Oamenii de știință găsesc dovezi că coronavirusul nou infectează celulele gurii

de către Institutele Naționale de Sănătate

ARN pentru SARS-CoV-2 (roz) și receptorul ACE2 (alb) a fost găsit în celulele glandei salivare umane, care sunt conturate în verde.

O echipă internațională de oameni de știință a găsit dovezi că SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, infectează celulele din gură.

Deși este bine cunoscut faptul că căile respiratorii superioare și plămânii sunt locurile principale ale infecției cu SARS-CoV-2, există indicii despre care virusul poate infecta celulele din alte părți ale corpului, cum ar fi sistemul digestiv, vasele de sânge, rinichii și, deoarece acest lucru arată un nou studiu, gura.

Potențialul virusului de a infecta mai multe zone ale corpului ar putea ajuta la explicarea simptomelor extinse experimentate de pacienții cu COVID-19, inclusiv simptome orale, cum ar fi pierderea gustului, gură uscată și vezicule.

Mai mult decât atât, descoperirile indică posibilitatea ca gura să joace un rol în transmiterea SARS-CoV-2 către plămâni sau sistemul digestiv prin saliva încărcată cu virus din celulele orale infectate.

O mai bună înțelegere a gurii " Implicarea ar putea informa strategiile de reducere a transmiterii virale în interiorul și în afara corpului.

Echipa a fost condusă de cercetători de la Institutele Naționale de Sănătate și de la Universitatea din Carolina de Nord din Chapel Hill.

"Datorită răspunsului NIH la toate picioarele la pandemie, cercetătorii de la Institutul Național de Cercetare Dentară și Craniofacială au reușit să pivoteze rapid și să-și aplice expertiza în biologie orală și medicină pentru a răspunde la întrebări cheie despre COVID-19".

a spus directorul NIDCR Rena D'Souza, DDS, MS, Ph.

D.

Puterea acestei abordări este exemplificată de eforturile acestei echipe științifice, care a identificat un rol probabil pentru gură în infecția și transmiterea SARS-CoV-2 , o constatare care se adaugă cunoștințelor critice pentru combaterea acestei boli.

Studiul, publicat online pe 25 martie 2021 în Nature Medicine , a fost condus de Blake M. Warner, DDS, Ph.

D.

, MPH, asistent investigator clinic și șef al Unității NIDCR pentru tulburări salivare și Kevin M. Byrd, DDS, Dr., la acea vreme profesor asistent la Școala de Medicină Dentară Adams de la Universitatea din Carolina de Nord din Chapel Hill.

Byrd este acum un cercetător Anthony R. Volpe la Institutul de Știință și Cercetare al Asociației Dentare Americane.

Ni Huang, Ph.

D.

, de la Wellcome Sanger Institute din Cambridge, Marea Britanie, și Paola Perez, Ph.

D.

, de la NIDCR, au fost co-primii autori.

Cercetătorii știu deja că saliva persoanelor cu COVID-19 poate conține niveluri ridicate de SARS-CoV-2 și studiile sugerează că testarea salivei este aproape la fel de fiabilă ca tamponarea nazală profundă pentru diagnosticarea COVID-19.

Cu toate acestea, oamenii de știință nu știu în totalitate de unde provine SARS-CoV-2 din salivă.

La persoanele cu COVID-19 care prezintă simptome respiratorii, virusul din salivă poate proveni parțial din drenajul nazal sau din spută tuse din plămâni.

Dar, potrivit lui Warner, acest lucru nu poate explica modul în care virusul intră în saliva persoanelor cărora le lipsesc aceste simptome respiratorii.

"Pe baza datelor din laboratoarele noastre, am suspectat că cel puțin o parte din virusul din salivă ar putea proveni din țesuturile infectate din gură", a spus Warner.

Pentru a explora această posibilitate, cercetătorii au studiat țesuturile orale de la oameni sănătoși pentru a identifica regiunile gurii susceptibile la infecția cu SARS-CoV-2.

