IPOTEZA SOC: Petrolul NU provine din materie organică şi NU se epuizează - Zăcămintele de țiței se refac singure !

Invățăm în școală și peste tot în mass media deținută de străini că petrolul este un combustibil fosil care s-a format din descompunerea materiei organice (dinozauri, vietăți marine etc) acu’ nu știu câte milioane de ani.

Au murit animalele, s-au descompus, au intrat în pământ, au stat acolo nu știu cât timp și s-au transformat în petrol. Iar noi, oamenii, exploatăm acum acest petrol, până când se termină. Nemafiind dinozauri morți și alte animale care să se descompună, pac, pac, de pe azi pe mâine…înseamnă că o să rămânem la un moment dat fără petrol. Asta ne spune Sistemul. Și ne tot prezice de zeci de ani că o să rămânem curând fără petrol.

Vă invit astăzi să aflați o altă parte a poveștii, adevărul după părerea mea, și anume că petrolul NU s-a format din materie organică descompusă acum milioane de ani, petrolul NU se epuizează, ci SE PRODUCE CONTINUU ÎN INTERIORUL PĂMÂNTULUI prin procesele fizico/chimice/geologice de la mari adâncimi (magmă + presiune + temperatură + diferite roci etc). Detalii în continuare:

Pe lângă informațiile din articolele / site-urile postate mai jos, am această informație (că petrolul nu se epuizează, ci se formează continuu în adâncul pământului) si de la un inventator (chimist) român care a creat un sistem de transformare a apei în gaz și energie termică într-un mod eficient, pe care l-am văzut personal. Același inventator a demonstrat prin calcule matematice, împreună cu alți oameni de știință, că este o mare țeapă ideea că noi oamenii și activitatea noastră suntem vinovați de încălzirea globală.

9 sept 2012: Zăcămintele de țiței epuizate se refac singure

În ultimele decenii petroliştii au observat un fenomen ciudat, în toată lumea: puţurile de petrol care erau considerate epuizate din cauza exploatării, au început să se umple din nou cu „aur negru”.

Există două teorii despre originea petrolului. Prima este cea organică, sau biogenică, care aparţine savantului rus Mihail Lomonosov.

El a spus că acest combustibil a apărut prin descompunerea, în anumite condiţii, a deşeurilor biologice, de-a lungul milioanelor de ani.

Spre deosebire de Lomonosov, o altă minte luminată, chimistul Dmitri Mendeleev, autorul tabelului periodic al elementelor, credea că petrolul reprezintă nu o substanţă formată în urma putrezirii plantelor şi animalelor ce au trăit cândva pe Terra, ci un material primordial, născut în strafundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţa acesteia, precum magma vulcanilor.

În cazul oraşului Groznîi, capitala Ceceniei, lucrurile par chiar mai ciudate. Exploatarea petrolului a început aici în 1897. Până în 1960, când zăcământul a fost considerat epuizat, s-au extras nu mai puţin de 100 milioane tone petrol brut. Spre surprinderea geologilor, în ultimii ani petrolul a început efectiv să ţâşnească din pământ, iar localnicii îl adună cu găleţile.

Situaţia s-a repetat şi în cazul bazinului petrolifer Eugene Island, din largul coastelor Louisianei, SUA. Rezervele de aici au fost considerate epuizate, dar în ultimul deceniu mai multe sondaje au arătat că ele s-au restabilit, extracţia atingând nivele comparabile cu cele din deceniile trecute.

Ian 2011: Deconspirarea industriei petroliere

Pai, sa vedem ce avem… Stie cineva cum s-a format petrolul? Există două teorii majore :

1.Teoria lui Lomonosov, care spune că petrolul este de origine organică, fosil deci şi aşa cum am învăţat la scoală se gaseşte în rocile sedimentare. Ca şi cum dinozaurii au dat în primire fix ca el sa apară.. în pungi, care cu timpul se epuizează total…

2.Teoria lui Mendeleev, care spune că petrolul are origine abiotică…adică, nu provine din dinozauri, ci este un material primordial, născut în străfundurile planetei, ce erupe constant către suprafaţă precum magma vulcanilor.

De ce n-am auzit şi învăţat la şcoală şi despre această teorie?

Pentru că cineva s-a prins că petrolul este o marfa vitală tocmai bună de manipulat ? Pentru că din raţiuni economice marile concerne au interes să se joace cu preţul lui si cu zonele de influenţă aşa cum vor muşchii lor?

