IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

• Nationalizarea tuturor resurselon nationale ale Romaniei  STOIA IULIAN   2015-07-26 - 15:49

Resursele naturale a unei tari ,inseamna bogatia acelui popor si nu pot fi instrainate ca si pamantul din care provin acestea.

• Resursele sunt ale romanilor!  Bratu Gheorghe   2015-07-28 - 14:10

Pentru viitorul copiilor si nepotilor nostri, sunt de acord cu aceasta idee.

• Mostenirea inaintasilor trebuie lasata urmasilor pentru continuarea existentei acestui popor  Tomut Traian Octavian   2015-08-24 - 04:58

Viitorul depinde de resursele naturale ale tarii.

• Munca  Florin Ioh   2015-09-30 - 23:07

Venituri imediate, din prima luna! 100-285 de euro lunar! Va oferim o posibilitate de a colabora cu noi si de a lucra part-time sau full-time, in asa fel incat sa puteti castiga imediat bani, 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), din prima luna. Activitatea este usoara si placuta. Cerem seriozitate maxima! Cand doriti mai multe informatii, contactati unul dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: : velican_florin@yahoo.com

• Autorul este idiot  CogitoErgoSum   2016-01-04 - 18:00

"The abiotic oil hypothesis" >> TEORIE "The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked" >> teorie comunista, veche si dovedita aproape total, falsa

• Autorul este idiot  CogitoErgoSum   2016-01-04 - 18:08

• petitie  iovan Nicoleta   2016-01-13 - 23:20

Resursele sunt ale Romaniei si ei au dovedit de- a lungul istoriei ca pot le exploateze singuri.

• Teoria abiotica sta in picioare!!  Alin M.   2016-01-16 - 13:20

CogitoErgoSum permite-mi sa iti spun ca esti un mare idiot.. Titan, satelitul Saturnului are rezerve mari de hidrocarburi abiotice...si treaba se stia de ceva ani.. Tu pe ce lume traiesti? Daca tot iti permiti sa sari cu pepenele in put sau mai pe intelesul tau cu bostanul in gard.. macar ai bunul simt sa te informezi ..altfel ramai un simplu bagator de seama... Si Dr. Gold nu era rusnac.. era suedez ( nu ca i-as simpatiza..) Pune mana si mai studiaza si tu si mai lasa porcariile...Ignoranta inseamna prostie.. esti cumva ateist?!!

• Teoria abiotica sta in picioare!!  Alin M.   2016-01-16 - 13:22

• Norrmal ca poate fi valida!  Marian   2016-01-16 - 13:57

Presiuni foarte mari + grafit + hidrogen ...si teoria evolutiei este distrusa definitiv :)) Posibile probleme de mediu ( totusi cu reglementari severe lucrurile ar trebui sa fie in regula) Distrugerea industriei petroliere din reactia...hidrocarburi nelimitate plus pret enorm de extractie..( ar fi nevoie de foraje la foarte foarte mare adancime deci nerentabil pentru producatori) Stiinta sa inselat de prea multe ori incat se poata fi considerata adevar absolut...

• I think I was as exc  Lalaine   2017-01-09 - 18:27

I think I was as excited as you were when I first saw it in the magazine. My partner and I are birders and so I am used to &qutn;lookitg&quoo; at birds and identifying them when we are out, but I knew these birds as soon as I spotted them. I see your work everyday on your blog and in my daily planner. I am quite familiar with the beautiful Geninne birds. :)

• That's really thinki  Nona   2017-01-09 - 21:51

That's really thinking at an impisesrve level

• That's really thinki  Nona   2017-01-09 - 21:51

That's really thinking at an impisesrve level

VIDEO VIRAL: O femeie a făcut sex în timp ce își alăpta copilul

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

FĂRĂ CHILOȚI pe COVORUL ROȘU! Și au AVUT CE ARĂTA! | FOTO

Arabia Saudită: Interdicția de a conduce o mașină, impusă de zeci de ani femeilor, a fost ridicată

Așa se comportă un antrenor adevărat după ce echipa sa clachează la ultima fază a meciului. Mesajul de luptător cu inimă mare transmis de selecționerul Suediei

Virușii sunt implicați în producerea bolii Alzheimer, boală care conduce la demență

Următorul președinte al Mexicului declară cu îndrăzneală că imigrarea în Statele Unite este un "drept al omului"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Siria: Forțele regimului avansează în sud, în provincia Deraa (ONG)

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Meciul de totul sau nimic pentru "Die mannschaft"! Germania - Suedia se joacă ACUM. Trupa lui Low suferă: Boateng a văzut cartonașul roșu

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

"Rollercoaster!". Ce le-a spus nemților la vestiare Joachim Low, în pauza thrillerului de la Soci, Germania - Suedia 2-1

Accident cumplit: Un tractor a căzut în râul Crasna, șoferul a dispărut și este căutat de pompieri

CITATUL ZILEI

Esti dependent de telefonul mobil? 5 sfaturi sa pui STOP

Incident la casa unuia dintre judecătorii care l-au condamnat pe Dragnea: Un vecin i-a spart geamul

Ramona Gabor, sâni mari într-un sutien mic. Atenție, fotografie interzisă bărbaților slabi de inimă!