Celulele vulnerabile conțin instrucțiuni ARN pentru fabricarea „proteinelor de intrare” de care virusul are nevoie pentru a intra în celule.

ARN-ul pentru două proteine ​​cheie de intrare - cunoscut sub numele de receptor ACE2 și enzima TMPRSS2 - a fost găsit în anumite celule ale glandelor salivare și ale țesuturilor care căptușesc cavitatea bucală.

Într-o mică porțiune a celulelor glandei salivare și gingivale (gingivale), ARN atât pentru ACE2, cât și pentru TMPRSS2 a fost exprimat în aceleași celule.

Acest lucru a indicat o vulnerabilitate crescută, deoarece se crede că virusul are nevoie de ambele proteine ​​de intrare pentru a avea acces la celule.

Nivelurile de expresie ale factorilor de intrare sunt similare cu cele din regiunile cunoscute ca fiind susceptibile la infectia cu SARS-CoV-2, cum ar fi tesutul care captuseste pasajele nazale ale cailor respiratorii superioare, a spus Warner.

Odată ce cercetătorii au confirmat că părți ale gurii sunt susceptibile la SARS-CoV-2, au căutat dovezi de infecție în probele de țesut oral de la persoanele cu COVID-19.

În probele colectate la NIH de la pacienții cu COVID-19 care au murit, SARS-CoV-2 ARN a fost prezent în puțin peste jumătate din glandele salivare examinate.

În țesutul glandei salivare de la una dintre persoanele care au murit, precum și de la o persoană vie cu COVID-19 acut, oamenii de știință au detectat secvențe specifice de ARN viral care au indicat că celulele realizează în mod activ noi copii ale virusului - consolidând în continuare dovezile pentru infectie.

Odată ce echipa a găsit dovezi ale infecției tisulare orale, s-au întrebat dacă aceste țesuturi ar putea fi o sursă a virusului în salivă.

Acesta părea să fie cazul.

La persoanele cu COVID-19 ușor sau asimptomatic, s-a constatat că celulele vărsate din gură în salivă conțin ARN SARS-CoV-2, precum și ARN pentru proteinele de intrare.

Pentru a determina dacă virusul din salivă este infecțios, cercetătorii au expus saliva de la opt persoane cu COVID-19 asimptomatic la celule sănătoase crescute într-un vas.

Saliva a doi dintre voluntari a dus la infectarea celulelor sănătoase, crescând posibilitatea ca și persoanele fără simptome să transmită SARS-CoV-2 infecțios altora prin salivă.

În cele din urmă, pentru a explora relația dintre simptomele orale și virusul din salivă, echipa a colectat saliva de la un grup separat de 35 de voluntari NIH cu COVID-19 ușor sau asimptomatic.

Dintre cele 27 de persoane care au prezentat simptome, cei cu virus în salivă au fost mai predispuși să raporteze pierderea gustului și a mirosului, sugerând că infecția orală ar putea sta la baza simptomelor orale ale COVID-19.

Luate împreună, au spus cercetătorii, descoperirile studiului sugerează că gura, prin intermediul celulelor orale infectate , joacă un rol mai mare în infecția cu SARS-CoV-2 decât se credea anterior.

„Atunci când saliva infectată este înghițită sau particulele minuscule ale acesteia sunt inhalate, credem că poate transmite SARS-CoV-2 în continuare în gât, în plămâni sau chiar în intestine”, a spus Byrd.

Va fi nevoie de mai multe cercetări pentru a confirma descoperirile la un grup mai mare de oameni și pentru a determina natura exactă a implicării gurii în infecția și transmiterea SARS-CoV-2 în interiorul și în afara corpului.

„Prin dezvăluirea unui rol potențial subapreciat al cavității bucale în infecția cu SARS-CoV-2, studiul nostru ar putea deschide noi căi de investigație care să ducă la o mai bună înțelegere a evoluției infecției și a bolii.