„Ceva misterios se întâmplă la Eugene Island 300. Productia de petrol din zona, adică în Golful Mexic, în largul Coastei Louisiana a fost considerată epuizată cu mulţi ani în urmă.

Descoperită în 1973, exploatarea de vârf a fost de 15.000 de barili pe zi; până în 1989 producţia a scăzut la aproximativ 4000 de barili pe zi.

Apoi brusc .. norocul se reîntoarce la Eugene Island şi acum produce mai mult de 13.000 de barili pe zi, iar rezervele estimate au săltat brusc la mai mult de 400 milioane de barili (estimarea iniţială era de 60 milioane de barili).” 1999 - Wall Street Journal

In 1974, un articol publicat în Buletinul Asociatiei Americane a geologilor petrolieri:

„Toate depozitele gigant de petrol sunt explicate în mod logic de teoria abiotică, pentru că simple calcule ale volumului potenţial de hidrocarburi din acele zone arată că materiile organice sunt prea puţine pentru a furniza volumul de petrol existent în acele zone”.

Un articol din 1999 apărut în Wall Street Journal arată că cei mai mulţi geologi „sunt foarte presaţi să explice, de ce, cel mai mare rezervor mondial de petrol, cel din Orientul mijlociu, a depăşit dublul rezervelor din ultimii 20 de ani, în ciuda exploatărilor intense şi a descoperirilor noi relativ puţine.

Ar fi necesari destul de mulţi dinozauri şi plante preistorice să explice estimarea de 660 miliarde barili de petrol în regiune” nota Norman Hyne, profesor la University of Tulsa.

Poate cel mai intrigant articol este cel în care se spune că „oamenii de ştiinţă care studiază zonele petroliere spun că petrolul care iese acum are o vârstă geologică diferită de cel de acum 10 ani”, iar această disparitate Wall Street Journal o explică prin citarea lui Thomas Gold, profesor emerit la Cornell University : „petrolul este, de fapt, regenerabil, un sirop primordial fabricat continuu de către Pământ în condiţii de presiune şi temperatură extreme. Pe masură ce migrează spre suprafaţă este atacat de bacterii, ceea ce-l face să pară a avea o origine organică, datând de pe vremea dinozaurilor”.

ANRM scoate la vânzare rezerve epuizate? NU! Pur și simplu s-au refăcut singure!

„Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (ANRM) a anunţat că va scoate la vânzare publică rezerva de zăcământ asociat, ţiţei şi gaze naturale, situat la periferia orasului Săliştea de Sus, în Podierei - informează Agerpres.

Câmpul pertrolifer Podierei conţine zăcăminte asociate având în compoziţie ţiţei şi gaze naturale. Preşedintele ANRM, Bogdan Găbudeanu, a precizat că, odată cu scoaterea la vânzare a zăcământului Podierei, se vor mai licita alte 13 perimetre de ţiţei şi gaze naturale din România.

Sondele de la Podierei au început să extragă resurse naturale în anul 1956, iar în anul 1988 a fost suspendată activitatea de extragere a ţiţeiului şi gazelor naturale considerându-se că zăcământul ar fi scăzut în conţinut. Î

n Podierei se mai află cinci sonde de extragere a ţiţeiului care au fost abandonate odată cu oprirea extracţiei.

Profesorul Ioan Burnar din Săliştea de Sus a mărturisit că şi în localitatea Săcel, situată la doar 3 kilometri de Săliştea, au funcţionat 25 de sonde care extrăgeau ţiţei, dar în urmă cu şase ani activitatea de extracţie a fost oprită brusc deoarece s-ar fi epuizat resursele….”

Un studiu prezentat în Science Magazine pe 1 februarie 2008 prezintă noi probe care susţin teoria abiotică a petrolului. (..) Proskurowski a găsit hidrocarburi ce conţin izotopul 13 al carbonului ce pare format mai degrabă în mantaua pământului decât din materia biologică de pe fundul oceanului.

Izotopul 13 este tipul de carbon asociat de oamenii de ştiinţă cu originea abiotică, în comparaţie cu izotopul 12 pe care oamenii de ştiinţă îl asociază, de obicei, cu originea biologică. Descoperirea hidrocarburilor abiotice din zona marină Lost City este a doua descoperire din ultimii ani care aduce argumente pentru originea abiotică a petrolului.