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Clubul Rapid a sărbătorit 95 de ani de la înființare pe Stadionul Giulești

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Fotbal: Academia Rapid a câștigat barajul cu AFC Singureni și a promovat în Liga a III-a

A summary of genome-wide association studies (GWAS) performed on allergic diseases

Fotbal - CM 2018: Germania, victorie dramatică în fața Suediei, cu 2-1

Fotbal - CM 2018: Clasamentul golgheterilor

Ferestrele casei judecătorului Constantin Epure, care face parte din completul care l-a condamnat pe Liviu Dragnea, SPARTE de un vecin

Chinul s-a terminat pentru Reus! Accidentările l-au ținut departe de titlul mondial în 2014, dar acum a înscris pentru "Die Mannschaft".Pentru prima dată după trei ani

Formula 1: Lewis Hamilton va pleca din pole-position în Marele Premiu al Franței

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Meciul de totul sau nimic pentru "Die mannschaft"! Germania - Suedia se joacă ACUM. S-a marcat din nou în startul reprizei secunde

Crezi ca ai o casnicie fericita? Verifica aici!

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 24 iunie

Kroos ține Germania în viață. Nemții au scos colții în repriza secundă. "Prietenul" vechi, ratangiii și trifoiul cu două foi. Cronica meciului

Canotaj: Trei echipaje românești vor evolua în finale la Cupa Mondială de la Linz

UE şi amestecul etnic forțat. Migranți: Franța estimează că summitul UE din 28-29 iunie va fi unul dificil. Unele țări europene vor refuza ca federaliştii progresişti din UE să le bage cu forța cote obligatorii de migranți pe gât

Peste o mie de protestatari au cerut demisia lui Liviu Dragnea şi a Guvernului, în faţa sediului PSD

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Germania - Suedia 2-1. IN-CRE-DI-BIL! Kroos marchează la ultima fază a meciului după 90 de minute de suferință. Mexic conduce Grupa F, Belgia a făcut spectacol cu Tunisia

Cupa Mondială Rusia 2018. Totul despre turneul final: rezultate, clasamente, grupe, cronici, programul meciurilor și transmisiunilor

4 cauze care iti incetinesc si distrug creierul

Codruța Kovesi: Codurile penale nu pot trece prin OUG decât dacă este urgent. Nu există urgență/ Ce spune șefa DNA despre decizia CCR de revocare a sa din funcție

CM 2018: Minutul 95 - Kroos salvează campioana la ultima suflare (Germania - Suedia 2-1)

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Meciul de totul sau nimic pentru "Die mannschaft"! Germania - Suedia se joacă ACUM. ȘOC: Neuer e lobat de Toivonen

Maryo Neymaru'! Primarul din Singureni a încercat să-l imite pe brazilianul lui PSG, în Giulești, însă s-a făcut de râs | FOTO

Sibiu: Peste o mie de protestatari au cerut demisia lui Liviu Dragnea și a Guvernului, în fața sediului PSD

Program CM 2018 duminică: Meciuri decisive la Cupa Mondială din Rusia

10 cristale care te pot face mai fericit si mai sanatos

Kovesi: Codurile penale nu ar trebui amendate niciodată prin OUG / Modificările afectează și anchetarea infracțiunilor de drept comun

Pompeo și Guterres au discutat la Washington despre Coreea de Nord și Orientul Mijlociu

CM Rusia 2018 | Meciul de totul sau nimic pentru Germania! Partida cu Suedia se joacă ACUM. S-a marcat din nou în startul reprizei secunde

"Când i-am văzut cum se comportă...". Argentinienii i-au scârbit pe croați, după umilința de la Mondial. Sud-americanii, desființați!