Astfel de informații ar putea informa, de asemenea, intervențiile pentru combaterea virusului și ameliorează simptomele orale ale COVID-19 ", a spus Warner.

Roverul "Perseverența" al NASA ajuns pe Marte, a extras prima cantitate de oxigen de pe planeta roșie, din dioxidul de carbon din atmosferă

LANSAREA STARSHIP SN15: SPACEX EVACUEAZĂ SATUL ÎNAINTE DE TESTUL MAJOR

Vânzările Dacia au crescut cu peste 10%. Câte automobile a vândut Groupe Renault

Israelul a atacat poziții militare din Siria, după ce o rachetă siriană a explodat în aproprierea unui complex nuclear din Israel

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea | Judecătorii din România dau examen la istorie și conștiință: știu ce a însemnat rezistența anticomunistă, sau cred în anchetele Securității?

Angajatul unui spital din Italia este acuzat că a chiulit 15 ani, deși era plătit integral. Ce sumă a primit

România este pe lista "Nivelul patru: nu călătoriți" a SUA. Departamentul de Stat a actualizat lista țărilor în care se recomandă americanilor să evite călătoriile

Cotidianul - Adevărul despre schimbarea demografică dorită de progresiști. Dezvăluirile lui Tucker Carlson de la FoxNews

Ofițer de poliție japonez infectat cu Covid 19 după ce a participat la Ștafeta Torței Olimpice

Iohannis, replică pentru Fritz: Timișoara nu a fost niciodată lăsată singură

Slujba de Florii la Catedrala Patriarhală: Cel mult 70 de credincioși în interior

Franța avertizează că Vladimir Putin va fi responsabil dacă Navalnîi va muri

Te-ai vaccinat și vrei să afli dacă ai anticorpi împotriva COVID-19? Ce teste pot determina titrul de anticorpi post-vaccinare?

Cătălin Drulă anunță că se vor face ultimele exproprieri pentru realizarea autostrăzii Transilvania

Klaus Iohannis, reacție după ce Planul Național de Redresare și Reziliență a fost respins de CE: "Va fi îmbunătățit săptămâna viitoare"

CORONAVIRUS 22 aprilie. Situația pe județe. În București se menține incidența sub 5 la mia de locuitori. Numărul de decese a scăzut. LISTA COMPLETĂ

Timișoara ar putea scăpa de restricții. Orașul a ieșit după multe luni din scenariul roșu

Aditivii alimentari, "otrava" din magazine. "Coloranții sunt extrem de periculoși"

VIDEO Iohannis a vizitat Parcul Natural Văcărești, de Ziua Pământului: Voi acorda protecția mea și Înaltul Patronaj acestui parc

Accident de parapantă. Un bărbat s-a prăbușit în județul Prahova

Românii ar putea reveni la normalitate în curând. Comitetul interministerial se reunește astăzi pentru a stabili relaxarea restricțiilor

Instagram blochează mesajele ofensatoare. Filtrarea mesajelor va fi disponibilă și pe Whatsapp și Facebook

Premiile muzicale Brit Awards vor avea loc în fața a 4.000 de oameni. Guvernul britanic vrea să deschidă evenimetele cu participare în masă

Fanii lui Manchester United protestează la baza de antrenamente a clubului împotriva proprietarilor

Ion Crăciunescu: "Cred că unul dintre arbitrii români delegați la Euro 2020 va arbitra o finală"

ATENȚIE. ÎN ROMÂNIA SE FAC 36 DE TABERE NOI DE MIGRANȚI - România se pregăteşte pentru „mişcări masive de migranţi“: 36 de tabere mobile în dotarea inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă. Constanța, Mangalia, Tulcea, Timișoara și alte 32 de localități

O carte pe zi. "Artele monumentale decorative din România", de Cosmin Nasui

"Șahul nu se joacă cu zaruri". Jandarmii au dat amenzi de 19.000 de lei în Sectorul 6

Analiștii economici estimează cât va fi cursul pentru un euro peste 12 luni

(P) Tu când ai ascultat ultima dată povestea de viață a unui vârstnic?