Aşa cum a prezentat World Net Daily în 2005, o sondă a NASA trimisă pe Titan (gigantica lună a lui Saturn) a descoperit metan cu izotop carbon-13 pe care agenţia l-a declarat ca fiind de origine abiotică.

World Net Daily spune că dezvoltarea forajului de mare adâncime pentru extragerea gazului natural pune seriose probleme celor legaţi de teoria combustibililor fosili.

Compania GHK din Oklahoma a găsit gaze naturale în două foraje săpate la o adâncime de aproximativ 5.7 mile, mult prea adânc pentru ca rămăşiţele dinozaurilor s fie prezente.

Urmând teoria lor abiotică, geofizicienii şi chimiştii ruşi şi ukrainieni au început analize detaliate ale istoriei tectonice şi structurii geologice ale straturilor cristaline din bazinul Dniepr-Donetsk. Apoi au urmat investigaţiile geofizice şi geochimice. Un total de 61 de foraje au fost săpate şi 37 au devenit productive comercial.

Si asta este o performanţă extrem de impresionantă, o rată de succes de aproximativ 60%. Dimensiunea zăcămâântului descoperit era comparabil cu cel din nordul Alaska. In SUA, o rată de succes de 10% era considerata o performanţă la acea vreme!!! Deci 9 din zece foraje erau doar „dry holes”.

Prin anii 60, in timp ce companiile petroliere Americane erau ocupate cu controlul asupra unor zone din Arabia Saudită, Kuwait, Iran şi alte zone cu petrol ieftin, sovieticii erau preocupaţi de testarea teoriei lor alternative. Au început să sape foraje în regiuni presupuse sterile din Siberia. Acolo au dezvoltat 11 bazine majore plus unul gigant, totul bazat pe teoria lor abiotică.

In anii 80 s-au dus în Vietnam şi s-au oferit să finanţeze costurile de forare şi să arate că noua lor teorie funcţionează. Compania ruseasca Petrosov a forat în zona exterioară a bazinului Vietnam’s White Tiger, prin roca de bazalt şi au făcut posibilă extragerea a 6000 de barili pe zi pentru slaba economie vietnameză.

In URSS, geologi instruiţi în teoria abiotică şi-au perfecţionat tehnologia şi, pe la mijlocul anilor ‘80, URSS a răsărit ca cel mai mare producător de petrol din lume. Puţini din vest au înţeles ce se întamplă ori s-au deranjat să întrebe.

Teoria modernă Ruso-Ucraineană privind originile petrolului:

Ruşii au demonstrat că petrolul nu se va termina niciodată și că se poate extrage oricât. Dacă ar fi acceptată această idee s-ar ajunge la scăderea preţului, însă s-ar ajunge şi la falimentarea companiilor petroliere de pe planeta precum OMV şi altele și s-ar pierde monopolul și controlul anumitor puteri mondiale.

Abiotic oil

The abiotic oil hypothesis is an attempt to explain the source and formation of petroleum. As the name suggests, the hypothesis proposes that oil originates from non-biological origins.

The hypothesis is mostly Soviet, mostly archaic, and mostly debunked. In the Anglophone world, abiotic oil proponents tend to cite the work of the late astrophysicist Thomas Gold.

The theory's adherents believe that oil originated as carbon monoxide and hydrogen gas rising through the deep layers of the Earth's crust.

If this mixture was lucky enough to find zirconium-containing minerals, it could react and produce petroleum hydrocarbons. Some of these would move close enough to the surface to be exploitable by humanity.

This idea seems plausible because:

Carbon monoxide and hydrogen result from volcanic activity.

These chemicals will react and form petroleum under the right conditions.

Modern 'coal to liquids' and synthetic motor oil are based on hydrocarbon transversion.

(sursa : http://ceicunoi.wordpress.com/)

SIMONA HALEP - SERENA WILLIAMS LIVE VIDEO ONLINE STREAMING EUROSPORT HD. Meciul zilei la Australian Open 2019

Sondaj Online DC News. Alegeri prezidentiale 2019: Pe cine veți vota?...între Dragnea și Rețeaua SOROS? Și de ce credem, oricât de paradoxal ar părea, că BARONII LOCALI au salvat România?

