamț, soldat cu doi morți și 3 răniți

Incendiu violent la un adăpost de animale din Suceava. Aproximativ 70 de vaci și oi au murit

Nr. de articole la aceasta sectiune: 810, afisate in 14 pagini.