EXCLUSIV | O nouă șansă pentru Patrick Petre! Fotbalistul e foarte aproape de o echipă din play-off: e dorit cu orice preț de antrenor

Cum să bei apa pentru a slăbi

Cum să obţii numărul de telefon al oricărei fete drăguţe în mai puţin de 30 secunde VIDEO

Migranți/Italia: Matteo Salvini denunță 'aroganța' președintelui Macron

Nici nu știți ce ni se pregătește... VIDEO - Cum un băiat a devenit o Fotomodel "Barbie"

Evaluare Nationala 2018. Rezultate FINALE Capacitate după contestații pe edu.ro

​Cafeaua de weekend. Subiectele săptămnii. Bonus: Ne-am putea nregistra visele? 20 de lucruri pe care nu le știați despre foc. 8 joburi noi pe care oamenii le vor avea n 2025. Teorii n care nu mai crede nimeni.

Fidesz: Italia are dreptate să blocheze 'navele Soros' să ancoreze

Istoria așa cum nu v-o povestește nimeni. Punctul de vedere Sudist despre cauzele Războiului Civil American: "În armata Sudului au luptat 300.000 de negri, în armata Yankee a Nordului doar 200.000". A fost Sclavia principala cauză?

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Meciul de totul sau nimic pentru "Die mannschaft"! Germania - Suedia se joacă ACUM: Berg ratează singur cu Neuer, dar se cere penalty

Sindicatul EUROPOL, REACȚIE dură față de pedeapsa ușoară dată lui Boureanu: Câți politiști trebuie să mai fie uciși, bătuți, loviți sau scuipați

Protest anti-Brexit, la doi ani de la votul istoric: Manifestanții au cerut un nou REFERENDUM

Ghidul femeii fatale: 3 trucuri dupa care tanjesc toti barbatii

LIVE TVR (ora 21:00) GERMANIA SUEDIA CM 2018 LIVE STREAM ONLINE VIDEO TVR

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Horoscop SAPTAMANAL 25 iunie - 1 iulie 2018. Marte retrograd si Luna plina ne schimba PLANURILE!

HOROSCOP MIHAI VOROPCHIEVICI 25 IUNIE - 1 IULIE 2018: O săptămână nebună, cu câştiguri fabuloase, o iubire pasională şi o cumpănă

Demisie anunțată la protest: Eckstein Kovacs părăsește UDMR, după 28 de ani / Poziția Uniunii față de legile justiției a umplut paharul

Ce declară "onestul" finanțat de Soros, Plicușor Ban. Nicușor Dan: "Decizia de astăzi a PSD este una disprețuitoare la adresa românilor onești, care respectă legea și care plătesc taxe". Dar să fi finanțat de Soros nu e disprețuitor față de românii onești?

Un nou protest în Capitală; câteva sute de persoane s-au strâns în Piața Victoriei

Toboșarul Vinnie Paul, fondator Pantera, a murit la vârsta de 54 de ani

Tipuri de act sexual, potrivit Kama Sutrei

A murit Gianu Bucurescu, ultimul şef al Securităţii pe Bucureşti

Bacău: Cei patru minori ai bărbatului arestat pentru viol vor fi instituționalizați

O româncă în vârstă de 16 ani a fost premiată de NASA şi UNESCO pentru imaginaţia sa

Preot din Constanţa, şantajat cu un FILM PORNO

Senatul a adoptat Legea RCA, prin care ASF va stabili un tarif de referință

VIDEO Mesaje emoționante de Paște transmise de militarii plecați în Afganistan

Nicole Cherry, apariţie sexy la plajă. Topless FOTO

IPOSTAZĂ PENIBILĂ! Mihaela Rădulescu, într-o poziție indecentă, cu chiloții tanga la vedere

DE NEACCEPTAT. BANII ROMÂNIEI PENTRU AGRICULTURĂ DAȚI DE UE LA REFUGIAȚI. Ministrul Agriculturii, Achim Irimescu, confirmă că banii europeni pentru agricultură s-au dus şi se vor duce la MIGRANȚI. IRIMESCU: "Sute de milioane de euro s-au dat la Refugiaţi"

O vedetă de televiziune s-a dezbrăcat în direct. VIDEO care a şocat lumea

Mii de semnături pentru o petiție online mpotriva publicității pe Antena 3 și Romnia TV: finanțează propaganda, minciuna, discursul urii

Protest anunțat și smbătă n București: Ordonanța 13 revine! Toți in Piață!