PLANUL LUI SOROS: "Trebuie să câștigăm apoi votul semnificativ (din parlament) pe care May l-a promis în legătură cu BREXIT-ul. Acest lucru ar putea declanșa un nou referendum sau noi alegeri. Europa să fie liniștită, că întoarcerea va fi permanentă"

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

SCANDALOS. Situație Dramatică la Spitalul Județean din Tg. Mureș. Cele 115 paturi de la UPU au fost reduse la 60. Pacienții cei mai suferinzi, așteaptă zile în șir în UPU (Unitate de primire urgențe!) să apară un loc,un pat pe care să poată fi internați

COMPER ROMANA 2019. Subiecte romana Comper etapa I pentru fiecare clasă

UE. Vaccinul împotriva hepatitei B: Curtea de Justiție a Uniunii Europene recunoaște legătura între vaccinul Hepatitei B și îmbolnăvirile cu scleroză multiplă

Voci Conservatoare. Mihai Gheorghiu: "Eminescu a apărat cu radicalitatea întemeierii sale acest popor pe care l-a iubit necondiționat. Această iubire radicală a fost numită 'naționalism' "

Regimul progresist Tispras îi bate măr, pe grecii care prostetează împotriva lui, tot așa de violent cum Regimul Bilderbergului Macron îi bate pe francezi...Autoritățile au folosit gaze lacrimogene pentru a dispera mulțimea care protesta în Atena

SUBIECTE COMPER MATEMATICA 2018, etapa I: Când află elevii REZULTATE COMPER 2018

Isărescu şi Chiriţoiu chemaţi la audieri la Senat. Senatorul Zamfir: "indicele la care sunt calculate ratele românilor cu credite în lei este 'trucat' printr-o întelegere între băncile comerciale cu 'ştiinţa şi implicarea' directă a BNR"

Hoțul strigă "Prindeți Hoții": Matrapazlâcurile cu CASE ale lui Iohannis au fost scoase la iveală prin DECIZIA DEFINITIVĂ A INSTANȚEI. Deci cine nu respectă Legile și Justiția dar latră toată ziua că el apără "Legea și Justiția"? Ghici ciupercă Cine-i?

LOTERIA BONURILOR FISCALE 20 IANUARIE 2019. Cum afli dacă ai un bon câştigător după cumpărăturile din decembrie

SIMONA HALEP - VENUS WILLIAMS LIVE VIDEO ONLINE STREAMING EUROSPORT. Momentul adevărului la Australian Open 2019

Franța. Regimul Bilderbergului Macron reprimă în sânge protestele "Vestelor Galbene". PROTESTAR al "Vestelor Galbene", tată a trei copii și pompier voluntar, ÎMPUȘCAT DE POLIȚIE ÎN CAP.

Corina Dănilă, goală pe internet. Chiar ea a făcut publică fotografia FOTO

Încă o persoană a murit, de GRIPĂ. Gripa a cauzat 20 de decese într-o lună, adică mai multe decât cele cauzate de Rujeolă în tot acest an. Dar ați auzit vreun progresist sau vreo slugă de-a lor din Guvern și din Parlament să lupte împotriva Gripei? Nu.

Bancul zilei: Ardeleanul la birt

Când au văzut ce au scos de pe fundul mării în plasă, membrii echipajului acestui mic vas de pescuit au rămas PERPLECȘI. Au fost alertate autoritățile și a urmat o desfășurare impresionantă de forțe. Nimeni nu știe cum a ajuns acolo | FOTO

Simona Halep - Serena Williams | Surpriza dimineții! Antrenorul care i-a stat alături Simonei la încălzirea premergătoare meciului: ieri s-a despărțit de un fost număr 7 ATP

​Forumul economic de la Davos: Cei care vin la summit sunt mai bogați ca oricnd; elita financiară a prosperat după criză

Voci Conservatoare. Ninel Peia adresează o Scrisoare Deschisă Președintelui Rusiei, Vladimir Putin. Cerem Ambasadei Rusiei de la București să înainteze Scrisoarea Deschisă, președintelui Rusiei și să ne trimită răspunsul ca să-l publicăm.