Directorul medical al BioNTech a declarat că oamenii vor avea nevoie de o a treia doză de vaccin anti-Covid-19, deoarece imunitatea scade

Incident periculos în Israel: O rachetă siriană a explodat în aproprierea unui reactor nuclear

(P) Nicotina: înțelegerea rolului și a impactului ei în legătură cu fumatul

Pilotul care s-a catapultat din MIG-21 a fost operat la Spitalul Militar Central

Romania: 2.989 new cases of Covid-19 and 150 deaths within 24 hours

Tulpini cu mutația E484K au fost confirmate în România, la peste 900 de cazuri

Daniel Dines, IT-istul din Onești care conduce UiPath, înaintea lui Ion Țiriac în topul Forbes al celor mai mari miliardari din lume

Un jandarm implicat în cazul bărbatului decedat în timp ce era evacuat în forță de pe o terasă din Pitești a fost reținut

"ÎN SECURITATE" În această seară, de la ora 23:00, la Aleph News, alături de profesorul univ. dr. Ioan Ianoș, sărbătorim Ziua Pământului.

Coronavirus în România LIVE UPDATE 22 aprilie. 2.989 cazuri noi de persoane infectate cu SARS-CoV-2 și 150 de decese. Bilanț COVID-19 actualizat

Criză de citostatice uzuale la Institutul Oncologic din București. "Îmi pare nespus de rău că suntem nevoiți să trecem prin acest moment"

Rezultate LOTO duminică, 22 aprilie. Premiu de peste 5,1 milioane de euro la Joker. Report de peste 8 milioane de lei la Loto 6 din 49

ZeRO-Infinity și DeepSpeed: Deblocarea unei scale de model fără precedent pentru instruirea în profunzime a Inteligenței Artificiale

NEWS ALERT Larisa Iordache a ajuns la spital la câteva ore după performanța care i-a adus calificarea la Jocurile Olimpice

PayU: Piața de fashion online din România va depăși pragul de 1 mld. dolari până la finalul anului

COVID-19: UE se pregătește să dea în judecată campania AstraZeneca

Casa Chanel pierde în instanță o dispută legată de logo cu Huawei. Judecători: "au unele asemănări, dar diferențele lor vizuale sunt semnificative"

IEȘI PE PLUS, joi, ora 12:00. Totul despre cum să-ți administrezi eficient banii. Cum și în ce să investești economiile. Marius Ghenea, antreprenor și investitor, vine cu răspunsuri

Joe Biden ar vrea să recunoască genocidul armean, cu riscul deteriorării relațiilor cu Turcia

Gabriel Toncean: "Sălile de fitness se vor redeschide în cel mai scurt timp"

Veste bună pentru UE: Reapar speranțele cu privire la recuperarea economică

Avertizarea lui Iohannis: Să nu credem, din greșeală, că 1 iunie va fi data de relaxare totală. Nu va fi

Bătaie pentru un loc de parcare. Lupta s-a dus cu bâte de baseball, iar cei implicați au ajuns la spital

Restricțiile anti-Covid propuse de Angela Merkel sunt contestate la Curtea Constituțională, ceea ce ar amâna aplicarea

Rafalele rapide de unde radio din Univers ar putea ajuta la rezolvarea misterului expansiunii universului

Joe Biden vrea reducerea emisiilor poluante în SUA cu 52% până în 2030

Ser fiziologic în loc de vaccin. Un medic italian este anchetat

Încă un caz de șoc anafilactic în Brașov. Un bărbat a leșinat la 5 minute după vaccinare

Victor Negrescu: Noua formă a PNRR nu a primit acceptul Comisiei Europene. Din păcate, e un plan politizat

Iohannis convoacă ședință CSAT pentru tensiunile din estul Ucrainei: "Situația este îngrijorătoare. Au apărut tensiuni în regiunea Mării Negre"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 501, afisate in 9 pagini.