Admiterea la școlile de poliție din cadrul MAI: Peste 10.000 de tineri vor să ocupe unul din cele 1.600 de locuri disponibile/ Termenul limită

Profa s-a culcat cu eleva și apoi a cuplat-o cu iubitul ei. Ce a urmat

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

HOROSCOP 24 IUNIE 2018. Ceea ce semeni, aia culegi în ultima zi a săptămânii. Previziunile zilei de duminică

Putin nu respectă rezoluțiile ONU de care face atâta caz. Premierul Republicii Moldova: "Rezoluția ONU votată vineri (prin care se cere trupelor ruse să părăsească teritoriul Republiciu Moldova) cea mai importantă decizie de la obținerea independenței"

Vin vremuri grele în imperiul neomarxist federalist al UE. Și Guvernul Cehiei a înaintat legea ce va impune în Cehia căsătoria între persoanele homosexuale

Tragedie din dragoste. O adolescentă a fost găsită spânzurată. Peste o lună îşi serba aniversarea de 16 ani

Hamilton va pleca din pole-position în MP al Franței. Bottas a completat "dubla" Mercedes, Vettel a terminat pe 3 în calificări. Puștiul dorit de Ferrari a reușit surpriza zilei, în timp ce Renault se bazează pe Sainz Jr

Iași: O parte a carosabilului DN 28 s-a surpat în zona Tomești din cauza ploilor

Demisie cu răsunet în UDMR. Fostul senator Eckstein Kovacs Peter demisionează din uniune după 28 de ani: S-a umplut paharul

Top 4 situatii jenante care se pot intampla intr-o partida de sex

NATO: Trump cere din nou Canadei să-și sporească cheltuielile de apărare

Trafic oprit pe autostradă din cauza unei mașini care a luat foc

Fotbal - CM 2018: Mexicul învinge Coreea de Sud (2-1) și se califică în optimile de finală

Cluj: Eckstein Kovacs Peter a anunțat că demisionează din UDMR, gest ce are legătură cu legile justiției

VIDEO FOTOGALERIE CM 2018: Mexicul e n optimi (2-1 cu Coreea de Sud), asiaticii pleacă acasă

FOTO | "Captură" impresionantă a polițiștilor din Argentina! 1,5 kilograme de droguri, ascunse în replici ale Cupei Mondiale

Membru nou, dar și vechi în stafful lui Flavius Stoican la CSM Poli. La Iași se ia în calcul chiar înființarea unei echipe secunde

Lukaku, incert pentru meciul cu Anglia! Motive de îngrijorare în lotul Belgiei. Anunțul făcut de Martinez

EDU.RO REZULTATE EVALUARE NATIONALE 2018: Câte medii de 10 sunt după contestaţii. Se anunţă bătaie mare la ADMITEREA în liceu

Horoscop zilnic DUMINICA 24 IUNIE 2018. Te simti sexy sau dornic de mister?

Argentinienii, scăpați de sub control! VIDEO | Mascherano, lovit cu pumnul de unul dintre preferații selecționerului Sampaoli. Ce s-a întâmplat

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Coreea de Sud - Mexic 1-2. Mexicanii sunt cu un picior în optimi. Son a marcat un gol superb. Germania - Suedia, de la 21:00

Mihaela Buzărnescu, eliminată de Petra Kvitova în semifinale la Birmingham

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Coreea de Sud - Mexic se joacă ACUM! Americanii produc un nou "cutremur". Sunt cu un picior în optimi

Cioloș: "Stimați lideri PSD, o demisie de onoare nu are nimic de-a face cu drepturile constituționale". Ce onoare ai tu măi, Cioloş, când te-ai băgat la "Friends of Europe" o organizație condusă de Bilderbergi şi finanțată de Soros?

Eckstein Kovacs Peter a anunţat că demisionează din UDMR: Ce a umplut paharul este poziţia UDMR raportat la legile justiţiei

Vamos în optimi! Mexic defilează într-o gurpă cu Germania, Suedia și Coreea de Sud. Asiaticii, ultimele "victime" ale americanilor. Cronica partidei

LIVE BLOG CM 2018, ziua 10 | Germania - Suedia, de la 21:00. Echipele de start. Coreea de Sud - Mexic 1-2. Mexicanii sunt cu un picior în optimi. Son a marcat un gol superb

PROTEST în Piața Victoriei: Sute de persoane s-au strâns pentru o nouă manifestație. "Dacă se dă ordonanță, va fi revoluție"

Medic, către Liviu Dragnea: Când aveţi de gând să le cereţi scuze pacienţilor care au fost şi sunt trataţi în jeg, cu bacterii

CM 2018: Mexic - Coreea de Sud, scor 2-1, în grupa F a turneului final

Locuinţa unui judecător care l-a condamnat pe Liviu Dragnea, atacată cu pietre

Kovesi: Modificările Codului Penal nu ar trebui făcute niciodată prin OUG, decât dacă este cu adevărat o nevoie urgentă

Nr. de articole la aceasta sectiune: 790, afisate in 7 pagini.

ieri 13:06 Unde putem ajunge