EUROSPORT LIVE VIDEO SIMONA HALEP - SERENA WILLIAMS. URMĂRIŢI online streaming meciul zilei la Australian Open

Caru' cu vedete: Care este numele ntreg al lui Cabral; Mihai Bobonete a fost operat de urgență; Cu ce actrita celebra se iubeste acum Brad Pitt

Autoritățile au arestat două persoane după ce o mașină a explodat în Irlanda de Nord

A vrut să îi doneze un rinichi soțului bolnav. Când a mers la spital pentru a-i fi scos organul, femeia a făcut o descoperire CUTREMURĂTOARE. Nimeni nu știe cum a fost posibil

Marea Britanie va lua n considerare modificarea Acordului de Vinerea Mare pentru a sparge impasul Brexit

Elevii învaţă despre fenomene bizare la limba română. Ce scrie în Manualul de clasa a IV-a

Conflictul din Siria: Turcia se oferă să preia controlul în Manbij

Digi24 Orașul din Romnia care a atras n ultimii ani multinaționale din Germania, Austria sau Italia : N-avem șomaj aici, este 0!

Băncile străine îi jupoaie pe români DUBLU față de cum o fac cu cetățenii din celelalte state europene

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Poziţii sexuale PERFECTE pentru bărbaţii cu PENIS MIC

Teodorovici va prezida astăzi prima reuniune a Consiliului Economic din Președinția Romniei

Traian Băsescu: Țara arde și Ministrul Apărării Naționale se piaptănă!

Aviația israeliană lovește ținte iraniene n Siria

SUBIECTE ROMANA COMPER 2019. Emoţii pentru elevi. BAREME ROMANA COMPER 2019, ETAPA I

Premierul israelian cere României să urgenteze mutarea Ambasadei la Ierusalim

Secretul periculos al maşinilor puternice. Titi Aur dezvăluie problema pe care nu o observă nimeni VIDEO

Utile: 7 beneficii neștiute ale amorului; Ce se ntmplă dacă nu mănnci 7 zile; Atenție la termenul de valabilitate al cosmeticelor

Geanina din "Las Fierbinţi", surprinsă fără lenjerie intimă FOTO

​CM Handbal (m): Croația, nvinsă de Brazilia; Victorii pentru Franța, Ungaria și Norvegia (Rezultatele zilei)

Brexit: Premierul Theresa May urmează să prezinte în fața deputaților un nou plan pentru ieșirea din UE

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

LIVE BLOG | Simona Halep - Serena Williams, "finala" feminină de la Australian Open se joacă ACUM, în optimile de finală. Liderul mondial se află în dificultate, dar nu se predă și intră la luptă

BAREME COMPER ROMANA 2019. Cum se rezolva SUBIECTE ROMANA COMPER 2019, etapa 1

Tragedie în sala de forţă. Un tânăr de 20 de ani a murit din cauza unui anevrism cerebral

ProSport LIVE | Simona Halep - Serena Williams, LIVE | Finala feminină de la Australian Open se joacă în acest an în optimi

France Presse:Poliția Franceză, aflată sub comanda regimului Bilderbergului Macron, e acuzată că s-a dedat la violențe EXTREME împotriva "Vestelor Galbene". 15 oameni și-au pierdut OCHII, iar un împușcat în cap se află în comă

Accident între un microbuz şi o autoutilitară, în Argeş. Sunt patru victime

Simona Halep - Serena Williams | Se cunoaște adversara din "sferturi"! A dominat categoric optimea de finală și așteaptă "șocul" turneului pentru a afla cu cine se bate pentru semifinale

TAXA AUTO 2019. Ce se întâmplă cu noul TIMBRU DE MEDIU

Ministrul Justiției: Și procurorii vor putea contesta achitările date de completuri constituite nelegal, în baza OUG

Video Cea mai lungă eclipsă totală a deceniului a putut fi observată și din Romnia/ Următoarea eclipsă totală de lună va avea loc n 2021

ECLIPSA DE LUNA LIVE VIDEO ONLINE STREAMING. Fenomenul se va mai putea vedea peste doi ani. La ce oră începe

Video Zeci de mii de persoane au protestat violent n Atena/ ,,Macedonia este Grecia au scandat protestatarii

SIMONA HALEP SERENA WILLIAMS AUSTRALIAN OPEN 2019 (ora 10:00) LIVE STREAM VIDEO ONLINE EUROSPORT

Tudorel Toader anunţă schimbări în Guvern

O companie americană de securitate cibernetică vrea să ajungă la 50 de angajați în România

Handbal feminin: SCM Râmnicu Vâlcea, a 12-a victorie consecutivă în Liga Națională

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1395, afisate in 24 pagini.